De Graafschap en Volendam.quote:Op zondag 7 november 2021 15:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Wie zie jij graag in ruil voor Fortuna?
Er zijn verschillende actrices met de achternaam Cox die bijzondere theater maken, Stijn.quote:
Was getekend Danny Buijs https://www.vi.nl/nieuws/(...)-domper-fc-groningenquote:Normaal ben je langs de lijn verbaal sterk aanwezig. Vandaag beduidend minder. Waarom?
'Omdat wij jongens hebben die snel van slag zijn als je iets tegen ze zegt. Voorheen hadden we meer spelers die je kon prikkelen, waarbij je agressie kon opwekken. Dit is een ploeg die je hoofdzakelijk tactisch kunt sturen, een aantal spelers heeft in het hoofd dat ze vrijheid nodig hebben.
Gaat @Mexicanobakker dan toch nog gelijk krijgen!quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met dit elftal ga je het zelfs tegen Fortuna lastig krijgen.
Luuk de Jong heeft het best goed gedaan voor PSV.quote:Op zondag 7 november 2021 16:08 schreef TLC het volgende:
Ik snap echt niet wat PSV in Vinicius ziet, hij is zo'n beetje de Braziliaanse Luuk de Jong
Ik denk dat PSV zou tekenen voor een spits als De Jongquote:Op zondag 7 november 2021 16:08 schreef TLC het volgende:
Ik snap echt niet wat PSV in Vinicius ziet, hij is zo'n beetje de Braziliaanse Luuk de Jong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was ie dat maar. Dan kopte hij er af en toe nog eens eentje in.quote:Op zondag 7 november 2021 16:08 schreef TLC het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |