Tyquote:Op woensdag 3 november 2021 09:13 schreef Questular het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat ik bedoel, prima conclusie.
Ik doe vrijwillig lesgeven, we hebben het hier over sportlocaties. M.a.w. aan het einde van m'n thuiswerkdag ga ik naar de sportschool om daar anderen te laten zweten. Mijn 'werkgever' is op dat moment op een andere locatie aan het lesgeven en heeft hetzelfde probleem.quote:
Maar kom dan zelf met een oplossing. Altijd maar roepen wat niet kan en wat niet goed is.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dus jij loopt werkelijk met 1,5 meter om iedereen heen en geeft stiekem elleboogjes? Dan begrijp je het ook niet meer hoor.
Kip/ei... wie controleert de controleurquote:Op woensdag 3 november 2021 09:06 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Er is nu al discussie hier, ik ben docent, aan wie moet ik m'n QR gaan laten zien? Ik open negen van de tien keer onze dojo...
Ik en miljoenen anderen hebben ons wel dat vaccin aan laten praten onder het mom van , we prikken ons een weg naar de vrijheid toe. Godver wat ben ik link!quote:Op woensdag 3 november 2021 08:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Alsof we een stel kleuters zijn ja. En alsof we een stel tyfusdebielen zijn.
Wat dat betreft heeft het kabinet wel een goed beeld van ons volk. Want ze weten ook wel dat dit niks gaat opleveren, maar dan kunnen ze volgende week wel het achterlijke volk de schuld geven als er strengere maatregelen volgen.
Je hebt de prik voor je gezondheid en een erg verminderde kans om in het ziekenhuis/ op de IC te belanden .quote:Op woensdag 3 november 2021 09:17 schreef halfway het volgende:
Ik en miljoenen anderen hebben ons wel dat vaccin aan laten praten onder het mom van , we prikken ons een weg naar de vrijheid toe. Godver wat ben ik link!
Het lijkt me ook compleet onmogelijk om deze regel te handhaven. Ik vraag me af wat de dieperliggende gedachte was van deze maatregel.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie die verplichte checks bij amateursport wel sneuvelen na het debat vandaag, daar lijkt nu serieus de meeste ophef rond te ontstaan.
Alsof het zo gepland is he.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:18 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik zie die verplichte checks bij amateursport wel sneuvelen na het debat vandaag, daar lijkt nu serieus de meeste ophef rond te ontstaan.
Ongevaccineerden overhalen zich te laten prikken.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Het lijkt me ook compleet onmogelijk om deze regel te handhaven. Ik vraag me af wat de dieperliggende gedachte was van deze maatregel.
Nee.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt de prik voor je gezondheid en een erg verminderde kans om in het ziekenhuis/ op de IC te belanden .
Dat was bij voorbaat al verzonnen als 'wisselgeld' wat ze konden missen.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Het lijkt me ook compleet onmogelijk om deze regel te handhaven. Ik vraag me af wat de dieperliggende gedachte was van deze maatregel.
Dat is ook een reden. Maar ik snap Halfway wel dat je het ook doet "VOOR ELKAAR" en dan zie je dat er een deel is wat er schijt aan heeft en niet mee doet en waarbij de 50 plussers nu op de IC terecht komen. Tel daarbij een onvoorziene omstandigheid bij op zoals de Delta (plus) variant en dan krijg je dit. Dan nog het geklooi van Hugo en co........quote:Op woensdag 3 november 2021 09:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt de prik voor je gezondheid en een erg verminderde kans om in het ziekenhuis/ op de IC te belanden .
Ook totaal niet sturend die vragenquote:Op woensdag 3 november 2021 09:02 schreef _serial_ het volgende:
Compleet van de pot gerukt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het kabinet/de burger het idee geven dat er naar ze geluisterd wordt.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:21 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ongevaccineerden overhalen zich te laten prikken.
Zoals al eerder werd gezegd voor vrijheid en om mijn steentje bij te dragen aan de vaccinatiegraad. De kans dat ik in het ziekenhuis zou komen na een coronabesmetting is sowieso al nihiel.quote:
Het is ook compleet onmogelijk. De amateursport verenigingen die ik ken draaien soms op 5-10 vrijwilligers op een gemiddelde zondag.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Het is zeker frustrerend en misschien ook 'niet eerlijk' of hoe je het wilt bestempelen.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:22 schreef aartstyle het volgende:
Dat is ook een reden. Maar ik snap Halfway wel dat je het ook doet "VOOR ELKAAR" en dan zie je dat er een deel is wat er schijt aan heeft en niet mee doet en waarbij de 50 plussers nu op de IC terecht komen. Tel daarbij een onvoorziene omstandigheid bij op zoals de Delta (plus) variant en dan krijg je dit. Dan nog het geklooi van Hugo en co........
Het is gewoon super frustrerend dat er een deel van de kwetsbaren weigert om een vaccin te nemen. Van de niet kwetsbaren kan je het ook dom vinden, maar die komen niet op de IC's terecht over het algemeen.
Op het moment dat je van tevoren al weet dat bepaalde regels niet te handhaven zijn kan het om een paar redenen zijn:quote:Op woensdag 3 november 2021 09:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is ook compleet onmogelijk. De amateursport verenigingen die ik ken draaien soms op 5-10 vrijwilligers op een gemiddelde zondag.
Als je goed geluisterd hebt is dit simpelweg een 1e stap richting uitbreiding QR checks en zwaardere maatregelen want de huidige maatregelen zullen te weinig doen voor een ommekeer in het aantal besmettingen opnames en als dat al wel gebeurt, zal dat zeker 2-3 weken duren.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:25 schreef Mallerd01 het volgende:
Maar ze verwachten nu dus in twee weken al het effect van de huidige maatregelen te kunnen zien? Ligt het aan mij of kunnen we uit de geschiedenis van maatregelen -> effect al concluderen dat die zwaardere maatregelen sowieso gaan komen dan?
De volgende persco was 12 november toch? Maatregelen gaan 6 november in, dus een week. In die tijd lopen de besmettingen misschien een beetje terug, maar ziekenhuisopnames niet. Dus ja, die verzwaring is eigenlijk al een feit.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:25 schreef Mallerd01 het volgende:
Maar ze verwachten nu dus in twee weken al het effect van de huidige maatregelen te kunnen zien? Ligt het aan mij of kunnen we uit de geschiedenis van maatregelen -> effect al concluderen dat die zwaardere maatregelen sowieso gaan komen dan?
Jezus, als we hier weer over lockdowns en maximale bezoekersaantallen gaan oreren... Hebben we dan niet geleerd? 'Ja, maar Corona, dan kan je toch geen evenementen organiseren...' Elke winter binnen zitten en elke keer weer regels, wat een ellende.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:02 schreef _serial_ het volgende:
Compleet van de pot gerukt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |