Hey, mag jij wel op fok tijdens de buitenschoolse opvang?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef halfway het volgende:
Ik ben gevaccineerd. niemand op het idee gekomen dat die helemaal niet meer werken??
Ik een broodje pittige tonijn van johma 😁quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:41 schreef nattermann het volgende:
* nattermann eet een stuk appeltaart om deze fantastische cijfers te vieren
Maar wel voor een groot deel AstraZeneca, net zoals het zorgpersoneel. Die zijn dus wel het target voor boosters.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Onder ouderen ligt de vaccinatiegraad veelal boven de 90%. Het wordt een erg lastig verhaal als dit niet toereikend blijkt te zijn.
Heb je het nu over Nederland?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:43 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar wel voor een groot deel AstraZeneca, net zoals het zorgpersoneel. Die zijn dus wel het target voor boosters.
De werkzaamheid lijkt wel af te nemen op de termijn.Die voorzichtige conclusie kan je nu wel trekken. Wacht nou GVD niet te lang met die boosters. Prikken met die hapquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:43 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Maar wel voor een groot deel AstraZeneca, net zoals het zorgpersoneel. Die zijn dus wel het target voor boosters.
denk dat ik vanavond grieks ga afhalen (zolang het nog kan)quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:46 schreef Mammietje het volgende:
Ik word steeds hongeriger van dit topic...
Nee, dat kan echt niet. Doe niet zo paniekerig zegquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:45 schreef aartstyle het volgende:
[..]
De werkzaamheid lijkt wel af te nemen op de termijn.Die voorzichtige conclusie kan je nu wel trekken. Wacht nou GVD niet te lang met die boosters. Prikken met die hap
Mwah.... afhalen zal nog wel zijn doorgang kunnen vinden toch?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat ik vanavond grieks ga afhalen (zolang het nog kan)
Mijn vriendin is zorgmedewerker en heeft Pfizer hoorquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:43 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als ze toch al van plan zijn om te boosteren, begin daar dan ook zo snel mogelijk mee, lijkt me.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:48 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Nee, dat kan echt niet. Doe niet zo paniekerig zeg.
Er zijn maar heel weinig mensen in Nederland die AstraZeneca hebben gekregen. Eigenlijk alleen de groep mensen tussen de 60 en 65. Daarbuiten her en der wat, maar dat zijn allemaal geen grote aantallen volgens mij.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:51 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Mijn vriendin is zorgmedewerker en heeft Pfizer hoor
Dacht die 1e groep verpleegkundigen ook toen..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er zijn maar heel weinig mensen in Nederland die AstraZeneca hebben gekregen. Eigenlijk alleen de groep mensen tussen de 60 en 65. Daarbuiten her en der wat, maar dat zijn allemaal geen grote aantallen volgens mij.
Beetje op mijn gyros aerosolen zeker.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mwah.... afhalen zal nog wel zijn doorgang kunnen vinden toch?
...of moeten vragen of ze zich beseffen dat een kleine minderheid (15%) van de bevolking 80% van de IC-opnames voor zijn rekening neemt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
...
Al die mensen die roepen HET VACCIN WERKT NEIT WANT ZIEKENHUISOPNAMES!1!! zouden ze neer moeten hoeken.
...
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:46 schreef Mammietje het volgende:
Ik word steeds hongeriger van dit topic...
Maar dat veronderstelt dat boosteren daadwerkelijk nodig is. Die vraag moet wel beantwoord worden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Als ze toch al van plan zijn om te boosteren, begin daar dan ook zo snel mogelijk mee, lijkt me.
Het is niet alsof ze hier peper in hun gat hebben, zeg maar...
Sowieso is het een veeg teken dat ze in al onze buurlanden wel boosters aanbieden. Wat zou hier anders zijn dan in Belgiė, Duitsland of het Verenigd Koninkrijk?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Als ze toch al van plan zijn om te boosteren, begin daar dan ook zo snel mogelijk mee, lijkt me.
Het is niet alsof ze hier peper in hun gat hebben, zeg maar...
In Belgiė gelden ze bijvoorbeeld ook voor sportscholen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel benieuwd waar ze de QR codes verder willen gaan inzetten.
Werk lijkt me uitgesloten maar dan kom je al gauw op publieke plaatsen (bibliotheken, sport locaties, winkels, ?kerken?, scholen).
En die taart van Dick dan? Dadelijk blijft die weer over.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:41 schreef nattermann het volgende:
* nattermann eet een stuk appeltaart om deze fantastische cijfers te vieren
Ik denk dat ik stik in mijn lach als zoiets gaan invoeren voor de kerk/moskee/synagoge.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:40 schreef Kickinalfa het volgende:
Toch wel benieuwd waar ze de QR codes verder willen gaan inzetten.
Werk lijkt me uitgesloten maar dan kom je al gauw op publieke plaatsen (bibliotheken, sport locaties, winkels, ?kerken?, scholen).
Het woord zegt het zelf al..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:57 schreef Bliksem92 het volgende:
Maar waar zijn die boosters dan voor nodig? Helpt het tegen ziekenhuisopname? Het paniekerige 'we moeten wat doen dus doen we maar dit' druipt er wel een beetje van af.
Ja, maar als je naar de leveringen kijkt, gaat het maar om hele kleine aantallen uit die periode, dus dat kunnen nooit veel mensen gekregen hebben.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dacht die 1e groep verpleegkundigen ook toen..
Ik verwacht dat de overheid/RIVM/ziekenhuizen daar meer zicht op hebben dan wij. Als zij het nodig achten, zal het wel nodig zijn toch?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:57 schreef Bliksem92 het volgende:
Maar waar zijn die boosters dan voor nodig? Helpt het tegen ziekenhuisopname? Het paniekerige 'we moeten wat doen dus doen we maar dit' druipt er wel een beetje van af.
Die dingen hebben maar een beperkte use-case. Voor groepen die al zwakker reageren op vaccinaties (65+) of voor de mensen die minder effectieve vaccins hebben gekregen (Janssen, AZ).quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:57 schreef Bliksem92 het volgende:
Het is denk ik ook niet zo zwart-wit als; er zijn mensen waarbij het vaccin werkt en mensen waarbij niet vaccin niet werkt. Bij mensen met een helemaal verstoord immuunsysteem gaat een booster niks doen, maar misschien bij mensen waarbij het vaccin "een beetje"werkt wel?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:57 schreef Bliksem92 het volgende:
Die waren nog voor de Wuhan variant en zijn nooit meer geüpdatet. Ze zijn heden met hamsters aan het testen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef halfway het volgende:
Ik ben gevaccineerd. niemand op het idee gekomen dat die helemaal niet meer werken??
Sportscholen en zwembaden worden genoemd in de nieuwe maatregelen van dinsdag:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:56 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
In Belgiė gelden ze bijvoorbeeld ook voor sportscholen.
@Noekquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sportscholen en zwembaden worden genoemd in de nieuwe maatregelen van dinsdag:
https://www.ad.nl/politie(...)and-houden~a47741b7/
Zwembaden?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Omdat mensen die snel hun 2de vaccin hebben gehad, nu is dat uitgewerkt, dus een booster nodig om beschermd te blijven of Big Pharma wil nog meer cash harken.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:57 schreef Bliksem92 het volgende:
Ah..... @Noek staat komende maanden aan de deur QR-codes te scannen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nou, niet echt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zwembaden?Zou voor het eerst zijn dat die met maatregelen te maken krijgen.
Het punt is eerder dat er de angst is dat de vaccins in werking afnemen. Als je dan een hoger aantal gevaccineerden opgenomen ziet worden dan eerst kun je je afvragen of de werking inderdaad minder is of dat er een andere reden is.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:53 schreef Qarrad het volgende:
[..]
...of moeten vragen of ze zich beseffen dat een kleine minderheid (15%) van de bevolking 80% van de IC-opnames voor zijn rekening neemt.
Als ze echt niet werkten, dan zou naar verhouding 85% van de opnames uit gevaccineerden moeten bestaan (en nog wel meer dan dat ook omdat juist de kwetsbare mensen ervoor hebben gekozen zich te laten vaccineren dus die zou je dan en masse verwachten, net zoals ze nu al het merendeel van de gevaccineerde patiėnten vormen).
Noek heeft een sportschool? Minder voor haar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ah..... @:Noek staat komende maanden aan de deur QR-codes te scannen.![]()
![]()
Mooi dat er niet echt verzwaringen aankomen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ah..... @:Noek staat komende maanden aan de deur QR-codes te scannen.![]()
![]()
Ja ok, afzwemmen enzo. Hoewel dat volgens mij allemaal door zwembaden zelf is bedacht en niet vanuit overheidswege opgelegd.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nou, niet echt.![]()
Vraag de mensen met kleinere kinderen maar!
Behalve de periode dat ze gesloten waren?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zwembaden?Zou voor het eerst zijn dat die met maatregelen te maken krijgen.
Oftewel dit ligt serieus op tafel?quote:Maar het invoeren van de coronapas bij bedrijven kost bijvoorbeeld meer tijd, omdat de wet moet worden aangepast”, zegt een bron.
Eens, maar voor scholen zou ik het dan weer schandalig vinden.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stik in mijn lach als zoiets gaan invoeren voor de kerk/moskee/synagoge.
Dat zijn geen halve maatregelen!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Behalve de periode dat ze gesloten waren?
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Behalve de periode dat ze gesloten waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |