Cool, wel onder werktijd uiteraardquote:
Goede vraag je. Volgende week een loopwedstrijd in stadscentrum. Vrees dat er weer een streep door gaat. 2 jaar geen wedstrijd gelopenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Alle sporters boven de 18 en het publiek daarbij, moet met QR. Is toch niet onduidelijk?
En je kunt je je door je hoer laten knippen zonder mondkapjequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:37 schreef Benny het volgende:
Geheime boodschap in de persco:
Ga naar sekswerkers. Geen qr controle en geen mondkapje nodig
Naar de sekswerker is veiliger dan naar het gemeentehuis
Vlam, maak kennis met pan?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:38 schreef ipa84 het volgende:
Als al die QR gebeuren door gaat kan het een hete winter worden en dan heb ik het niet over het weer.
Precies dit. Er is een beslissing gemaakt dat de QR-code heilig is en goed werkt om besmettingen en opnames te voorkomen. Dat is het axiom. Dus dat toepassen op nóg meer plekken maakt alles per definitie beter.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat interesseert ze toch geen fuck 28 hoog op de burelen.
Dan moeten ze hun illusie van controle los laten en dat betekent toegeven dat ze gefaald hebben.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:40 schreef Dven het volgende:
Wel mooi man. Van 1 november geen maatregelen meer naar op 2 november de hele zooi weer van vooraf aan beginnen
Laat het dan gewoon lekker z'n beloop gaan joh, dit gaat nergens over. 87% blijkbaar gevaccineerd, de rest kan mooi gokken of het bij hun wel of niet goed uitpakt. IC of dood? Prima, dan is het maar zo. Ik kan me ook wel voorstellen dat van die 13% het grootste deel behoorlijk misbaar is. En weer door
Het virus krijgt alleen toegang waar het de juiste receptor treft.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef Noek het volgende:
Alle vertrouwen hierin. Het virus is snel beslecht met t machtige QR wapen
Jij moet ook aan de QR code toch?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef Noek het volgende:
Alle vertrouwen hierin. Het virus is snel beslecht met t machtige QR wapen
Zonder QR? Klap in het gezicht van Hugoquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef Nober het volgende:
Ik was sporten... is de dictatuur weer wat toegenomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |