Ik weet het niet zo goed. De hoeveelheid ziekenhuisopnames zit wel heel erg in de lift, sterker dan verwacht volgens mij. Dat er dan iets gedaan wordt snap ik heel goed, maar dat er dan iets gedaan wordt wat (hoogstwaarschijnlijk) maar heel beperkt verschil maakt snap ik niet zo goed.quote:Op maandag 1 november 2021 16:00 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik vind dit al een overreactie eigenlijk.
18+quote:Op maandag 1 november 2021 16:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Vanaf welke leeftijd zal de Corona pas verplicht zijn? Iemand die dit weet?
quote:Op maandag 1 november 2021 16:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ben volledig gevaccineerd, heb een QR code dus ik kom wel binnen.
Zal er wel rustig worden.
Dan imploderen onze IC's.quote:Op maandag 1 november 2021 16:02 schreef 4-elements het volgende:
Wat zou er gebeuren als we geen maatregelen zouden nemen? Kan me herinneren dat landen met en zonder lockdown vaak toch een zelfde cyclus doormaakten. Nou heb ik hier geen cijfers paraat wat dat betreft, iemand die daar meer over weet?
quote:Op maandag 1 november 2021 16:01 schreef Newsworld het volgende:
[..]
Ach sporten kun je ook buiten en het is niet de eerste levensbehoefte, de horeca trouwens ook niet.
Gebeurt niet. Iedereen slikt het als zoete koek.quote:Op maandag 1 november 2021 15:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de pleuris uitbreekt.
13 https://www.rijksoverheid(...)coronatoegangsbewijsquote:Op maandag 1 november 2021 16:02 schreef MissButterflyy het volgende:
de Corona is pas verplicht vanaf 13.quote:Op maandag 1 november 2021 16:02 schreef MissButterflyy het volgende:
Je neemt het me hopelijk niet kwalijk dat ik dit met een enorme korrel zout neem en geen link zie met covid of vaccinatie of wat dan ook, puur omdat je dit claimt.quote:Op maandag 1 november 2021 15:55 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Flikkeren ze toch alles eind november weer dicht. Net als vorig jaar.
[..]
Mja hier om mij heen helaas inderdaad best wat mensen overleden. Nog geen direct naasten. Maar wel (vage) bekenden. Gevaccineerd.
Het gaat in golven die steeds minder heftig en korter worden.quote:Op maandag 1 november 2021 16:02 schreef 4-elements het volgende:
Wat zou er gebeuren als we geen maatregelen zouden nemen? Kan me herinneren dat landen met en zonder lockdown vaak toch een zelfde cyclus doormaakten. Nou heb ik hier geen cijfers paraat wat dat betreft, iemand die daar meer over weet?
Dus die zijn deze gehele poppenkast schuld? Nee hoor, maatregelen die nergens op slaan verzinnen doet de politiek.quote:Op maandag 1 november 2021 16:00 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dank de vette mensen maar die zich niet vaccineren.
Geeft in elk geval minder rommel als exploderen.quote:
Zo denk ik er ook over hoor. Was even bang dat ze de 1,5 gaan adviseren voor iedereen. Dan slaat zo'n beurs ook nergens meer op.quote:Op maandag 1 november 2021 16:01 schreef galantis het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit gelegenheden waar nog het meest trouw de QR-code wordt gecontroleerd. Mag hopen dat ze na de flater van deze (na)zomer (750 man capaciteit) hier met hun klauwen vanaf blijven. Sowieso is het dan juist de gevaccineerde groep die je het hardst zou naaien.
Mwah, dat zal tegenvallen, maar de ongevaccineerden zijn dan de zondebok, en dat is best logisch maar ook weer niet voor de volle 100 terecht.quote:Op maandag 1 november 2021 16:03 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Gebeurt niet. Iedereen slikt het als zoete koek.
Dat betwijfel ik. Eens moet de huidige stijging stoppen, zeker met de huidige vaccinatiegraad.quote:
Als iedereen dat had gedaan welquote:Op maandag 1 november 2021 16:04 schreef Oliver23 het volgende:
''Vaccineren is de uitweg in deze crisis''
Groepsimmuniteit bij 70% hoor ik die leugenaars nog beloven.quote:Op maandag 1 november 2021 16:04 schreef Oliver23 het volgende:
''Vaccineren is de uitweg in deze crisis''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |