Ik heb liever Zaquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:23 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Misschien dat het RIVM eens met een update kan komen.
Dit is zijn politieke eindstation als (kop van jut) functie, straks een lintje voor al het goede werk en misschien een directeurschap van e.o.a. semi staatsbedrijf. Men moet nog op zoek naar iemand die te vuur en te zwaard, het klimaat gaat verkopen. Hugo weet alles van mammoetankers en dijken.... dus..... 1+1=3quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, het was sarcastisch bedoeld, begrijp ik. Maar die De Jonge is gewoon echt niet capabel.
Geef eens wat duiding? Ik kijk momenteel even Squid Game afquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:25 schreef michiel_merk het volgende:
Levi benoemt het probleem bij de kern bij Jinek
Die is, hoe ongenuanceerd soms ook, prrrrrima bezig de laatste maandenquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:25 schreef michiel_merk het volgende:
Levi benoemt het probleem bij de kern bij Jinek
Bij een vaccinatiegraad van 100% en een effectiviteit van zeg 80% wat erg hoog is dan is de betasting op de zorg in NL gewoonweg nog steeds te hoog maar daar hoor ik de heren bestuurders niet over.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:20 schreef Vallon het volgende:
[..]
Berichten die ook elders worden gedaan dat zeer recentelijk veel meer gevaccinneerden in ziekenhuizen en IC komen dan men zou verwachten.
Maurice heeft ook al het e.e.a. opgemerkt en onzer @:Za heeft hier al vaker het nodige gepost dat duidelijk maakt dat vaccinatie niet zaligmakend is.
Ik denk dat ze de geesten nog niet rijp achten om weer over het nieuwe normaal te gaan beginnen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:26 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Bij een vaccinatiegraad van 100% en een effectiviteit van zeg 80% wat erg hoog is dan is de betasting op de zorg in NL gewoonweg nog steeds te hoog maar daar hoor ik de heren bestuurders niet over.
Als die beste man nu eens Minister van volksgezondheid was geweest hadden we wellicht heel anders ervoor gestaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Die is, hoe ongenuanceerd soms ook, prrrrrima bezig de laatste maanden
Dat is de olifant in de kamer, en dat is ook waarom ze het woordje 'vaccinatieplicht' niet in de mond nemen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:26 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Bij een vaccinatiegraad van 100% en een effectiviteit van zeg 80% wat erg hoog is dan is de belasting op de zorg in NL gewoonweg nog steeds te hoog maar daar hoor ik de heren bestuurders niet over.
Hij zegt dat het puur een personeels probleem is.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Geef eens wat duiding? Ik kijk momenteel even Squid Game af
En dat is het natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Hij zegt dat het puur een personeels probleem is.
Nee, ze hebben gewoon gelijk. Ze hebben ook te maken met een hoop ongevaccineerde jeugdspelers.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Die sportclubs die nu beginnen te piepen omdat veel van hun leden ongevaccineerd zijn en dat dan de competities niet afgemaakt kunnen worden. Als je je niet wil laten prikken ga je toch de dag voor je wedstrijd even naar de teststraat. Ik snap dat het allemaal niet zo makkelijk is als je ook nog moet trainen doordeweeks, maar dat gejank dat er nu talloze opzeggingen binnen komen daar kun je toch niks mee.
Je maakt een keuze om niet geprikt te worden, dan zijn dit consequenties. Je bent als sportclub toch ook geen knip voor de neus waard als je het ok vindt dat je ongevaccineerde leden gewoon maar rond blijven lopen en daar in potentie zieker van kunnen worden dan gevaccineerde leden
Ik denk alleen dat hij het op die functie niet zo top zou doenquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:27 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als die beste man nu eens Minister van volksgezondheid was geweest hadden we wellicht heel anders ervoor gestaan.
Dit zei ik echt letterlijk vorige week al. Maar mij nodigen ze dan weer niet uit bij jinek.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dan gaan we dus permanent in deze dystopie leven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:27 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat is de olifant in de kamer, en dat is ook waarom ze het woordje 'vaccinatieplicht' niet in de mond nemen.
Beetje lullig om verenigingen de nek om te draaien omdat je als politicus niet de ballen hebt om een directe vaccinatieplicht in te voeren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Die sportclubs die nu beginnen te piepen omdat veel van hun leden ongevaccineerd zijn en dat dan de competities niet afgemaakt kunnen worden. Als je je niet wil laten prikken ga je toch de dag voor je wedstrijd even naar de teststraat. Ik snap dat het allemaal niet zo makkelijk is als je ook nog moet trainen doordeweeks, maar dat gejank dat er nu talloze opzeggingen binnen komen daar kun je toch niks mee.
Je maakt een keuze om niet geprikt te worden, dan zijn dit consequenties. Je bent als sportclub toch ook geen knip voor de neus waard als je het ok vindt dat je ongevaccineerde leden gewoon maar rond blijven lopen en daar in potentie zieker van kunnen worden dan gevaccineerde leden
Ja dat is ook prima. maar dan moet Levi wel zichtbaar zijn, en niet op 13 hoog zitten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat hij het op die functie niet zo top zou doen
Geneeskundig raadsheer des lands is een mooie positie voor hem denk ik
En dan inregelen dat een politieke pipo mét politieke skills naast hem staat
Die hoeven toch geen QR-code te hebben, dit geldt niet voor mensen tot 18 jaar. Dan zet je je kids toch aan de poort af of haal je als ongevaccineerde ouder een stok door je neus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon gelijk. Ze hebben ook te maken met een hoop ongevaccineerde jeugdspelers.
Nog los van dat dit een hele stedelijke redenering is. Ik heb een heel ander bezwaar: ik moet mijn vrijwilligers in de vuurlinie zetten. Daar hou ik niet zo van als verenigingsbestuurder.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:29 schreef TheVulture het volgende:
quote:Je maakt een keuze om niet geprikt te worden, dan zijn dit consequenties. Je bent als sportclub toch ook geen knip voor de neus waard als je het ok vindt dat je ongevaccineerde leden gewoon maar rond blijven lopen en daar in potentie zieker van kunnen worden dan gevaccineerde leden
Daarbij vergeet hij dan ook nog dat er partijen/toko's zijn die wel extra zorg kunnen en willen verlenen maar niet mogenquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:28 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zijn uitgezonderd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:31 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee, ze hebben gewoon gelijk. Ze hebben ook te maken met een hoop ongevaccineerde jeugdspelers.
Zeker wel. QR geldt vanaf 13 jaar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hoeven toch geen QR-code te hebben, dit geldt niet voor mensen tot 18 jaar. Dan zet je je kids toch aan de poort af of haal je als ongevaccineerde ouder een stok door je neus.
Dit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:29 schreef TheVulture het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |