Ik kijk ook vaak naar beneden als ik neukquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Het gaat over neuken en Wilfred kijkt naar beneden
Ik ook, kijken of die nog overeind komt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:33 schreef de_boswachter het volgende:
Het gaat over neuken en Wilfred kijkt naar beneden
Tuut tuut tuut, de groetjes van Ruud leek het een beetje op.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit filmpje was zo overduidelijk nep. Je hoort toch meteen dat t Rutte niet is
Op Meta lijkt alles echt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit filmpje was zo overduidelijk nep. Je hoort toch meteen dat t Rutte niet is
Kan jij wel zomaar roepen, maar jij komt nog niet eens langs de Pewter City Gym.quote:
Mag je niet zeggen hierquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Wilfred praat ook erg zacht, alsof hij de hele dag gejankt heeft. Of ben ik de enige die het opvalt
Zal wel een ruzie'tje of 2 thuis hebben gehad. Meneer de vreemdganger.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Wilfred praat ook erg zacht, alsof hij de hele dag gejankt heeft. Of ben ik de enige die het opvalt
De ladyshave moet binnenkort de helft van z'n salaris afstaan aan lilyputtiquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Boeit niemand.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
King heeft Wade met bijna 116 gemiddeld van t bord gekegeld. Koekoek.
Kan je dit soort proletenhumor achterwege laten?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De ladyshave moet binnenkort de helft van z'n salaris afstaan aan lilyputti
En PSG staat achter tegen Lille.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
@Poepz0rquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je dit soort proletenhumor achterwege laten?
Wist niet dat prins pils kon dartenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is de postpolitie vanavond uitgerukt ofzo? Als je ziet wat voor onzin er de afgelopen jaren in dit topic voorbij is gekomen waarvan niks werd gezegdquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prikt 'm toch regelmatig bij Maxima in de roos.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wist niet dat prins pils kon darten
De eerste keer was het een single bull, maar de tweede keer was ie bullseye hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Prikt 'm toch regelmatig bij Maxima in de roos.
Je komt wat gefrustreerd overquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is de postpolitie vanavond uitgerukt ofzo? Als je ziet wat voor onzin er de afgelopen jaren in dit topic voorbij is gekomen waarvan niks werd gezegd
Ik verbaas me vooral over de selectieve verontwaardiging hier.quote:
Zometeen ouwe reus. Ff programmaatje afkijken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:52 schreef Coco het volgende:
User @:scorpion_17 heeft een moeilijke avond.
Tijd voor hem om te ontspannen tijdens een potje hax.
Er zijn drie mensen drie een mening hebben waar je het niet mee eens bent, het is wat allemaalquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik verbaas me vooral over de selectieve verontwaardiging hier.
Ben bloedserieus vriend.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie is hij dan wel als hij geen Jolink is?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 21:59 schreef WethouderHekking het volgende:
Bennie Jolink en Gordon. Vreemde combinatie.
??quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 22:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie is hij dan wel als hij geen Jolink is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |