SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Sound System Rockin'…quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:26 schreef DJ11 het volgende:
Nog steeds één van mijn favoriete Moby-singles:Moby - Everytime You Touch Me (Beatmasters 7-inch mix)
Ten tijde van Play deed hij live ook eens een akoestische versie hiervan. Heel fraai. Helaas zat het zwakzinnige publiek er doorheen te praten.quote:
Oké danquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Heb mijn draadloze Denon koptelefoon weer eens uit het stof gehaald die ik in het begin van het thuiswerken als koptelefoon heb gebruikt tijdens Teams meetings, maar waar die niet echt voor geschikt was.
Moet even uitvogelen hoe alles ook al weer werkt…
Dit is ook een noise cancelling versie, de AH-GC20.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké danBij ons op het werk gaan ze bij wijze van cadeautje "noise cancelling headphones" aan iedereen in bruikleen geven. Ben benieuwd. Hopelijk werken ze ook tegen vals gezang van collega's.
Eng klinkt het niet…quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:45 schreef DJ11 het volgende:
Net als het vorige nummer komt ook deze plaat uit 2018:Kim Petras - Close Your Eyes
Uitgebracht ten tijde van Halloween.
Welkom terugquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:48 schreef livelink het volgende:
Ik ben er weer, voor zolang als het duurt. Dat zal voorlopig wel zo blijven, denk ik.
Ingesproken door Vincent Price, die dat vaker deed voor wat spooky teksten:quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:52 schreef livelink het volgende:
Het gesproken deel is wel het leukste stuk van dit nummer toch wel.
Heerlijke stem, ja. Hij doet toch ook dat gedicht The Raven van Edgar Allan Poe?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ingesproken door Vincent Price, die dat vaker deed voor wat spooky teksten:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Heerlijke stem, ja. Hij doet toch ook dat gedicht The Raven van Edgar Allan Poe?
Deze is wat dunnetjes vind ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:58 schreef DJ11 het volgende:
Net als de megahit "Never Going Home" heeft ook deze track weer iets 80s-achtigs. Hoe dan ook: wat hij maakt, klinkt steevast aangenaam. De nieuwe van Kungs...Kungs - Lipstick
Iets minder dan de vorige, maar de productie is wel weer okéquote:
Welkom bij je voorganger-voorganger-show. En dan heb je de allereerste voorganger nog gemist.quote:
Que?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom bij je voorganger-voorganger-show. En dan heb je de allereerste voorganger nog gemist.
Twee zielen, één gedachte.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom bij je voorganger-voorganger-show.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Que?![]()
Heeft er nog iemand voor DJ11 gedraaid?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Programma voor vandaag:
15.30 - 17.00 uur: MadMaster - Classic Floor Fillers
17:00 - 19:00 uur: DJ11 - Pre
19:00 - 21:00 uur: DJ Symph - draait de tijd terug
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Dit is Caro Emerald... maar dan in een remix.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:04 schreef Melting het volgende:
Hoewel dit wel aan te horen is, vind ik de Caro Emerald versie toch beter.
Origineel van Caro bedoel ik dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is Caro Emerald... maar dan in een remix.
Ze hebben de stem van Caro gepitcht om een andere melodie te kunnen gebruiken en dat schuurt een beetje…quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is Caro Emerald... maar dan in een remix.
Klopt. Op een paar plekken is de zanglijn een half nootje getweakt. Maar ik vind het wel grappig gedaan. En ik moest door Thriller ineens aan die remix denken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben de stem van Caro gepitcht om een andere melodie te kunnen gebruiken en dat schuurt een beetje…
Ik heb voor het werk een Jabra Evolve 65 MS en een Jabra Evolve 75 MS.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is ook een noise cancelling versie, de AH-GC20.
Voor het werk heb ik nu een Jabra Evolve 40 MS…
Ja, we hebben die vergelijking al eens gemaakt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb voor het werk een Jabra Evolve 65 MS en een Jabra Evolve 75 MS.
Ik vind de 65 toch prettiger. De 75 heb ik momenteel thuis liggen, zodat ik ze niet elke keer mee op en neer hoef te nemen.
Hebben we dat al eens gedaan? Helemaal vergeten dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, we hebben die vergelijking al eens gemaakt.
Die 65 is gelijk aan de 40, maar is draadloos, en de 75 is wat lomp…
Laat het smaken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo even eten en dat doe ik zonder koptelefoon op.
Tot later!
Mijn favoriete Prince-nummer, hoewel hij ergens in dit nummer precies klinkt als mijn moeder zoals ze ons vroeger riep. En nog steeds heb ik het idee dat mijn moeder me roept tijdens dit nummer en dat ik dan moet eten of de muziek zachter moet zetten of zo.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn favoriete Prince-nummer, hoewel hij ergens precies klinkt als mijn moeder zoals ze ons vroeger riep. En nog steeds heb ik het idee dat mijn moeder me roept tijdens dit nummer en dat ik dan moet eten of de muziek zachter moet zetten of zo.
Die associatie heb ik niet. En je hoeft de muziek ook niet zachter te zetten deze keerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn favoriete Prince-nummer, hoewel hij ergens in dit nummer precies klinkt als mijn moeder zoals ze ons vroeger riep. En nog steeds heb ik het idee dat mijn moeder me roept tijdens dit nummer en dat ik dan moet eten of de muziek zachter moet zetten of zo.
Ik herkende de stem wel, maar wist niet dat het SEB was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:16 schreef DJ11 het volgende:
Sophie Ellis-Bextor feat. Freemasons - Heartbreak (Make Me A Dancer)
Beetje onderschatte single van haar. Over het algemeen hoor ik haar sowieso graag zingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik herkende de stem wel, maar wist niet dat het SEB was.
Ligt jullie smaak zo ver uiteen?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:21 schreef livelink het volgende:
Tom Petty; één van de weinige bands waar mijn man en ik elkaar vinden qua muzieksmaak.
Ik kwam z'n muziek vroeger vaak tegen op platenbeurzen, als ik in bakken met cd's en lp's graaide. De reden waarom laat zich raden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:21 schreef livelink het volgende:
Tom Petty; één van de weinige bands waar mijn man en ik elkaar vinden qua muzieksmaak.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:22 schreef livelink het volgende:
Ik heb al een wijntje op en ik heb nog niet gegeten. Dat gaat niet helemaal goed
Hij is meer van Metallica en Pink Floyd en zo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt jullie smaak zo ver uiteen?
Wat is zijn smaak dan?
En je zoon en dochter? Van welke muziek houden hun? Ik gok alleen moderne muziek.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is meer van Metallica en Pink Floyd en zo.
Wist niet dat ze nog bestonden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:25 schreef DJ11 het volgende:
Dit is toch wel een ijzersterke comeback-single. Ik hoop echt dat Radio 2 deze track meer airplay gaat geven. Vanochtend in elk geval weer gedraaid.
Ik sluit niks uit. Mijn zoon is bezig met een wateroverbrengsysteem zonder menselijke interventie. Dat moet hij pitchen. Ik noem het het stressoverbrengsysteem.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En dan vanavond nog aan het bier zeker?
Ze zijn wel een tijdje uit de running geweest, hebben zo nu en dan ook wel wat uitgebracht, maar nu zijn ze écht terug, mag je gerust zeggen. Een nieuw album - eveneens getiteld The Tipping Point - is aanstaande.quote:
Mijn zoon echt van alles. Van oud tot modern. Mijn dochter meer van de moderne muziek inderdaad.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En je zoon en dochter? Van welke muziek houden hun? Ik gok alleen moderne muziek.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit. Mijn zoon is bezig met een wateroverbrengsysteem zonder menselijke interventie. Dat moet hij pitchen. Ik noem het het stressoverbrengsysteem.
Lang verhaal kort; hij heeft iets bedacht met bruistabletten en de chemische reactie dat dat veroorzaakt. Inmiddels werkt dat perfect. Maar nu moet hij nog een manier vinden om de bruistabletten toe te voegen zonder menselijke interventie. Dat is inmiddels gelukt met magneten. Ik moet zo nog naar de supermarkt om meer bruistabletten te kopen![]()
Maar ik voel me best wel dronken nu...
KLF hoor ik. Maar wat doet Tammy op deze plaat?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:28 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ze zijn wel een tijdje uit de running geweest, hebben zo nu en dan ook wel wat uitgebracht, maar nu zijn ze écht terug, mag je gerust zeggen. Een nieuw album - eveneens getiteld The Tipping Point - is aanstaande.
Nu:The KLF feat. Tammy Wynette - Justified & Ancient (Stand By The Jams 12-inch version)
Je zoon heeft muzikaal gezien het beste van beide kanten meegekregenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon echt van alles. Van oud tot modern. Mijn dochter meer van de moderne muziek inderdaad.
Zingenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
KLF hoor ik. Maar wat doet Tammy op deze plaat?
Die is druk bezig met de perfectie van zijn systeem.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel goed verzonnen dan.
Stuur je zoon dan naar de supermarkt.
Misschien moet je zoon maar in Zwolle gaan studeren. Hier organiseren ze bij aanvang van het studentenjaar altijd de Bruiswekenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Die is druk bezig met de perfectie van zijn systeem.
En ik maar denken dat ze mondharmonica speelt.quote:
Dat is aan dit nummer niet te horen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:34 schreef DJ11 het volgende:
Seal - The Right Life (radio edit)
Van zijn (ernstig ondergewaardeerde) album System.
Dan hadden ze beter Stevie Wonder kunnen vragenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:34 schreef Melting het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ze mondharmonica speelt.
Ik heb Stevie altijd overgewaardeerd gevonden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dan hadden ze beter Stevie Wonder kunnen vragenDie doet dat nu ook weer op een nieuw nummer van Elton John.
Foeiquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb Stevie altijd overgewaardeerd gevonden.
Boodschap ze.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben weer even weg. Op naar de supermarkt. Tot straks
Ik zal straks wel even een lijstje met de nieuwe nummers postenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:38 schreef livelink het volgende:
Ik ben weer even weg. Op naar de supermarkt. Tot straks
Vind ik niet bezwaarlijk. Ik vind het gewoon een erg fijn liedje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een boel bliepjes en dingetjes
Alle twee?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:46 schreef DJ11 het volgende:
Alle resterende tracks in deze uitzending komen uit 2021
Deze meegeteld driequote:
Het nummer is niet slecht. Maar ik had wel een andere artiestennaam gekozen als ik haar was.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:51 schreef DJ11 het volgende:
Eerder deze uitzending draaide ik de track "XX", hier is de titeltrack van hetzelfde album. Een nogal bijzonder nummer. Een single zal dit niet worden, een hit evenmin. Maar ik wilde dit toch laten horen.Agnes - Magic Still Exists
Klopt. Die naam is wat inwisselbaar.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Het nummer is niet slecht. Maar ik had wel een andere artiestennaam gekozen als ik haar was.
Waarschijnlijk op de zandbank.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:56 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond
Er staat wat klaar, ik zie wel waar het schip strandt
Gooi hem er maar gewoon in hoor, en roep dan even ouderwets goquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:56 schreef DJ11 het volgende:
Ik hou zo niet eens tijd over voor de slot-jingleSlotsong past nog net.
Nee, ik denk niet dat dit een hit gaat worden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:57 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord voor vandaag:Rhys Lewis - Seasons
Bedankt voor het luisteren naar deze Pre-Pre-Melting show, veel plezier met de Pre-Melting-show van DJ Symph.
GO!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gooi hem er maar gewoon in hoor, en roep dan even ouderwets go
Nee, gewoon 19:00:00quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gooi hem er maar gewoon in hoor, en roep dan even ouderwets go
quote:05 MEDUZA feat. Hozier - Tell It To My Heart
10 Agnes - XX
15 Kungs - Lipstick
24 Sofi Tukker & John Summit - Sun Came Up (Claptone remix)
26 Duran Duran - Beautiful Lies
28 Agnes - Magic Still Exists
Het is ook nog geen nieuwjaar. Wacht daar dus nog maar even mee.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:02 schreef DJ11 het volgende:
Na de uitzending heb ik het automatisme om de boel af te sluiten, uit te loggen, etc. Maar ik bedenk me nu dat ik helemaal niet op de website ben ingelogd. Nooit aan gedacht; ook niet nodig trouwens
Had gekund, maar ik was dus niet eens ingelogd. En dat hoefde ook niet, omdat MadMaster de uitzend-server al aan had gezet.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je zou Symph zo uit de lucht gooien.
Sound of Silencequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Je zou Symph zo uit de lucht gooien.
Zou best eens kunnen. Of was het Brand?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:13 schreef Melting het volgende:
Van welke reclame is dit ook alweer? Grolsch?
Dat zou ook kunnen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen. Of was het Brand?
Zou wel eens kunnen jaquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:13 schreef Melting het volgende:
Van welke reclame is dit ook alweer? Grolsch?
Dank je! En dank je wel voor je show.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:03 schreef DJ11 het volgende:
Voor @:livelink nog de nieuw gedraaide muziek:
[..]
Weer een jaarvoorraad bruistabletten in huis?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dank je! En dank je wel voor je show.
Nog niet gegeten. En inmiddels al voor 12 euro aan bruistabletten gekochtquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Weer een jaarvoorraad bruistabletten in huis?
En inmiddels al gegeten?
Ze zingen nu dat je chips moet eten.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog niet gegeten. En inmiddels al voor 12 euro aan bruistabletten gekocht
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Ze zingen nu dat je chips moet eten.
Ik zou iets anders aanraden.
Het lag niet aan uw toestelquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Ah... daar is ietsIk wilde net zeggen dat het stil was
Nou, inderdaad!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg hier een opgejaagd gevoel van, kolere zeg
Ik vind het dan wel weer grappig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg hier een opgejaagd gevoel van, kolere zeg
Ja, maar pas op... als je een verzoekje doet, gaat Symph ineens een rare versie ervan draaien.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar pas op... als je een verzoekje doet, gaat Symph ineens een rare versie ervan draaien.
Alles zegt Lynn Anderson, Maar ik twijfel welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:34 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer grappig.
Van wie is deze versie, Symph?
Bonsoirquote:
De roos was uitgebloeid dus ze moest opschietenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar pas op... als je een verzoekje doet, gaat Symph ineens een rare versie ervan draaien.
Ik denk wel dat ze het was, maar dan live ofzoquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alles zegt Lynn Anderson, Maar ik twijfel wel
[..]
Bonsoir
Het was een seizoensongeschikt verzoekje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De roos was uitgebloeid dus ze moest opschieten
Preciesquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was een seizoensongeschikt verzoekje.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, deze bedacht ik vannacht nog
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:41 schreef livelink het volgende:
Hoorde ik ineens Pia Zadorra inbreken?
Nee, phil en giorgioquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:41 schreef livelink het volgende:
Hoorde ik ineens Pia Zadorra inbreken?
Turn back the clock? Daar moet je vannacht aan denken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, deze bedacht ik vannacht nog maar dan een ander nummer
Goed zo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:44 schreef livelink het volgende:
Ik heb trouwens inmiddels wat gegeten. Ik voel me weer wat helderder.
Die draai ik straks nog welquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar ik dacht dus vannacht vanwege het thema aan Turn back the clock
Deze bui duurt gewoon tot november.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het nummer is pas op 1 november afgelopen
Wel jammer, dat Melting op deze manier z'n eigen show cancelt danquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het nummer is pas op 1 november afgelopen
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel jammer, dat Melting op deze manier z'n eigen show cancelt dan
Ik zou het wel willen. Ik googelde op schaduw op de muur en mijn zoon riep: 'ik zie een fiets'quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen. Ik googelde op schaduw op de muur en mijn zoon riep: 'ik zie een fiets'
Haat is wel een groot woord inderdaad.quote:
Hi hi!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is alweer bijna kerst.
Goedenavond
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi hi!
Iets te veel gegeten en nu buikpijn…
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Broodjes met Hollandse garnalen…
De eerste regel doet me ook ergens aan denken, maar ik kom er niet niet opquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Zit een soortgelijk riedeltje in, vandaar
Oehh, erg lekkerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar 7 broodjes kan ik niet meer aan…quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Hollandse garnalen zijn wel het lekkerst
7quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar 7 broodjes kan ik niet meer aan…
Meteen een toepasselijke gevondenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Draai dan maar het bandje waar hij destijds in zat
Dat is 6 meer dan ik op kanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar 7 broodjes kan ik niet meer aan…
Het pingelen is wel het lekkerste van deze plaat.quote:
Dat zou zomaar kunnen. Kan ook weer groeien trouwens.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was voorheen geen probleem (ook geen standaard), maar volgens mij is mijn maag geslonken…
Drie red ik wel als avondeten, maar ik zou het bij 2 laten en van de derde alleen de garnalen nog etenquote:
Ik weet niet eens over welke Johnny jullie het hebbenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Johnny met z’n vroegere maatje Moz. Zouden die elkaar ooit nog wel eens spreken?
Johnny Marr, gitarist van The Smiths, hij heeft daarna nog in tig bandjes gezeten en ook solo doet hij het leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet niet eens over welke Johnny jullie het hebben
Eigenlijk moet er dan ook even iets van Electronic worden gedraaid. Get The Message is altijd goedquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Johnny Marr, gitarist van The Smiths, hij heeft daarna nog in tig bandjes gezeten en ook solo doet hij het leuk
Mij deed het aan Behind Blue Eyes van Limp Bizkit denken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit doet me denken aan It's Grimm Up North (het noemen van die woorden). Geen verzoekje, gewoon een opmerking
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
Plaat indertijd helemaal grijsgedraaid. Er was een tijd dat ik alles woordelijk kon meespelen van alle sketches.
Ook neutronenkorrels op het gazon gehad…?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
Plaat indertijd helemaal grijsgedraaid. Er was een tijd dat ik alles woordelijk kon meespelen van alle sketches.
#metooquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:45 schreef livelink het volgende:
Zekerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook neutronenkorrels op het gazon gehad…?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker![]()
En ik schreef alles op een bierviltje.
Ja, beangstigend wel.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
#metoo
En bizar dat het nog steeds aktueel is hier en daar
Geen nieuws is goed nieuws. Of geen kabinet is een goed kabinet of zo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:50 schreef DJ11 het volgende:
"We gaan eventjes terug naar Den Haag".
Ik verwachtte politiek nieuws, maar dat blijkt niet het geval
Persbericht:quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen nieuws is goed nieuws. Of geen kabinet is een goed kabinet of zo.
Als Melting draait, is Vout nooit ver weg.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Zolang DJ Vout de boel niet stiekem overneemt komt het vast goed
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Zolang DJ Vout de boel niet stiekem overneemt komt het vast goed
Zeer waar. Nu maar hopen dat Melting niet af en toe naar de wc hoeft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als Melting draait, is Vout nooit ver weg.
Hij houdt niet van garnalen…quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeer waar. Nu maar hopen dat Melting niet af en toe naar de wc hoeft.
Niet? Ik zat al op de kaart te zoeken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:09 schreef Melting het volgende:
Dit liedje gaat overigens niet over Zuid Afrika.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan de Muppets denken…
Omdat ze allebei daar geweest zijn en ze er ook allebei een duet hebben gezongen.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
Oorwurm is dit bij, dit speelt nog de hele week in mijn hoofd waarschijnlijk.
Ah.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Omdat ze allebei daar geweest zijn en ze er ook allebei een duet hebben gezongen.
In dit nummer komt alles samen, zeg maar…
Mahna mahna tudutududuquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:16 schreef BasEnAad het volgende:
Oorwurm is dit bij, dit speelt nog de hele week in mijn hoofd waarschijnlijk.
Plaat komt uit 2016.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:23 schreef DJ11 het volgende:
Daar zijn de house-geluidjes uit de 80s weer ("oh", "yeah")
Welkom just me.quote:
Ja, was vermoeiend maar gezelligquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom just me.
Was het gezellig met de kabouter vandaag?
WTF is datquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Plaat komt uit 2016.
[ afbeelding ]
En hebben de andere 3 kabouters zich ook vermaakt?quote:
Ik dacht al dat het Galantis was, maar ik wist de titel niet meer.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Plaat komt uit 2016.
[ afbeelding ]
quote:
Die hebben het super gehad, ze zijn in een dino speeltuin geweest en daarna nog naar de film!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En hebben de andere 3 kabouters zich ook vermaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |