SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Moby - Everytime You Touch Me (Beatmasters 7-inch mix)
Sound System Rockin'…quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:26 schreef DJ11 het volgende:
Nog steeds één van mijn favoriete Moby-singles:Moby - Everytime You Touch Me (Beatmasters 7-inch mix)
Ten tijde van Play deed hij live ook eens een akoestische versie hiervan. Heel fraai. Helaas zat het zwakzinnige publiek er doorheen te praten.quote:
Laing - Du Bist Dir Nicht Mehr Sicher
Oké danquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Heb mijn draadloze Denon koptelefoon weer eens uit het stof gehaald die ik in het begin van het thuiswerken als koptelefoon heb gebruikt tijdens Teams meetings, maar waar die niet echt voor geschikt was.
Moet even uitvogelen hoe alles ook al weer werkt…
Lützenkirchen - 3 Tage Wach
Dit is ook een noise cancelling versie, de AH-GC20.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké danBij ons op het werk gaan ze bij wijze van cadeautje "noise cancelling headphones" aan iedereen in bruikleen geven. Ben benieuwd. Hopelijk werken ze ook tegen vals gezang van collega's.
Agnes - XX
Kim Petras - Close Your Eyes
Eng klinkt het niet…quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:45 schreef DJ11 het volgende:
Net als het vorige nummer komt ook deze plaat uit 2018:Kim Petras - Close Your Eyes
Uitgebracht ten tijde van Halloween.
Welkom terugquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:48 schreef livelink het volgende:
Ik ben er weer, voor zolang als het duurt. Dat zal voorlopig wel zo blijven, denk ik.
Eurythmics - Sweet Dreams (Are Made Of This) (Hot remix)
Ingesproken door Vincent Price, die dat vaker deed voor wat spooky teksten:quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:52 schreef livelink het volgende:
Het gesproken deel is wel het leukste stuk van dit nummer toch wel.
Kungs - Lipstick
Heerlijke stem, ja. Hij doet toch ook dat gedicht The Raven van Edgar Allan Poe?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ingesproken door Vincent Price, die dat vaker deed voor wat spooky teksten:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Heerlijke stem, ja. Hij doet toch ook dat gedicht The Raven van Edgar Allan Poe?
Deze is wat dunnetjes vind ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:58 schreef DJ11 het volgende:
Net als de megahit "Never Going Home" heeft ook deze track weer iets 80s-achtigs. Hoe dan ook: wat hij maakt, klinkt steevast aangenaam. De nieuwe van Kungs...Kungs - Lipstick
Iets minder dan de vorige, maar de productie is wel weer okéquote:
Welkom bij je voorganger-voorganger-show. En dan heb je de allereerste voorganger nog gemist.quote:
Que?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom bij je voorganger-voorganger-show. En dan heb je de allereerste voorganger nog gemist.
Twee zielen, één gedachte.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Welkom bij je voorganger-voorganger-show.
Caro Emerald - A Night Like This (Dorian White remix)
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Que?![]()
Heeft er nog iemand voor DJ11 gedraaid?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 15:34 schreef MadMaster het volgende:
Programma voor vandaag:
15.30 - 17.00 uur: MadMaster - Classic Floor Fillers
17:00 - 19:00 uur: DJ11 - Pre
19:00 - 21:00 uur: DJ Symph - draait de tijd terug
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Dit is Caro Emerald... maar dan in een remix.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:04 schreef Melting het volgende:
Hoewel dit wel aan te horen is, vind ik de Caro Emerald versie toch beter.
Origineel van Caro bedoel ik dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is Caro Emerald... maar dan in een remix.
Ze hebben de stem van Caro gepitcht om een andere melodie te kunnen gebruiken en dat schuurt een beetje…quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit is Caro Emerald... maar dan in een remix.
Klopt. Op een paar plekken is de zanglijn een half nootje getweakt. Maar ik vind het wel grappig gedaan. En ik moest door Thriller ineens aan die remix denken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze hebben de stem van Caro gepitcht om een andere melodie te kunnen gebruiken en dat schuurt een beetje…
Kosheen - Catch (Kosheen radio edit)
Ik heb voor het werk een Jabra Evolve 65 MS en een Jabra Evolve 75 MS.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is ook een noise cancelling versie, de AH-GC20.
Voor het werk heb ik nu een Jabra Evolve 40 MS…
Ja, we hebben die vergelijking al eens gemaakt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb voor het werk een Jabra Evolve 65 MS en een Jabra Evolve 75 MS.
Ik vind de 65 toch prettiger. De 75 heb ik momenteel thuis liggen, zodat ik ze niet elke keer mee op en neer hoef te nemen.
Hebben we dat al eens gedaan? Helemaal vergeten dan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, we hebben die vergelijking al eens gemaakt.
Die 65 is gelijk aan de 40, maar is draadloos, en de 75 is wat lomp…
Laat het smaken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:12 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga zo even eten en dat doe ik zonder koptelefoon op.
Tot later!
Mijn favoriete Prince-nummer, hoewel hij ergens in dit nummer precies klinkt als mijn moeder zoals ze ons vroeger riep. En nog steeds heb ik het idee dat mijn moeder me roept tijdens dit nummer en dat ik dan moet eten of de muziek zachter moet zetten of zo.quote:
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn favoriete Prince-nummer, hoewel hij ergens precies klinkt als mijn moeder zoals ze ons vroeger riep. En nog steeds heb ik het idee dat mijn moeder me roept tijdens dit nummer en dat ik dan moet eten of de muziek zachter moet zetten of zo.
Die associatie heb ik niet. En je hoeft de muziek ook niet zachter te zetten deze keerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn favoriete Prince-nummer, hoewel hij ergens in dit nummer precies klinkt als mijn moeder zoals ze ons vroeger riep. En nog steeds heb ik het idee dat mijn moeder me roept tijdens dit nummer en dat ik dan moet eten of de muziek zachter moet zetten of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |