abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202010460
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:22 schreef chratnox het volgende:

[..]
Ook totaal niet sturend die vragen :+

Overigens ook niet zorgelijk dat 2G twee keer genoemd wordt.
Dat vind ik sowieso bij de laatste adviesaanvragen. Ontzettend sturend, niets onafhankelijks meer aan.
Over 1 week komt er gewoon een lockdown.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202010462
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:27 schreef chratnox het volgende:

[..]
De volgende persco was 12 november toch? Maatregelen gaan 6 november in, dus een week. In die tijd lopen de besmettingen misschien een beetje terug, maar ziekenhuisopnames niet. Dus ja, die verzwaring is eigenlijk al een feit.
Of de files moeten ineens opgelost zijn ofzo. Dan kunnen ze nog wachten. Maar dat is natuurlijk een illusie.
pi_202010477
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:28 schreef popje het volgende:

[..]
Jezus, als we hier weer over lockdowns en maximale bezoekersaantallen gaan oreren... Hebben we dan niet geleerd? 'Ja, maar Corona, dan kan je toch geen evenementen organiseren...' Elke winter binnen zitten en elke keer weer regels, wat een ellende.
Ja, vandaar ik die frame over ADE ook veel te toevallig vond precies op de dag van de persco.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_202010482
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Het is zeker frustrerend en misschien ook 'niet eerlijk' of hoe je het wilt bestempelen.

Maar bij zijn uitspraak krijg ik altijd de kriebels. zo van, zij beloofden toen dit en dat, prik = vrijheid.
En ja de overheid heeft dat misschien gezegd, maar dat deden ze met de kennis van toen. Geen idee of de Delta toen al zo enorm om zich heen sloeg en/of het toen al inzichtelijk was dat ook de vaccins minder zouden helpen. Of welke kennis er toen nog niet was / welke wel etc etc.

Toch vind ik dat je met een pandemie flexibel mag zijn. En ze daar niet zo extreem op moet vastpinnen.
Ja en nee. Er komt een booster en nog 1 of misschien 20. Nu mogen eerst degene die werkelijk nog niets hebben bijgedragen om deze crisis op te lossen of onder controle te houden.
Ik heb mijn bijdrage gedaan terwijl ik helemaal niet tot de risico groepen behoor.
Wat mij betreft is het klaar zo.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_202010490
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:30 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Ja, vandaar ik die frame over ADE ook veel te toevallig vond precies op de dag van de persco.
Het grappige is, je kunt dat twee kanten op twisten. Aan de ene kant kun je zeggen: "De evenementen kunnen niet veilig open, kijk maar, er zijn besmettingen!"

Aan de andere kant kun je ook zeggen: "De QR-code is niet heilig en geeft een vorm van schijnveiligheid. Bij de juiste controle (zoals ADE) komen er nog steeds besmettingen tussendoor"
  Redactie Games woensdag 3 november 2021 @ 09:31:37 #181
181272 crew  Noppie2000
pi_202010491
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:27 schreef chratnox het volgende:

[..]
De volgende persco was 12 november toch? Maatregelen gaan 6 november in, dus een week. In die tijd lopen de besmettingen misschien een beetje terug, maar ziekenhuisopnames niet. Dus ja, die verzwaring is eigenlijk al een feit.
Volgens mij niet de volgende persco, maar wilden ze uiterlijk de 12e bepalen welke wetgeving ze gingen regelen ofzo.

Niet echt geluisterd verder :+
  woensdag 3 november 2021 @ 09:32:29 #182
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_202010501
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:31 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]
Volgens mij niet de volgende persco, maar wilden ze uiterlijk de 12e bepalen welke wetgeving ze gingen regelen ofzo.

Niet echt geluisterd verder :+
Nee weer een weegmoment met een persconferentie...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_202010510
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:32 schreef popje het volgende:

[..]
Dan moet de wetgeving aanpassing er door zijn en krijg je QR controle mogelijkheid op de werkvloer en wellicht winkels.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 3 november 2021 @ 09:33:59 #184
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_202010524
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:16 schreef Mallerd01 het volgende:

[..]
Ik doe vrijwillig lesgeven, we hebben het hier over sportlocaties. M.a.w. aan het einde van m'n thuiswerkdag ga ik naar de sportschool om daar anderen te laten zweten. Mijn 'werkgever' is op dat moment op een andere locatie aan het lesgeven en heeft hetzelfde probleem.

Ik kom dus letterlijk een gebouw openen om daar anderen te gaan ontvangen. Waar nog eens bij komt dat er vaak ouders meekomen (die niet in de sportzaal zelf mogen) en die ik dus helemaal nooit te zien krijg. Ik moet dus óf de deur op slot doen en mensen 1 voor 1 gaan testen, wat tijdstechnisch gewoon niet te doen is, óf ik moet tijdens m'n les er tussenuit om mensen die binnenkomen te testen (melden bij de sportzaal of zo?), óf ik moet iemand vinden die de hele middag/avond wil posten bij de deur.
Er zijn vast wel gevaccineerde mensen die voor je bij de deur willen staan. Het is nu eenmaal crisis en we doen het samen?

Net als bij sportkantines, en maar zeuren dat het onmogelijk is om dit te controleren. Dan kun je toch extra taak invoeren bij de sporters, eens per kwartaal bij de deur staan voor QR check, moet je er maar voor overhebben, het is niet anders.

Kleine moeite toch?
To BG or not to BG!
pi_202010530
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:33 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Er zijn vast wel gevaccineerde mensen die voor je bij de deur willen staan. Het is nu eenmaal crisis en we doen het samen?

Net als bij sportkantines, en maar zeuren dat het onmogelijk is om dit te controleren. Dan kun je toch extra taak invoeren bij de sporters, eens per kwartaal bij de deur staan voor QR check, moet je er maar voor overhebben, het is niet anders.

Kleine moeite toch?
Je hebt geen idee hoe het er aan toe gaat bij sportclubs denk ik..
pi_202010531
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Of de files moeten ineens opgelost zijn ofzo. Dan kunnen ze nog wachten. Maar dat is natuurlijk een illusie.
Lekker vaag ook als ijkpunt, als de verkeersdrukte wel afneemt kunnen ze altijd nog de toevlucht nemen naar "ja, maar niet genoeg"!

Nee, men heeft allang de beslissing genomen om de QR-maatschappij verder uit te rollen, en als dat eenmaal zover is komen we er ook niet meer binnen drie weken vanaf. Helaas.
  Forum Admin woensdag 3 november 2021 @ 09:35:44 #187
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_202010537
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
"nee! Ik ga gewoon naar kantoor tussen 8 en 9 en ga gewoon naar huis tussen 5 en 6!!"
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_202010560
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:35 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
"nee! Ik ga gewoon naar kantoor tussen 8 en 9 en ga gewoon naar huis tussen 5 en 6!!"
  Redactie Games woensdag 3 november 2021 @ 09:38:50 #189
181272 crew  Noppie2000
pi_202010568
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:32 schreef popje het volgende:

[..]
Oh, nou. Zo zie je maar :P
  woensdag 3 november 2021 @ 09:39:28 #190
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_202010572
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:02 schreef _serial_ het volgende:
Compleet van de pot gerukt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als dit gaat gebeuren dan raken ze héél. véél. mensen. kwijt.

Van water nog over is btw.

Volslagen verrukt. Totaal van de zotten. 13.gif13.gif

[ Bericht 20% gewijzigd door nattermann op 03-11-2021 09:48:18 ]
Tics van je petten.
  woensdag 3 november 2021 @ 09:40:19 #191
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_202010585
En draai de geldkraan maar weer open. Net alle tegemoetkomingen gestopt, tuig maar weer alles op. Men is volledig de weg kwijt.
Tics van je petten.
pi_202010589
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:31 schreef chratnox het volgende:

[..]
Het grappige is, je kunt dat twee kanten op twisten. Aan de ene kant kun je zeggen: "De evenementen kunnen niet veilig open, kijk maar, er zijn besmettingen!"

Aan de andere kant kun je ook zeggen: "De QR-code is niet heilig en geeft een vorm van schijnveiligheid. Bij de juiste controle (zoals ADE) komen er nog steeds besmettingen tussendoor"
Drie kanten zelfs: "ADE heeft met de QR-check slechts 0,3% aan besmettingen opgeleverd, en dit resulteerde in geen ziekenhuisopnames. Dat ligt binnen de foutmarge, de QR-code werkt zoals verwacht."

Tenzij je natuurlijk wil argumenteren dat het QR-systeem compleet waterdicht moet zijn.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_202010590
Ik stel voor dat ze het bij die briefing maar gewoon hebben over de bezetting in de ziekenhuizen tot aan vandaag. Die voorspellingen richting de toekomst kloppen toch nooit.
pi_202010602
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:17 schreef halfway het volgende:

[..]
Ik en miljoenen anderen hebben ons wel dat vaccin aan laten praten onder het mom van , we prikken ons een weg naar de vrijheid toe. Godver wat ben ik link!
Je hebt Pfizer flink wat winst bezorgd, ze zijn je dankbaar!
pi_202010605
Overigens wel echt zum kotsen dat er dus direct mensen hun abonnement of lidmaatschap hebben opgezegd bij sportverenigingen, wat ben je dan voor hork :')
pi_202010611
Ik denk overigens dat de overheid volledig moet inzetten op boosters voor 70+. En zsm. Liefst vanaf vandaag.

In het ziekenhuis zie ik een enorme toename van oudjes die gevaccineerd zijn. Terwijl de andere groep redelijk constant blijft (ongevaccineerde wappies onder de 60).

Vanuit een ander groot ziekenhuis heb ik hetzelfde vernomen.

Iemand toevallig hier al wat van in de media gezien? Anders ga ik wellicht wat proberen. De overheid heeft volgens mij niet deze specifieke vaccinatie info. Dat lever ik althans niet zo specifiek aan.
  woensdag 3 november 2021 @ 09:43:12 #197
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202010618
quote:
De Tweede Kamer debatteert vanmiddag opnieuw over de aanpak van het coronavirus. Bij1 kondigt nu alvast aan met een motie van wantrouwen te komen tegen Rutte en De Jonge. Volgens fractievoorzitter Sylvana Simons heeft het kabinet de volksgezondheid bewust onvoldoende beschermd, met onnodig veel slachtoffers tot gevolg.
  woensdag 3 november 2021 @ 09:43:32 #198
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202010622
quote:
Vijf miljoen mensen hebben gisteravond via NPO 1, RTL 4 en SBS 6 naar de coronapersconferentie gekeken van demissionair premier Mark Rutte en demissionair minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid).

Half september was de interesse in de mededelingen van de twee flink minder: toen keken er 3,3 miljoen mensen. Het gemiddelde aantal kijkers van gisteravond ligt nog wel een stuk lager dan op het hoogtepunt in 2020, toen er gemiddeld zeven miljoen mensen keken.
pi_202010627
Ohhh Haga, wat een NOOBBBBBBBBBB
  woensdag 3 november 2021 @ 09:44:29 #200
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_202010635
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:43 schreef Momo het volgende:

[..]

:')_!

Wordt de kamer nou niet moe van dit soort trieste partijen die bijna maandelijks moties van wantrouwen indienen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')