quote:Wim Kieft en:
Naast Chris zit vanavond ook Johnny Rep. Rep, Willem van Hanegem en Wim Rijsbergen doen deze week een theatershow in De Klinker in Winschoten. Daarin blikken ze terug op hun belevenissen tijdens het WK in 1974.
https://www.rtlboulevard.(...)en-op-werk-bij-talpaquote:De komst van de Scandinavische streamingsdienst Viaplay die komend jaar de Formule 1 gaat uitzenden zou nu al voor wat opschudding kunnen gaan zorgen. Het mediabedrijf wil ook Nederlandse shows, series en documentaires gaan maken. Daarmee zouden ze de concurrentie aan gaan met RTL en Talpa. De grote vraag is; welke bekende presentatoren stappen over?
Heb je geen tv abo?quote:Op maandag 1 november 2021 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Is er een stream jongens? Dan kijk ik gezellig mee
Lekker manquote:Op maandag 1 november 2021 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit er klaar voor, broekje is uit.
Alleen Doornbossie.quote:Op maandag 1 november 2021 19:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)en-op-werk-bij-talpa
De nieuwe Rob is uit. @:Wereldgozer
quote:Op maandag 1 november 2021 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
Is er een stream jongens? Dan kijk ik gezellig mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 november 2021 20:35 schreef michiel_merk het volgende:
Kom op Johan, gooi wilfred ff voor de bus
Roddelpraatquote:
Wie hier als volwassene naar kijkt moet professionele hulp gaan zoeken.quote:
Dit ja en VIAPLAYED, ben benieuwd hoelang dit nog stil word gehouden aan tafelquote:
Je kent toch wel iemand met Ziggo Go johquote:Op maandag 1 november 2021 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee
Stream gevonden. Maar hapert nogal
Daar zorgt ome Sjohn wel voor.quote:Op maandag 1 november 2021 20:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Dit ja en VIAPLAYED, ben benieuwd hoelang dit nog stil word gehouden aan tafel
Ik ken niemandquote:Op maandag 1 november 2021 20:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kent toch wel iemand met Ziggo Go joh
Dit is hun eigen show, dus altijdquote:Op maandag 1 november 2021 20:39 schreef michiel_merk het volgende:
ben benieuwd hoelang dit nog stil word gehouden aan tafel
Denk het nietquote:Op maandag 1 november 2021 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je mag wel bij Paxcon blijven logeren
Kwam al in Boulevard voorbijquote:Op maandag 1 november 2021 20:39 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Dit ja en VIAPLAYED, ben benieuwd hoelang dit nog stil word gehouden aan tafel
quote:Op maandag 1 november 2021 20:45 schreef Bolasie het volgende:
De F1 graag achter een dure betaalzender stoppen.
omakutje.nlquote:Op maandag 1 november 2021 20:48 schreef De_Kraam het volgende:
hesgoal sportv.ws laola1.live vreemdgaan69.nl
Levert gewoon meer kijkers op, dus zal Harry het niet heel erg vinden.quote:Op maandag 1 november 2021 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik weet niet hoe het heet maar je kunt het bestellen.
En Harry Mens maar uitlachen als hij de weg naar Nunspeet niet kan uitleggen.
Nee die is nu exclusief bij Op1.quote:Op maandag 1 november 2021 20:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Thomas voelt zich nu te goed voor de show?
Hart van Nederland met een enquete onder gepensioneerden.quote:
Zal wel gewoon een androidboxje zijn zonder het iptv abogedeelte er al op.quote:Op maandag 1 november 2021 20:50 schreef DKUp het volgende:
Ik zie dat apparaatje van 90 euro op Bol.com staan inderdaad lol
Micromanagers die hun personeel naar kantoor roepen moeten worden aangepakt.quote:Op maandag 1 november 2021 20:52 schreef Bolasie het volgende:
Maak alles maar een stuk strenger, ik ben de files alweer zat.
Gewoon weer de avondklok invoeren. Heerlijk in de avond over de A2 vijf baan rijden zonder ook maar iemand tegen te komen. Heerlijke tijd.quote:Op maandag 1 november 2021 20:53 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Micromanagers die hun personeel naar kantoor roepen moeten worden aangepakt.
Leuk dat je er bent.quote:Op maandag 1 november 2021 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
René heeft last van een bijwerking
Racistquote:Op maandag 1 november 2021 20:56 schreef Coco het volgende:
Van de ongevaccineerde patiënten blijkt 40 tot 60 procent een niet-westerse migratieachtergrond te hebben.
Dit hoor ik ook van @Lenny_Leonard en die kan het weten!quote:Op maandag 1 november 2021 20:56 schreef Coco het volgende:
Van de ongevaccineerde patiënten blijkt 40 tot 60 procent een niet-westerse migratieachtergrond te hebben.
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_42.45.ProductTitlequote:Op maandag 1 november 2021 20:50 schreef DKUp het volgende:
Ik zie dat apparaatje van 90 euro op Bol.com staan inderdaad lol
Staat die in je favorieten?quote:Op maandag 1 november 2021 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_42.45.ProductTitle
Deze?
Ik heb nog nooit zo fijn in het zwembad gedobberd.quote:Op maandag 1 november 2021 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_42.45.ProductTitle
Deze?
Maar die vent komt echt over als iemand die 0 weet heeft van wat er onder mensen speelt he. zelfs harry mens komt intelligenter over dan hem.quote:Op maandag 1 november 2021 20:57 schreef Bolasie het volgende:
Bruls moet niet op de IC komen te liggen.
Ik heb die recensie geschreven.quote:Op maandag 1 november 2021 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Staat die in je favorieten?
dan hemquote:Op maandag 1 november 2021 21:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar die vent komt echt over als iemand die 0 weet heeft van wat er onder mensen speelt he. zelfs harry mens komt intelligenter over dan hem.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 1 november 2021 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Maurice de Hond nemen wij niet serieus in dit subforum.
Werken voor je kkgeldquote:Op maandag 1 november 2021 21:06 schreef -XOR- het volgende:
Als Pasveer fouten maakt wisselt 'ie hem. Lekker druk erop leggen
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 1 november 2021 21:06 schreef Coco het volgende:
Huh Ajax maar 2 punten voor op de nummer 2?
Laat Ajax met rust.quote:Op maandag 1 november 2021 21:07 schreef Coco het volgende:
Johan praat de arrogantie van Ajax goed.
Gras.
Welkom in het profvoetbalquote:Op maandag 1 november 2021 21:06 schreef -XOR- het volgende:
Als Pasveer fouten maakt wisselt 'ie hem. Lekker druk erop leggen
Ik val nu pas in, kan je me uitleggen waarom je dit post en waarom zij gifjes van Genee en Boskamp posten?quote:
Nee, dit kan ik niet.quote:Op maandag 1 november 2021 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik val nu pas in, kan je me uitleggen waarom je dit post en waarom zij gifjes van Genee en Boskamp posten?
xDquote:Op maandag 1 november 2021 21:23 schreef Dutch_view het volgende:
De kersttrui wordt bezorgd op 27 december
Emile er bij :quote:Op maandag 1 november 2021 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
Gewoon weer het RTL sterrenteam optrommelen. Met Sjon Williams.
Emilequote:Op maandag 1 november 2021 21:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Emile er bij :
[ afbeelding ]
SCHELLEVISSED pislinkquote:Op maandag 1 november 2021 21:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Emile er bij :
[ afbeelding ]
Desalniettemin stond hij altijd nog 1 trede hoger dan Tijl Beckand.quote:Op maandag 1 november 2021 21:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, die was ook veel te serieus voor VI. En totaal humorloos.
Daar horen we gelukkig nog maar weinig van.quote:Op maandag 1 november 2021 21:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Desalniettemin stond hij altijd nog 1 trede hoger dan Tijl Beckand.
@Caland volgt hem op de voet die zal wel weten wat hij tegenwoordig doet.quote:Op maandag 1 november 2021 21:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Daar horen we gelukkig nog maar weinig van.
Werkzaam bij Ziggosportquote:Op maandag 1 november 2021 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland volgt hem op de voet die zal wel weten wat hij tegenwoordig doet.
Emile zijn snedige humor wordt niet door iedereen begrepen.quote:Op maandag 1 november 2021 21:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, die was ook veel te serieus voor VI. En totaal humorloos.
Misschien kunnen we hem een FC Anzhi kaart sturen.quote:Op maandag 1 november 2021 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile zijn snedige humor wordt niet door iedereen begrepen.
Ik ook niet.quote:
Vuile klootzakquote:Op maandag 1 november 2021 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland volgt hem op de voet die zal wel weten wat hij tegenwoordig doet.
Ik zie dat je iets op het spoor bent.quote:Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zag je trouwens dat hij steeds zijn klokje zo draait dat iedereen het merk goed kanzien?
Dat is me helaas niet opgevallen, maar ik ga er nu op letten.quote:Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zag je trouwens dat hij steeds zijn klokje zo draait dat iedereen het merk goed kanzien?
Er zit ook iets op zijn snor.quote:Op maandag 1 november 2021 21:43 schreef bjanaan het volgende:
Ligt het aan mij of is er wat met Derksen zijn linker oog, hangt wat?
Als Wilfred Topshow roept laat hij ook altijd zijn horloge zienquote:Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Is het wel echt live volgens zijn klokje?quote:Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet.
tiagenotquote:Op maandag 1 november 2021 21:43 schreef bjanaan het volgende:
Ligt het aan mij of is er wat met Derksen zijn linker oog, hangt wat?
Aldus iemand die groot fan is van promenade.quote:Op maandag 1 november 2021 21:46 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar Komt een man bij de dokter kijken verdienen geen ogen
quote:
Hfspquote:Op maandag 1 november 2021 21:45 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk stort dat hele crypto gebeuren in elkaar.
Dit pik ik nietquote:Op maandag 1 november 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus iemand die groot fan is van promenade.
Wat een idioot.quote:Op maandag 1 november 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus iemand die groot fan is van promenade.
Victor Reinier?quote:Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Van die BN'ers die je eigenlijk al was vergeten
Demen Bulbul?quote:Op maandag 1 november 2021 21:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Van die BN'ers die je eigenlijk al was vergeten
Haha, geloof van welquote:Op maandag 1 november 2021 21:44 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Is het wel echt live volgens zijn klokje?
Scherpquote:Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Graydon mannetje 2.0quote:Op maandag 1 november 2021 21:47 schreef spapaars het volgende:
Waarom ze die slappe-ouwehoer Chris telkens opnieuw uitnodigen is een raadsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |