abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:25:38 #226
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202007175
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:23 schreef Jappie81 het volgende:

[..]
Misschien dat het RIVM eens met een update kan komen.
Ik heb liever Za
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:25:58 #227
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_202007180
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ja, het was sarcastisch bedoeld, begrijp ik. Maar die De Jonge is gewoon echt niet capabel.
Dit is zijn politieke eindstation als (kop van jut) functie, straks een lintje voor al het goede werk en misschien een directeurschap van e.o.a. semi staatsbedrijf. Men moet nog op zoek naar iemand die te vuur en te zwaard, het klimaat gaat verkopen. Hugo weet alles van mammoetankers en dijken.... dus..... 1+1=3 *O*
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_202007194
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:25 schreef michiel_merk het volgende:
Levi benoemt het probleem bij de kern bij Jinek
Geef eens wat duiding? Ik kijk momenteel even Squid Game af
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:26:33 #229
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202007197
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:25 schreef michiel_merk het volgende:
Levi benoemt het probleem bij de kern bij Jinek
Die is, hoe ongenuanceerd soms ook, prrrrrima bezig de laatste maanden
pi_202007203
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:20 schreef Vallon het volgende:

[..]
Berichten die ook elders worden gedaan dat zeer recentelijk veel meer gevaccinneerden in ziekenhuizen en IC komen dan men zou verwachten.
Maurice heeft ook al het e.e.a. opgemerkt en onzer @:Za heeft hier al vaker het nodige gepost dat duidelijk maakt dat vaccinatie niet zaligmakend is.
Bij een vaccinatiegraad van 100% en een effectiviteit van zeg 80% wat erg hoog is dan is de betasting op de zorg in NL gewoonweg nog steeds te hoog maar daar hoor ik de heren bestuurders niet over.
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:27:32 #231
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_202007221
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:26 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Bij een vaccinatiegraad van 100% en een effectiviteit van zeg 80% wat erg hoog is dan is de betasting op de zorg in NL gewoonweg nog steeds te hoog maar daar hoor ik de heren bestuurders niet over.
Ik denk dat ze de geesten nog niet rijp achten om weer over het nieuwe normaal te gaan beginnen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_202007225
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:26 schreef Molo het volgende:

[..]
Die is, hoe ongenuanceerd soms ook, prrrrrima bezig de laatste maanden
Als die beste man nu eens Minister van volksgezondheid was geweest hadden we wellicht heel anders ervoor gestaan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:27:49 #233
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_202007227
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:26 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]
Bij een vaccinatiegraad van 100% en een effectiviteit van zeg 80% wat erg hoog is dan is de belasting op de zorg in NL gewoonweg nog steeds te hoog maar daar hoor ik de heren bestuurders niet over.
Dat is de olifant in de kamer, en dat is ook waarom ze het woordje 'vaccinatieplicht' niet in de mond nemen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:28:15 #234
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_202007234
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:26 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Geef eens wat duiding? Ik kijk momenteel even Squid Game af
Hij zegt dat het puur een personeels probleem is.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_202007246
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:28 schreef Gunner het volgende:

[..]
En dat is het natuurlijk ook.
pi_202007252
Mag van mij snel klaar zijn. Echt wel Brave New World dit... Vooral straks. Dat kun je toch niet meer ontkennen.

2020 was echt zo'n prima jaar _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_202007256
Die sportclubs die nu beginnen te piepen omdat veel van hun leden ongevaccineerd zijn en dat dan de competities niet afgemaakt kunnen worden. Als je je niet wil laten prikken ga je toch de dag voor je wedstrijd even naar de teststraat. Ik snap dat het allemaal niet zo makkelijk is als je ook nog moet trainen doordeweeks, maar dat gejank dat er nu talloze opzeggingen binnen komen daar kun je toch niks mee.

Je maakt een keuze om niet geprikt te worden, dan zijn dit consequenties. Je bent als sportclub toch ook geen knip voor de neus waard als je het ok vindt dat je ongevaccineerde leden gewoon maar rond blijven lopen en daar in potentie zieker van kunnen worden dan gevaccineerde leden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202007273
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Die sportclubs die nu beginnen te piepen omdat veel van hun leden ongevaccineerd zijn en dat dan de competities niet afgemaakt kunnen worden. Als je je niet wil laten prikken ga je toch de dag voor je wedstrijd even naar de teststraat. Ik snap dat het allemaal niet zo makkelijk is als je ook nog moet trainen doordeweeks, maar dat gejank dat er nu talloze opzeggingen binnen komen daar kun je toch niks mee.

Je maakt een keuze om niet geprikt te worden, dan zijn dit consequenties. Je bent als sportclub toch ook geen knip voor de neus waard als je het ok vindt dat je ongevaccineerde leden gewoon maar rond blijven lopen en daar in potentie zieker van kunnen worden dan gevaccineerde leden
Nee, ze hebben gewoon gelijk. Ze hebben ook te maken met een hoop ongevaccineerde jeugdspelers.
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:31:25 #239
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202007277
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:27 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Als die beste man nu eens Minister van volksgezondheid was geweest hadden we wellicht heel anders ervoor gestaan.
Ik denk alleen dat hij het op die functie niet zo top zou doen

Geneeskundig raadsheer des lands is een mooie positie voor hem denk ik

En dan inregelen dat een politieke pipo mét politieke skills naast hem staat
pi_202007284
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 22:32:04 #241
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_202007290
quote:

[..]
Dit zei ik echt letterlijk vorige week al. Maar mij nodigen ze dan weer niet uit bij jinek.

Potjandrie :(
pi_202007291
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:27 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Dat is de olifant in de kamer, en dat is ook waarom ze het woordje 'vaccinatieplicht' niet in de mond nemen.
Dan gaan we dus permanent in deze dystopie leven.

Natuur, los het alsjeblieft zelf op de komende tijd.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:32:25 #243
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_202007297
quote:

Beetje lullig om verenigingen de nek om te draaien omdat je als politicus niet de ballen hebt om een directe vaccinatieplicht in te voeren.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_202007300
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:31 schreef Molo het volgende:

[..]
Ik denk alleen dat hij het op die functie niet zo top zou doen

Geneeskundig raadsheer des lands is een mooie positie voor hem denk ik

En dan inregelen dat een politieke pipo mét politieke skills naast hem staat
Ja dat is ook prima. maar dan moet Levi wel zichtbaar zijn, en niet op 13 hoog zitten.
pi_202007307
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:31 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Nee, ze hebben gewoon gelijk. Ze hebben ook te maken met een hoop ongevaccineerde jeugdspelers.
Die hoeven toch geen QR-code te hebben, dit geldt niet voor mensen tot 18 jaar. Dan zet je je kids toch aan de poort af of haal je als ongevaccineerde ouder een stok door je neus.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202007312
quote:
Nog los van dat dit een hele stedelijke redenering is. Ik heb een heel ander bezwaar: ik moet mijn vrijwilligers in de vuurlinie zetten. Daar hou ik niet zo van als verenigingsbestuurder.
quote:
:') Mensen zonder griepprik laat ik ook toe hoor. En er heeft ook wel eens iemand per ongeluk de ziektewet in getrapt. Dat hoort er bij. Dat vind ik echt een onzinnig argument. Net is niet zo dat ongevaccineerden per definitie Corona hebben hè?
zie email 27 oktober
  dinsdag 2 november 2021 @ 22:33:09 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_202007313
quote:

[..]
Daarbij vergeet hij dan ook nog dat er partijen/toko's zijn die wel extra zorg kunnen en willen verlenen maar niet mogen

Dat probleem is er ook

Er zijn oplossingen, maar we zetten ze níet in *O*
pi_202007316
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:31 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Zijn uitgezonderd.
zie email 27 oktober
pi_202007319
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 22:32 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Die hoeven toch geen QR-code te hebben, dit geldt niet voor mensen tot 18 jaar. Dan zet je je kids toch aan de poort af of haal je als ongevaccineerde ouder een stok door je neus.
Zeker wel. QR geldt vanaf 13 jaar.
pi_202007320
quote:

Dit.

“Ze pesten ons.”
Kan het niet meer horen. :')
Je hebt een keuze om te prikken. Take it or leave it.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')