Insert gifje van Gorter die van der Doelen in de ogen prikt.quote:Op maandag 1 november 2021 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Die PSV podcast van VI is echt 1 groot drama. Ik zit nu al 20 minuten te luisteren naar een rant van Bjorn van der Doelen over corona vaccinaties. Waarom wil VI geassocieerd worden met zo’n idioot?![]()
Kunnen ze niemand beter vinden die over PSV kan lullen? Regelmatig blijkt ook gewoon dat die de enige wedstrijd van PSV die week niet heeft gezien, was die weer aan het boksen of hij was weer op een port wijn proeverij oid. Kom op zeg, dat moet toch beter kunnen
Is Björn ook al een wappie?quote:Op maandag 1 november 2021 13:52 schreef GotenSSJ het volgende:
Die PSV podcast van VI is echt 1 groot drama. Ik zit nu al 20 minuten te luisteren naar een rant van Bjorn van der Doelen over corona vaccinaties. Waarom wil VI geassocieerd worden met zo’n idioot?![]()
Kunnen ze niemand beter vinden die over PSV kan lullen? Regelmatig blijkt ook gewoon dat die de enige wedstrijd van PSV die week niet heeft gezien, was die weer aan het boksen of hij was weer op een port wijn proeverij oid. Kom op zeg, dat moet toch beter kunnen
Leek me zo'n nuchtere gast.quote:
Die kan niet voetballen hè. Die aanname bij die 3-2... Plaatsvervangende schaamte en - wat misschien nog wel erger is - medelijden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 19:46 schreef jpg97 het volgende:
Wat een hysterische vent die Vinicius. Hoe hij die goal "vierde". Die is rijp voor een psychiater.
Ach stel je niet aan.quote:Op maandag 1 november 2021 17:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die kan niet voetballen hè. Die aanname bij die 3-2... Plaatsvervangende schaamte en - wat misschien nog wel erger is - medelijden.
Nou zeg, dat zal een wereldprestatie zijn!!quote:Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan.
Knaap kan echt wel ballen maar zat/zit ramvol onzekerheid. Als een spits niet kan scoren bij z’n nieuwe ploeg vreet dat aan z’n zelfvertrouwen. Ik denk dat hij er meer kan en gaat maken op basis van speelminuten dan Zahavi.
Hoe durf je positief te zijn!quote:Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan.
Knaap kan echt wel ballen maar zat/zit ramvol onzekerheid. Als een spits niet kan scoren bij z’n nieuwe ploeg vreet dat aan z’n zelfvertrouwen. Ik denk dat hij er meer kan en gaat maken op basis van speelminuten dan Zahavi.
Wat rook jij ?quote:Op maandag 1 november 2021 21:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan.
Hey Bronson ouwe trekspeen!quote:Op maandag 1 november 2021 22:36 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Nou zeg, dat zal een wereldprestatie zijn!!
Op wat?quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ha Litmanen! Ben je nog steeds zo ziedend?
Dat is voor veel PSVers heel lastigquote:Op dinsdag 2 november 2021 16:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je kan trots zijn op je eigen prestaties zonder meteen anar ajax te kijken toch?
Jij kijkt op ajaxshowtime als PSV een wedstrijd heeft?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:07 schreef PSVCL het volgende:
Is andersom ook gewoon het geval. Wijden zelfs heel een spandoek aan PSV.
Kijk op ajaxshowtime wanneer PSV een competitie wedstrijd speelt en ze gaan over de 1000 wedstrijd reacties
Na de wedstrijdquote:Op dinsdag 2 november 2021 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij kijkt op ajaxshowtime als PSV een wedstrijd heeft?
Doe ik ook!quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Na de wedstrijd
Is goeie entertainment
Zeker..quote:
Je snapt dat je dan vooral aan het lachen bent om je eigen projectie?quote:Op dinsdag 2 november 2021 17:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zeker..
Het is altijd geluk, elk doelpunt is een counter en PSV is de smerigste club ter wereld![]()
Lach me kapot om de reacties daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |