Vandaag niet meer. Spannend boek luisteren en borduren. Morgen een saaie dag, want ik krijg een druk weekend.quote:
Leuk druk weekend of weekend die je nu vast wil doorspoelen.....quote:Op donderdag 4 november 2021 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vandaag niet meer. Spannend boek luisteren en borduren. Morgen een saaie dag, want ik krijg een druk weekend.
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:06 schreef TLC het volgende:
Over 50 dagen is de verjaardag van Jezus Christus
Wat een kut bezoekquote:Op donderdag 4 november 2021 22:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kijk voetbal en heb bezoek.
Het bezoek houdt niet van voetbal
Ik wel.
Bezoek heeft pech
Och, het bezoek klaagt niet.quote:
Klinkt wel als een goed planquote:Op donderdag 4 november 2021 22:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och, het bezoek klaagt niet.
Als ze gaan klagen schuif ik een glaasje whisky toe en dan zal het wel weer stil zijn.
Niks mis met een potquote:
Heb je wel een punt.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 23:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb je wel een punt.
. Maar de kut van een pot is over het algemeen ook niks mis mee
En dan nu,
Lekker slapen sexy ding!
Ja en toen lag ik dus al even wakker.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stomme tijd om dan al wakker te zijn
Nog vervelender danquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en toen lag ik dus al even wakker.
Uhm wel een leuk weekend. Alleen moet ik niet teveel vooruit denkenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leuk druk weekend of weekend die je nu vast wil doorspoelen.....
Net met dochterlief weer eens een biosdate gepland voor zaterdag
Thnx en jij ook genieten dan maar!quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm wel een leuk weekend. Alleen moet ik niet teveel vooruit denken
Klinkt goed! Veel plezier
hier nog even doorzettenquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:34 schreef Ynnad_Er het volgende:
Zo, het weekend inik weet niet wat ik eten moet. Oh en net mijn rug verrekt, kan niet meer staan/zitten *auw !
Heel veel sterktequote:Op vrijdag 5 november 2021 13:34 schreef Ynnad_Er het volgende:
Zo, het weekend inik weet niet wat ik eten moet. Oh en net mijn rug verrekt, kan niet meer staan/zitten *auw !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |