Ik denk ook dat hij helemaal geen kandidaat is na dat knokpartijtje met Arnesenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende: Laten we het maar weer over Feyenoord hebben. Wie zijn eigenlijk (serieuze) kandidaten om Koevermans op te volgen? Ik lees eigenlijk alleen overal Eenhoorn in elk stukje maar die gaat het niet doen schat ik zo in.
Nice, kun je als Ajax-supporter eindelijk eens een nachtje doorhalen in de Kuipquote:
Zou ik niet doet, voor je het weet is het gras in de Kuip ook beschimmeld.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 16:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nice, kun je als Ajax-supporter eindelijk eens een nachtje doorhalen in de Kuip
Nee, dat is zijn broer.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is die Schelvis toch een mongool zeg.
Heeft ongetwijfeld ook voldoende ervaring met bedreigingen en bewakingquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:24 schreef KingRoland het volgende:
Wouter Bos is de enige echte kandidaat voor algemeen directeur.
#BosIn
lijkt me overgekwalificeerd voor deze baanquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 00:24 schreef KingRoland het volgende:
Wouter Bos is de enige echte kandidaat voor algemeen directeur.
#BosIn
Vertelde Krabby gister ook bij VI ja, dat Koevermans op alle dossiers niet op n lijn zat met de RvC en sowieso volgend jaar al zou stoppen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:27 schreef Caland het volgende:
Volgens zolderkamerautist (en Jan de K) gaat Dennis te Kloese de AD worden. Toon wilde hem al eerder naar voren schuiven blijkbaar
Blijkt uiteindelijk ook gewoon dat Koevermans niet alleen om bedreigingen weg ging. Feyenoordgod
Daarvoor lang in Mexico gewerkt lees ik, daar zal hij wel goed werk hebben geleverd. Wel een markt waar ze in USA in ieder geval qua spelers naar kijken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:40 schreef Slobeend het volgende:
Nog nooit van gehoord. Hoe wordt zo'n man AD van LA Galaxy?
Het wachten is natuurlijk op de eerste Feijenoordbestuurders die met de ingewanden eruit opgeknoopt aan de Erasmusbrug hangen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:45 schreef Caland het volgende:
Het sinaloakartel is natuurlijk wel andere koek dan de guppies van rjk.
Er worden voor jeugdwedstrijden eigenlijk zelden kaarten verkocht, laat staan voor 12 uur wedstrijden.quote:
Zit wat in.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Er worden voor jeugdwedstrijden eigenlijk zelden kaarten verkocht, laat staan voor 12 uur wedstrijden.
Je moet ook alleen maar blij zijn dat dit soort wedstrijden niet massaal bezocht worden imo.
Maar hoe moeten wij dit zien? Wilde Koevermans vernieuwing en wilde de RVC dat niet? Want dan worden we natuurlijk gewoon weer teruggeworpen naar de oude denkbeelden. Want zoals het in de docu naar voren kwam wilde Koevermans echt een andere weg inslaan die mijns inziens positief was (ook met de jeugd / Slotbal visie)quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vertelde Krabby gister ook bij VI ja, dat Koevermans op alle dossiers niet op n lijn zat met de RvC en sowieso volgend jaar al zou stoppen.
Het lijkt me eerder dan Toon de Amerikaanse connecties de club in wil krijgen als nu ook die Te Kloese naar voren wordt geschoven.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:55 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar hoe moeten wij dit zien? Wilde Koevermans vernieuwing en wilde de RVC dat niet? Want dan worden we natuurlijk gewoon weer teruggeworpen naar de oude denkbeelden. Want zoals het in de docu naar voren kwam wilde Koevermans echt een andere weg inslaan die mijns inziens positief was (ook met de jeugd / Slotbal visie)
Moet natuurlijk niet zo zijn dat de oude denkwijze en de fossielen van varkenoord weer terugkeren.
En wat is de rol van Sjaak “ik laat me niet in de maling nemen” Troost?
Dat klinkt logisch. Maar blijft de vraag of dit positief is. Amerikanen en investeren is vaak niet heel positief. En qua visie met beleid is het dus ook maar de vraag of we weer niet opnieuw gaan beginnenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me eerder dan Toon de Amerikaanse connecties de club in wil krijgen als nu ook die Te Kloese naar voren wordt geschoven.
Nee, de blauwdruk van sportsology wordt vrij nadrukkelijk gevolgd nu.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch. Maar blijft de vraag of dit positief is. Amerikanen en investeren is vaak niet heel positief. En qua visie met beleid is het dus ook maar de vraag of we weer niet opnieuw gaan beginnen
Wie betaalt bepaalt.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, de blauwdruk van sportsology wordt vrij nadrukkelijk gevolgd nu.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dus
Precies, geld is net uitgegeven inclusief de nodige hervormingen. Dan zoek je dus een AD die daarbij aansluit.quote:
Duidelijk. Maar die lijn volgde Koevermans toch ook? Waarom zou die dan weg moeten?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, de blauwdruk van sportsology wordt vrij nadrukkelijk gevolgd nu.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dus
Ja, wel een beetje jammer. Maar goed, leuke generale voor Ajax thuis.quote:Op zondag 31 oktober 2021 02:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel ongeveer de slechtst mogelijke loting dit
Die andere Europees spelende teams konden we niet loten zeker?quote:Op zondag 31 oktober 2021 02:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel ongeveer de slechtst mogelijke loting dit
Jawelquote:Op zondag 31 oktober 2021 09:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die andere Europees spelende teams konden we niet loten zeker?
Oh, dan had het nog wel iets erger gekund.quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:21 schreef Caland het volgende:
Robert Maaskant staat open voor een functie bij Feyenoord
Hardop gelachen
Ik moest eventjes opzoeken wie Marciano ook alweer wasquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:42 schreef Pistolero het volgende:
Valt me nu pas op, maar Marciano is de laatste weken ook opeens van de aardbodem verdwenen?
Wel bijzonder dat hij zonder reden afwezig is. Hopelijk geen nieuwe #FreeHapsquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik moest eventjes opzoeken wie Marciano ook alweer was
Het is nog maar de tweede wedstrijd dat hij ontbreekt. Zal wel goed zitten.
Joden lopen altijd wegquote:Op zondag 31 oktober 2021 11:42 schreef Pistolero het volgende:
Valt me nu pas op, maar Marciano is de laatste weken ook opeens van de aardbodem verdwenen?
@KingRoland staat stijf van de zenuwen nu.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:49 schreef fetX het volgende:
Stadsderby!!!
Leeft echt totaal niet bij mij trouwens dat gevoel.
Maaskant maakt liever zijn eigen ruiten stuk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:29 schreef fetX het volgende:
Robert Maaskant wil graag van zijn ruiten af.
Is dat een bewuste keuze?quote:Op zondag 31 oktober 2021 11:54 schreef fetX het volgende:
Wat een genot altijd om naar Slot te luisteren zeg.
Feyenoord moet van de KNjb weer afhaken in novemberquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:17 schreef Caland het volgende:
Twee keer op rij uit op kunstgras
Dit lijkt me een complot @:psvcl
Suffig ja, maar Sparta staat ook vervelend opgesteld voor ons. Geven ons weinig ruimte op het middenveld en spelen de lange bal op die snelle negert.quote:
Voetbal, aldus de TV Gids...quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:44 schreef Wicky15 het volgende:
Waar zitten we toch weer naar te kijken
Geen, toch? We hebben te weinig kwaliteiten in de kleine ruimte om ons hier doorheen te ploegen. Gaat erg moeizaam dit omdat we door de lange ballen van Sparta ook niet echt op hun helft kunnen spelen.quote:
Als hij maar niet weer tot de 80e minuut gaat wachten met wisselen..quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geen, toch? We hebben te weinig kwaliteiten in de kleine ruimte om ons hier doorheen te ploegen. Gaat erg moeizaam dit omdat we door de lange ballen van Sparta ook niet echt op hun helft kunnen spelen.
Lastig. Slot gaat iets moeten bedenken.
Als Malacia dat doet loopt hij het risico dat Senesi bij een lange bal 1 op 1 met Emegha komt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:55 schreef bbuddybb het volgende:
Malacia gaat er nooit overheen. Daardoor staat Sinisterra telkens in z'n eentje tegen twee man.
Goed punt, ja.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Malacia dat doet loopt hij het risico dat Senesi bij een lange bal 1 op 1 met Emegha komt.
Nee.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:02 schreef Pistolero het volgende:
Mag er inmiddels gezegd worden dat er toch pittig weinig progressie te zien is in de eerste maanden onder Slot?
Idd, laatste kwartier was bijna matig. Een hele verbeteringquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Laatste kwartier was iets beter. Je hebt alleen echt niks aan Linssen deze wedstrijd.
Hou op manquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:02 schreef Pistolero het volgende:
Mag er inmiddels gezegd worden dat er toch pittig weinig progressie te zien is in de eerste maanden onder Slot? Het begon nog wel leuk dit seizoen maar inmiddels wordt het spel met de week slechter en lijkt het de laatste paar wedstrijden echt nergens op.
Als je echt vindt dat er weinig progressie is ben je net zo stom als het achterwerk van een varken.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:02 schreef Pistolero het volgende:
Mag er inmiddels gezegd worden dat er toch pittig weinig progressie te zien is in de eerste maanden onder Slot? Het begon nog wel leuk dit seizoen maar inmiddels wordt het spel met de week slechter en lijkt het de laatste paar wedstrijden echt nergens op.
Ja hoor, ook verkeerde en foute meningen mogen geuit worden...quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:02 schreef Pistolero het volgende:
quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:05 schreef Pistolero het volgende:
Blijft toch een zeer eng clubje hier.
Hier heb je nog wat doping.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:05 schreef Pistolero het volgende:
Blijft toch een zeer eng clubje hier.
Pistolero ergert zich aan de negatieve instelling van sommige mensen hier naar hem toe, kan toch?quote:
Joh.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat het geen topspeler is.
Of ligt het aan Slot?quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:23 schreef Pistolero het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat het missen van al die kansen de laatste tijd een gebrek aan kwaliteit is.
Idd, alles tegen de muur.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We kunnen de club wel opdoeken.
Het ligt er aan dat Feyenoord een eeuwige depressie is wat nooit meer goed gaat komen!!quote:
Waarom? Die speelt best goed juist. Als een van de weinigen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:32 schreef Slobeend het volgende:
Is het niet logischer Kokcu te wisselen?
cht tevreden mag je natuurlijk nooit zijn. Altijd kritisch blijven en de negatieve dingen uitlichten zijn de enige manier om te blijven verbeteren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanneer ben jij over lange termijn tevreden?
Dat past niet bij zijn permanent depressieve act.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanneer ben jij over lange termijn tevreden?
Keihard gelachenquote:Op zondag 31 oktober 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat past niet bij zijn permanent depressieve act.
Ik ken geen enkele Feyenoorder die op het moment ontevreden is over hoe het op het veld gaat. Het is jammer dat het in dit soort wedstrijden er niet uitkomt maar het zou altijd een opbouwjaar worden dit
Linssen is natuurlijk helemaal niet goed in de kleine ruimte. Hij pakt nog wel eens een lage kopbal maar in dit soort wedstrijden heb je voorin meer een aanspeelpunt nodig.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:37 schreef fetX het volgende:
Terechte wissel. Linssen bakte er helemaal niets van vandaag.
Hij moet die 100% kans ook gewoon maken. Dit kan ons de wedstrijd kosten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Linssen is natuurlijk helemaal niet goed in de kleine ruimte. Hij pakt nog wel eens een lage kopbal maar in dit soort wedstrijden heb je voorin meer een aanspeelpunt nodig.
We mogen wel iets meer creren.quote:Op zondag 31 oktober 2021 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij moet die 100% kans ook gewoon maken. Dit kan ons de wedstrijd kosten.
YNXGODquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:01 schreef Maastoren het volgende:
Dessers heb je ook echt helemaal niks aan
quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:01 schreef Maastoren het volgende:
JAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:01 schreef Maastoren het volgende:
????????????????????????quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:01 schreef Maastoren het volgende:
Als je vandaag als Feyenoordfan met een blij en tevreden gevoel naar huis gaat heb je er echt he-le-maal niks van begrepen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijke zure kut zeg
Wat doe je hier eigenlijk nog? Niemand zit op je continue walgelijke gekanker over Feyenoord te wachten. Laat ons gewoon oprecht blij zijn na een moeizame zege en ga lekker iets anders doenquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je vandaag als Feyenoordfan met een blij en tevreden gevoel naar huis gaat heb je er echt he-le-maal niks van begrepen.
De enige die er geen donder van begrijpt ben jij.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als je vandaag als Feyenoordfan met een blij en tevreden gevoel naar huis gaat heb je er echt he-le-maal niks van begrepen.
Ah joh, kut pot, kut scheids, kut kunstgras maar die beteuterde gezichtjes op de tribune maakt veel goed.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Haal dat zand eens uit je kutquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We waren niet goed vandaag. Echt te weinig gecreerd tegen een heel zwak team als Sparta.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:06 schreef bbuddybb het volgende:
Nu kun je zeggen dat Sparta heel slecht was--is natuurlijk ook zo--maar voor een uitwedstrijd op kunstgras was het niet eens zo slecht.
Te weinig kansen gecreerd, maar zelf amper in de problemen gekomen.
Voor de fase waar we nu in zitten, vind ik het niet eens zo heel slecht, moet ik zeggen.
Feit blijft wel dat we het veel te moeilijk hebben bij die kleintjes.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Verder toch wel drie heerlijke punten! Goed was het zeker niet maar het was ook een enorm lastige wedstrijd tegen een fel en verdedigend Sparta. Leuk ook voor Dessers. Deze zitten er ook bij
Volgens mij heb je niet helemaal begrepen hoe het concept "forum" werkt. Blijkbaar wil je een echokamertje waarin iedereen elkaar lekker napraat en andere meningen niet worden getolereerd.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk nog? Niemand zit op je continue walgelijke gekanker over Feyenoord te wachten. Laat ons gewoon oprecht blij zijn na een moeizame zege en ga lekker iets anders doen
Klopt, maar we ontberen voorin ook de kwaliteit om in de kleine ruimte te voetballen. Linssen en Dessers komen gewoon tekort. Is geen schande op zich.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat we het veel te moeilijk hebben bij die kleintjes.
Ik snap je manier van denken niet. Vorige jaren was het veel slechter. Nu met Slot lijkt er een voetbalvisie te zijn ontstaan, ook binnen Feyenoord zelf. Maar tegen dit soort verdedigende teams blijft het lastig met de kwaliteiten die je (niet) hebt. Je kunt ook niet verwachten dat ze van niks naar altijd perfect gaan in een paar maanden tijd.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:10 schreef Pistolero het volgende:
Ooit kom je er nog wel achter dat deze houding van de fans onderdeel van het probleem is.
Dat en als Sinisterra zijn dag niet heeft wordt het ook een moeilijk verhaal natuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Klopt, maar we ontberen voorin ook de kwaliteit om in de kleine ruimte te voetballen. Linssen en Dessers komen gewoon tekort. Is geen schande op zich.
Al vind ik wel nog steeds het algehele tempo te laag. Maar ik geloof wel dat Slot, geholpen door een paar transferwindows, dat erin krijgt.
Ben het hier wel mee eens. Werkelijk waar helemaal niks weggegeven op een volley van 25 meter na wat eigenlijk geen kans is. Zelf met Linssen een 100% kans gecreerd en nog wat mogelijkheden. Kan je allemaal wel zeggen dat het dramatisch is en je meer moet creeren maar uiteindelijk gewoon meer dan verdiend gewonnen vind ik. En ook nog eens op een verschrikkelijk kutveld inderdaad.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:06 schreef bbuddybb het volgende:
Nu kun je zeggen dat Sparta heel slecht was--is natuurlijk ook zo--maar voor een uitwedstrijd op kunstgras was het niet eens zo slecht.
Te weinig kansen gecreerd, maar zelf amper in de problemen gekomen.
Voor de fase waar we nu in zitten, vind ik het niet eens zo heel slecht, moet ik zeggen.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik snap je manier van denken niet.
Mee eens. Het was vandaag echt te makkelijk voor Sparta om ons te ontregelen. Het is fijn dat je nu en bijvoorbeeld tegen NEC nog de punten pakt maar het combineren in de kleine ruimte lukt ons totaal niet.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Feit blijft wel dat we het veel te moeilijk hebben bij die kleintjes.
Heb je gemist dat Kokcu bij het uitverdedigen van een corner vlak voor tijd bijna een perfecte assist geeft op die spartaan ?quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:16 schreef fetX het volgende:
Vond Kkc vandaag trouwens (weer) een van de beteren. Die is zich echt prima aan het ontwikkelen. Aursnes viel ook uitstekend in. Verder vond ik iedereen onder z’n niveau vandaag (behalve Bijlow dan). Zelfs Trauner.
Dat heb ik niet gezien nee, maar dan speel je ineens een slechte wedstrijd of zo? Was aan Feyenoordkant echt de beste vandaag.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je gemist dat Kokcu bij het uitverdedigen van een corner vlak voor tijd bijna een perfecte assist geeft op die spartaan ?
Was in de laatste 10 minuten bij stand 0-0 als die wel zit had het je 3 punten gekost.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien nee, maar dan speel je ineens een slechte wedstrijd of zo? Was aan Feyenoordkant echt de beste vandaag.
Jahanbaskh banken en 4-4-2 gaan spelen?quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
Aursnes is wel te goed voor de bank eigenlijk.
Als zijn twee schoten op doel erin gaan speelt ‘ie een wereldpot.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was in de laatste 10 minuten bij stand 0-0 als die wel zit had het je 3 punten gekost.
Eens, wat een rust aan de bal en ook goed in de combinatie.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:23 schreef Caland het volgende:
Aursnes is wel te goed voor de bank eigenlijk.
Als Kkc het scorend vermogen van Til had gehad had ik Til eruit gehaald, die voegt verder echt niets toe.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jahanbaskh banken en 4-4-2 gaan spelen?
Of wil je Toornstra opofferen?
4-4-2 moet je Linssen en Sinisterra niet aandoen. Dat werkt alleen als er een echte spits naast staat.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Iemand filmpje van de gol? Heb 'm gemist
4-3-3. Toornstra rechtsbuiten.quote:Op zondag 31 oktober 2021 14:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben heel erg bang dat Slot na 22,23 pleiten is. En dan krijg je weer een kut trainer.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:47 schreef Haringkop het volgende:
Tsja de uitvoering kon beter, maar prima resultaat.
Veld werkte ook niet mee en het zou wel schelen als Linssen gewoon die kans er inschiet, dan komt er vanzelf meer ruimte om te voetballen.
Waarom zou je dan een kut trainer krijgen? Er zijn genoeg trainerstalenten in Nederland. Ik maak me meer zorgen om een vertrek van Arnesenquote:Op zondag 31 oktober 2021 15:53 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik ben heel erg bang dat Slot na 22,23 pleiten is. En dan krijg je weer een kut trainer.
Het beste is wanneer hij 5 jaar blijft en dat Feyenoord spelers flink gaat verkopen. Alleen op die manier kom je terug.
Noem maar een trainer die beter is dan Slot.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan een kut trainer krijgen? Er zijn genoeg trainerstalenten in Nederland. Ik maak me meer zorgen om een vertrek van Arnesen
Slot lijkt me eigenlijk wel een redelijk honkvast type zolang hij het een beetje naar zijn zin heeft. Die zie ik wel iets stabiels bij Feijenoord opbouwen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Noem maar een trainer die beter is dan Slot.
Op basis van? Ik zie het graag hoor daar niet van.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:22 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Slot lijkt me eigenlijk wel een redelijk honkvast type zolang hij het een beetje naar zijn zin heeft. Die zie ik wel iets stabiels bij Feijenoord opbouwen.
Ze hoeven nu nog niet beter te zijn. Het gaat over een situatie waar je in 2023 een nieuwe trainer nodig hebt.quote:Op zondag 31 oktober 2021 15:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Noem maar een trainer die beter is dan Slot.
Oke dus in 2023 is er ineens een haalbare toptrainer.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hoeven nu nog niet beter te zijn. Het gaat over een situatie waar je in 2023 een nieuwe trainer nodig hebt.
Was als speler niet bepaald een clubhopper en hij lijkt me ook wat te bedachtzaam om op de eerste de beste voorbijrazende trein te springen.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Op basis van? Ik zie het graag hoor daar niet van.
Wij hadden Ten Hag ook gewoon kunnen halen in 2018 als Ajax Keizer nooit had ontslagen. Zo'n kans doet zich 1 keer in de paar seizoenen aan. Er gaan dit seizoen en de volgende echt nog wel een paar trainers zich bewijzen. En misschien blijft Slot wel langer.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:34 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Oke dus in 2023 is er ineens een haalbare toptrainer.
Ik geloof daar niet in, je kan nu oogsten maar hebt totaal geen financile middelen. Na Slot komt een Fraser en dan ga je lekker mouwen opstropen.
Uhh...quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat Slot voorlopig wel trainer blijft van Feyenoord. Die gaat heus niet naar de eerste beste PL-club die in de fik staat.
Goede kans dat de opvolger van Slot uiteindelijk intern gezocht gaat worden (iemand als Stam).
Momenteel zijn er geen betere trainers beschikbaar, maar dat hoeft toch niet? Door het succes van Slot en Ten Hag heb in er meer vertrouwen in gekregen dat het algehele niveau van de trainers die in Nederland opgeleid worden omhoog gaat, in plaats van continu hetzelfde clubje fossielen en oud-internationals die langs het carrousel gaan (met de sporadische laptoptrainer er tussen).quote:
Sjors Ultee of Rogier Meijer zou het kunnen zijn.quote:Op zondag 31 oktober 2021 16:57 schreef Duveldrinker het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 31 oktober 2021 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wij hadden Ten Hag ook gewoon kunnen halen in 2018 als Ajax Keizer nooit had ontslagen. Zo'n kans doet zich 1 keer in de paar seizoenen aan. Er gaan dit seizoen en de volgende echt nog wel een paar trainers zich bewijzen. En misschien blijft Slot wel langer.
Snap vooral niet waarom het na Slot ineens een heel ander type zou worden.
Maar noem er een dan.
Intern wie? En dan met Ultee en meijer aankomen. ..quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sjors Ultee of Rogier Meijer zou het kunnen zijn.
Maar intern zou ook niet gek zijn inderdaad
Ultee en Meijer doen het qua resultaat toch prima met respectievelijk Fortuna en NEC, zo aan de start van hun carrire als trainer?quote:Op zondag 31 oktober 2021 17:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Intern wie? En dan met Ultee en meijer aankomen. ..
Ultee is een walgelijk demagoogje.quote:Op zondag 31 oktober 2021 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ultee en Meijer doen het qua resultaat toch prima met respectievelijk Fortuna en NEC, zo aan de start van hun carrire als trainer?
"En als het tijd is om te gaan slapen, komt de supportersvereniging je licht uitslaan uitdoen."quote:Op zondag 31 oktober 2021 21:15 schreef exile79 het volgende:
[ afbeelding ]
Onze marketing afdeling heeft weer een stagiair
Volgende loopjongetje van de VVF en Van Bodegom die als doel heeft om geld op te halen om de VVF uit te kopen.quote:
Het zal uiteindelijk allemaal wel gaan meevallen.quote:Op maandag 1 november 2021 08:05 schreef onlogisch het volgende:
‘Ik hoop dat iedereen die straks in Berlijn neerstrijkt die ellende uit de weg gaat.’
Het heeft iets aandoenlijks, die naviteit van Willem.
Ik quote 'm vast voor het nageslacht.quote:Op maandag 1 november 2021 08:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk allemaal wel gaan meevallen.
quote:Het zal uiteindelijk allemaal wel gaan meevallen.
~ GurneyIsBestOke , 2021
Er zijn na Rome genoeg reisjes geweest waar er vrijwel niks gebeurde, maar ik hou toch ook wel een beetje m'n hart vast. Vooral omdat iedere mongool met een paar tientjes er 'even' heen kan rijden natuurlijk.quote:Op maandag 1 november 2021 08:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal uiteindelijk allemaal wel gaan meevallen.
Een beetje spannend is het wel, maar er wordt wel heel scherp naar gekeken en in Duitsland hebben ze het meestal wel onder controle. Ik vind het allemaal een stuk riskanter als we naar Frankrijk of Itali moeten.quote:Op maandag 1 november 2021 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn na Rome genoeg reisjes geweest waar er vrijwel niks gebeurde, maar ik hou toch ook wel een beetje m'n hart vast. Vooral omdat iedere mongool met een paar tientjes er 'even' heen kan rijden natuurlijk.
Niet geklikt.quote:Op maandag 1 november 2021 01:35 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Argentijntje is ook weer bezig geweest hoor.
Ja, het schuimbekkende gedeelte gaat moeiteloos over van Mark Koevermans naar Toon van Bodegom las ik al her en der.quote:Op zondag 31 oktober 2021 23:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Volgende loopjongetje van de VVF en Van Bodegom die als doel heeft om geld op te halen om de VVF uit te kopen.
Kunnen die schuimbekkende supportersgroepjes niet beter weer ruzie met elkaar gaan krijgen?quote:Op maandag 1 november 2021 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, het schuimbekkende gedeelte gaat moeiteloos over van Mark Koevermans naar Toon van Bodegom las ik al her en der.
#IEDEREENWEG
Ik kan die column niet lezen, maar beweert Willem dat het afhaken van de investeerder vanwege bedreigingen aan Koevermans als drogreden gebruikt wordt?quote:Op maandag 1 november 2021 08:05 schreef onlogisch het volgende:
‘Ik hoop dat iedereen die straks in Berlijn neerstrijkt die ellende uit de weg gaat.’
Het heeft iets aandoenlijks, die naviteit van Willem.
Nou dat kan je inmiddels ook geen suggestie meer noemen, wordt aan alle kanten bevestigd.quote:Op maandag 1 november 2021 10:49 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik kan die column niet lezen, maar beweert Willem dat het afhaken van de investeerder vanwege bedreigingen aan Koevermans als drogreden gebruikt wordt?
Dit is wel Duitsland h. Daar leeft op zijn minst gezegd toch een bepaald sentiment.quote:Op maandag 1 november 2021 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zijn na Rome genoeg reisjes geweest waar er vrijwel niks gebeurde, maar ik hou toch ook wel een beetje m'n hart vast. Vooral omdat iedere mongool met een paar tientjes er 'even' heen kan rijden natuurlijk.
Dat zag ik een paar jaar geleden nog gebeuren op Overmaas. Een matpartij tussen FIIIR en SCF.quote:Op maandag 1 november 2021 10:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kunnen die schuimbekkende supportersgroepjes niet beter weer ruzie met elkaar gaan krijgen?
Ik hoorde in dat AD podcastje dat ze een fanzone willen inrichten naast het stadion waar ze mensen zsm heen willen krijgen op de donderdag.quote:Op maandag 1 november 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Voordeel is wel dat Berlijn wat groter is dan Nancy.
Plus dat Duitsers wel fatsoenlijk nadenken over hoe je supportersstromen aanpakt. Dat is echt een heel verschil. Op grote schaal gaat dit echt niet zomaar mis.quote:Op maandag 1 november 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Ja we gaan weer voor een politicus?quote:
Ja, ze zijn daar natuurlijk altijd wel sterk geweest in logistieke vraagstukken.quote:Op maandag 1 november 2021 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Plus dat Duitsers wel fatsoenlijk nadenken over hoe je supportersstromen aanpakt. Dat is echt een heel verschil. Op grote schaal gaat dit echt niet zomaar mis.
Er schijnt ook een speciale Feyenoordtrein te gaan naar de fanzone, voor leden van de supportersgroepen die die open brief hebben ondertekend.quote:Op maandag 1 november 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ze zijn daar natuurlijk altijd wel sterk geweest in logistieke vraagstukken.
quote:Op maandag 1 november 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er schijnt ook een speciale Feyenoordtrein te gaan naar de fanzone, voor leden van de supportersgroepen die die open brief hebben ondertekend.
Deze man heeft een 'we moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu elke wedstrijd moeten winnen'-uitstraling.quote:
Hoeveel McDonalds palen zou Berlijn hebben?quote:Op maandag 1 november 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 1 november 2021 13:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk dat Pedersen ook in Nederland gewoon voor een Noor gaat
[ afbeelding ]
Allereerst heb je de Neptunbrunnen:quote:Op maandag 1 november 2021 13:19 schreef fetX het volgende:
Hoe zit het met die fonteinen in Berlijn?
Van der LubbeGodquote:Op maandag 1 november 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
Ik zou weer voor het reichstag gaan. In de fik zetten, gewoon.
#dreambig
Vlaggetje ophangen als je er toch bent.quote:Op maandag 1 november 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
Ik zou weer voor het reichstag gaan. In de fik zetten, gewoon.
#dreambig
quote:Op maandag 1 november 2021 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allereerst heb je de Neptunbrunnen:
[ afbeelding ]
Een klassiek werk, n van de oudste fonteinen van Berlijn en ook misschien wel het mooiste kunstwerk om kapot te maken. Echter is deze fontein al een keer opgeblazen geweest, namelijk in 1951 door een stel communisten. Dat past niet echt onder het motto 'altijd de eerste' dus ik raad de hoolies aan om deze niet op te blazen.
[ afbeelding ]
Je hebt ook de Weltkugelbrunnen, voor de liefhebbers van het kapot maken van moderne kunst. Het is een relatief goedkope fontein (slechts 75.000 euro heeft hij gekost) dus dat is niet veel meer om af te tikken dan de gemiddelde vuurwerkboete die we krijgen. Nadeel is dat hij door haar constructie misschien wat lastig is om kapot te maken.
[ afbeelding ]
Mijn voorkeur gaat echter uit naar de Brunnen der Vlkerfreundschaft aan de Alexanderplatz. Een leuke centraal gelegen locatie dus ook een mooie plek om uberhaupt te gaan rellen. Met een paar goed geplaatste vuurwerkbommen kunnen we denk ik wel significante schade aandoen aan dit kunstwerk.
Ik vind het ergens ook wel dapper dat hij als enige op de wereld schreeuwt om het ontslag van Slot en Arnesenquote:
Wat een wallen gekquote:Op maandag 1 november 2021 15:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n meisje wil je toch gewoon glazen.
Maar ik schreeuw helemaal niet om het ontslag van Slot en Arnesen.quote:Op maandag 1 november 2021 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel dapper dat hij als enige op de wereld schreeuwt om het ontslag van Slot en Arnesen
Maar ook walgelijk dom.
quote:Op maandag 1 november 2021 17:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ik schreeuw helemaal niet om het ontslag van Slot en Arnesen.
Verder heb je inderdaad nooit direct om het ontslag van Slot geschreeuwd maar je hint er vaak genoeg naar, plus je praat enkel negatief over hem dus ach.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:59 schreef Pistolero het volgende:
Arnesen moet op staande voet ontslagen worden.
1 sarcastische en gechargeerde post op deadline day toen iedereen viesmad was. Nou het is wat zeg.quote:Op maandag 1 november 2021 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Verder heb je inderdaad nooit direct om het ontslag van Slot geschreeuwd maar je hint er vaak genoeg naar, plus je praat enkel negatief over hem dus ach.
4/10quote:Op maandag 1 november 2021 15:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n meisje wil je toch gewoon glazen.
quote:Op maandag 1 november 2021 17:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
1 sarcastische en gechargeerde post op deadline day toen iedereen viesmad was. Nou het is wat zeg.
Je hebt trouwens hebt wel echt een ongezonde obsessie met mij heh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |