xDquote:Op maandag 1 november 2021 21:23 schreef Dutch_view het volgende:
De kersttrui wordt bezorgd op 27 december
Emile er bij :quote:Op maandag 1 november 2021 21:21 schreef De_Kraam het volgende:
Gewoon weer het RTL sterrenteam optrommelen. Met Sjon Williams.
Emilequote:Op maandag 1 november 2021 21:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Emile er bij :
[ afbeelding ]
SCHELLEVISSED pislinkquote:Op maandag 1 november 2021 21:24 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Emile er bij :
[ afbeelding ]
Desalniettemin stond hij altijd nog 1 trede hoger dan Tijl Beckand.quote:Op maandag 1 november 2021 21:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, die was ook veel te serieus voor VI. En totaal humorloos.
Daar horen we gelukkig nog maar weinig van.quote:Op maandag 1 november 2021 21:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Desalniettemin stond hij altijd nog 1 trede hoger dan Tijl Beckand.
@Caland volgt hem op de voet die zal wel weten wat hij tegenwoordig doet.quote:Op maandag 1 november 2021 21:33 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Daar horen we gelukkig nog maar weinig van.
Werkzaam bij Ziggosportquote:Op maandag 1 november 2021 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland volgt hem op de voet die zal wel weten wat hij tegenwoordig doet.
Emile zijn snedige humor wordt niet door iedereen begrepen.quote:Op maandag 1 november 2021 21:28 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ja, die was ook veel te serieus voor VI. En totaal humorloos.
Misschien kunnen we hem een FC Anzhi kaart sturen.quote:Op maandag 1 november 2021 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Emile zijn snedige humor wordt niet door iedereen begrepen.
Ik ook niet.quote:
Vuile klootzakquote:Op maandag 1 november 2021 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland volgt hem op de voet die zal wel weten wat hij tegenwoordig doet.
Ik zie dat je iets op het spoor bent.quote:Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zag je trouwens dat hij steeds zijn klokje zo draait dat iedereen het merk goed kanzien?
Dat is me helaas niet opgevallen, maar ik ga er nu op letten.quote:Op maandag 1 november 2021 21:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zag je trouwens dat hij steeds zijn klokje zo draait dat iedereen het merk goed kanzien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |