Komt erg verwend over.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik doe daar zeker moeilijk over ja. Dat heb je goed gezien.
Gewoon tijdelijk sluiten die sectoren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:42 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen laten thuiswerken en als je op kantoor wil werken QR zou ik ook prima vinden. Nog steeds teveel besmettingen in werksfeer. Al kan dat natuurlijk ook komen van sectoren waar thuiswerken niet mogelijk is. Lastig.
Je plaat is een beetje grijsgedraaid inmiddels. Ook nog inhoudelijk iets te melden behalve dan dat ondergetekende verwend is? Zo nee dan noteren we het en is het hiermee klaar.quote:
Hoezo moet ik me leven beperken? Omdat jij nog niet besmet bent geweest of gevaccineerd bent. Maak je niet druk deze winter krijg je gewoon je natuurlijke vaccin of je moet de rest van de winter alle mensen ontwijken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:40 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die moeilijk doen over een paar ( mogelijke ) minimale beperkingen op wappies lijken
Mij geen woorden in de mond schuiven svp
Dat ligt eraan of je blijft klagen over de mogelijkheid van zeer minimale beperkingen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je plaat is een beetje grijsgedraaid inmiddels. Ook nog inhoudelijk iets te melden behalve dan dat ondergetekende verwend is? Zo nee dan noteren we het en is het hiermee klaar.
Ik moet helemaal niks.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:44 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Hoezo moet ik me leven beperken? Omdat jij nog niet besmet bent geweest of gevaccineerd bent. Maak je niet druk deze winter krijg je gewoon je natuurlijke vaccin of je moet de rest van de winter alle mensen ontwijken.
Is ook. Ik heb daar nul fiducie in. Omdat A de handhaving non-existent is. En B omdat de groep die wil raken toch niet in de sportschool of in het zwembad komt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:44 schreef Tijn het volgende:
Die QR-code overal opplakken gaat natuurlijk geen reet helpen, maar ok.
Volgens mij geldt er nergens een verplichting om besmet te raken en/of iedereen te ontwijken.quote:
Janssen is helemaal een grapquote:Op zondag 31 oktober 2021 02:45 schreef Mytho het volgende:
als ze wel werken waarom zitten ze nog in test fase? bijv de Jansen vax.
https://www.jnj.com/johns(...)inst-global-pandemic
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04505722
Estimated Study Completion Date :January 2, 2023
https://www.ema.europa.eu(...)d-19-vaccine-janssen
Can COVID-19 Vaccine Janssen reduce transmission of the virus from one person to another?
The effect of COVID-19 Vaccine Janssen on the spread of the SARS-CoV-2 virus in the community is not yet known.
How long does protection from COVID-19 Vaccine Janssen last?
Protection with COVID-19 Vaccine Janssen starts around 14 days after vaccination but it is not currently known how long protection continues.
![]()
vanaf 14 dagen, maar hoelang werkt het? na maandje uitgewerkt?
allemaal proefkonijnen,
met kleine kans op dodelijke bloedklotten staat op de website.
wat is hoger risico voor gezonde mensen, dood gaan door covid of doodgaan aan bijwerkingen.
Ik denk het ook, dit keer niet de wappie maar de gevaccineerden die de straat op gaan, omdat vrijheden gaan worden ingeperkt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:21 schreef trein2000 het volgende:
Ben ik het mee eens. Maar dat neemt niet weg dat ik gewoon niet zie hoe we dit de komende maanden gaan rooien zonder uitslaande maatschappelijke branden.
Al gekeken wat het risico op bloedklonters bij covid zelf is?quote:Op zondag 31 oktober 2021 02:45 schreef Mytho het volgende:
als ze wel werken waarom zitten ze nog in test fase? bijv de Jansen vax.
https://www.jnj.com/johns(...)inst-global-pandemic
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04505722
Estimated Study Completion Date :January 2, 2023
https://www.ema.europa.eu(...)d-19-vaccine-janssen
Can COVID-19 Vaccine Janssen reduce transmission of the virus from one person to another?
The effect of COVID-19 Vaccine Janssen on the spread of the SARS-CoV-2 virus in the community is not yet known.
How long does protection from COVID-19 Vaccine Janssen last?
Protection with COVID-19 Vaccine Janssen starts around 14 days after vaccination but it is not currently known how long protection continues.
![]()
vanaf 14 dagen, maar hoelang werkt het? na maandje uitgewerkt?
allemaal proefkonijnen,
met kleine kans op dodelijke bloedklotten staat op de website.
wat is hoger risico voor gezonde mensen, dood gaan door covid of doodgaan aan bijwerkingen.
Maar gelukkig zijn dat niet de mensen die in het ziekenhuis terecht komenquote:Op zondag 31 oktober 2021 06:59 schreef Za het volgende:
Vorig jaar denderde vanaf deze dag het aantal besmettingen omlaag, met duizenden per dag.
Vermoed werd ivm de herfstvakantie.
Zal dat dit jaar wederom zo'n invloed hebben?
(ik verwacht het niet omdat ik denk dat de gevaccineerden heden de besmettingen massaal in stand houden)
Het zal dat laatste wel worden. Waarbij alle maatregelen uiteraard maar 'voor drie weken' zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 06:51 schreef GemMagic het volgende:
Ik denk dat als je niet de vlam in de pan wilt laten slaan, je een nieuw eindpunt moet schetsen.
Als je nu zegt ja de vaccins helpen niet voldoende om niet sterk te hoeven ingrijpen in uw leven én we hebben geen ander beleid in gedachten dan lockdowns, dan wordt dat slecht ontvangen.
Je kunt met een vals eindpunt komen en dat oprekken tot mei 2022. Bijvoorbeeld de inzet van boosters gaat ons redden.
Alternatief kun je die olifant in de kamer negeren en proberen om de kikker heel langzaam te koken.
Dan verwacht ik dinsdag vrij impactloze beperkingen die men elke 2-4 weken opvoert tot dat we met kerst weer effectief in lockdown zitten. Nog altijd zonder lange termijn visie.
Grote kans, in feite doe je steeds te weinig om de cijfers te remmen en legitimeert deze stijging elke volgende verzwaring. Even voorspelbaar als zinloos, maar politiek makkelijker te verdedigen dan écht ingrijpen. Een dergelijke ad hoc benadering is nu niet meer gepast, vind ik.quote:Op zondag 31 oktober 2021 07:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zal dat laatste wel worden. Waarbij alle maatregelen uiteraard maar 'voor drie weken' zijn.
Het duurt allemaal weer veel te lang idd, voordat er ingegrepen wordt. Afgelopen winter verkondigde de geleerden nog dat er niet meer landelijk maar juist op lokaal niveau maatregelen zouden worden genomen, ofwel in risicogebieden.quote:Op zondag 31 oktober 2021 07:42 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Grote kans, in feite doe je steeds te weinig om de cijfers te remmen en legitimeert deze stijging elke volgende verzwaring. Even voorspelbaar als zinloos, maar politiek makkelijker te verdedigen dan écht ingrijpen. Een dergelijke ad hoc benadering is nu niet meer gepast, vind ik.
Oh? Ik was sinds lange tijd weer eens uit eten en constateerde een prijsstijging van zeker 30% mensen zullen dus sowieso minder uitgaan als dit zo blijft.quote:Op zondag 31 oktober 2021 01:21 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat zegt de ECB zelf in je eigen bron, beetje vreemd om daar dan als leek meer van te weten dan de experts.
Wat is het punt wel dan? Verwende mensen moeten niet zo klagen dat ze een keer een paar jaar wat minder kunnen dan voorheen.
Horeca en dergelijke kan best nog een half jaartje dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |