Helemaal met je eens Mortaxx. Maar ik houd wijselijk mijn mond hier.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het maar raar die hyperfocus op een paar christenfundamentalisten terwijl moslims massaal vaccinatie weigeren. Maar daar mag je niets over zeggen
Nee, en ook geen dwang, je moet je alleen laten testen om de haverklap.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:27 schreef Bocaj het volgende:
qr codes in winkels... maar we pesten ongevaccineerden niet hoor!
Daarnaast is kanker geen contra-indicatie voor het nemen van een vaccin. Bij ons zijn bijna alle patiënten gewoon gevaccineerd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou je met kanker in deze tijd naar een evenement gaan?
Iets met je leven inrichten en als boodschappen doen een evenment is, snap ik de vraag.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou je met kanker in deze tijd naar een evenement gaan?
Dan komt Puttin met een deep fake Rutte op de lijnquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik neem aan dat de Kamer nu ook eindelijk online gaat vergaderen?
Yep. Die enkele tiendduizenden weigerrefo's in Urk en Staphorst hebben niet zo'n negatief effect vergeleken met de honderdduizenden weigeraars in de prachtwijken van voornamelijk de Randstad.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het maar raar die hyperfocus op een paar christenfundamentalisten terwijl moslims massaal vaccinatie weigeren. Maar daar mag je niets over zeggen
KaNkEr Is GeEn ExCuUsquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:26 schreef Vallon het volgende:
Stelletje lullo's.
De ongevaccinneerden moeten harder worden aangepakt.
Even m'n zus met kanker een schop onder d'r kont geven.
FREE ZIPPORTALquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volgende week dus een nieuwe persconferentie. Erg mooi.
Hopelijk met onze verloren zoon @:zipportal
Erg jammer.
Helemaal klaar voor, de nootjes staan klaarquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We zitten van december tot maart gewoon weer opgehokt hoor.
Al zin in?
Wat is jouw favoriete nut?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helemaal klaar voor, de nootjes staan klaar
Zipportalquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Volgende week dus een nieuwe persconferentie. Erg mooi.
Hopelijk met onze verloren zoon @:zipportal
Erg jammer.
Ja ik hou er maar over op. Geen zin in een banquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Helemaal met je eens Mortaxx. Maar ik houd wijselijk mijn mond hier.
Hopelijk nog een beetje sneeuw in januari of februari. Anders is de zit zo lang.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Helemaal klaar voor, de nootjes staan klaar
Koop dan wel weer online... Het failliet van de lokale detaillist!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, en ook geen dwang, je moet je alleen laten testen om de haverklap.
Nog meer leegstand hier in de stad.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Koop dan wel weer online... Het failliet van de lokale detaillist!
Bron voor enz? Andere ziekenhuizen zien vooral niet-gevaccineerden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:20 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Huh? Umc maastricht enz niet hoor
Ja jammer dan maar ik ga echt niet meedoen aan die poppenkast met mondlappen en QR overal.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:30 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Koop dan wel weer online... Het failliet van de lokale detaillist!
Dat is een heel goed argument voor 2G-beleid.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Vaccin helpt alleen tegen ernstige ziekte. Dus heeft niet zoveel zin voor andere mensen.
Laten ze je dan maar ontslaan!.... Mooi vrij!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Benieuwd wie bij al die werkgevers de pineut is om al die QR codes te checken
Precies, alleen heeeel veel en veeeeel meer, dat soort termen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:30 schreef daNpy het volgende:
We moeten daarvoor in de cijfers duiken....
Maar geen één wordt cijfer genoemd.
Ik heb dat stukje net gemist. Wat zeiden ze daarover?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Jor_Dii het volgende:
QR codes in winkels wordt wel een gezellige puinhoop met de feestdagen voor de deur![]()
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:30 schreef maan_man het volgende:
Onderzoek van RIVM. Wordt er überhaupt nog bron- en contactonderzoek gedaan.
quote:Tijdens het Amsterdam Dance Event (ADE) zijn meer dan duizend feestgangers besmet geraakt met het coronavirus. Dat blijkt uit gegevens van de GGD Amsterdam, dat wel vermoedt dat het daadwerkelijke aantal coronabesmettingen op het dance-evenement een stuk hoger ligt.
Men blijft vasthouden aan het besmettingsadagium.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:30 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Vaccin helpt alleen tegen ernstige ziekte. Dus heeft niet zoveel zin voor andere mensen.
Is nog niet zeker hè…quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Jor_Dii het volgende:
QR codes in winkels wordt wel een gezellige puinhoop met de feestdagen voor de deur![]()
Ach, zit voorlopig nog in een opleiding.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We zitten van december tot maart gewoon weer opgehokt hoor.
Al zin in?
De vraag is dan wel. Moet je bij de IKEA dan eerst een QR code laten zien om een bank te testen en vervolgens weer je QR code laten zien als je balletjes wilt gaat eten?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Aantal jaar geduld hebbenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Molo het volgende:
Wanneer houdt deze waanzin nou op man, pleurt een eind op met je ongein Hugo en Mark
Nou mijn ergste dromen zijn al uitgekomen, dus het zal wel niet lang meer duren...quote:
Maar je hoeft er dan geen mondkap op als ze QR hebben?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat natuurlijk wel pas in ná Black Friday.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Benny het volgende:
Qr codes voor kledingwinkels____! Of speelgoedwinkels
#Wasjelegoblokjestuk
Ben benieuwd. Ik ga geen mondkapje dragen in de supermarktquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef daNpy het volgende:
Wederom mogen kassamiepjes en vakkenvullers de regels gaan handhaven.
Polsbandjequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
De vraag is dan wel. Moet je bij de IKEA dan eerst een QR code laten zien om een bank te testen en vervolgens weer je QR code laten zien als je balletjes wilt gaat eten?
Denk het wel zodra je binnen bent in een gebouw, op het voetbalveld zelf zou onzinnig zijn.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe bedoelen ze precies de QR check in de amateursport? Zodra je het sportpark betreed?
Ja,zo begreep ik m wel. Voor sporters en publiek, binnen en buiten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe bedoelen ze precies de QR check in de amateursport? Zodra je het sportpark betreed?
Ook buitensport moet met QRquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk het wel zodra je binnen bent in een gebouw, op het voetbalveld zelf zou onzinnig zijn.
Of we geven iedereen een nieuwe voordeur. Gaat alleen open als je QR-code hebt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaan veel clubs niet aan meewerken kan ik je nu al vertellen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Jor_Dii het volgende:
QR-code óp mondkapje lijkt me gat in de markt in de aankomende maandenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar je hoeft er dan geen mondkap op als ze QR hebben?
Geen publieke binnenruimte?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik neem aan dat de Kamer nu ook eindelijk online gaat vergaderen?
Het wordt gewoon aangeraden, het is dan ook een raadsel wat desbetreffende user bedoelt.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daarnaast is kanker geen contra-indicatie voor het nemen van een vaccin. Bij ons zijn bijna alle patiënten gewoon gevaccineerd.
Goed idee! Of iets wat je zichtbaar op je kleding kan dragen, zodat iedereen weet dat je daar legaal mag zijn!quote:
Nee, dat is het niet.quote:
Volgens mij werd binnen en buiten genoemd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk het wel zodra je binnen bent in een gebouw, op het voetbalveld zelf zou onzinnig zijn.
Was je diner lekker?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Molo het volgende:
Wanneer houdt deze waanzin nou op man, pleurt een eind op met je ongein Hugo en Mark
Succes met het vinden van voldoende vrijwilligersquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Stoer zegquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik ga geen mondkapje dragen in de supermarkt
Je hebt niet geluisterdquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Er wordt gekeken naar de mogelijkheid, volgende week vrijdag meer nieuws daarover.
Buitenseksquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Wat bedoelen ze precies met dat het verplicht is bij sportwedstrijden
Loophole: Als iedereen vrijwilliger is dan is het een werkplek.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef maan_man het volgende:
[..]
Succes met het vinden van voldoende vrijwilligers
Beetje vaag ja, alleen bij wedstrijden en niet bij trainingen dus?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Gewoon QR codes om naar je eigen toilet te mogen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind het pakket eerlijk gezegd strenger dan we de afgelopen dagen hebben vernomen, maar alsnog te soft
Vraag ik me ook af..quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Testen voor toegang krijgt zo wel een andere betekenis.quote:
Gezondheid is belangrijk hèquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef DonDruiper het volgende:
QR code om een potje te voetballen.
HELEMAAL GEK GEWORDEN.
Haha toen het nog moest deed bijna niemand serieus dat kreng op, maar ik ben het toneelstukje nog niet verleert hoor. Frommelt t lapje uit de broekzak en plaatst het onder de neus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Elke dag testen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef Pvt.Webster het volgende:
QR op werk. En wat als je geen vaccin hebt?
Mag je ontslagen worden omdat je niet gevaccineerd bent? Omdat tegen RI&E-beleid in gaat zeker?
En ben je dan verwijtbaar ontslagen?
Want dan is het ook niet echt een vrije keuze meer he, als het onder verwijtbaar is? Wat maakt het dan precies verwijtbaar?
Sja, daar kan ik dan ook geen begrip voor opbrengen. Je hebt er alleen mensen mee die er ook niks aan kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kind krijste er doorheen, eten zelf was wel erg lekker :m:9quote:
Nee maar serieus, wie moet dit controleren? (kantine wordt al niet gecontroleerd)quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje vaag ja, alleen bij wedstrijden en niet bij trainingen dus?
Mensen ontslaan omdat ze geen QR code. Alsof dat kan met alle personeelstekortenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef Pvt.Webster het volgende:
QR op werk. En wat als je geen vaccin hebt?
Mag je ontslagen worden omdat je niet gevaccineerd bent? Omdat tegen RI&E-beleid in gaat zeker?
En ben je dan verwijtbaar ontslagen?
Want dan is het ook niet echt een vrije keuze meer he, als het onder verwijtbaar valt? Wat maakt het dan precies verwijtbaar?
Raampje open, goed ventilerenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Waarom mogen we niet in de spits gaan rijden? Anderhalve meter tussen auto's?
Nog meer chaos voor de pakketdienstenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Gaat natuurlijk wel pas in ná Black Friday.
Dat helpt tegen coronaquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Daar moest ik ook hard om lachenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als je er in de praktijk nooit komt is het niet onduidelijk nee. (lol)quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Alle sporters boven de 18 en het publiek daarbij, moet met QR. Is toch niet onduidelijk?
Die vond ik ook opvallend jaquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wel de airco op recirculeren zetten anders krijg je corona van je voorligger.quote:
Jawel joh. Gewoon weer een typisch gevalletje van de bijna middelbare vent die even moet laten zien dat hij een hele grote jongen is. Allemaal eenvoudig aan te wijzen. Gaapquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Laten ze je dan maar ontslaan!.... Mooi vrij!
Tja, wie heeft er dan nog zin om te sporten.... het is pesten volgens mij!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:35 schreef DonDruiper het volgende:
QR code om een potje te voetballen.
HELEMAAL GEK GEWORDEN.
koekoekquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je er in de praktijk nooit komt is het niet onduidelijk nee. (lol)
Ja maar hoe, praktisch gezien?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Alle sporters boven de 18 en het publiek daarbij, moet met QR. Is toch niet onduidelijk?
Extra BOA’s. Ziekenhuizen hebben wat geld over, bezuinigen wat op personeelquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee maar serieus, wie moet dit controleren? (kantine wordt al niet gecontroleerd)
Als een bierelftal 10 uur moet voetballen moet een vrijwilliger 9 uur de qr code van beide teams scannen? Dat kan niet.
Cool, wel onder werktijd uiteraardquote:
Goede vraag je. Volgende week een loopwedstrijd in stadscentrum. Vrees dat er weer een streep door gaat. 2 jaar geen wedstrijd gelopenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
En je kunt je je door je hoer laten knippen zonder mondkapjequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef Benny het volgende:
Geheime boodschap in de persco:
Ga naar sekswerkers. Geen qr controle en geen mondkapje nodig
Naar de sekswerker is veiliger dan naar het gemeentehuis
Vlam, maak kennis met pan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:38 schreef ipa84 het volgende:
Als al die QR gebeuren door gaat kan het een hete winter worden en dan heb ik het niet over het weer.
Precies dit. Er is een beslissing gemaakt dat de QR-code heilig is en goed werkt om besmettingen en opnames te voorkomen. Dat is het axiom. Dus dat toepassen op nóg meer plekken maakt alles per definitie beter.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat interesseert ze toch geen fuck 28 hoog op de burelen.
Dan moeten ze hun illusie van controle los laten en dat betekent toegeven dat ze gefaald hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:40 schreef Dven het volgende:
Wel mooi man. Van 1 november geen maatregelen meer naar op 2 november de hele zooi weer van vooraf aan beginnen
Laat het dan gewoon lekker z'n beloop gaan joh, dit gaat nergens over. 87% blijkbaar gevaccineerd, de rest kan mooi gokken of het bij hun wel of niet goed uitpakt. IC of dood? Prima, dan is het maar zo. Ik kan me ook wel voorstellen dat van die 13% het grootste deel behoorlijk misbaar is. En weer door
Het virus krijgt alleen toegang waar het de juiste receptor treft.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef Noek het volgende:
Alle vertrouwen hierin. Het virus is snel beslecht met t machtige QR wapen
Jij moet ook aan de QR code toch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef Noek het volgende:
Alle vertrouwen hierin. Het virus is snel beslecht met t machtige QR wapen
Zonder QR? Klap in het gezicht van Hugoquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef Nober het volgende:
Ik was sporten... is de dictatuur weer wat toegenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |