abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 november 2021 @ 10:09:44 #251
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202010953
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:05 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Die QR voor niet-essentiele winkels komt er toch wel, dus die rijen krijgen je sowieso.

Wordt lekker in de maanden richting Sinterklaas, Kerst en Oud en Nieuw :')
Bol.com

Er zijn trouwens niet zoveel maanden meer te gaan tot sinterklaas, kerst en oud en nieuw.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_202010962
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:05 schreef aartstyle het volgende:

[..]
Mee eens. Er zijn nog zat andere maatregelen/doelgroepen die je kan/moet aanpakken.

Over de briefing: wat een dramatisch niveau van statistisch inzicht hebben die vragenstellers. En dat na 20 maanden.
Sportverenigingen zijn het nieuwe laaghangende fruit nadat ze de evenementen en de horeca al hebben gesloopt.

De volgende stap worden de niet-essentiële winkels, maar die gaan ze pas pakken na Black Friday. Nog wel even de BTW harken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 3 november 2021 @ 10:11:20 #253
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_202010974
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:08 schreef Gia het volgende:

[..]
Dus jij denkt dat ziekenhuizen coronapatiënten gaan weigeren op de verpleegafdelingen als ze geen QR-code hebben?

Alleen bezoekers en personeel, of ook patiënten, alle patiënten.... vraag het me af.
Ethisch absoluut niet verantwoord. Als je arts bent, heb je toch een eed afgelegd…
Kom op zeg, dit gaat nergens over en kan echt niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_202010984
Ik ga ook maar eens QR controle invoeren voor het kerstdiner

En laat ik niet merken dat Sint en z'n pieten zonder QR binnen komt om iets in mijn schoen te doen }:| .
Dan zwaait er wat! oO/
  woensdag 3 november 2021 @ 10:12:18 #255
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_202010987
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 09:42 schreef Jor_Dii het volgende:
Overigens wel echt zum kotsen dat er dus direct mensen hun abonnement of lidmaatschap hebben opgezegd bij sportverenigingen, wat ben je dan voor hork :')
Als je niet meer kan gaan vindt ik dat niet zo gek, tijdens de lockdown had ik mijn abonnement ook opgezegd.

Ik ben toch geen liefdadigheidsinstelling. Waarom zou ik betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken?
  woensdag 3 november 2021 @ 10:12:37 #256
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_202010992
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Haha ja heb ik nu al zin in om voor de deur van de sportclub te gaan staan en te zeggen tegen allemaal mensen dat ze niet mogen pingpongen zonder QR Code, we doen het samen!!!

:')
Tja, zo wordt iedereen geraakt door die onzinnige QR code. Als het nu ook ook nog wist dat het zin had.....
To BG or not to BG!
  woensdag 3 november 2021 @ 10:12:49 #257
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202010995

Van de lezing (slechte kwaliteit via YouTube)
  woensdag 3 november 2021 @ 10:13:38 #258
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_202011006
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:12 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Als je niet meer kan gaan vindt ik dat niet zo gek, tijdens de lockdown had ik mijn abonnement ook opgezegd.

Ik ben toch geen liefdadigheidsinstelling. Waarom zou ik betalen voor iets waar ik geen gebruik van kan maken?
Eens. Geld hard is genoeg nodig tegen de tijd dat we zelf niet meer mogen werken zonder QR.
Sui cuique mores fingunt fortunam
  woensdag 3 november 2021 @ 10:15:10 #259
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202011025
quote:
2s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Dat is het denken in problemen voor al
Terwijl misschien bij Bulgarije wordt gedacht, het is zo, het moet maar, we fixen het maar idee is?

Al wil ik hiermee niet zeggen dat het niet een probleem zal zijn om het te organiseren hier.
Nee joh, ik dacht niet dat het mogelijk was maar men is hier nog een stuk stronteigenwijzer dan in Nederland. Niet zonder reden dat de vaccinatiegraad ongeveer 65% lager ligt dan in Nederland :')

Hoe dan ook, een aap met een paar uur training kan die controle nog uitvoeren. Dus geen idee waarom zoveel mensen er zo'n afgrijselijk groot probleem van proberen te maken. Joh, vraag om die kutcode/laat die kutcode zien. Geniet ondertussen van je intellectuele grootsheid omdat je weet dat het toch allemaal geen reet uitmaakt. Denk gerust nog even "wat een domme en zinloze kutregels". En ga door met het leven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_202011028
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit lijkt me in een flink aantal scenario's prima op te lossen.
pi_202011044
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:15 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dit lijkt me in een flink aantal scenario's prima op te lossen.
En had je al van tevoren kunnen voorspellen en op kunnen anticiperen.
  woensdag 3 november 2021 @ 10:16:46 #262
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202011050
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:08 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
3/4 is ongevaccineerd.
Toch he. Eén op één vergelijken is gevaarlijk en in feite onmogelijk. Maar in een land waar 87% gevaccineerd is, is 75% op de IC gevaccineerd en in een land waar 25% gevaccineerd is, is dat 10% op de IC gevaccineerd. Mwoah. Valt tegen.
  Redactie Sport woensdag 3 november 2021 @ 10:17:52 #263
274204 crew  Mexicanobakker
pi_202011069
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:16 schreef Dven het volgende:

[..]
Toch he. Eén op één vergelijken is gevaarlijk en in feite onmogelijk. Maar in een land waar 87% gevaccineerd is, is 75% op de IC gevaccineerd en in een land waar 25% gevaccineerd is, is dat 10% op de IC gevaccineerd. Mwoah. Valt tegen.
Hoe werkt deze berekening?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_202011074
quote:

[..]
Mja, maar zoals je al schrijft is het lastig vergelijken hoor. Bulgarije heeft toch een relatief jonge bevolking?
pi_202011076
quote:

[..]
75% is ongevaccineerd in Nederland op de IC. Maar dat bedoelde je denk ik ook.
pi_202011077
quote:
Het kabinet heeft gefaald. Arjen Boin, hoogleraar Publieke Instituties en Governance in Leiden en Bas Van den Putte, hoogleraar Gezondheidscommunicatie aan de Universiteit van Amsterdam, laten van bijna 2 jaar coronabeleid weinig heel. ,,Ze falen op het punt waar ze telkens weer op falen”, zegt Van den Putte tegen het AD. ,,De communicatie schiet volledig tekort.” Boin noemt het optreden van premier Rutte en minister De Jonge dit najaar zelfs ‘een epische mislukking.’ ,,Het is zo’n herhaling van zetten. Er is een schrijnend gebrek aan lerend vermogen.”

In september bood het OMT wel ruimte voor een aantal versoepelingen, maar niet voor zoveel tegelijk. Het loslaten van de 1,5 meter werd gesteund, net als een bredere inzet van de coronapas. Het OMT adviseerde echter tégen versoepeling van het thuiswerkadvies en tégen het openstellen van discotheken. Ook was het OMT geen voorstander van het meteen weer toestaan van ‘meerdaagse binnenfestivals’, zoals het Amsterdam Dance Event. Gisteren meldde de GGD in Amsterdam dat meer dan duizend bezoekers van dat evenement besmet zijn geraakt, ondanks het daar verplichte coronatoegangsbewijs.

Nooit zeggen Rutte en De Jonge: sorry, we zaten er naast
En dus moet het kabinet terugkomen van eerdere versoepelingen. Van den Putte: ,,Je ziet dat het kabinet de randjes op zoekt. Het was heel voorspelbaar dat we weer op dit punt zouden belanden.”

Boin: ,,Het is elke keer hetzelfde. En ze zeggen niet: sorry, wij hebben het fout gedaan. Terwijl iedereen die er verstand van heeft – het OMT, het Red Team – voorspelde dat het zo zou gaan. Maar het kabinet heeft geen zin meer om offers te vragen van het volk. Ze drijven mee op het maatschappelijk sentiment. Dat is beschamend. Dan ben je geen leider, dan ben je geen knip voor de neus waard.”

Het verhaal van het kabinet klopt niet
Boin voorspelt dat de nieuwe maatregelen ‘totaal geen zoden aan de dijk zetten’. ,,Over twee weken staan ze er weer, en dan heeft het nieuwe pakket nul effect gehad. De coronapas verplichten in de dierentuin of in het zwembad, hoeveel besmettingen ga je daarmee voorkomen?”

,,Het kabinet slaat routinematig de adviezen van wetenschappers in de wind, maar als het vervolgens mis gaat, krijgen ongevaccineerden de schuld. Ik vind het een gevaarlijke ontwikkeling, en ik ben bang dat het alleen maar verder gaat. Mensen dreigen systematisch uitgesloten te worden. Er is een groep mensen die geen vaccin kán nemen, zij worden hier ook slachtoffer van. En de kleine groep mensen die geen vertrouwen in de overheid heeft, drijft alleen maar verder weg.”

,,Virologen roepen al heel lang dat je je niet uit een pandemie kunt vaccineren. Maar de lijn die het kabinet uitdroeg, was toch dat als iedereen maar een shot zou halen, dat het dan gedaan zou zijn met corona. Een idioot hoog percentage van de Nederlanders, 86 procent, is ook gevaccineerd. En toch gaat het nu weer de verkeerde kant uit. Dan klopt het verhaal dat je verteld hebt gewoon niet.”

Bron(nen): AD
https://www.msn.com/nl-nl(...)AQfR3X?ocid=msedgntp
  woensdag 3 november 2021 @ 10:18:50 #267
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_202011084
quote:

[..]
er staat ongevaccineerd ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 3 november 2021 @ 10:18:55 #268
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202011088
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:12 schreef Hahug13 het volgende:

[..]

woensdag 3 november 2021 @ 10:20:17 #269
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_202011105
quote:
Erg jammer dat deze mensen het Red Team zien als een instantie die er verstand van heeft.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 10:20:43 #270
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202011112
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:13 schreef GemMagic het volgende:

[..]
Eens. Geld hard is genoeg nodig tegen de tijd dat we zelf niet meer mogen werken zonder QR.
Wat betreft die QR tonen op werk ben ik oprecht heul heul benieuwd hoe dat dan in zijn "werk" zal gaan ;)

Ik werk bijv op een hogeschool. De entree naar mijn gebouw is een grote draaideur. Die wordt basically door iedereen gebruikt, dus medewerkers én studenten. De studenten zijn uiteraard veruit in de meerderheid.
Op een normale dag lopen daar dus honderden mensen tegelijk door die draaideuren.

Na de draaideur kom je in een soort hal waar ook een receptie is en een trap die omhoog gaat verder het gebouw in. Deze brede trap omhoog moet iedereen in principe nemen om verder het gebouw in te kunnen gaan, dus sure... als je daar een paar poppetjes zou neerzetten die iedereen gaan scannen zou je het zo kunnen aanpakken.

Maar: omdat studenten en medewerkers vaak tegelijk in hele hordes aankomen ga je dan denk ik echt mega opstoppingen krijgen. Nu heb ik al soms dat als ik binnen kom, ik letterlijk schuifelend door de draaideur moet en schuifelend in een mierenhoop studenten de trap omhoog, omdat ze gewoon met hele busladingen tegelijk aankomen en het tyfusdruk is.
Als je dan ook IEDER poppetje moet gaan scannen op QR code ga je serieus een opstopping krijgen waar je bang van wordt.

Samenvatting: Dick gaat ws dus weer zoveel mogelijk thuiswerken :')
  woensdag 3 november 2021 @ 10:20:50 #271
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202011114
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:12 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Onmogelijk, ik lees hier continu van bergen vol aan tuig dat de GIGANTISCHE epidemie en BIZARRE onbereidheid tot vaccinatie voornamelijk bij moslims ligt en dat de niet-westerse allochtonen angstvallig uit de berichtgeving gehouden worden.

Mijn leven is een leugen ;(
  woensdag 3 november 2021 @ 10:22:14 #272
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202011127
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hoe werkt deze berekening?
Er is geen berekening. Gewoon een uiteenzetting van de meest recente cijfers in een tweetal landen. Op het eerste oog vind ik het nog behoorlijk tegenvallen.
pi_202011131
quote:
Zij zien liever het land nog twee jaar lang in lockdown of wat, met je "je kunt je niet uit een pandemie vaccineren" :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Forum Admin woensdag 3 november 2021 @ 10:23:21 #274
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_202011135
Wat ik ook niet snap is dat die boosters pas begin december gegeven gaan worden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 3 november 2021 @ 10:23:47 #275
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202011144
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')