Sorry,kan ook niks vinden.Alleen per foto.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:04 schreef suzi1 het volgende:
maar ik ga verdomme niet stuk voor stuk saven. en nergens op het net vind ik het antw. alsof het niet mag
Suziquote:
Dat was een verzoek van de burenquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof!![]()
Ik wist nog wel van jullie regenboog, maar ik had geen idee of dat eenmalig was.
Zwaar leven.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:10 schreef suzi1 het volgende:
en moet ze ook allemaal renamen, want ze heten allemaal "image" pfff
Uit het hoofd lukt me vaak wel en naarmate de wijn vloeit groeit mijn improvisatievermogenquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat was een verzoek van de burenen gewoon uit het hoofd.
Er staat een computerscherm, dus je kan wel aanvragen wat je wil horen. Mits het stampend druk is, dan is dat niet te doen.
Ik heb een functie in mijn mailprogramma dat wanneer je alle mails selecteert dat je alle bijlagen van die mails kan uploaden/opslaan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 11:58 schreef suzi1 het volgende:
iemand die enig idee heeft hoe je al je foto's uit verschillende mails uit je hotmail kan saven?
Dus tochquote:Op dinsdag 2 november 2021 12:17 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb een functie in mijn mailprogramma dat wanneer je alle mails selecteert dat je alle bijlagen van die mails kan uploaden/opslaan.
Ik schrok al. Ik ben helemaal niet van het karaoke. Dus ik luister gezellig mee. En meebleren (of playbacken) in het koor, maar niet in m'n eentje.quote:Op dinsdag 2 november 2021 08:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel.
Ik vind karaoke leuk om te luisteren en kijken. Niet om zelf te doen.
Ik werd vroeger met zangles al vriendelijk, doch dringend verzocht om vooral niet mee te zingenen dat is in de loop van mijn leven niet verbeterd
Ik zag toch altijd alleen die bril en tandenquote:Op dinsdag 2 november 2021 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, zag Ad Visser laatst in een programma die is nog niets veranderd
Ja, dat viel wel erg op hequote:Op dinsdag 2 november 2021 12:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag toch altijd alleen die bril en tanden
En de bril bleef op.quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zag toch altijd alleen die bril en tanden
Wat zijn pizzachickies?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:33 schreef FreshFruit het volgende:
De rechtzaak tegen de pizzachicks begint zo.
Vanavond pas?quote:Op dinsdag 2 november 2021 12:53 schreef cafca het volgende:
Ik zie dat we vanavond gaan drinken op het feit dat D. 19 jaar en 50 weken op Fok! zit![]()
Wat een textenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |