Mooi, precies bij de Völkerfreundschaft-fontein die ik dus voorstelde om af te breken @fetXquote:Op dinsdag 2 november 2021 23:44 schreef FRDeventer het volgende:
[..]
Hackescher Markt word genoemd als plaats voor de pmds. Vlakbij het Alexander platz. Met het ov prima te bereiken
Bij de plötzensee wordt het gezellig.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Zijn er hier nog meer die naar Berlijn afreizen? Ik vertrek morgen en vroeg mij af of er nog een gezamelijk punt is waar lekker wat gedronken en gesnoven werd.
hihiquote:Op dinsdag 2 november 2021 22:45 schreef zoekeenleven het volgende:
een gezamelijk punt is waar lekker wat gedronken en gesnoven werd.
Daar is de after, hij bedoelt voor de wedstrijd.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij de plötzensee wordt het gezellig.
Lekker rellen. Goed voor de club.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Zijn er hier nog meer die naar Berlijn afreizen? Ik vertrek morgen en vroeg mij af of er nog een gezamelijk punt is waar lekker wat gedronken en gesnoven werd.
Lekker maat. Ik reken erop dat als je klaar bent, alleen die gele M nog overeind staat.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:45 schreef zoekeenleven het volgende:
Gohquote:Op woensdag 3 november 2021 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zie ik heel veel foto's voorbij komen van tuig dat onderweg is.
De eerste collega’s die dit naar mij linken op Teams heb ik al binnen hoorquote:Op woensdag 3 november 2021 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar gaan we al....
[ twitter ]
Het is pas woensdag
quote:Op woensdag 3 november 2021 13:24 schreef onlogisch het volgende:
Overigens zie ik heel veel foto's voorbij komen van tuig dat onderweg is.
quote:Op woensdag 3 november 2021 13:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ twitter ]De echte hooligans zijn net aangekomen!
Welke reacties?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:45 schreef leeroy het volgende:
Die reacties op die tweet zijn zo triest ook
Er is maar een reactie toch nogquote:Op woensdag 3 november 2021 13:45 schreef leeroy het volgende:
Die reacties op die tweet zijn zo sneu ook
Van die Duitser.quote:
Maar dit is niet echt toch? Hoop ik?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar gaan we al....
[ twitter ]
Het is pas woensdag
Ik vrees van wel.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dit is niet echt toch? Hoop ik?
Erg mooiquote:Op woensdag 3 november 2021 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
https://www.rbb24.de/cont(...)nahmen-graffiti.html
Niets mis mee.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
https://www.rbb24.de/cont(...)nahmen-graffiti.html
Bij Ajax ook, die ook maar uitsluiten dan?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet je Feyenoord gewoon een x-aantal jaar uitsluiten voor Europees voetbal. Het is altijd raak.
Weet je wat? Als het ene klap zou helpen zou ik zeggen: doen. Het is namelijk niet alsof enkele jaren niet meedoen een onbekend verschijnsel is. Daarom is het ook zo frustrerend dat het elke keer als het eindelijk ergens naartoe lijkt te gaan direct weer raak is.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk moet je Feyenoord gewoon een x-aantal jaar uitsluiten voor Europees voetbal. Het is altijd raak.
Of van Jaapie Jaapie Jaapie Stam als t-rex.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:35 schreef De_Kraam het volgende:
Er had nog wel een mooie tekening van Berghius bij gekund op dat muurtje.
je kunt toch gewoon geen uitsupporters doen, scheelt al 5200 man. Die 2000 die zonder kaart komen sla je gewoon de stad uit of pak je op.quote:Op woensdag 3 november 2021 13:57 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |