Staat die in je favorieten?quote:Op maandag 1 november 2021 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_42.45.ProductTitle
Deze?
Ik heb nog nooit zo fijn in het zwembad gedobberd.quote:Op maandag 1 november 2021 20:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_42.45.ProductTitle
Deze?
Maar die vent komt echt over als iemand die 0 weet heeft van wat er onder mensen speelt he. zelfs harry mens komt intelligenter over dan hem.quote:Op maandag 1 november 2021 20:57 schreef Bolasie het volgende:
Bruls moet niet op de IC komen te liggen.
Ik heb die recensie geschreven.quote:Op maandag 1 november 2021 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Staat die in je favorieten?
dan hemquote:Op maandag 1 november 2021 21:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maar die vent komt echt over als iemand die 0 weet heeft van wat er onder mensen speelt he. zelfs harry mens komt intelligenter over dan hem.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 1 november 2021 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Maurice de Hond nemen wij niet serieus in dit subforum.
Werken voor je kkgeldquote:Op maandag 1 november 2021 21:06 schreef -XOR- het volgende:
Als Pasveer fouten maakt wisselt 'ie hem. Lekker druk erop leggen
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 1 november 2021 21:06 schreef Coco het volgende:
Huh Ajax maar 2 punten voor op de nummer 2?
Laat Ajax met rust.quote:Op maandag 1 november 2021 21:07 schreef Coco het volgende:
Johan praat de arrogantie van Ajax goed.
Gras.
Welkom in het profvoetbalquote:Op maandag 1 november 2021 21:06 schreef -XOR- het volgende:
Als Pasveer fouten maakt wisselt 'ie hem. Lekker druk erop leggen
Ik val nu pas in, kan je me uitleggen waarom je dit post en waarom zij gifjes van Genee en Boskamp posten?quote:
Nee, dit kan ik niet.quote:Op maandag 1 november 2021 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik val nu pas in, kan je me uitleggen waarom je dit post en waarom zij gifjes van Genee en Boskamp posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |