Nee, die gaan echt niet meer dicht. Geen enkel bedrijf meer. Omdat alle regelingen zijn afgelopen. Zelfs de regeling van uitstel van belastingbetaling is gestopt per 1 oktober. Zonder regelingen gaat er echt niets meer dicht. En er is geen geld meer voor nieuwe regelingen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:10 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Geeft niets, die moeten zo toch dicht. Daarnaast kopen we bier en benzine tegenwoordig aan de andere kant van de grens. Zo lang onze QR code strekt. Uiteraard.
Inbev heeft ook een deel van de huren van hun huurders kwijtgescholden. Waren ze al vrij snel bij.quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo, Inbev verhoogt de prijzen van bier voor de horeca met 5 %.
Ze zijn nu al potten en pannen aan het verzamelen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:11 schreef Discombobulate het volgende:
Ben benieuwd naar de wappies straks om 19u
Zeker waar. Was ook geen verwijt aan Inbev, maar meer van alles wordt al duurder, dan zal de horeca dit ook wel door moeten berekenen en nog wat er bovenop.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Inbev heeft ook een deel van de huren van hun huurders kwijtgescholden. Waren ze al vrij snel bij.
Politie rijd al met het waterkanon rond, dus die verwachten ook geen soepele avondquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:11 schreef Discombobulate het volgende:
*Michael Jackson Thriller popcorn.gif*quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Politie rijd al met het waterkanon rond, dus die verwachten ook geen soepele avond
December horeca, winkels en sport dicht, januari avondklokje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:10 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Geeft niets, die moeten zo toch dicht. Daarnaast kopen we bier en benzine tegenwoordig aan de andere kant van de grens. Zo lang onze QR code strekt. Uiteraard.
sir yes sir!quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
December horeca, winkels en sport dicht, januari avondklokje.
denken dat als er is afgerekend met wappies dat er geen andere groepen aan de beurt komenquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:11 schreef Discombobulate het volgende:
Dat is met alles. Uiteindelijk moet er iemand betalen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zeker waar. Was ook geen verwijt aan Inbev, maar meer van alles wordt al duurder, dan zal de horeca dit ook wel door moeten berekenen en nog wat er bovenop.
Vaccinatiecampagne out the window.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
December horeca, winkels en sport dicht, januari avondklokje.
Dat is ook goed voor de economie, waarmee je een heel ander chapiter raakt - waar ik voorstander van ben - dat hier ver offtopic gaat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Goed idee. Dan maak je toch alles gewoon op? Dan ben je niet vermogend meer.
Kernpunt is dat sociale zekerheid er voor iedereen is, ongeacht de situatie. Iemand die dronken achter het stuurt stapt is ook niet ineens niet verzekerd voor medische zorg.
Er valt niet te ontkennen dat er mensen zijn die opbloeien in een dergelijke staatinrichting. In China kun je heel succesvol en vrij zijn, als jij en je onderneming maar voldoende de partij steunen. Maar aan de andere kant, zijn dat niet de kortzichtige figuren die staan te juichen tijdens de eerste 10 ronden vrijheidsbeperkingen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:16 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
denken dat als er is afgerekend met wappies dat er geen andere groepen aan de beurt komen
Het Malieveld is al gereserveerd voor aanstaande zaterdagquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:11 schreef Discombobulate het volgende:
ik begrijp dat dit moeilijk ligt of uberhaupt wettelijk niet kan maar dat zal met dat meebetalen net zo zijn, meer maatregelen en/of campagnes gericht op deze groep lijken me echt noodzaak.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:03 schreef Vallon het volgende:
Kernpunt is dat je niet iemand mag/kunt dwingen zich zelf te behandelen aan de hand van generieke criteria zoals leeftijd dat geen rechtstreeks verband heeft met een onderliggende aandoening.
Alleen wel vervelend als 1 van je familieleden of vrienden de lul is door zo'n systeem.quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:19 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Er valt niet te ontkennen dat er mensen zijn die opbloeien in een dergelijke staatinrichting. In China kun je heel succesvol en vrij zijn, als jij en je onderneming maar voldoende de partij steunen. Maar aan de andere kant, zijn dat niet de kortzichtige figuren die staan te juichen tijdens de eerste 10 ronden vrijheidsbeperkingen.
zoveel? Mijn hemel!quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:17 schreef halfway het volgende:
Was vanmorgen in de HEMA zag toch zeker al 30% met een mondkapje lopen. De makke schapen
Zijn besmettingen dan het probleem ?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:18 schreef D_A het volgende:
Pizzabezorger roept ook weer wat.
[ twitter ]
ik zit vanaf vandaag al met mondkapje voor de tv....just in casequote:Op dinsdag 2 november 2021 17:33 schreef GemMagic het volgende:
Het lijkt me helder dat we zeker tot vrijdag nog helemaal los mogen op kantoor, op de sportschool en in de winkels. Pas vanaf vrijdag wordt het gevaarlijk, dan is het hoog tijd om een bewijs van goed gedrag te laten zien of een lapje voor te spannen.
staphorst?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:35 schreef Haags het volgende:
Jezus Christus ik kom net uit de stad. Daar staat me een partij politie , ME en waterkanon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |