Dat is een ander verhaal, maar ik vind Ramona gewoon zielig, de rest nietquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wie is er wel goed die daar nu nog rondloopt??
Het is wel een beetje een gesloten inrichting die met verlof is jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:20 schreef spoilert het volgende:
[..]
Wie is er wel goed die daar nu nog rondloopt??
Het is hun wekelijkse uitjequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een gesloten inrichting die met verlof is ja![]()
T Plein waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Ireth het volgende:
Waar gaan ze naartoe?? Welke stream moeten we nu hebben
Ja. Sven moet ook heenquote:
https://www.facebook.com/(...)extid=FLAPPIEWAPPIESquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:24 schreef gniffie het volgende:
Wie heeft de stream waar de busjes naar toe rijden
een groep is richting het Plein gegaanquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:25 schreef Ireth het volgende:
Waar gaan ze naartoe?? Welke stream moeten we nu hebben
wat is een goede stream?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:23 schreef spoilert het volgende:
[ twitter ]
Schijnt ook los te gaan op DH CS
Hij is nog bij het waterkanon dus dat is goed.quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Charmian het volgende:
ik denk dat het dit wel was...tenzij er op het Plein nog wat gebeurt, maar ik weet niet of daar iemand live is
het ligt naast elkaar jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Starhopper het volgende:
Koekamp en Malieveld is toch hetzelfde?
Nee. Koekamp ligt schuin voor de CS en Malieveld 100 meter verder.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:30 schreef Starhopper het volgende:
Koekamp en Malieveld is toch hetzelfde?
Thnxquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nee. Koekamp ligt schuin voor de CS en Malieveld 100 meter verder.
Leuk jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef spoilert het volgende:
[..]
Leuk weer naar straatstenen kijken....
Oohjaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef Benny het volgende:
20.30 uur... Bureau Hofstad begint natuurlijk. Vandaar dat het zo plots is afgelopen
En daarom heeft Sven 5000 kijkers en de rest een paar 100.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:33 schreef spoilert het volgende:
[..]
Leuk weer naar straatstenen kijken....
Die heeft niet in de gaten dat ie nog aan het streamen is ofzo?quote:
Doet hij expres, hij filmt geen gezichten van "Strijders" en mute het geluid als ze snode plannen aan het smeden zijn...quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft niet in de gaten dat ie nog aan het streamen is ofzo?
Nee, die neemt alleen politieagenten en mensen die het niet met de wappies eens zijn in beeld.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft niet in de gaten dat ie nog aan het streamen is ofzo?
quote:
En dat vind ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:43 schreef spoilert het volgende:
"Delen, delen delen" "En dat is mijn mening"
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:44 schreef K21 het volgende:
Het wordt al minder. Nu worden ze maar halfdood geslagen.
Pieterquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef summer2bird het volgende:
https://www.facebook.com/LNNMEDIANL/videos/1245285812642216
LNN is weer live
Gewoon die stream van hem een stuk terug zettenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
jammer, net gemist. kan je terugkijken ?
Ooh? Geen Arie?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:47 schreef spoilert het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ali half dood vermoord......
Oohjaquote:
Waarom zou je dat doenquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:51 schreef Starhopper het volgende:
Nu gaan ze met zn allen bij t tankstation staan? Straks komt de ME daar naartoe![]()
Zal ik stiekem ff 8844 bellen en melding maken van verdachte personen
Wappies pestenquote:
Alleen nog Parijs, o ja een beetje mensen opstoken die nu oa Sven en revrouw bedreigen....quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:50 schreef JohnBercow het volgende:
Doet Mita Overvliet het eigenlijk nog?
Die is ziek. In Parijsquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:50 schreef JohnBercow het volgende:
Doet Mita Overvliet het eigenlijk nog?
Ik verlink niemand?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof in karma .. niet in mensen verlinken
Jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef K21 het volgende:
"OPSTAND"
*vlucht zelf snel de eerste beste auto in als het een beetje spannend wordt*
Nou ja bellen om wappies te pesten .... ik weet niet hoorquote:
Bij de tweede duw die ie kreeg stond hij op eens achter 5 rijen mensen te filmen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:53 schreef K21 het volgende:
"OPSTAND"
*vlucht zelf snel de eerste beste auto in als het een beetje spannend wordt*
Dat is niet verlinken. Dat is je burgerplichtquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja bellen om wappies te pesten .... ik weet niet hoor
Ik geloof daar niet inquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:55 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is niet verlinken. Dat is je burgerplicht
Mita is een digital nomad?quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:52 schreef spoilert het volgende:
[..]
Alleen nog Parijs, o ja een beetje mensen opstoken die nu oa Sven en revrouw bedreigen....
quote:op onrecht tv word gezecht dat er waarschijnlijk een dooie is gevallen
Ze pendelt een beetje op een neer tussen NL en F slaapt bij "vrienden" waar dan gelijk de popo weer voor de deur staan. Er is een hoop haat en nijd tussen de streamers..quote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:57 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik zag voorbij komen in de chat bij Albert dat er iemand overleden is. dat zou bij onrechttv gezegd zijn.
het zal niet waar zijn.
Dat hoorde ik ookquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'net zo als Hitler dat vroeger deed' en zo denk ik er over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |