Goh, je verwacht het niet.quote:Op maandag 1 november 2021 16:14 schreef Ronald het volgende:
Die QR code wordt wel steeds meer een kapstok om echt van alles aan op te hangen.
Klopt. Daarin had een bepaalde groep mensen toch wel enigszins gelijkquote:Op maandag 1 november 2021 16:14 schreef Ronald het volgende:
Die QR code wordt wel steeds meer een kapstok om echt van alles aan op te hangen.
Ehm.... met 13 jaar kom je niet op het MBO hoor!quote:Op maandag 1 november 2021 16:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja ho ho. We gaan de kern van het probleem niet aanpakken. Ben je mal.
We gaan 13 jarigen, die zelden op de IC komen, op het MBO verplichten om te testen of vaccineren voordat ze de boeken in mogen duiken.
Ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 1 november 2021 16:14 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Misschien dat het aan mij ligt, maar wat hebben ze precies gedaan om te zorgen dat het een fijne plaats is om te werken of om te zorgen dat er uberhaupt meer bedden beschikbaar komen? Alleen afgeven op jongeren, horeca of sportscholen.
Kritiek vanuit artsen op het beleid word volgens mij ook niet echt hartelijk ontvangen. (zie bijv Armand Girbis)
Was te verwachten ook. Haal de nieuwste booster; anders alsnog testen.quote:Op maandag 1 november 2021 16:14 schreef zoost het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)s-in-eu-bemoeilijken
Onder meer Oostenrijk en Italië hanteren de regel dat een vaccinatie maar beperkt gebruikt kan worden als coronapas. Als iemand meer dan 270 of 360 dagen geleden is geprikt, moet hij desondanks testen.
Het wordt steeds gekker.
13-jarigen op het MBOquote:Op maandag 1 november 2021 16:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
We gaan 13 jarigen, die zelden op de IC komen, op het MBO verplichten om te testen of vaccineren voordat ze de boeken in mogen duiken.
Juist de mensen die tegen de QR code waren hebben dit in de hand gewerkt, knap gedaanquote:Op maandag 1 november 2021 16:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Klopt. Daarin had een bepaalde groep mensen toch wel enigszins gelijk
2023? Dat is 2 jaar en 3 maanden..quote:Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar het vreemde is dat de bezetting al bijna 3 maanden (1-8-2021 - 1-11-2023 rond hetzelfde niveau zit (range 180-230)
Er spelen natuurlijk ook andere zaken, maar dat de IC zwartgeblakerd is ?
Kan mij dat ook goed voorstellen dat ze gefrustreerd zijn omdat corona voorrang heeft op andere zorg.quote:Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef MissButterflyy het volgende:
Er is in die twee jaar tijd alleen maar meer uitstoom uit de zorg van personeel.
Meteen ook hier invoeren want wat ze in het buitenland doen is goed.quote:Op maandag 1 november 2021 16:14 schreef zoost het volgende:
Onder meer Oostenrijk en Italië hanteren de regel dat een vaccinatie maar beperkt gebruikt kan worden als coronapas. Als iemand meer dan 270 of 360 dagen geleden is geprikt, moet hij desondanks testen.
Het wordt steeds gekker.
Aangepast.quote:Op maandag 1 november 2021 16:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
2023? Dat is 2 jaar en 3 maanden..
Had ik ook al wel verwacht hoor, en internationaal komen we er misschien wel nooit meer vanaf bij vliegreizen naar sommige landen.quote:
Er zijn totaal 966 open bedden op de IC. Gemiddeld genomen worden zo'n 550-600 bedden gebruikt voor reguliere (en inhaal)zorg. Daarnaast moet elk ziekenhuis 1 of 2 bedden 'open' houden voor urgente ongeplande zaken (200 IC bedden blijven in principe leeg).quote:Op maandag 1 november 2021 16:12 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar het vreemde is dat de bezetting al bijna 3 maanden (1-8-2021 - 1-11-2023 rond hetzelfde niveau zit (range 180-230)
Er spelen natuurlijk ook andere zaken, maar dat de IC zwartgeblakerd is ?
Het zou zo een slechte grap kunnen zijn, maar het is gewoon de waarheid.quote:Op maandag 1 november 2021 16:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Utopie. Deal with it.quote:Op maandag 1 november 2021 15:45 schreef galantis het volgende:
[..]
Als iedereen hem zou nemen zouden we in ieder geval een stuk dichterbij zijn.
Dat is niet de reden. Wel leuk verzonnen.quote:Op maandag 1 november 2021 16:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Kan mij dat ook goed voorstellen dat ze gefrustreerd zijn omdat corona voorrang heeft op andere zorg.
Ik ken niemand die maatregelen prettig vind of toejuicht. Ik ken er genoeg die nog te beroerd zijn voor hun mening uit te komen en ik ken er nog meer die ook daad bij het woord durven voegen als het eenmaal zo ver is.quote:Op maandag 1 november 2021 16:06 schreef Questular het volgende:
[..]
Misschien omdat het merendeel van de bevolking er geen problemen mee heeft? Jij kan het wel allemaal enorm kut vinden maar dat wil niet zeggen dat veel mensen je mening delen.
Kun je dat eens uitleggen?quote:Op maandag 1 november 2021 16:16 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Juist de mensen die tegen de QR code waren hebben dit in de hand gewerkt, knap gedaan
dat wordt inderdaad 2030 of zoquote:Op maandag 1 november 2021 16:18 schreef Ronald het volgende:
[..]
Had ik ook al wel verwacht hoor, en internationaal komen we er misschien wel nooit meer vanaf bij vliegreizen naar sommige landen.
Oh dat had ik niet verwacht. Tot nu toe kwamen er wel vrij genuanceerde antwoorden uit, ook al ben ik 't er niet mee eensquote:
Is ook erg praktisch, I know.quote:Op maandag 1 november 2021 16:13 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Hoeveel zijn er in het ziekenhuis beland? En hoeveel zijn er overleden?quote:Op maandag 1 november 2021 16:19 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211101_94184622
Een vaccinatiegraad van 100% onder de bewoners, 97% onder de werknemers, maar desondanks toch weer maatregelen zoals tijdens de eerste golf. Ik blijf het bizar vinden dat iedereen aan die prik moet, terwijl het tegen besmettingen echt niet helpt.
Is gekoppeld aan hoe de vaccins over langere periode nog afweer geven.quote:Op maandag 1 november 2021 16:14 schreef zoost het volgende:
Het wordt steeds gekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |