TussenTijdseToets?quote:
Ook ik leef graag gevaarlijk.quote:
quote:
Ja ik dus na ook zo'n lange periode weg bij chello.UPC.Ziggo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:04 schreef Q. het volgende:
Blij dat ik al jaren alleen mn GMail gebruik en niets meer aan mn XS4ALL account heb hangen. Ook omdat ik weg ga bij XS4ALL. Na 24 jaar.
Ik zit 2x per week in de gym met een personal trainerquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja? Vertel eens, wat doe jij voor sporten tegenwoordig?
Komt een personal trainer niet eens bij je thuis?quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zit 2x per week in de gym met een personal trainer
Dat geeft zoveel troep.quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt een personal trainer niet eens bij je thuis?
niet eens!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Komt een personal trainer niet eens bij je thuis?
Wat voor frietjes zijn dat?quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:00 schreef Tegan het volgende:
Als jullie nog even doorgaan over bitterballen eet ik vanavond perscofrietjes.
Yv!quote:Op dinsdag 2 november 2021 15:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Ah, ik hoor het al de trap afkomen![]()
![]()
Hoopte al dat dit zou werken.
ook lekkerquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:00 schreef Tegan het volgende:
Binnenkort weerquote:Op dinsdag 2 november 2021 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, al komt daar lately niet veel van terecht
Frietjes die geen actieve herinnering hebben aan patat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor frietjes zijn dat?
Doen. Zo lekker.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:00 schreef Tegan het volgende:
Op kantoor is dat toch spannender.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vozen in de koffiehoek, voordeel van thuiswerken
Preciesquote:
Jaloersquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vozen in de koffiehoek, voordeel van thuiswerken
Ik haalde eerst bij een persconferentie een frietje maar op een gegeven moment werd dat iets te gortig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:00 schreef Tegan het volgende:
Samequote:Op dinsdag 2 november 2021 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haalde eerst bij een persconferentie een frietje maar op een gegeven moment werd dat iets te gortig.
au contraire mon amourquote:
Kink1500quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:19 schreef Q. het volgende:
Okee, muziek hard aan zodat ik de bovenburen hopelijk niet hoor en tijd voor een dutje.
ALLES!quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Port drinken of mag je daar ook nog wel iets anders drinken?
ik hou wijselijk mijn mondquote:
quote:
Radio 2 is wel een serieuse 40+er zender..quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:57 schreef DrMarten het volgende:
Normaal heb ik altijd radio 2 aan. Collega had dat vanochtend ook staan. Toen hij in overleg ging toch maar Kink aangezet
Ik zal het nu DIRECT opzetten.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Radio 2 is wel een serieuse 40+er zender..
quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet mee eens? Het nieuws van radio 2 heeft wel een ik pak een mes en begin met krassen sfeertjequote:
Ik luister meer voor de muziek.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Niet mee eens? Het nieuws van radio 2 heeft wel een ik pak een mes en begin met krassen sfeertje
Ben ook serieus 40+ dus dat scheeltquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan is blof toch best leuk.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Direct komt wel akelig vaak voorbij op radio 2
Oh. Laat dan maar.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Direct komt wel akelig vaak voorbij op radio 2
Nee.quote:
Nu gezellig met pyjama aan en een bakje chips + glaasje cola voor de buisquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haalde eerst bij een persconferentie een frietje maar op een gegeven moment werd dat iets te gortig.
Geen idee wat dat is maar vast wel.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je haat zeker ook op suzan en freek.
In plaats van Sesamstraat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu gezellig met pyjama aan en een bakje chips + glaasje cola voor de buis
koop een advent kalender met chocolaatjes om af te tellen tot nieuwe huis!quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:38 schreef Q. het volgende:
Ben begonnen met kijken of een beetje white noise het geluid van de buren wat kan wegdrukken maar ze maken zoveel lawaai dat dat er gewoon doorheen komt. Tenzij ik het echt heel hard zet.
Steen door ruit gooien van buren gooien; dan kan het geluid beter weg.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:38 schreef Q. het volgende:
Ben begonnen met kijken of een beetje white noise het geluid van de buren wat kan wegdrukken maar ze maken zoveel lawaai dat dat er gewoon doorheen komt. Tenzij ik het echt heel hard zet.
Met een granaat werkt beterquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Steen door ruit gooien van buren gooien; dan kan het geluid beter weg.
Mijn buren vertrokken nadat ik met een ijzeren staaf aan de deur ging, lenen?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:38 schreef Q. het volgende:
Zijn de bitterballen al klaar?quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:35 schreef Tegan het volgende:
Vol spanning of Irma erbij is en of Hugo nog een baard heeft.
Napalm.quote:
Kernbom erop. Zijn we ook meteen van heel Utrecht af.quote:
Zelfs de lieftallige verschijning van Irma kan me niet meer verleiden om die persco's aan te zwengelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:35 schreef Tegan het volgende:
Heb er nog nooit eentje gezien. Maatregelen zijn op voorhand toch altijd al bekend.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zelfs de lieftallige verschijning van Irma kan me niet meer verleiden om die persco's aan te zwengelen.
Tactisch lekken om de watertemperatuur eventjes te checken. Da's nieuwe bestuurscultuur denk ikquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb er nog nooit eentje gezien. Maatregelen zijn op voorhand toch altijd al bekend.
In het begin niet hoor. Toen ineens de horeca om 18.00 nog dicht moest ineens.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb er nog nooit eentje gezien. Maatregelen zijn op voorhand toch altijd al bekend.
Gelukkig hadden we toen net eten besteld.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In het begin niet hoor. Toen ineens de horeca om 18.00 nog dicht moest ineens.
Woon ik zometeen toch niet meer.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kernbom erop. Zijn we ook meteen van heel Utrecht af.
Uw wensen zijn in vervulling gegaanquote:Op dinsdag 2 november 2021 18:35 schreef Tegan het volgende:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
kabeljauw, spruitjes en gebakken aardappeltjes.quote:
Ff laten zakken en dan Corona rollenspel? Speel ik Hugo en jij Irma.quote:
Engerd met baard of engerd zonder baard.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:21 schreef Tegan het volgende:
Ik twijfel of Hugo met of zonder baard sexier is.
Zit nu nog te genieten van hun aanzicht op tv maar daarna kunnen we losquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ff laten zakken en dan Corona rollenspel? Speel ik Hugo en jij Irma.
Either way loopt ie telkens met van die studentikoze flapschoenenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:21 schreef Tegan het volgende:
Eeh frietjes. En saus.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kabeljauw, spruitjes en gebakken aardappeltjes.
wat had jij?
✅ Voorspelquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zit nu nog te genieten van hun aanzicht op tv maar daarna kunnen we los.
Zonder snacks?quote:
Met.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:21 schreef Tegan het volgende:
Ja wilde niet helemaal losgaan dus een bescheiden schaaltje friet gemaakt.quote:
mijn beeld bij Tegan is nu wel een hele slanke fitgurlquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja wilde niet helemaal losgaan dus een bescheiden schaaltje friet gemaakt.
Spruitjes klinkt ook goed, heb ik nog liggen voor van de week.
Ik weet me een keer in te houden is het nog niet goedquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn beeld bij Tegan is nu wel een hele slanke fitgurl
geen snacks. niet eens 1 snacks
2 snacks is toch een minimum..
nu zin in snacksquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet me een keer in te houden is het nog niet goed. Als volwaardige maaltijd heb ik meestal wel twee snacks inderdaad.
Omdat snacks lekker zijnquote:
Nu zin in Tegan. Ik denk dat ik de hele avond er wel trek in heb.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat snacks lekker zijn
en het ongepast zou zijn om te zeggen: nu zin in Tegan.
bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu zin in Tegan. Ik denk dat ik de hele avond er wel trek in heb.
Zoiets?
Ik houd wel van een ongepaste opmerking op zijn tijd hoorquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Omdat snacks lekker zijn
en het ongepast zou zijn om te zeggen: nu zin in Tegan.
Nee joh straks begint die nog op die papzak Jaap van Dissel te lijken.quote:
ik vond dit niet de tijd.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd wel van een ongepaste opmerking op zijn tijd hoor.
Ik moet meteen denken aan die gruwelijke cover van Opiate. Pijn aan je oren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:48 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Limp Bizkit heeft een nieuw album wat is deze...![]()
Nostalgie.
Rolin' rolin' rolin'
when you least expect it.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jammer wel. Wanneer is het wel tijd?
waarmee was die gevuld?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:59 schreef gcjoel het volgende:
Snacks, nu ook trek.
Had een gore gevulde pompoen
op zich niks mis mee, al is het niet een combinatie die ik zelf zou verzinnenquote:
nee joh, lekkerquote:
Gekkiequote:Op dinsdag 2 november 2021 20:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee joh, lekker
liever venkel dan pompoen eigenlijk
Nja was een recept en die pompoen moest op dus dan maar dat ofzo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op zich niks mis mee, al is het niet een combinatie die ik zelf zou verzinnen
dit hoor ik vaker.quote:
Die man lijkt op mijn papa..quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:43 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Nee joh straks begint die nog op die papzak Jaap van Dissel te lijken.
Ik eet het eigenlijk alleen in brownies en taart.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef Tegan het volgende:
Ik heb denk ik al 15 jaar geen pompoen op. Weet niet zeker meer hoe het smaakt.
Ik had van het weekend die hysterische brownietaart van de Hema. Dat was iets te veel van het goede.quote:
Je moet ook niet een hele taart in je eentje opeten..quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had van het weekend die hysterische brownietaart van de Hema. Dat was iets te veel van het goede.
Daarvan had ik een stukje gratis tijdens die feestweek, was wel lekker maar inderdaad wel erg overweldigend.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had van het weekend die hysterische brownietaart van de Hema. Dat was iets te veel van het goede.
Toen ik klein was kregen we soms een soort appelmoes maar dan van pompoen. Geen fan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik eet het eigenlijk alleen in brownies en taart.
Pompoen is matig. Zompig zoet bleghquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:10 schreef Tegan het volgende:
Ik heb denk ik al 15 jaar geen pompoen op. Weet niet zeker meer hoe het smaakt.
We dachten eerst nog 'wat een kleine taart eigenlijk' maar hij telt voor twee.quote:Op dinsdag 2 november 2021 20:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Daarvan had ik een stukje gratis tijdens die feestweek, was wel lekker maar inderdaad wel erg overweldigend.
Patatquote:Op dinsdag 2 november 2021 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga morgen misschien iets met pompoen en geitenkaas maken maar volgens mij is het een bijgerecht en ik weet niet wat ik erbij kan eten.
Trek nu in versgebakken stukjes aardappel uit de oven.quote:
Ook aan de Covid?quote:
Gelukkig zijn dat er niet zo veel. Hoef ik me ook geen zorgen te maken of er wel genoeg plaats is voor alle mensen die niet op mijn afscheidsfeestje komen.quote:
Hier zullen we je wel missen hoor!quote:Op woensdag 3 november 2021 07:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn dat er niet zo veel. Hoef ik me ook geen zorgen te maken of er wel genoeg plaats is voor alle mensen die niet op mijn afscheidsfeestje komen.
Ag paar maandjes en dan is het Lott wie?quote:Op woensdag 3 november 2021 07:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier zullen we je wel missen hoor!
Wie?quote:Op woensdag 3 november 2021 07:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier zullen we je wel missen hoor!
een paar maanden is ook wel lang hoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ag paar maandjes en dan is het Lott wie?
Nee nooit!quote:Op woensdag 3 november 2021 07:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lott van Dissel toch.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Beetje ons aan ons lot overlatenquote:Op woensdag 3 november 2021 07:43 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon meteen aan de borrel joh! Tis bijna weekendquote:Op woensdag 3 november 2021 09:14 schreef Barbusse het volgende:
Moe ende gaar. Tijd voor meer koffie.
Dat is wel een beetje oubollig ja.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het Gerda maar dat vond ik zo ouderwets
Bijna uit Utrecht weg en is ons allemaal al bijna vergeten om met z'n grote mensenleven te startenquote:Op woensdag 3 november 2021 09:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dat meisje dat in jouw huis heb geslapen en jouw poesjes aaide
Je zou zeggen dat dit toch een blijvende indruk moet achterlatenquote:Op woensdag 3 november 2021 09:46 schreef Senn88 het volgende:
Korsakoff he. Arme Q.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dit toch een blijvende indruk moet achterlaten
Sinds jij weg bent is Utrecht toch niet meer de moeite waard om te wonen.quote:Op woensdag 3 november 2021 09:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Bijna uit Utrecht weg en is ons allemaal al bijna vergeten om met z'n grote mensenleven te starten
Dat was CL toch?quote:Op woensdag 3 november 2021 09:46 schreef Senn88 het volgende:
Hopelijk mis jij het straks minder dan ik.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds jij weg bent is Utrecht toch niet meer de moeite waard om te wonen.
Ik zit wat dichterbij, fiets er nog gewoon snel naar toe.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hopelijk mis jij het straks minder dan ik.
Vrijdag zal ik nog wel even naar je zwaaien
jij laat ook iedereen aan je poesje aaien he..quote:
Sletje is het toch ook he?quote:Op woensdag 3 november 2021 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij laat ook iedereen aan je poesje aaien he..
Ik weet al hoe ik een poesje moet aaien hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef Tegan het volgende:
We kunnen allemaal nog veel leren van wijze Q..
Misschien ben ik dat wel al verleerdquote:Op woensdag 3 november 2021 11:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet al hoe ik een poesje moet aaien hoor
Mag ik dan naast je zitten in de klas ?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:22 schreef Tegan het volgende:
We kunnen allemaal nog veel leren van wijze Q..
Tuurlijk. Misschien moeten we dan op elkaar oefenenquote:Op woensdag 3 november 2021 11:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mag ik dan naast je zitten in de klas ?
Wanneer begint de les?quote:Op woensdag 3 november 2021 11:40 schreef Tegan het volgende:
Tuurlijk. Misschien moeten we dan op elkaar oefenen.
Kan niet wachten om weer naar school te gaanquote:Op woensdag 3 november 2021 11:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tuurlijk. Misschien moeten we dan op elkaar oefenen.
Zal niet de enige loverboy in zijn appartementencomplex zijn, gezien de wijk.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:14 schreef gianni61 het volgende:
jij laat ook iedereen aan je poesje aaien he..
Lekker friemelen in het fietsenhokquote:Op woensdag 3 november 2021 11:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan niet wachten om weer naar school te gaan
Brommers kiekenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lekker friemelen in het fietsenhok
Ik ben toch meer van het friemelenquote:
quote:Op woensdag 3 november 2021 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
Wauw, echt gezellig hier. Zelf Cue is er
Hebben we een Limburgse variant?quote:
Niets tegen accentenquote:Op woensdag 3 november 2021 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Friemelen klinkt beter want mensen die "brommers kiekn" zeggen hebben een minder mooi accent.
quote:
hmm, vast wel, maar ik kan er zo niet op komenquote:Op woensdag 3 november 2021 13:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hebben we een Limburgse variant?
[..]
Niets tegen accenten
Het mooie ABNquote:Op woensdag 3 november 2021 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar er zijn beter klinkende accenten
Sommige zijn ook überhaupt niet te verstaan als je alleen ABN gewend bent.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Voel je je nu wel weer iets beter en is de koorts gezakt of dat ook niet?quote:Op woensdag 3 november 2021 14:03 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Dacht dat ik dood ging vanavond maar gelukkig bleek het maar koorts te zijn.
Fucking weird wel, om 4 uur 's nachts dacht ik dat het 8 uur 's ochtends was dus nu zit ik met een mindfuck.
Wel iets beter maar nog steeds piepende oren en verstopt hoofd. Duf vooral ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:04 schreef Yvie_lu het volgende:
Voel je je nu wel weer iets beter en is de koorts gezakt of dat ook niet?
Zoals Ilse DeLange?quote:Op woensdag 3 november 2021 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden mn ouders dat ze achter de kerk hadden gestaan.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, vast wel, maar ik kan er zo niet op komen
Misschien stonden ze wel letterlijk achter de kerk.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden mn ouders dat ze achter de kerk hadden gestaan.
of als je de volgende dag verkouden was "ow, heb je op de tocht gestaan gisteren?"
Maar verder weet ik het idd ook niet
Zelf heb ik het nooit gebruikt iig.
Met wat?quote:
Baby's? Nee.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Zijn er nog sappige roddels hier of is het ene laffe bende allemaal geworden? Met allemaal mensen met babys en relaties en shit?
Q is verderquote:Op woensdag 3 november 2021 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Zijn er nog sappige roddels hier of is het ene laffe bende allemaal geworden? Met allemaal mensen met babys en relaties en shit?
Iew, baby'squote:Op woensdag 3 november 2021 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Kutkledders. Crotch goblins. Iewl.quote:
Fuck trophiesquote:Op woensdag 3 november 2021 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kutkledders. Crotch goblins. Iewl.
quote:Op woensdag 3 november 2021 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Baby's? Nee.
Relaties? Nee.
Laf? Ja.
Ik had al iets meegekregen dat er een verhuizing gaande was (geweest?) naar een echt huis. Maar het grietje had ik niet opgeslagen of wist ik nietquote:
Het zijn zwarte dagen voor Fok.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had al iets meegekregen dat er een verhuizing gaande was (geweest?) naar een echt huis. Maar het grietje had ik niet opgeslagen of wist ik niet![]()
Zonde! Voor al die vrijgezelle dames
Misschien was zijn 'wij' misschien hij en zijn dikke poesjes. Zou ook nog kunnen.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is Q echt aan de vrouw? Ik dacht dat dat een grapje was.
Getrouwd. 2.1 kind. Labrador. Doorzonwoning in een durp. En dat allemaal in secret.quote:
Dikke poes. Hue.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien was zijn 'wij' misschien hij en zijn dikke poesjes. Zou ook nog kunnen.
Alleen als zijn poezen mee betalen aan de hypotheek is dat juist.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien was zijn 'wij' misschien hij en zijn dikke poesjes. Zou ook nog kunnen.
Misschien hebben ze een populaire instagram ofzoquote:Op woensdag 3 november 2021 14:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alleen als zijn poezen mee betalen aan de hypotheek is dat juist.
Deze vraag komt inmiddels drie keer per week langsquote:Op woensdag 3 november 2021 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Catfluencers.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een populaire instagram ofzo
Ik dacht altijd dat CL hier de gene was met de populairste insta.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien hebben ze een populaire instagram ofzo
Herhaling is DE kracht van een SCquote:Op woensdag 3 november 2021 14:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Deze vraag komt inmiddels drie keer per week langs.
Dat ding staat op privé.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat CL hier de gene was met de populairste insta.
Laten we het hopen van welquote:Op woensdag 3 november 2021 14:56 schreef Barbusse het volgende:
Zou CL inmiddels al een Onlyfans account hebben denken jullie?
OnlyCaafs.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:56 schreef Barbusse het volgende:
2,5 kat.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Getrouwd. 2.1 kind. Labrador. Doorzonwoning in een durp. En dat allemaal in secret.
http://www.onlyfans.com/CherryLipsquote:Op woensdag 3 november 2021 14:56 schreef Barbusse het volgende:
En de andere helft?quote:
Ik durf niet te klikkenquote:Op woensdag 3 november 2021 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://www.onlyfans.com/CherryLips
Ik zou op z'n minst een CU2 pagina verwachten, compleet met vragenlijstquote:Op woensdag 3 november 2021 14:56 schreef Barbusse het volgende:
CL2quote:Op woensdag 3 november 2021 15:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zou op z'n minst een CU2 pagina verwachten, compleet met vragenlijst
Terecht. Aannemende dat jouw voorkeuren zich niet in hele specifieke niches bevinden.quote:
#bulletdodgedquote:Op woensdag 3 november 2021 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht. Aannemende dat jouw voorkeuren zich niet in hele specifieke niches bevinden.
Invullen maar!quote:Op woensdag 3 november 2021 15:23 schreef STING het volgende:
Ik zou op z'n minst een CU2 pagina verwachten, compleet met vragenlijst
Dan was de chatbox makkelijker: a/s/lquote:Op woensdag 3 november 2021 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Invullen maar!
001: Naam:
092: Wat vind je van Facebook:
093: Wat mis je nog aan Facebook:
094: Twitter of Facebook:
095: Waar heb je deze vragenlijst vandaan:
096: Hoevaak up-date je je vriendenlijst:
097: Wat doe je nog meer op de pc naast Facebooken?:
098: Gekste plek waar je het ooit gedaan hebt:
099: Mis je een vraag:
100: Ork, ork, ork, soep eet je met een:
* Als je deze lijst niet binnen 24 uur hebt ingevuld dan moet je een profielfoto moet nemen van een lantaarnpaal!
* Als je deze lijst doorstuurt naar 5 mannen en 5 vrouwen je 5 dagen lang geluk hebt.
* En meer van dit soort shit
Ja, wie heeft er tegenwoordig nou nog een mousepad of Facebook.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan was de chatbox makkelijker: a/s/l
kruisjes die te klein zijn om in te drukken. Verspringende pagina's waardoor je 3x misklikt. Reclames die tijdens het typen ineens over je invoerscherm komen.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Vervelende reclames op Fok! Van die dingen die je niet eens meer kan wegklikken.
En ook nog eens hele rare en niet passend voor de doelgroep. Swarovski, lijkt me nou niet echt passen bij thuiszittende creepy mannen.
ben jij een thuiszittende creepy man?quote:Op woensdag 3 november 2021 15:59 schreef Yvie_lu het volgende:
Vervelende reclames op Fok! Van die dingen die je niet eens meer kan wegklikken.
En ook nog eens hele rare en niet passend voor de doelgroep. Swarovski, lijkt me nou niet echt passen bij thuiszittende creepy mannen.
Jij niet dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben jij een thuiszittende creepy man?
hoe kan een mens zonder mousepad?quote:Op woensdag 3 november 2021 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, wie heeft er tegenwoordig nou nog een mousepad of Facebook.
jawel, maar dat komt alleen omdat ik in quarantaine zitquote:
Wel gedaan, en toch wel heel fijnquote:Op woensdag 3 november 2021 16:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
kruisjes die te klein zijn om in te drukken. Verspringende pagina's waardoor je 3x misklikt. Reclames die tijdens het typen ineens over je invoerscherm komen.
Ze willen wel heel graag die abo's verkopen
2x jaquote:Op woensdag 3 november 2021 16:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, wie heeft er tegenwoordig nou nog een mousepad of Facebook.
Jij bent echt veel te moeilijk te stalken.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:31 schreef Tegan het volgende:
Cu2, HTML ontdekken.
Enige social media die ik heb gehad.
Je had natuurlijk geen ervaring met beide maar je wilde de knappe boys niet afschrikken door dat toe te geven of door te kiezenquote:062: Sex of alcohol:
Wat is nu je antwoord?quote:Op woensdag 3 november 2021 17:48 schreef Tegan het volgende:
Ik herinner me nog dat ik en vriendinnetjes helemaal triggered waren om deze vraag als prepuber.
[..]
Je had natuurlijk geen ervaring met beide maar je wilde de knappe boys niet afschrikken door dat toe te geven of door te kiezen![]()
.
Zegt de boomer die er trots op wijst dat hij nog gewoon analoog in de bosjes ligt te gluren.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent echt veel te moeilijk te stalken.
Anno 2021 ben je dan ook gewoon een waardeloze stalker als dat je methode is.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zegt de boomer die er trots op wijst dat hij nog gewoon analoog in de bosjes ligt te gluren.
Of *ril* een decaf latte drinkende vegan hipster met baard en houthakkersshirt die aan yoga doet en vind dat alles 'real' en 'back to basics, in touch with nature' moet zijn *ril*quote:Op woensdag 3 november 2021 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Anno 2021 ben je dan ook gewoon een waardeloze stalker als dat je methode is.
Klinkt als mijn vikkingquote:Op woensdag 3 november 2021 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of *ril* een decaf latte drinkende vegan hipster met baard en houthakkersshirt die aan yoga doet en vind dat alles 'real' en 'back to basics, in touch with nature' moet zijn *ril*
Eens. Seks heb ik immers toch al niet meer.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nooit meer seks of nooit meer alcohol? Hele makkelijke keuze.
Het is best koud vandaag in de bosjes maar als ik Tegen zie krijg ik het meteen warm.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zegt de boomer die er trots op wijst dat hij nog gewoon analoog in de bosjes ligt te gluren.
Seks is toch vies.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Eens. Seks heb ik immers toch al niet meer.
Waarom kiezen?quote:Op woensdag 3 november 2021 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vergeet het knotje nietquote:Op woensdag 3 november 2021 18:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of *ril* een decaf latte drinkende vegan hipster met baard en houthakkersshirt die aan yoga doet en vind dat alles 'real' en 'back to basics, in touch with nature' moet zijn *ril*
quote:Op woensdag 3 november 2021 19:11 schreef Tegan het volgende:
[..]
Precies, die keuze heeft de natuur al voor mij gemaakt.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Eens. Seks heb ik immers toch al niet meer.
Dacht dat je met Tegan ging daten?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Precies, die keuze heeft de natuur al voor mij gemaakt.
Ik dacht ook de gcjoel een dubbeldate met Jou en mij ging regelen, maar Fok en werkelijkheid liggen vaak ver uit elkaar..quote:Op woensdag 3 november 2021 20:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dacht dat je met Tegan ging daten?
Je had mij ook al afgeschreven voor Teganquote:Op woensdag 3 november 2021 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht ook de gcjoel een dubbeldate met Jou en mij ging regelen, maar Fok en werkelijkheid liggen vaak ver uit elkaar..
Voor mij regelde ze het, dus het kan wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik dacht ook de gcjoel een dubbeldate met Jou en mij ging regelen, maar Fok en werkelijkheid liggen vaak ver uit elkaar..
Beide partijen moeten wel meewerken.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor mij regelde ze het, dus het kan wel.
quote:Op woensdag 3 november 2021 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is best koud vandaag in de bosjes maar als ik Tegen zie krijg ik het meteen warm.
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 3 november 2021 20:02 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dacht dat je met Tegan ging daten?
Daar was de alcohol toch voor?quote:Op woensdag 3 november 2021 20:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Beide partijen moeten wel meewerken.
Dan had je nu ook covid gehadquote:
welke?quote:
Wel dusquote:Op woensdag 3 november 2021 20:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betrapt! Jij keek niet naar friends!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |