SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:26 schreef livelink het volgende:
Het is bijna half 1 hoor. Moet ik nu ineens nog actief mee gaan dansen?
JA! Schudden met die billen!!!quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:26 schreef livelink het volgende:
Het is bijna half 1 hoor. Moet ik nu ineens nog actief mee gaan dansen?
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]
DJ11 heeft vandaag nog gedraaid. Knokkels lijkt van de aardbodem verdwenen.
Bepaalde zaken zijn dan weer niet veranderdquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:17 schreef livelink het volgende:
[..]
DJ11 draait zeker nog. Vandaag nog. Knokkels is er bijna nooit meer, helaas.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
* moemoe kijkt om haar heen
Nope, geen kids die slapen of rondrennen.
Heb jij geen kat die op de maat mee-miauwt?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:33 schreef livelink het volgende:
Toch leuk, zo'n hond die in de maat meeblaft.
Wat liefquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:33 schreef moemoe het volgende:
Omg, dit nummer brak mijn hart toen het uitkwam.
Ik heb nog wel wat honden en katten die op de maat meeblaffen/meemiauwen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:33 schreef livelink het volgende:
Toch leuk, zo'n hond die in de maat meeblaft.
Bij mij was het vooral de clip die hard binnenkwam.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:33 schreef moemoe het volgende:
Omg, dit nummer brak mijn hart toen het uitkwam.
quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat honden en katten die op de maat meeblaffen/meemiauwen.
Nee, geen honden- en kattenkerstshowsquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:34 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat honden en katten die op de maat meeblaffen/meemiauwen.
Inderdaad!quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, geen honden- en kattenkerstshows
Niet?quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, geen honden- en kattenkerstshows
Meespinnen op de maat doen ze wel.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij geen kat die op de maat mee-miauwt?
Dat is al een begin.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Meespinnen op de maat doen ze wel.
Thank you DJquote:Op zondag 31 oktober 2021 00:39 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er alweer op.
Bedankt voor het luisteren allemaal.
Ik ga mijn bedje opzoeken. Welterusten.
[ afbeelding ]
Ineens weer gevonden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 00:40 schreef livelink het volgende:
Leuke jingle! Nieuw, of ineens weer gevonden?
En dank je wel Melting. Het was een lange avond en het wordt een lange nacht, maar de muziek was echt lekker.
Goedemorgen. Het is nog herfst hoor.quote:
Misschien teveel gewerkt en te lang doorgedraaidquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen. Het is nog herfst hoor.
Maar wat ben ik moe.
Goedemorgen just me.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien teveel gewerkt en te lang doorgedraaid![]()
goedemorgen
Lijkt me heel verstandigquote:Op zondag 31 oktober 2021 08:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Vandaag wacht nog een hele berg was op me, maar voor de rest ga ik niet veel meer doen.
Goedemorgen livelink.quote:Op zondag 31 oktober 2021 08:58 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb uitgebreid van het ingaan van de wintertijd genoten. Ik heb het vannacht 2 x 2 uur zien worden. Gelukkig niet 2 x 3 uur.
Ik kon totaal niet slapen. En van het opruimen/schoonmaken is gisteren niks gekomen, dus dat staat vandaag gewoon weer op de planning. Net zoals het helpen van mijn zoon met zijn presentatie. En hopelijk ook nog ergens vandaag tijd voor een wandeling of zo.
groot gelijk! Ik ga om 12.00 uur naar de Praxis, van mijn "kroonluchter" moeten de lampjes vervangen worden, de helft doet het niet meerquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Het ziet er nu buiten prima uit, maar het wordt straks weer zeikweer, ik ga voor nog een pyamadag met sport op tv kijken. Oh en was vouwen, veel was vouwen
Ik kocht voor mijn kroonluchters altijd lampjes bij de Action en Ikea. Even groot inslaan is best handig, maar als je ziet wat we hier allemaal hebben liggen twijfel ik daar soms wel eens aan. Richting de verhuizing maar eens een goede schifting maken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 10:22 schreef just me het volgende:
[..]
groot gelijk! Ik ga om 12.00 uur naar de Praxis, van mijn "kroonluchter" moeten de lampjes vervangen worden, de helft doet het niet meerDe lampjes die ik zoek zijn nu in de aanbieding dus maar even "groot" inslaan.
Ik heb 8 lampjes nodig en Ikea en Action hebben niet de vorm die ik zoek. Ik wil lampjes met een frosted look, Tegenwoordig staat op veel lampjes hun merk en daar wil ik niet tegenaan kijken én als ik dan toch ga investeren dan maar meteen Led lampjes.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kocht voor mijn kroonluchters altijd lampjes bij de Action en Ikea. Even groot inslaan is best handig, maar als je ziet wat we hier allemaal hebben liggen twijfel ik daar soms wel eens aan. Richting de verhuizing maar eens een goede schifting maken.
gelijk heb je! Mijn missie is niet geslaagd vandaag, de lampen waren niet wat ik zocht, je kon daar ook niet testen maar wel terugbrengen en dat heb ik 2x gedaanquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Led is wel verstandig ja, hier hebben we dat volgens mij alleen maar in de badkamer en straks in de keuken en dan zien we vanzelf wel wanneer we voor de andere lampen door de voorraad heen zijn
quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:25 schreef just me het volgende:
[..]
gelijk heb je! Mijn missie is niet geslaagd vandaag, de lampen waren niet wat ik zocht, je kon daar ook niet testen maar wel terugbrengen en dat heb ik 2x gedaan![]()
Morgen met het trammetje naar Den Haag, daar wel een winkel gevonden met veel keus, duimen maar.
op zaterdag ipv maandagmorgenquote:Op zondag 31 oktober 2021 16:34 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Het is maar goed dat je met pensioen bent, wanneer had je het anders moeten regelen?
quote:
Waarom gaat het dan niet door ? Je had toch ook 'n kaartje kunnen sturen en schrijven dat hij nog een kadootje krijgtquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:31 schreef Rafeiro het volgende:
Heb verjaardagsgeld voor mijn neefje al ruim een maand in de knip. Maar gaat nu weer niet door.
Vandeweek hoe dan ook maar een gaatje vinden. Al dat gezeur hoort die jongen geen last van te hebben.
Maar verjaardag zelf was mij te druk en daarna geen goed moment
Wel gebeld enzo, maar geven moet in het echie.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:39 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom gaat het dan niet door ? Je had toch ook 'n kaartje kunnen sturen en schrijven dat hij nog een kadootje krijgt
dan heb je toch gedaan wat je kon doenquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wel gebeld enzo, maar geven moet in het echie.
Heel goed dat de zorg je zo goed doorheeftquote:Op zondag 31 oktober 2021 18:48 schreef Rafeiro het volgende:
Empatische autist zeg maar, is gewoon lastig. Met mijn extreme corona angst. Durf bijna niks, maar wil hem zo graag wat geven, die botsing in emoties is lastig. En ze zijn vanuit de zorg aan het kijken voor meer zorg, haha,
Ze wisten het ook niet meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1ghz, deze is 3,4, 4GB ram deze heeft 16, update dan gewoon.You sound reasonable...Time to up my medication.
Goedemorgen livelink.quote:
Werken is voor mij tegenwoordig bijkomen van het weekeind. De 1e van de maand, dus ik weet wel waar ik vandaag en de rest van de week mee bezig ben.quote:Op maandag 1 november 2021 06:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Op naar een nieuwe week vol uitdagingen.
quote:Op maandag 1 november 2021 07:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Werken is voor mij tegenwoordig bijkomen van het weekeind. De 1e van de maand, dus ik weet wel waar ik vandaag en de rest van de week mee bezig ben.
quote:
Goedemorgen dame, heer.quote:
Overleven ?quote:Op maandag 1 november 2021 07:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Werken is voor mij tegenwoordig bijkomen van het weekeind. De 1e van de maand, dus ik weet wel waar ik vandaag en de rest van de week mee bezig ben.
Jeetje livelinkquote:Op maandag 1 november 2021 10:26 schreef livelink het volgende:
Nee, ik ben ook niet positief over mijn weekeinden. Afgelopen weekend was wel extra zwaar. Veel stress vanwege die presentatie en een kapotte fiets, waardoor hij ook niet kon mountainbiken. En mijn man heeft ook een mtb, maar wilde zelf gaan fietsen zondag met vrienden. Waarbij ze een ongeluk hebben gehad waarbij de benen van mijn man half open lagen en zijn vriend in het ziekenhuis is beland.
Nou ja, dit.....quote:Op maandag 1 november 2021 10:52 schreef just me het volgende:
[..]
Jeetje livelink![]()
wanneer komt de livelink-tijd ?
Overigens respect hoe jij dit allemaal doet![]()
quote:Op maandag 1 november 2021 10:26 schreef livelink het volgende:
Nee, ik ben ook niet positief over mijn weekeinden. Afgelopen weekend was wel extra zwaar. Veel stress vanwege die presentatie en een kapotte fiets, waardoor hij ook niet kon mountainbiken. En mijn man heeft ook een mtb, maar wilde zelf gaan fietsen zondag met vrienden. Waarbij ze een ongeluk hebben gehad waarbij de benen van mijn man half open lagen en zijn vriend in het ziekenhuis is beland.
Goede reis!quote:Op maandag 1 november 2021 11:53 schreef just me het volgende:
zo maar eens naar De Lange Poten en het Plein.
broerlief had het golfen afgezegd omdat hij thuis een lekkage had en moest wachten op de aannemer. Het is mooi weer dus nu maar kijken of ik in Den Haag voor mijn boodschappen slaag.
was echt een uitje, met de tram naar Den Haagquote:
quote:Op maandag 1 november 2021 15:05 schreef just me het volgende:
[..]
was echt een uitje, met de tram naar Den Haag
missie geslaagd, er is weer licht in huize just me
was zo simpel, uit de tram, rechts af naar de Lange Potenquote:
om 11:11 op 1-11quote:
Ik bedoelde dat je lokatie nu bekend isquote:
Gezelligquote:Op maandag 1 november 2021 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kan weer in de lampen hangen, las ik.
Kom ze binnenkort wel eens bekijken…
Wat is dat voor een programma?quote:Op maandag 1 november 2021 19:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij Typisch Dordt hebben ze wel weer types opgeduikeld zeg
Een programma van de NPO na Binnenstebuiten, elke serie een nieuwe plaats waar ze dan mensen volgen en dat zijn vaak echt typische mensen. De serie over Helmond keken we elke dag, Symph was helemaal fan van een lesbisch stel met roze haar die elkaar altijd Poes noemen...quote:
Zijn je egels er nog?quote:Op maandag 1 november 2021 21:57 schreef livelink het volgende:
En het gordijn hangt! Voor het tochtgat van onze achterdeur met kattenluikje. Hopelijk helpt het in de strijd tegen de hoge stookkosten.
Vorige week zag ik hem nog in het gras scharrelen. We hebben een egelhuis gemaakt; alleen kunnen we nu niet zien of er een egel in ligt. Iets te goed afgesloten en beschut dus.quote:Op maandag 1 november 2021 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn je egels er nog?
Igor hier lijkt te zijn verhuist…
quote:Op maandag 1 november 2021 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Vorige week zag ik hem nog in het gras scharrelen.
Dat is het nadeel van die egelhuizen, als ze er eenmaal in zitten heb je er zelf niets meer aan…quote:We hebben een egelhuis gemaakt; alleen kunnen we nu niet zien of er een egel in ligt. Iets te goed afgesloten en beschut dus.
Als ze er al in overwinteren, dan maar beter uit het zicht…quote:Op maandag 1 november 2021 22:43 schreef livelink het volgende:
Ik ben alleen een beetje bang dat de ratten ons egelhuis gaan gebruiken als rattenhuis.
Dat is waar..quote:Op maandag 1 november 2021 22:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ze er al in overwinteren, dan maar beter uit het zicht…
Goedemorgen.quote:
De eerste dag van de maand zelfs. Dus druk met factureringen en maandoverzichten en zo.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hoe was de eerste dag van de week gegaan?
Oh ja.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:36 schreef livelink het volgende:
[..]
De eerste dag van de maand zelfs. Dus druk met factureringen en maandoverzichten en zo.
vandaag weer golfenquote:
mijn hairstyle is verzopen in de regenquote:
Wetlook is vast hipquote:Op dinsdag 2 november 2021 14:56 schreef just me het volgende:
[..]
mijn hairstyle is verzopen in de regen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:16 schreef just me het volgende:
De laatste 6 weken hebben we een toernooi gespeeld en ik ben 3e geworden, zie hieronder mijn "mooie" prijs
Een kabouterhuis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd…![]()
Dankquote:
Ik denk maar zo, iemand van de damesdag commissie heeft haar best gedaan om iets leuks uit te zoekenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een schattige herfstige prijs just me, gefeliciteerd met de 3e plaats
Neem ook een paar beukennootjes mee voor de eekhoorn!quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk maar zo, iemand van de damesdag commissie heeft haar best gedaan om iets leuks uit te zoeken
Nu maar snel naar de winkel om uit te zoeken wat er vanavond op mijn bordje komt te liggen
Geinig toch? Het gaat om het ideequote:Op dinsdag 2 november 2021 16:34 schreef just me het volgende:
[..]
Ik denk maar zo, iemand van de damesdag commissie heeft haar best gedaan om iets leuks uit te zoeken
Nu maar snel naar de winkel om uit te zoeken wat er vanavond op mijn bordje komt te liggen
quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neem ook een paar beukennootjes mee voor de eekhoorn!
goed idee, die liggen in de tuin maar het is nu te donker om ze te pakkenquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neem ook een paar beukennootjes mee voor de eekhoorn!
quote:Op dinsdag 2 november 2021 16:16 schreef just me het volgende:
De laatste 6 weken hebben we een toernooi gespeeld en ik ben 3e geworden, zie hieronder mijn "mooie" prijs
Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat klinkt lekker.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:57 schreef livelink het volgende:
Leuk just me! Ben nu wel benieuwd wat de 1e prijs was.
En ik heb tagliatelli met spinazie/roomsaus en kastanjechampignons gegeten. Was lekker.
jummie !!quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:57 schreef livelink het volgende:
Leuk just me! Ben nu wel benieuwd wat de 1e prijs was.
En ik heb tagliatelli met spinazie/roomsaus en kastanjechampignons gegeten. Was lekker.
Oh, ik had stiekem gehoopt dat de 1e prijs een kerstdorp wasquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
jummie !!
prijzen 1, 2 3 was allemaal hetzelfde
Dan kun je dus beter 3e worden.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:06 schreef just me het volgende:
[..]
jummie !!
prijzen 1, 2 3 was allemaal hetzelfde
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik had stiekem gehoopt dat de 1e prijs een kerstdorp was
Ik vind een kerstdorp vooral leuk bij anderenquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind een kerstdorp vooral leuk bij anderen
Dan kom ik zeker in de verleiding, ja.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Als just me een kerstdorp neerzet, ga je dan kijken?
Waarom zet jij dan geen kerstdorp neer? Doen we een Radio 49 meet bij livelink thuis!quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan kom ik zeker in de verleiding, ja.
Man en kinderen accepteren geen kerstdorp bij ons thuisquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zet jij dan geen kerstdorp neer? Doen we een Radio 49 meet bij livelink thuis!
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Man en kinderen accepteren geen kerstdorp bij ons thuis
met budget laag was dat niet mogelijk maar... ik doe niet aan kerstdorpen hoor, ik hou het bij de oude kerststal die mijn opa gemaakt heeftquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik had stiekem gehoopt dat de 1e prijs een kerstdorp was
Ik heb ook geen kerststal. Ben nog steeds op zoek naar de perfecte kerststal. Nog niet gevonden, helaas.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:21 schreef just me het volgende:
[..]
met budget laag was dat niet mogelijk maar... ik doe niet aan kerstdorpen hoor, ik hou het bij de oude kerststal die mijn opa gemaakt heeft
die van mij is perfect door zijn lelijkheidquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kerststal. Ben nog steeds op zoek naar de perfecte kerststal. Nog niet gevonden, helaas.
Volgens mij heeft just me er nog 1 staan.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kerststal. Ben nog steeds op zoek naar de perfecte kerststal. Nog niet gevonden, helaas.
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:26 schreef livelink het volgende:
Ik ging meteen op zoek naar een kerststal, kom ik deze pindajozef en -maria en kindje jezus tegen![]()
[ afbeelding ]
oh die is leukquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:26 schreef livelink het volgende:
Ik ging meteen op zoek naar een kerststal, kom ik deze pindajozef en -maria en kindje jezus tegen![]()
[ afbeelding ]
Cutequote:Op dinsdag 2 november 2021 19:26 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor in de boom buitenquote:
prima tochquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
Oh wacht ik heb nog een kerstboompje van 10 cm hoog met led verlichting op USB.
Is toch ook geen doen een echte, met de fiets ophalen en afvoeren en schoonmaken eronder.quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
Leuk voor in de boom buiten
[..]
prima toch
Ik zoek n boom uit en laat m thuisbezorgen !quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is toch ook geen doen een echte, met de fiets ophalen en afvoeren en schoonmaken eronder.
Het is me de moeite niet waard.
Ben nu aan het luisteren totdat ik naar mijn werk moet.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:12 schreef DJ11 het volgende:
@:livelink en anderen die het wellicht interesseert: ik heb weer een playlist met nieuwe muziek op Spotify geknikkerd.
New Music 2021_9 // 02-11-2021
Goedemorgen livelink.quote:
Dank je. Ik ben burgerlijk ongehoorzaam onderweg naar kantoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
En sterkte vandaag tijdens deze zware week.
Heel goed. Mag ook 3 dagen hè? Want de helft.quote:Op woensdag 3 november 2021 07:38 schreef livelink het volgende:
2 dagen per week niet thuiswerken ga ik er toch inhouden, hoop ik.
dan nog een halve dag erbijquote:Op woensdag 3 november 2021 09:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Heel goed. Mag ook 3 dagen hè? Want de helft.
En goedemorgen binnenkomers.
ik rond het af naar boven voor het gemak.quote:
Goed bezig.... dus 3 dagen op kantoor.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:15 schreef livelink het volgende:
[..]
ik rond het af naar boven voor het gemak.
Hier was de ochtend droog en nu regent het. Vanochtend weer eens een ouderwets rondje kringloopboulevard in Alkmaar gedaan en goed geslaagd, we hebben weer een soepkom voor in de groene houderquote:Op woensdag 3 november 2021 12:47 schreef just me het volgende:
Wat een heerlijke zonnetje
een kadootje vandaag
Wtfquote:Op woensdag 3 november 2021 14:19 schreef just me het volgende:
De hulp(en) die mijn buurvrouw heeft snappen niet echt waar ze de plastic handschoenen moeten weggooien, maar zeker niet in mijn groen- en/of papierbak
ja, dat dus. papierbak is maandag geleegd en nu liggen er weer handschoenen in, ik ga zo maar eens naar de buurvrouw toe, niet dat zij er iets aan kan doen maar ze kan wel tegen haar hulpen zeggen dat dat niet de bedoeling is.quote:
Ik zal het niet meer doen.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:19 schreef just me het volgende:
De hulp(en) die mijn buurvrouw heeft snappen niet echt waar ze de plastic handschoenen moeten weggooien, maar zeker niet in mijn groen- en/of papierbak
Daar heb ik nu niets aan hèquote:
Nee, nog niet...quote:Op woensdag 3 november 2021 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je de soepkom met die groene houder al gebruikt eigenlijk?
al hartstikke veel, ik eet gewoon veel soep, maar ook handig voor een bak yoghurt e.d.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Heb je de soepkom met die groene houder al gebruikt eigenlijk?
quote:Op woensdag 3 november 2021 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De volgende die ik vind bij de kringloop is voor jou hoor
Ik koop er wel 1 bij de Hemaquote:Op woensdag 3 november 2021 17:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De volgende die ik vind bij de kringloop is voor jou hoor
Soep of wat dan ook uit een plastic beker…quote:Op woensdag 3 november 2021 18:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik koop er wel 1 bij de Hema![]()
[ afbeelding ]
Wijn uit een plastic bekertje. Het ultieme vakantiegevoelquote:Op woensdag 3 november 2021 18:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soep of wat dan ook uit een plastic beker…
Mooi ding inderdaad. Misschien iets voor de noedels die mijn zoon graag eet.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo’n ding als van de Hema hebben we hier van Sistema, maar het gaat om deze kommen https://www.rostimepal-markenshop.de/Mepal-Loomm-eating-bowl-lime. Echt, wat een geniale dingen zijn dat. Zo kan just me weer veilig soep eten.
Ze houden ontzettend handig vast.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi ding inderdaad. Misschien iets voor de noedels die mijn zoon graag eet.
Het is alleen niet meer in reguliere winkels te koop, en online alleen nog bij schreeuwend dure buitenlandse aanbieders. Onze eerste sets vond ik nieuw in verpakking bij de kringloop, ik gok uit een kerstpakket en sinsdien kijk ik altijd voor aanvulling. Just me heeft een vervangende kom erin, die is iets kleiner, maar past ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi ding inderdaad. Misschien iets voor de noedels die mijn zoon graag eet.
Zonder dat de tomatensoep weer over de bank gegooid wordt omdat de soep toch té heet gegeten werd.quote:Op woensdag 3 november 2021 19:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo’n ding als van de Hema hebben we hier van Sistema, maar het gaat om deze kommen https://www.rostimepal-markenshop.de/Mepal-Loomm-eating-bowl-lime. Echt, wat een geniale dingen zijn dat. Zo kan just me weer veilig soep eten.
quote:Op woensdag 3 november 2021 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zet iedereen wel op het lijstje en als we dan over een jaar of twee een meet hebben dan kan ik hopelijk uitdelen. You get a bowl, you get a bowl, everybody gets a bowl
quote:Op woensdag 3 november 2021 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zet iedereen wel op het lijstje en als we dan over een jaar of twee een meet hebben dan kan ik hopelijk uitdelen. You get a bowl, you get a bowl, everybody gets a bowl
wat 'n leukertjequote:Op woensdag 3 november 2021 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden vanochtend bij de kringloop ook nog bijna een kerststal voor livelink gekocht, maar hij was niet compleet, in elk geval de os ontbrak. Het was een stoffen exemplaar, deze https://www.thimbletoys.c(...)10001-kerststal-stof. Het melodietje in het dak deed het nog wel.
Wel schattigquote:Op woensdag 3 november 2021 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
We hadden vanochtend bij de kringloop ook nog bijna een kerststal voor livelink gekocht, maar hij was niet compleet, in elk geval de os ontbrak. Het was een stoffen exemplaar, deze https://www.thimbletoys.c(...)10001-kerststal-stof. Het melodietje in het dak deed het nog wel.
quote:Op woensdag 3 november 2021 23:32 schreef livelink het volgende:
Deze zag ik vandaag. Superkitsch en ik twijfel heel hard. Maar mijn zoon vond het verschrikkelijk.
https://v-c.etsystatic.co(...)48B268444_tbuk2o.mp4
Ik had hem al in mijn winkelwagen staan, zelfsquote:Op donderdag 4 november 2021 05:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik kan me wel vinden in de mening van je zoon.
quote:Op donderdag 4 november 2021 06:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had hem al in mijn winkelwagen staan, zelfs![]()
Maar met verzendkosten en alles kwam het op bijna 200 euro uit. Dat ging me wat te ver ook.
Goedemorgen!
Ik had gisteren eigenlijk wel een lekkere dag op kantoor. Dat gaf me weer wat energie. Vandaag weer thuis werken, kijken wat voor een invloed dat heeft op mijn humeur.quote:Op donderdag 4 november 2021 06:49 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is ook nog eens heel duur.
Dat soort speeldoosjes, maar dan met een winters tafereeel kosten maximaal ¤ 50,-, normaal gesproken.
3 down, 2 to go!![]()
En goedemorgen.
Fijn dat het werken op kantoor mee is gevallen.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had gisteren eigenlijk wel een lekkere dag op kantoor. Dat gaf me weer wat energie. Vandaag weer thuis werken, kijken wat voor een invloed dat heeft op mijn humeur.
Ja, dat is juist het probleem. Omdat ik bij de telefoon moet zijn en mijn telefoon alleen een programma op mijn laptop is kan ik (buiten het half uurtje lunchpauze om) niet weg van laptop of kamer. Op kantoor kan ik wel rondlopen en de fysieke telefoon horen. Ik kan thuis alleen maar zien dat ik gebeld word.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn dat het werken op kantoor mee is gevallen.
Vandaag gewoon optijd even opstaan, en wandeling naar de keuken om wat te drinken te pakken. En doe het rustig aan.
Dat is eenzame opsluitingquote:Op donderdag 4 november 2021 07:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is juist het probleem. Omdat ik bij de telefoon moet zijn en mijn telefoon alleen een programma op mijn laptop is kan ik (buiten het half uurtje lunchpauze om) niet weg van laptop of kamer. Op kantoor kan ik wel rondlopen en de fysieke telefoon horen. Ik kan thuis alleen maar zien dat ik gebeld word.
Ja, je lacht er om, maar dat is dus wel echt 9 maanden lang mijn realiteit geweest. Ik zat 5 dagen per week, 8 uur per dag naar mijn laptopscherm te staren op mijn kamertje. Het heeft ook mijn ogen echt enorm veel kwaad gedaan.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is eenzame opsluiting
goedemorgen
Ik was de laatste tijd ook al weer wat vaker op kantoor en die afwisseling beviel me wel.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:44 schreef livelink het volgende:
Ik probeer niet boos of verbitterd te zijn, maar in mijn hoofd was ik weer terug richting volledig naar kantoor gaan. En daar lijkt nu dus weer een keiharde streep door te komen.
Op kantoor zelf is het voor ons geen probleem. Er zijn een hoop mensen die liever thuis werken en dus helemaal niet op kantoor komen. Het is nooit zo druk dat afstand houden een probleem is. Het is voor mij het ov wat de bottleneck is. En toch ook wel een beetje boosheid. Ik ben gevaccineerd en vind dat ik daarmee ook het recht zou moeten hebben om naar kantoor te gaan. Verder hoef ik helemaal niks. Uitgaan en alles wil ik prima laten voor wat het is. Mondkapjes en afstand houden; geen enkel probleem. Zelfs een avondklok zou me niks boeien. Maar net dat stukje vrijheid om weer naar kantoor te gaan te moeten laten gaan...quote:Op donderdag 4 november 2021 07:53 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Ik was de laatste tijd ook al weer wat vaker op kantoor en die afwisseling beviel me wel.
Maar eens kijken of en hoe dat op korte termijn nog mogelijk is…
Ik hoop met je mee en dan in algemene zin qua beperkende maatregelen.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
… Laten we hopen dat het niet zover gaat komen
Eerlijk gezegd word ik niet warm of koud van het aantal besmettingen. Iedere besmetting is in feite weer iemand die langere tijd immuun is. Dus als de zorg het maar aan zou kunnen zou er geen enkel issue zijn wat mij betreft. Maar ja, ik leef wel mee met iedereen die in de zorg werkt en met mensen die op wachtlijsten (komen te) staan voor de reguliere zorg. Ik hoop alleen dat ze ook rekening houden met de geestelijke gezondheidszorg, want er zijn een hoop mensen die geestelijk klappen krijgen van al deze maatregelen. En dat kan op de langere termijn ook weer grote consequenties hebben.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee en dan in algemene zin qua beperkende maatregelen.
Persoonlijk baal ik nu vooral van opnieuw de mondkapjes in winkels.
Niet dat ik daar zo heel veel kom, maar ik zie het nut er niet van in omdat bijna niemand die dingen gebruikt zoals ze bedoeld zijn. De meesten hebben die dingen weken in hun jaszak zitten.
Maar de 'awareness' bij anderen bij het dragen van zo'n ding is kennelijk een dingetje…
Verder denk ik echter dat deze maatregelen niet veel zoden aan de dijk gaan zetten en dat er dus binnenkort nog wat aanvullende, nog meer beperkende, maatregelen te verwachten zijn, waarbij ik hoop dat ze dan wel doelgericht zijn…
Ik help het je hopen.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Op kantoor zelf is het voor ons geen probleem. Er zijn een hoop mensen die liever thuis werken en dus helemaal niet op kantoor komen. Het is nooit zo druk dat afstand houden een probleem is. Het is voor mij het ov wat de bottleneck is. En toch ook wel een beetje boosheid. Ik ben gevaccineerd en vind dat ik daarmee ook het recht zou moeten hebben om naar kantoor te gaan. Verder hoef ik helemaal niks. Uitgaan en alles wil ik prima laten voor wat het is. Mondkapjes en afstand houden; geen enkel probleem. Zelfs een avondklok zou me niks boeien. Maar net dat stukje vrijheid om weer naar kantoor te gaan te moeten laten gaan...
Maar ja, zo heeft iedereen natuurlijk zijn eigen ding dat ze niet willen opgeven of moeilijk vinden.
Mijn zoon heeft al gezegd dat hij gaat stoppen met zijn studie als het weer online les wordt. Hij kan dat niet meer aan, zegt hij. Laten we hopen dat het niet zover gaat komen
Eens.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd word ik niet warm of koud van het aantal besmettingen. Iedere besmetting is in feite weer iemand die langere tijd immuun is. Dus als de zorg het maar aan zou kunnen zou er geen enkel issue zijn wat mij betreft. Maar ja, ik leef wel mee met iedereen die in de zorg werkt en met mensen die op wachtlijsten (komen te) staan voor de reguliere zorg. Ik hoop alleen dat ze ook rekening houden met de geestelijke gezondheidszorg, want er zijn een hoop mensen die geestelijk klappen krijgen van al deze maatregelen. En dat kan op de langere termijn ook weer grote consequenties hebben.
Om 9.00 uur krijgen we waarschijnlijk te horen wat de thuiswerkmaatregelen voor ons gaan betekenen.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.
En als je liever op kantoor werkt, ga je gewoon naar kantoor hè?
Voorkeur is de helft thuis werken, maar het is geen verplichting.
Dat hoop ik ook heel erg voor jequote:Op donderdag 4 november 2021 08:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Op kantoor zelf is het voor ons geen probleem. Er zijn een hoop mensen die liever thuis werken en dus helemaal niet op kantoor komen. Het is nooit zo druk dat afstand houden een probleem is. Het is voor mij het ov wat de bottleneck is. En toch ook wel een beetje boosheid. Ik ben gevaccineerd en vind dat ik daarmee ook het recht zou moeten hebben om naar kantoor te gaan. Verder hoef ik helemaal niks. Uitgaan en alles wil ik prima laten voor wat het is. Mondkapjes en afstand houden; geen enkel probleem. Zelfs een avondklok zou me niks boeien. Maar net dat stukje vrijheid om weer naar kantoor te gaan te moeten laten gaan...
Maar ja, zo heeft iedereen natuurlijk zijn eigen ding dat ze niet willen opgeven of moeilijk vinden.
Mijn zoon heeft al gezegd dat hij gaat stoppen met zijn studie als het weer online les wordt. Hij kan dat niet meer aan, zegt hij. Laten we hopen dat het niet zover gaat komen
Spannend dan.quote:Op donderdag 4 november 2021 08:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens.
Daarom hoop ik ook op gepaste maatregelen, hoe cru dat misschien ook kan zijn voor bepaalde groepen.
Werk ze!
[..]
Om 9.00 uur krijgen we waarschijnlijk te horen wat de thuiswerkmaatregelen voor ons gaan betekenen.
Een advies wordt bij ons meestal een regel…
Gefeliciteerd Rob!quote:Op donderdag 4 november 2021 18:14 schreef just me het volgende:
gefeliciteerd met je verjaardag El Presidente!
Ik ga wel zo draaien. Maar geen verjaardags-show.quote:
Vond je het niet koud? Vond ik wel namelijk.quote:Op donderdag 4 november 2021 18:46 schreef just me het volgende:
Vandaag golfwedstrijd gehad in de buurt van Rotterdam, eerst veel regen, daarna zon dus toch wel genieten
het was ook koud hoor maar ik ben nu redelijk bijgekomen !quote:Op donderdag 4 november 2021 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Vond je het niet koud? Vond ik wel namelijk.
En gewonnen? Of heb je voor niets kou geleden?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:03 schreef just me het volgende:
[..]
het was ook koud hoor maar ik ben nu redelijk bijgekomen !
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:05 schreef livelink het volgende:
![]()
![]()
Peter Maffay - Uber Sieben Brucken musst du gehn.
Ah, daarom klinkt het anders. Het nummer zelf blijft mooi.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar dan de 2010 versie.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, daarom klinkt het anders. Het nummer zelf blijft mooi.
Is op dit moment wel mijn planning, ja.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:11 schreef Melting het volgende:
Ga je morgen weer naar de zaak, livelink?
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Is op dit moment wel mijn planning, ja.
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Goed zo.
En je weet wat ik gezegd hebt hè?
De helft van de tijd is 3 dagen wel, 2 dagen niet. Dus minimaal 3 dagen gaan jij.
Bekende plaat hè? Maar wie is het ook alweer?quote:
ik weet dat nooit hèquote:Op donderdag 4 november 2021 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Bekende plaat hè? Maar wie is het ook alweer?
Zelfs geen o, ja. Terwijl de plaat inderdaad wel bekend is. Net als de vorige trouwens.quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfs geen o, ja. Terwijl de plaat inderdaad wel bekend is. Net als de vorige trouwens.
Dit is Genesis - I can't dance
Dat is geen schande. Ik kan ook niet dansen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Zelfs geen o, ja. Terwijl de plaat inderdaad wel bekend is. Net als de vorige trouwens.
Dit is Genesis - I can't dance
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:21 schreef livelink het volgende:
[ afbeelding ]
Ritmisch wandelen lukt me ook misschien nog net.
Jij danst toch altijd wel lekker met just me.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is geen schande. Ik kan ook niet dansen.
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij danst toch altijd wel lekker met just me.
Vroeger hè...quote:Op donderdag 4 november 2021 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij danst toch altijd wel lekker met just me.
Er komt vandaag inderdaad nog een duet voorbij.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:24 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik niet hoor. En ik bespeur ook nog een duet zelfs.
Hoorde je mij meezingenquote:Op donderdag 4 november 2021 19:24 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik niet hoor. En ik bespeur ook nog een duet zelfs.
Dit gaat Mad niet leuk vinden.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:26 schreef livelink het volgende:
Dit zal dan wel De Staat zijn of zo.
Oh ja, de Amsterdamse variant van De Staat. Of misschien is De Staat wel de Haagse variant van Osdorp Posse. Beide vind ik het niks.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit gaat Mad niet leuk vinden.![]()
[ afbeelding ]
Oh De Staat vind ik wel erg leuk!quote:Op donderdag 4 november 2021 19:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, de Amsterdamse variant van De Staat. Of misschien is De Staat wel de Haagse variant van Osdorp Posse. Beide vind ik het niks.
Tegenwoordig weet je de jeugd amper meer wat dat is.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:29 schreef livelink het volgende:
met cd-rom. Dat is dan wel weer nostalgie.
Ik weet het zelf amper nog.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegenwoordig weet je de jeugd amper meer wat dat is.
quote:
In Dune, zeer zeker.quote:
Hij was wel een charmeur hoor. Volgens mij was er geen vrouw die niet voor hem viel toen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:30 schreef just me het volgende:
wat een schalks gezicht heeft hij op die hoes
Maar wel een slecht geheugen.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Zo jong ben je nou ook weer niet hè?
Geld speelde vast ook een rol.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij was wel een charmeur hoor. Volgens mij was er geen vrouw die niet voor hem viel toen.
Ik viel niet voor Elvis, ik ging voor Cliffquote:Op donderdag 4 november 2021 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij was wel een charmeur hoor. Volgens mij was er geen vrouw die niet voor hem viel toen.
Geen wonder dat ik geen vriendin heb.quote:
Hanger?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik viel niet voor Elvis, ik ging voor Cliff
Heb je al een poging gedaan om ze te lokken met je mooie badkamer ?quote:Op donderdag 4 november 2021 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen wonder dat ik geen vriendin heb.
Been there. Ik viel op George Michaelquote:Op donderdag 4 november 2021 19:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik viel niet voor Elvis, ik ging voor Cliff
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:33 schreef Fogel het volgende:
Ik ga in juni Elvis impersonators (of is de echte er ook bij?) bekijken in Vegas.
quote:Op donderdag 4 november 2021 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Been there. Ik viel op George Michael![]()
Soms heb je het gewoon niet door.
Nee, dat nog niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 19:33 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je al een poging gedaan om ze te lokken met je mooie badkamer ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |