Altijd weer dat bagatelliseren, PSV is gewoon erg goedquote:Op zondag 7 november 2021 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
Het is vrij pijnlijk hoe slecht Fortuna is.
Na de interlands tegen Vitesse, Heerenveen en Utrecht. Dat iswel leuk.quote:
Alleen Seuntjes is een leuke speler.quote:Op zondag 7 november 2021 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
Het is vrij pijnlijk hoe slecht Fortuna is.
Schrijf dan op z'n minst zijn naam goedquote:Op zondag 7 november 2021 15:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alleen Seuntjes is een leuke speler.
Bedankt AZ calimeroquote:Op zondag 7 november 2021 15:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Schrijf dan op z'n minst zijn naam goed
Bruma snoert mondjes hoor!quote:
De Graafschap en Volendam.quote:Op zondag 7 november 2021 15:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie zie jij graag in ruil voor Fortuna?
Er zijn verschillende actrices met de achternaam Cox die bijzondere theater maken, Stijn.quote:
Was getekend Danny Buijs https://www.vi.nl/nieuws/(...)-domper-fc-groningenquote:Normaal ben je langs de lijn verbaal sterk aanwezig. Vandaag beduidend minder. Waarom?
'Omdat wij jongens hebben die snel van slag zijn als je iets tegen ze zegt. Voorheen hadden we meer spelers die je kon prikkelen, waarbij je agressie kon opwekken. Dit is een ploeg die je hoofdzakelijk tactisch kunt sturen, een aantal spelers heeft in het hoofd dat ze vrijheid nodig hebben.
Gaat @Mexicanobakker dan toch nog gelijk krijgen!quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dit elftal ga je het zelfs tegen Fortuna lastig krijgen.
Luuk de Jong heeft het best goed gedaan voor PSV.quote:Op zondag 7 november 2021 16:08 schreef TLC het volgende:
Ik snap echt niet wat PSV in Vinicius ziet, hij is zo'n beetje de Braziliaanse Luuk de Jong
Ik denk dat PSV zou tekenen voor een spits als De Jongquote:Op zondag 7 november 2021 16:08 schreef TLC het volgende:
Ik snap echt niet wat PSV in Vinicius ziet, hij is zo'n beetje de Braziliaanse Luuk de Jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ie dat maar. Dan kopte hij er af en toe nog eens eentje in.quote:Op zondag 7 november 2021 16:08 schreef TLC het volgende:
quote:
Het duurde even maar dan tochquote:Op zondag 7 november 2021 13:15 schreef Tagliano het volgende:
We kunnen straks weer anderhalf uur lachen om Vinicius dus
Met welke Ajax-spits uit het verleden kun je Vieniezioes het beste vergelijken in jouw ogen?quote:Op zondag 7 november 2021 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Maar hij is helemaal los hoor!!!!!
-Nederlandse media
Siggy denk ik .quote:Op zondag 7 november 2021 16:14 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Met welke Ajax-spits uit het verleden kun je Vieniezioes het beste vergelijken in jouw ogen?
Je moet wel heel ver heen zijn om een spits van Ajax Zaterdag over te hevelen naar de A-selectie.quote:Op zondag 7 november 2021 16:24 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zat aan Jamal "Taxi" Akachar te denken.
"In lijn met de clubgedachte"quote:Op zondag 7 november 2021 16:27 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet wel heel ver heen zijn om een spits van Ajax Zaterdag over te hevelen naar de A-selectie.
Van de 8000 seizoenkaarthouders is de helft niet op komen dagen.quote:Op zondag 7 november 2021 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
9527 toeschouwers bij Fortuna - PSV volgens de NOS. Met een stadioncapaciteit van 10.000.
Limburgers zijn leugenaars.
1 goede wedstrijd zien spelen en dat was tegen Brugge .quote:Op zondag 7 november 2021 16:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Centrale pin in de beruchte "Tridente"
zijn er 2000 van verkochtquote:Op zondag 7 november 2021 16:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Van de 8000 seizoenkaarthouders is de helft niet op komen dagen.
Users die alleen in het clubtopic posten tijdens wedstrijden neem ik niet serieusquote:
Als het 2-0 staat komt @onlogisch vast wel even langsquote:Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Users die alleen in het clubtopic posten tijdens wedstrijden neem ik niet serieus
Oef dat maakt je een ware lone woefquote:Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Users die alleen in het clubtopic posten tijdens wedstrijden neem ik niet serieus
En bij een 0-2 stand bewandel jij het tegenovergestelde pad.quote:Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het 2-0 staat komt @:ONLOGISCH vast wel even langs
Ik heb een nog grotere hekel aan successupportersquote:Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het 2-0 staat komt @:ONLOGISCH vast wel even langs
Posters die alleen in het topic van de concurrent of aanpalende supportersites kijken tijdens de wedstrijd zijn nog net een klapje erger ( @PSVCL), maar eens.quote:Op zondag 7 november 2021 16:50 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |