Hi vroege vogelquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 06:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hi vroege vogel![]()
Wat ga je doen vandaag
hey lekker dingquote:
proberen niet af te sterven van de last van m'n buik. beetje werken. misschien vanmiddag nog even langs de IKEA voor wat spullen maar denk dat dat morgen wordt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
Niet veel bijzonders
Lekker haken, sokken breien, lezen, huiswerk voor een geschiedeniscursus en schoonmaken
En jij dan?
Wat balen dat je last van je buik hebt... *knuffel*quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
hey lekker ding
[..]
proberen niet af te sterven van de last van m'n buik. beetje werken. misschien vanmiddag nog even langs de IKEA voor wat spullen maar denk dat dat morgen wordt.
Verder keihard balen dat het feestje waar ik morgen eindelijk naar toe zou gaan weer afgeblazen gaat worden vanwege de nieuwe maatregelen
de kerstdagen gaan we gewoon zorgeloos inquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:04 schreef Koen66 het volgende:
we hadden toch een tijdje de illusie om de feestdagen zorgeloos in te kunnen gaan
de IKEA blijft er wel staan jaquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat balen dat je last van je buik hebt... *knuffel*
Ikea blijft wel bestaan...
Ja... stomme covid...
Sterkte schat
meh, vertrouw het voor geen meter. Juniors hier zaten zich hele jaar te verheugen op oud&nieuw, dat staat ook al aardig op losse schroeven qua vuurwerkquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
de kerstdagen gaan we gewoon zorgeloos in
*stuurt thee, beschuitjes en kippensoep*quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
de IKEA blijft er wel staan ja
Dank je.
Als het niet gaat kom je me dan verzorgen
Zal wel weer een vuurwerkverbod komen. Niet dat het echt helpt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, vertrouw het voor geen meter. Juniors hier zaten zich hele jaar te verheugen op oud&nieuw, dat staat ook al aardig op losse schroeven qua vuurwerk
Ha die gedachte had ik ook...quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:04 schreef Koen66 het volgende:
we hadden toch een tijdje de illusie om de feestdagen zorgeloos in te kunnen gaan
quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
*stuurt thee, beschuitjes en kippensoep*
gasten die illegaal knallen deden dat toch al dus daar verandert geen zak voor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal wel weer een vuurwerkverbod komen. Niet dat het echt helpt.
Snap niet dat ze geen maatregelen treffen in het onderwijs, daar zijn toch een stapel besmettingen in die leeftijdsgroep. Nee dan gaan we zo'n half zachte lockdown doen want ja het virus gaat natuurlijk alleen in de avond rond
CotSquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ha die gedachte had ik ook...
top dat te lezenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hey
Het gaat echt heel goed hier de laatste tijd! Met jou dan?
Klagen mag altijd hé, zolang je jezelf niet er teveel mee in de weg gaat zittenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
top dat te lezen
Ach mag niet echt klagen, ook al gebeurt er genoeg hier in huize Koen waardoor ik dat graag doe zo nu en dan
klagen met mate(n)quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klagen mag altijd hé, zolang je jezelf niet er teveel mee in de weg gaat zitten
Ik ga me er ook weinig van aantrekken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:22 schreef Koen66 het volgende:
maar laten we er maar positief van uit gaan dat zowel Sint, kerst als O&N tof gaat worden, met of zonder maatregelen
jij bent zo'n rebel dat je je nergens wat van aantrekt!!!quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga me er ook weinig van aantrekken.
Stoere boi ben je toch ook haagsquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga me er ook weinig van aantrekken.
ik moest hier om lachenquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:34 schreef Jimbo het volgende:
[success]Haags is echt een stoere jongen, maar dan in het groen.[/success]
Oh leuk! Het zijn soms echt de kleine dingetjes die je al blij kunnen maken hèquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soms kan de kringloop als een soort feestje beschouwd worden. Heel goedkoop een gloed nieuw haakboek gekocht
Ja! Al voelt dit echt als iets grootsquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh leuk! Het zijn soms echt de kleine dingetjes die je al blij kunnen maken hè
Veel plezier ermee dan!quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Al voelt dit echt als iets groots
Dank! Gaat zonder enige twijfel lukkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel plezier ermee dan!
Weet je zeker dat je die plinten gaat doenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Van de week even de sinterkerstennieuw kadootjes verzamelen en in laten pakken door de inpak elfjes op mijn werk!
Dan de plinten schilderen, die tegen de muur plakken... En dan kan ik zachtjes aan gaan nadenken over de boom.
Ooitquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die plinten gaat doen
En kwam er nog bedtijdquote:Op dinsdag 16 november 2021 00:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nacht al
Vermoed dat er geen bedtijd komt vannacht
Nadat mijn bank schudde van de aardbeving en ik letterlijk mijn muren zag bewegen en mijn vloer golven ben ik maar naar bed gegaanquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2021 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nadat mijn bank schudde van de aardbeving en ik letterlijk mijn muren zag bewegen en mijn vloer golven ben ik maar naar bed gegaan
Super! klinkt echt super leukquote:Op donderdag 18 november 2021 22:03 schreef TLC het volgende:
Die DIY Kerstschildersetjes zijn leukal mijn tweede notenkraker beschilderd
![]()
Brein even op 0, Kerstmuziek op en schilderen maarLeuk tijdverdrijf !
Dat is fijnquote:Op zondag 21 november 2021 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een hele goede morgen!
Voor het eerst in tijden eens doorgeslapen en goed geslapen
Hoiquote:
Ging rond 00.00 slapen was rond 02.00 wakker en viel rond 04.30 weer in slaap. 06.30 weer wakker.quote:
quote:Op zondag 21 november 2021 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffel... naar voor je... knuffel
Dat soort nachten zijn naar, ik ken ze... Dat heb ik nu al zeker een maand gehad. Even een tip waardoor ik soms sneller ga slapen (en soms kriegel van wordt, maar dat verschilt per nacht); is iets simpels te gaan lezen in bed. Een tijdschriftje of boekje. Zodat je een beetje in de ruststand blijft. En na een half uurtje gewoon weer proberen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ging rond 00.00 slapen was rond 02.00 wakker en viel rond 04.30 weer in slaap. 06.30 weer wakker.
[..]
Ik ga het eens proberen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat soort nachten zijn naar, ik ken ze... Dat heb ik nu al zeker een maand gehad. Even een tip waardoor ik soms sneller ga slapen (en soms kriegel van wordt, maar dat verschilt per nacht); is iets simpels te gaan lezen in bed. Een tijdschriftje of boekje. Zodat je een beetje in de ruststand blijft. En na een half uurtje gewoon weer proberen.
En wat ik bij een slaapcursus heb geleerd is dat ej een half uur wakker mag liggen en er dan voor een kwartier uit moet en dan er weer in. Dat werkt niet voor mij, maar het is wel een onderzochte tip die bij de meeste mensen goed werkt.
Nee hoor. Je probeert te helpen.quote:Op zondag 21 november 2021 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was wel een beetje een wijsneuzig bericht van me hè... sorry
Alsnog gefeliciteerd!quote:Op zondag 21 november 2021 12:19 schreef Koen66 het volgende:
Feest hier thuis weer voorbij
Nu nog een high tea dus een beetje feest
Gelukkig maar!quote:Op zondag 21 november 2021 12:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee hoor. Je probeert te helpen.![]()
Je kwam niet wijsneuzerig over.
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 21 november 2021 12:19 schreef Koen66 het volgende:
Feest hier thuis weer voorbij
Nu nog een high tea dus een beetje feest
Ik hoop hetquote:
Helaas wel ja...quote:Op zondag 21 november 2021 21:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Weekend weer voorbij helaas dus zo ook maar tijd voor een dromenmandje.....
Ik ga jouw slaaptip proberen te onthouden voor als ik vannacht weer een half uur wakker ben.....quote:Op zondag 21 november 2021 22:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Helaas wel ja...
Slaap lekker
Ik ook sinds een uurquote:
Dat is ook wel laat. Ik heb wel gerust maar niet echt meer geslapen sinds 0345.quote:Op maandag 22 november 2021 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Balen... uiteindelijk om zes uur gaan slapen... zucht...
Arme wij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |