jij bent zo'n rebel dat je je nergens wat van aantrekt!!!quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga me er ook weinig van aantrekken.
Stoere boi ben je toch ook haagsquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga me er ook weinig van aantrekken.
ik moest hier om lachenquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:34 schreef Jimbo het volgende:
[success]Haags is echt een stoere jongen, maar dan in het groen.[/success]
Oh leuk! Het zijn soms echt de kleine dingetjes die je al blij kunnen maken hčquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soms kan de kringloop als een soort feestje beschouwd worden. Heel goedkoop een gloed nieuw haakboek gekocht
Ja! Al voelt dit echt als iets grootsquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:30 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh leuk! Het zijn soms echt de kleine dingetjes die je al blij kunnen maken hč
Veel plezier ermee dan!quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Al voelt dit echt als iets groots
Dank! Gaat zonder enige twijfel lukkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:48 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Veel plezier ermee dan!
Weet je zeker dat je die plinten gaat doenquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Van de week even de sinterkerstennieuw kadootjes verzamelen en in laten pakken door de inpak elfjes op mijn werk!
Dan de plinten schilderen, die tegen de muur plakken... En dan kan ik zachtjes aan gaan nadenken over de boom.
Ooitquote:Op zaterdag 13 november 2021 16:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die plinten gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |