Heb je de grotere winkel al?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:09 schreef Meke het volgende:
Ik ben een vrij nieuwe speler, maar als ik dit topic lees voelt het echt alsof jullie een heel ander spel spelen, ik herken helemaal NIKS
Leuk ! Alles komt vanzelf en anders gewoon hier vragenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:09 schreef Meke het volgende:
Ik ben een vrij nieuwe speler, maar als ik dit topic lees voelt het echt alsof jullie een heel ander spel spelen, ik herken helemaal NIKS
https://nintendowire.com/(...)pp-n-and-boat-tours/quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:57 schreef caroro het volgende:
Op Nintendowiring.com staat een artikel over "how to unlock Kapp'n and boattours.
Ik krijg de link hier niet gedeeld, dus dan maar zo.
Brewster, aardappelen, klimplanten, DIY, glimmosquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier al iets bijzonders gevonden bij Kapp'n? Vooralsnog vind ik zijn eilanden niet echt spannend.
Gyroidsquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier al iets bijzonders gevonden bij Kapp'n? Vooralsnog vind ik zijn eilanden niet echt spannend.
Wat zijn glimmos?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Brewster, aardappelen, klimplanten, DIY, glimmos
Glim-mosquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat zijn glimmos?
Ik heb qua bijzonderheid alleen pompoenen en wortels gehad, maar die had ik beiden al. En gisteren een tarantula. Brrr.
quote:
Ik had het al gevonden ja, maar het hoort bij Happy Home Paradise, zoals ik het begrijp. Of kan iedereen het krijgen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar krijg je ook weer DIY voor enzo
Iedereen kan het krijgen want ik heb het ook gevonden op een eiland van Kapp'n.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden ja, maar het hoort bij Happy Home Paradise, zoals ik het begrijp. Of kan iedereen het krijgen?
Hoe kweek je ze op dan? Ik heb ze begraven (geplant)quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gyroids![]()
Zet ze (na ze even opkweken) bij muziek neer.
Jawel! Even water geven en de volgende dag opgraven.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:53 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Hoe kweek je ze op dan? Ik heb ze begraven (geplant)maar dat was kennelijk niet de bedoeling...
Dan heb ik iets niet goed gedaan. Want er kwam een stervormige kuil (als bij de fossielen) en dagen daarna nog steeds hetzelfde. Ik heb ze toen maar weer opgegraven en in mijn inventaris geplaatst.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jawel! Even water geven en de volgende dag opgraven.
Nee dat heb ik ook niet dus iedereen krijgt hetquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden ja, maar het hoort bij Happy Home Paradise, zoals ik het begrijp. Of kan iedereen het krijgen?
Dat klopt, maar dus water erop gooien met je gieter.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:13 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Dan heb ik iets niet goed gedaan. Want er kwam een stervormige kuil (als bij de fossielen) en dagen daarna nog steeds hetzelfde. Ik heb ze toen maar weer opgegraven en in mijn inventaris geplaatst.
Yess eindelijkquote:Op maandag 15 november 2021 17:09 schreef ChilllayD het volgende:
Eindelijk kunnen wij het café ook bouwen in het museum! Ineens was daar vandaag de uil die ons de vraag stelde over Kapp'n. Geen idee waarom dat zi lang moest duren haha. Thx voor jullie hulp.
Leuk, jammer dat topics niet meer zo lopenquote:Op maandag 15 november 2021 17:48 schreef Elvi het volgende:
Ik ben inmiddels zo ver in de DLC dat ik ook de huizen van mn bewoners kan verbouwen
Misschien leuk om te weten: je kan ook permanente ladders craften en een ander kleurtje geven. De DIY is te koop bij Timmy en Tommy.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:43 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik heb gisteren mijn school gebouwd.
En een klimplant meegenomen naar mijn eigen eiland. Had net zo'n overgang van 2 verdiepingen waarbij 2 trappen niet konden i.v.m. ruime te kort. Nu rende ik een stuk om maar die klimplant is vet handig
Oohh yes die zocht ik.. Maar dacht die DIY moet ik 'vinden'. Maar is dus te koop! Thanks. Ga ik straks meteen even kopenquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien leuk om te weten: je kan ook permanente ladders craften en een ander kleurtje geven. De DIY is te koop bij Timmy en Tommy.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |