Ja, het zal de komende twee weken nog wel niet klaar met ons zijn!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:27 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Het virus komt even op adem om straks weer genadeloos toe te slaan.
Ofzo.
2 weken geleden (15 oktober) was het nog 'maar' 543 opnames, in die tijd dus al bijna verdubbeldquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit serieus pas in December ofzo verwacht hadden..
Hopelijk niet nog een verdubbeling richting mid November..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 weken geleden (15 oktober) was het nog 'maar' 543 opnames, in die tijd dus al bijna verdubbeld
*geeft pufzakje aan...quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:27 schreef aartstyle het volgende:
Mij betreft de post van de dag die van Lenny. Dat alle Vaccinatie critici even lekker de vinke-tering krijgen (mijn mening)
Ik zou ook zwaar over de zeik zijn als je nu onverwacht weer een extra weekend moet werken omdat er mafkleppers zijn die alles maar betwisten. Sterker nog, ik ben nu al over de zeik en ben gewoon vrij dit weekend.
Werk ze Lenny dit weekend.
Natuurlijk ook automatisch erg vatbaar.. sterfte aantallen blijven gelukkig vooralsnog laag daar.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef Maver24 het volgende:
Verpleeghuizen zijn wel echt schrikbarend aan het stijgen. Tsja, eerste mensen die waren gevaccineerd. Alles is uitgewerkt.
Hoe gaat het met het boosteren? Weet iemand wat het tempo daar van is? Hebben we voor 20 november alle kwetsbaren de boosterprik gegeven?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Natuurlijk ook automatisch erg vatbaar.. sterfte aantallen blijven gelukkig vooralsnog laag daar.
Dat waren de zorgmedewerkers volgens mij!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef Maver24 het volgende:
Verpleeghuizen zijn wel echt schrikbarend aan het stijgen. Tsja, eerste mensen die waren gevaccineerd. Alles is uitgewerkt.
Plus een al zwak immuunsysteem waardoor de vaccins ook minder (lang) lijken te werken..quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef Maver24 het volgende:
Een 3e prik helpt voor die mensen toch niet. Maar gaat wel heel hard. Te hard imo.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Natuurlijk ook automatisch erg vatbaar.. sterfte aantallen blijven gelukkig vooralsnog laag daar.
Onder ouderen ligt de vaccinatiegraad veelal boven de 90%. Het wordt een erg lastig verhaal als dit niet toereikend blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef Maver24 het volgende:
@Lenny_Leonardquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef halfway het volgende:
Ik ben gevaccineerd. niemand op het idee gekomen dat die helemaal niet meer werken??
Nederlands beleid inmiddels wat kennende, moeten we eerst signalen uit verschillende landen ontvangen, dan gaat het RIVM het onderzoeken en dan moeten er nog vaccins geregeld worden en priklocaties enzo....quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:35 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het boosteren? Weet iemand wat het tempo daar van is? Hebben we voor 20 november alle kwetsbaren de boosterprik gegeven?
Als ze helemaal niet meer zouden werken, zouden de ziekenhuizen nóg meer overspoeld worden. De vaccins werken prima, maar bij mensen met een zwakke gezondheid wellicht niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef halfway het volgende:
Ik ben gevaccineerd. niemand op het idee gekomen dat die helemaal niet meer werken??
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:33 schreef Maver24 het volgende:
Hoe komen mensen er toch iedere x bij dat de vaccins uitgewerkt zouden zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef halfway het volgende:
Jawel hoor. Staat ook op hoofdpagina NOS inmiddels:quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef halfway het volgende:
Of terwijl bij alle oudjes in een verpleeghuis. Tsja, je komt er nooit meer vanaf, al geef je ze 20 shots, dat gaat niet helpenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als ze helemaal niet meer zouden werken, zouden de ziekenhuizen nóg meer overspoeld worden. De vaccins werken prima, maar bij mensen met een zwakke gezondheid wellicht niet goed genoeg.
Ik denk dat de vraag eerder is hoe goed de vaccins nu daadwerkelijk helpen. Want als die bijvoorbeeld 50% helpen is dat natuurlijk nogal een enorm verschil met de 95% of 97% die beweerd zijn. Maar hier is de overheid niet transparant in gegeven het weigeren om de data openbaar te maken omtrent de structurele verhoudingen gevaccineerd/ongevaccineerd in de ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef halfway het volgende:
Worden er al boosterprikken gegeven dan? Volgens mij is men recent begonnen met de griepprik.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:35 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het boosteren? Weet iemand wat het tempo daar van is? Hebben we voor 20 november alle kwetsbaren de boosterprik gegeven?
Dat sowieso niet, de mensen die nu een booster krijgen zijn een heel select groepje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:35 schreef aartstyle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |