Ik moest vanochtend zelfs de ruiten van de auto krabbenquote:Op woensdag 10 november 2021 09:33 schreef lily het volgende:
Wat een verschil in temperatuur overal. Hier is het ijzig koud.
Was het zo koud dan?quote:Op woensdag 10 november 2021 14:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik moest vanochtend zelfs de ruiten van de auto krabben
Blijkbaar, of het stolpunt van water lag ineens een stuk hogerquote:
Sint Maarten is morgen of bedoel je dat niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:40 schreef Djeez het volgende:
Wat een regen weer vandaag! De hele tijd gestaag vallende motregen. Zo sneu voor de kinderen die de lampionvoorstelling hebben vanavond. In de buitenlucht
Ach hou op, het regende pas aan het eind van de middag.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:40 schreef Djeez het volgende:
Wat een regen weer vandaag! De hele tijd gestaag vallende motregen. Zo sneu voor de kinderen die de lampionvoorstelling hebben vanavond. In de buitenlucht
Ja, hier ook vanochtend -1 en ijs op de autoruiten. Pas in de middag was het 10.quote:
Prima weer, dus. Beter dan bewolkt en 4-6 graden. Fris, maar niet te koud.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:30 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, hier ook vanochtend -1 en ijs op de autoruiten. Pas in de middag was het 10.
Wel helder en zon de hele dag maar zeer fris dus.
En al dagen laaghangende zon. Vervelend met autorijden.
Normaliter wel maar nu is stoken een enorm duur grapje voor ons geworden dus dat is minder.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Prima weer, dus. Beter dan bewolkt en 4-6 graden. Fris, maar niet te koud.
Die zon blijft nog wel even laag
Roermond en Venlo gaan de 11/11 schaatstocht houden.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:11 schreef TLC het volgende:
Zijn de rayonhoofden al bij elkaar gekomen ?
Nog even en ik ga je drama-dick noemenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:58 schreef dick_laurent het volgende:
Hatsaaa 3e dag op rij hier met vastgeroeste grijze stratusmeuk.
Aftellen....aftellen
Vind ik prima hoor, noem ik jou olifantenhuidje! 10 graden lekker zacht vindenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog even en ik ga je drama-dick noemen![]()
10 graden. Lekker zacht buiten.
Bij @lily -2 vanochtend. Dan heb je (wij dus) toch niks te klagen?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Vind ik prima hoor, noem ik jou olifantenhuidje! 10 graden lekker zacht vinden![]()
Doodsaai dit. Vraag me af of de zon de komende 10 dagen nog een keer komt kijken. Niet echt boeiend weer de komende tijd. Hopen op 10+ dan maar. Maar goed, typisch voor de Nederlandse herfst van half oktober t/m half maart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |