Dat zou zomaar kunnen.quote:Op maandag 1 november 2021 15:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En dan? Tot april, en het hele verhaaltje weer herhalen in september 2022?
Voetbal stopzetten.quote:Op maandag 1 november 2021 15:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat gaan we dan doen als dit niet blijkt te werken?
Viroloog Koopmans krijgt helaas toch weer gelijk , versoepelingen zijn te vroeg gekomen, maarquote:Op maandag 1 november 2021 15:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Te laat en te hard ingrijpen. Sectorsluitingen, avondklokken, dat soort ongein.
met QR code waarschijnlijkquote:Op maandag 1 november 2021 15:56 schreef aartstyle het volgende:
Gaan evenementen nog wel door volgende week? Denk aan beurzen in de jaarbeurs etc?
Ik heb het idee dat hier niet goed werd gecontroleerd!quote:
Dat zeg ik, jij leest er iets anders in dan ik.quote:Op maandag 1 november 2021 15:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wat het RIVM zegt is dat het effect van mondkapjes minder groot is en de discussie van destijds niet rechtvaardigde, omdat de aandacht voor andere maatregelen belangrijker was. Dat is een fundamenteel ander standpunt dan 'het voorkomt hooguit 10 besmettingen in Nederland'. Al helemaal nu die anderhalve meter er niet meer is.
Klinkt nog steeds als buitenproportioneel aantal mensen, maar net iets minder.quote:Eerder werd berekend dat een buitenproportioneel aantal mensen in de openbare ruimte een mondkapje moest dragen om één besmetting te voorkomen. Inmiddels is het aantal besmettelijke mensen in Nederland echter zodanig toegenomen, dat deze verhouding kleiner is geworden.
Ik vind dit al een overreactie eigenlijk.quote:Op maandag 1 november 2021 15:50 schreef chratnox het volgende:
Ik ben er bang voor dat als dit de maatregelen nu zijn er straks weer op een te laat moment een overreactie komt.
"Wie denkt U wel niet dat U bent? De koningin?"quote:Op maandag 1 november 2021 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hier niet goed werd gecontroleerd!
Jij had liever niets gedaan? Of een 2G-principe?quote:Op maandag 1 november 2021 15:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Absoluut.
Sportscholen krijgen vanaf vanavond al de opzeggingen binnen, gok ik en dat is nog voordat ze gaan sluiten.
Kunnen mensen vast op de bank gaan liggen zodat ze kunnen acclimatiseren.
Kijken of we de IC kunnen helpen door lekker passief te worden.
Succesverhaal! Deze hele pandemie is één groot succesverhaal!
Maar ze zullen de boostershot wel als joker achter de hand houden, in combinatie met het 2G systeem. Zodat iedereen wel een vaccinatie moet krijgen om deel te nemen aan de samenleving.quote:Op maandag 1 november 2021 15:56 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de pleuris uitbreekt.
De koningin is een stuk jonger.quote:Op maandag 1 november 2021 16:00 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
"Wie denkt U wel niet dat U bent? De koningin?"
Ik had 2G gedaan, maar dan ook in niet-essentiële winkels en in gebedshuizen.quote:Op maandag 1 november 2021 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij had liever niets gedaan? Of een 2G-principe?
En die niet gevaccineerden zijn dan waar aan te herkennen?quote:Op maandag 1 november 2021 15:47 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik stel gewoon voor dat iedereen die niet gevaccineerd is, verplicht wordt om een medisch mondmasker te dragen.
Zal zeker wel iets schelen idd.quote:Op maandag 1 november 2021 15:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Scheelt misschien ook drukte!
*mompelt iets over Efteling bezoek op korte termijn
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 1 november 2021 16:00 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
"Wie denkt U wel niet dat U bent? De koningin?"
nee nederlanders slikken dit voor zoete koek. zo lang de voetbal maar op tv is.quote:Op maandag 1 november 2021 15:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
En dan? Tot april, en het hele verhaaltje weer herhalen in september 2022?
Leuk vooruitzicht. Iemand nog fakkels en hooivorken over?
Ach sporten kun je ook buiten en het is niet de eerste levensbehoefte, de horeca trouwens ook niet.quote:
Aan dat mondkapje.quote:Op maandag 1 november 2021 16:01 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En die niet gevaccineerden zijn dan waar aan te herkennen?
Volgens mij zijn dit gelegenheden waar nog het meest trouw de QR-code wordt gecontroleerd. Mag hopen dat ze na de flater van deze (na)zomer (750 man capaciteitquote:Op maandag 1 november 2021 15:56 schreef aartstyle het volgende:
Gaan evenementen nog wel door volgende week? Denk aan beurzen in de jaarbeurs etc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |