quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waarom? 2022 gaat echt niet beter worden dan 2021.
Je bent zelf baggerquote:
Nou...quote:Op woensdag 3 november 2021 14:17 schreef Ynnad_Er het volgende:
FEE-Bagger topic. Oh nee, FEE is niet bagger
Poetsersnoetsiequote:
Prima en uiteraard alles binnen de regels van FEEquote:Op woensdag 3 november 2021 15:42 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Poetsersnoetsie![]()
![]()
Deze SC kunnen we wel Kerstbaggeren, wel binnen de grenzen van het moet leuk en binnen de regels blijven.
Gelukkig niet zeg. Hoe is het met je ?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prima en uiteraard alles binnen de regels van FEE![]()
Ik ben niet zo moeilijk
Relaxed welquote:Op woensdag 3 november 2021 15:44 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Hoe is het met je ?
Ja tis frisjes he ?! Ik ga zo lekker de stad in effe een pilsje doen met vrienden en later lekker de wedstrijd kijken van Ajax.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Relaxed welHet is alleen een beetje koud
![]()
Ik ben blij als alle feestdagen weer voorbij zijn![]()
![]()
Ik heb een hekel aan die hele maand![]()
Hoe is het met jou?
Inderdaad. Goed aan de regels houden anders kom ik met de zweep langsquote:Op woensdag 3 november 2021 15:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prima en uiteraard alles binnen de regels van FEE![]()
Ik ben niet zo moeilijk
Ik zou er bijna bang van worden......quote:Op woensdag 3 november 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad. Goed aan de regels houden anders kom ik met de zweep langs
Goed zo. Anders moet ik helemaal los gaan hier.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zou er bijna bang van worden......![]()
Het is gewoon persoonlijk denk ik, ik ben in december jarig, vroeger vond dat geweldig natuurlijk: kerstvakantie ,cadeautjes en veel aandachtquote:Op woensdag 3 november 2021 15:59 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ja tis frisjes he ?! Ik ga zo lekker de stad in effe een pilsje doen met vrienden en later lekker de wedstrijd kijken van Ajax.
Verder wel oke, zit een stijgende lijn in. ( ik vind de Kerstperiode op zich niet heel vervelend, lekker eten , drinken dit dat )
Oeh aahhquote:Op woensdag 3 november 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja pas maar opquote:
Oeh nice !quote:Op woensdag 3 november 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 november 2021 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed zo. Anders moet ik helemaal los gaan hier.
Same hier. Wat betreft de echte FOK!ker danquote:Op woensdag 3 november 2021 16:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is gewoon persoonlijk denk ik, ik ben in december jarig, vroeger vond dat geweldig natuurlijk: kerstvakantie ,cadeautjes en veel aandacht![]()
Maar goed mijn leven is ooit drastisch veranderd en nu ben ik precies de standaard fokker, een zolderkamer autist zonder zolderkamer
Fijne avond Poetsquote:
Wat ga je doen danquote:
Ik snapquote:Op woensdag 3 november 2021 16:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Same hier. Wat betreft de echte FOK!ker dan
[..]
Fijne avond Poets
@ Cinnepin ook eenvoor jou natuurlijk
#casanova
Mijn zweep! Afblijven!quote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 16:26 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Same hier. Wat betreft de echte FOK!ker dan
[..]
Fijne avond Poets
@ Cinnepin ook eenvoor jou natuurlijk
#casanova
als je me lief aan kijkt mag je er misschien even aan zittenquote:
Aan jouw zweep? Offehhhhquote:Op woensdag 3 november 2021 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je me lief aan kijkt mag je er misschien even aan zitten
Ja we hadden het toch over mijn zweepquote:
Zweep is primaquote:Op woensdag 3 november 2021 16:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja we hadden het toch over mijn zweep
Jazeker ! Gezellig en een mooi potje voetbal gezienquote:Op donderdag 4 november 2021 08:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leuk gehad gisterenavond Gibsie?
je zusje, of ik de morning after pill kon halen.quote:
Doe eens even normaalquote:Op donderdag 4 november 2021 09:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je zusje, of ik de morning after pill kon halen.
We leven in het nieuwe normaal.quote:
Dat klopt.quote:
Voor dat druppeltje dode voorvocht van jequote:Op donderdag 4 november 2021 09:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je zusje, of ik de morning after pill kon halen.
Heuj man, blijkbaar kan je daar ook raak mee schieten, je bent het levende bewijsquote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 11:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heuj man, blijkbaar kan je daar ook raak mee schieten, je bent het levende bewijs![]()
Volg je dat?quote:Op donderdag 4 november 2021 14:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
![]()
![]()
![]()
https://sinterklaasjournaal.ntr.nl/
Okayquote:Op donderdag 4 november 2021 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha, heerlijke poppenkast, beter als die Haagse Peppi en Kokki show!
Nooit gekekenquote:Op donderdag 4 november 2021 17:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ook een beetje traditie
Echt? Ik vond dat wel leuk destijds en school schonk er veel aandacht aan. Vind het best lastig om te vertellen dat het niet echt was...quote:Op donderdag 4 november 2021 17:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nooit gekeken![]()
Ik heb mijn kinderen ook altijd gezegd dat dat hele sinterklaas gebeuren een grote schijnvertoning was/is![]()
Echtquote:Op donderdag 4 november 2021 17:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Echt? Ik vond dat wel leuk destijds en school schonk er veel aandacht aan. Vind het best lastig om te vertellen dat het niet echt was...
Kunnen kinderen best tegen hoor ha ha, maar ieder voor zich natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2021 17:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
EchtIk wilde juist niet dat ze er een keer achter kwamen dat het allemaal nep was
Dat is idd persoonlijk, en ze kunnen zeker tegen dingen maar ik hou er zelf niet van om de schijn op te houdenquote:Op donderdag 4 november 2021 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kunnen kinderen best tegen hoor ha ha, maar ieder voor zich natuurlijk
Tja, schijn of gewoon een leuke kinderherinnering is nogal een verschil natuurlijkquote:Op donderdag 4 november 2021 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is idd persoonlijk, en ze kunnen zeker tegen dingen maar ik hou er zelf niet van om de schijn op te houden
Vandaag niet meer. Spannend boek luisteren en borduren. Morgen een saaie dag, want ik krijg een druk weekend.quote:
Leuk druk weekend of weekend die je nu vast wil doorspoelen.....quote:Op donderdag 4 november 2021 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vandaag niet meer. Spannend boek luisteren en borduren. Morgen een saaie dag, want ik krijg een druk weekend.
quote:Op donderdag 4 november 2021 20:06 schreef TLC het volgende:
Over 50 dagen is de verjaardag van Jezus Christus
Wat een kut bezoekquote:Op donderdag 4 november 2021 22:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kijk voetbal en heb bezoek.
Het bezoek houdt niet van voetbal
Ik wel.
Bezoek heeft pech
Och, het bezoek klaagt niet.quote:
Klinkt wel als een goed planquote:Op donderdag 4 november 2021 22:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och, het bezoek klaagt niet.
Als ze gaan klagen schuif ik een glaasje whisky toe en dan zal het wel weer stil zijn.
Niks mis met een potquote:
Heb je wel een punt.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 23:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Heb je wel een punt.
. Maar de kut van een pot is over het algemeen ook niks mis mee
En dan nu,
Lekker slapen sexy ding!
Ja en toen lag ik dus al even wakker.quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stomme tijd om dan al wakker te zijn
Nog vervelender danquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en toen lag ik dus al even wakker.
Uhm wel een leuk weekend. Alleen moet ik niet teveel vooruit denkenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Leuk druk weekend of weekend die je nu vast wil doorspoelen.....
Net met dochterlief weer eens een biosdate gepland voor zaterdag
Thnx en jij ook genieten dan maar!quote:Op vrijdag 5 november 2021 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm wel een leuk weekend. Alleen moet ik niet teveel vooruit denken
Klinkt goed! Veel plezier
hier nog even doorzettenquote:Op vrijdag 5 november 2021 13:34 schreef Ynnad_Er het volgende:
Zo, het weekend inik weet niet wat ik eten moet. Oh en net mijn rug verrekt, kan niet meer staan/zitten *auw !
Heel veel sterktequote:Op vrijdag 5 november 2021 13:34 schreef Ynnad_Er het volgende:
Zo, het weekend inik weet niet wat ik eten moet. Oh en net mijn rug verrekt, kan niet meer staan/zitten *auw !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |