SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Sound System Rockin'…quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:26 schreef DJ11 het volgende:
Nog steeds één van mijn favoriete Moby-singles:Moby - Everytime You Touch Me (Beatmasters 7-inch mix)
Ten tijde van Play deed hij live ook eens een akoestische versie hiervan. Heel fraai. Helaas zat het zwakzinnige publiek er doorheen te praten.quote:
Oké danquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:31 schreef MadMaster het volgende:
Heb mijn draadloze Denon koptelefoon weer eens uit het stof gehaald die ik in het begin van het thuiswerken als koptelefoon heb gebruikt tijdens Teams meetings, maar waar die niet echt voor geschikt was.
Moet even uitvogelen hoe alles ook al weer werkt…
Dit is ook een noise cancelling versie, de AH-GC20.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Oké danBij ons op het werk gaan ze bij wijze van cadeautje "noise cancelling headphones" aan iedereen in bruikleen geven. Ben benieuwd. Hopelijk werken ze ook tegen vals gezang van collega's.
Eng klinkt het niet…quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:45 schreef DJ11 het volgende:
Net als het vorige nummer komt ook deze plaat uit 2018:Kim Petras - Close Your Eyes
Uitgebracht ten tijde van Halloween.
Welkom terugquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:48 schreef livelink het volgende:
Ik ben er weer, voor zolang als het duurt. Dat zal voorlopig wel zo blijven, denk ik.
Ingesproken door Vincent Price, die dat vaker deed voor wat spooky teksten:quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:52 schreef livelink het volgende:
Het gesproken deel is wel het leukste stuk van dit nummer toch wel.
Heerlijke stem, ja. Hij doet toch ook dat gedicht The Raven van Edgar Allan Poe?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ingesproken door Vincent Price, die dat vaker deed voor wat spooky teksten:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |