abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201996598
ga t even proberen!

en hoi deisyy ;)
pi_201996599
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:04 schreef suzi1 het volgende:
maar ik ga verdomme niet stuk voor stuk saven. en nergens op het net vind ik het antw. alsof het niet mag
Sorry,kan ook niks vinden.Alleen per foto.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201996607
ja belachelijk toch. en dat anno nu
pi_201996622
en moet ze ook allemaal renamen, want ze heten allemaal "image" pfff
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 12:10:42 #255
184769 crew  Deisyy
pi_201996624
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:08 schreef suzi1 het volgende:
ga t even proberen!

en hoi deisyy ;)
Suzi *O*

Volgens mij bestaat er geen optie om de bijlagen uit alle mails op te slaan, dus je bent wel even zoet -O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201996630
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Tof! *O*

Ik wist nog wel van jullie regenboog, maar ik had geen idee of dat eenmalig was.
Dat was een verzoek van de buren :+ en gewoon uit het hoofd.
Er staat een computerscherm, dus je kan wel aanvragen wat je wil horen. Mits het stampend druk is, dan is dat niet te doen.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_201996632
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:10 schreef suzi1 het volgende:
en moet ze ook allemaal renamen, want ze heten allemaal "image" pfff
Zwaar leven. _O-
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 12:12:40 #258
184769 crew  Deisyy
pi_201996651
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:11 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Dat was een verzoek van de buren :+ en gewoon uit het hoofd.
Er staat een computerscherm, dus je kan wel aanvragen wat je wil horen. Mits het stampend druk is, dan is dat niet te doen.
Uit het hoofd lukt me vaak wel en naarmate de wijn vloeit groeit mijn improvisatievermogen ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201996704
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 11:58 schreef suzi1 het volgende:
iemand die enig idee heeft hoe je al je foto's uit verschillende mails uit je hotmail kan saven?
Ik heb een functie in mijn mailprogramma dat wanneer je alle mails selecteert dat je alle bijlagen van die mails kan uploaden/opslaan.
pi_201996706
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  dinsdag 2 november 2021 @ 12:20:59 #261
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201996730
Middag..
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 12:21:36 #262
184769 crew  Deisyy
pi_201996738
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:17 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Ik heb een functie in mijn mailprogramma dat wanneer je alle mails selecteert dat je alle bijlagen van die mails kan uploaden/opslaan.
Dus toch _O_
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201996769
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind karaoke leuk om te luisteren en kijken. Niet om zelf te doen.
Ik werd vroeger met zangles al vriendelijk, doch dringend verzocht om vooral niet mee te zingen :+ en dat is in de loop van mijn leven niet verbeterd :P
Ik schrok al. Ik ben helemaal niet van het karaoke. Dus ik luister gezellig mee. En meebleren (of playbacken) in het koor, maar niet in m'n eentje.
pi_201996793
Ze moet dan even links op bijlage klikken, daar staan dan al haar foto's die kan ze dan allemaal in een keer selecteren
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_201996859
De rechtzaak tegen de pizzachicks begint zo. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201997005
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 07:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is lang geleden, zag Ad Visser laatst in een programma die is nog niets veranderd
Ik zag toch altijd alleen die bril en tanden
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 12:52:06 #267
388664 crew  Dotteke
pi_201997058
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:48 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik zag toch altijd alleen die bril en tanden
Ja, dat viel wel erg op he _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_201997071
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:48 schreef pullup het volgende:

[..]
Ik zag toch altijd alleen die bril en tanden
En de bril bleef op. B-)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201997074
Ik zie dat we vanavond gaan drinken op het feit dat D. 19 jaar en 50 weken op Fok! zit *O* B:)B
pi_201997101
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
De rechtzaak tegen de pizzachicks begint zo. *O*
Wat zijn pizzachickies?
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201997109
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:53 schreef cafca het volgende:
Ik zie dat we vanavond gaan drinken op het feit dat D. 19 jaar en 50 weken op Fok! zit *O* B:)B
Vanavond pas? -O- B:)B
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201997126
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:55 schreef pullup het volgende:

[..]
Wat zijn pizzachickies?

“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201997148
quote:
Wat een texten :')

Man3 nog aan toe

Ik had daar inderdaad al van gehoord
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  dinsdag 2 november 2021 @ 12:58:57 #274
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201997154
quote:
Oh dat...
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_201997171
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 12:55 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Vanavond pas? -O- B:)B
Als jij dat wil mag je eerder beginnen ;)
pi_201997188
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:00 schreef cafca het volgende:

[..]
Als jij dat wil mag je eerder beginnen ;)
Als hij maar niet alle lekkere biertjes opzuipt
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201997193
Dat wij met de Jopen overblijven of zo }:| |:)
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201997197
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:01 schreef pullup het volgende:

[..]
Als hij maar niet alle lekkere biertjes opzuipt
Dan haalt D. maar nieuwe.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201997237
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:02 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dan haalt D. maar nieuwe.
Die gaat natuurlijk hier mee aankomen

No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201997280
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:02 schreef pullup het volgende:
Dat wij met de Jopen overblijven of zo }:| |:)
:D _O- _O-
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
  dinsdag 2 november 2021 @ 13:19:19 #281
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_201997367
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:07 schreef pullup het volgende:

[..]
Die gaat natuurlijk hier mee aankomen

[ afbeelding ]
Gootsteenontstopper
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_201997391
Dat valt mee voor de dames.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201997417
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
Dat valt mee voor de dames.
[ afbeelding ]
Discriminatie
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201997425
Die rechter was zeker een vrouw }:|
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201997447
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:24 schreef pullup het volgende:
Die rechter was zeker een vrouw }:|
Zou dat verschil maken?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201997475
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:25 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Zou dat verschil maken?
Kan haast niet anders

Vraag me nu zelfs ook af of het zo mild zou zijn geweest als ze lelijk waren geweest
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201997492
Of overdrijf ik nu? :@
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_201997511
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:27 schreef pullup het volgende:
Of overdrijf ik nu? :@
Denk wel dat hun voorkomen in hun voordeel heeft gewerkt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 13:46:54 #289
184769 crew  Deisyy
pi_201997734
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
Dat valt mee voor de dames.
[ afbeelding ]
Ik ben toch benieuwd wat de straf was geweest als twee mannelijke pizzabezorgers een meisje hadden aangerand.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_201997778
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik ben toch benieuwd wat de straf was geweest als twee mannelijke pizzabezorgers een meisje hadden aangerand.
Lijkt me hypothetisch.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_201998031
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:24 schreef pullup het volgende:
Die rechter was zeker een vrouw }:|
Denk eerder dat die rechter een man was die wel voor één dagje pizzabezorger had willen spelen...
pi_201998037
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 13:46 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik ben toch benieuwd wat de straf was geweest als twee mannelijke pizzabezorgers een meisje hadden aangerand.
Mannen doen zoiets niet O-)
pi_201998045
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:11 schreef cafca het volgende:

[..]
Mannen doen zoiets niet O-)
Pcies
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  dinsdag 2 november 2021 @ 14:13:24 #294
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201998052
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:11 schreef cafca het volgende:

[..]
Mannen doen zoiets niet O-)
Die eten geen pizza :N
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_201998074
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:13 schreef mazaru het volgende:

[..]
Die eten geen pizza :N
Nou. :@
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Moderator dinsdag 2 november 2021 @ 14:18:36 #296
184769 crew  Deisyy
pi_201998099
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:11 schreef cafca het volgende:

[..]
Mannen doen zoiets niet O-)
Dit stelt me wel gerust :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 2 november 2021 @ 14:22:00 #297
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201998146
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dit stelt me wel gerust :D
Het stelt mij teleur. Ik heb die pizza weer afgezegd :(
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_201998155
quote:
dank ik zit het nu door te lezen!
  dinsdag 2 november 2021 @ 14:25:16 #299
370431 drakin
vurig typje
pi_201998185
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:22 schreef mazaru het volgende:

[..]
Het stelt mij teleur. Ik heb die pizza weer afgezegd :(
Je hoeft slechts een dagje te zitten en je hebt lekker eten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  dinsdag 2 november 2021 @ 14:26:49 #300
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_201998209
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 november 2021 14:25 schreef drakin het volgende:

[..]
Je hoeft slechts een dagje te zitten en je hebt lekker eten
Dat is ook wel weer waar. Even checken wanneer het me het beste uitkomt *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')