Beetje wind mag juist wel. gaat die mist wegquote:Op woensdag 3 november 2021 11:20 schreef bloodymary1 het volgende:
En het waait niet meer, dat is ook al fijn. De blaadjes kleuren best laat dit jaar. Vanwege al die nattigheid zeker. Ik weet nog dat ze in 2018 al in augustus van de bomen vielen.
Oh, die is hier niet. Allemaal naar jullie gewaaid..quote:Op woensdag 3 november 2021 11:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Beetje wind mag juist wel. gaat die mist weg
De wolkenradar laat toch echt zien dat limburg momenteel in de bewolking / motregen zit.quote:Op woensdag 3 november 2021 11:46 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, die is hier niet. Allemaal naar jullie gewaaid..
Het is ook bewolkt. Maar hij had het over mist!!! Het mistnie.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
De wolkenradar laat toch echt zien dat limburg momenteel in de bewolking / motregen zit.
Pics van je blauwe hemel dan!!!
Ja nee maar jij deed weer voorkomen alsof het 25 graden en zonnig is bij jou. Ik heb je wel door, boefje!quote:Op woensdag 3 november 2021 12:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het is ook bewolkt. Maar hij had het over mist!!! Het mistnie.
quote:Op woensdag 3 november 2021 11:12 schreef dick_laurent het volgende:
Dit is echt zulk deprimerend weer. Heeft echt niemand ook maar enig plezier aan, lijkt mij. Donkergrijs en koud
Vies schimmelweer dit. 100% lv
Maar goed, het stortregent niet, dat is al heel wat tegenwoordig.
Huh? Haha. Ik moet niet lopen tijdens werk en dan proberen te typenquote:Op woensdag 3 november 2021 14:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Zit ge nu mijn woorden te verdraaien?
Links de snoeischaar, rechts je telefoonquote:Op woensdag 3 november 2021 14:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Huh? Haha. Ik moet niet lopen tijdens werk en dan proberen te typen
Voorouder van me was begin 18e eeuw klerk en opzichter van het houtmagazijn van Zutphen. Dat magazijn bevond zich in de Drogenapstoren.quote:Op woensdag 3 november 2021 18:49 schreef INViCTuS het volgende:
Ok, kon wel een mooie foto maken
[ twitter ]
Hier komt het zonnetje er even door. Best lekkerquote:
Kopje thee, dekentje, warme trui. Lekker cocoonen.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 09:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kopje thee, dekentje, warme trui. Lekker cocoonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |