Er schijnt ook een speciale Feyenoordtrein te gaan naar de fanzone, voor leden van de supportersgroepen die die open brief hebben ondertekend.quote:Op maandag 1 november 2021 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ze zijn daar natuurlijk altijd wel sterk geweest in logistieke vraagstukken.
quote:Op maandag 1 november 2021 12:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er schijnt ook een speciale Feyenoordtrein te gaan naar de fanzone, voor leden van de supportersgroepen die die open brief hebben ondertekend.
Deze man heeft een 'we moeten alles zetten op het feit dat we vanaf nu elke wedstrijd moeten winnen'-uitstraling.quote:
Hoeveel McDonalds palen zou Berlijn hebben?quote:Op maandag 1 november 2021 11:43 schreef onlogisch het volgende:
Voordeel is wel dat Berlijn wat groter is dan Nancy.
quote:Op maandag 1 november 2021 13:23 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leuk dat Pedersen ook in Nederland gewoon voor een Noor gaat
[ afbeelding ]
Allereerst heb je de Neptunbrunnen:quote:Op maandag 1 november 2021 13:19 schreef fetX het volgende:
Hoe zit het met die fonteinen in Berlijn?
Van der LubbeGodquote:Op maandag 1 november 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
Ik zou weer voor het reichstag gaan. In de fik zetten, gewoon.
#dreambig
Vlaggetje ophangen als je er toch bent.quote:Op maandag 1 november 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
Ik zou weer voor het reichstag gaan. In de fik zetten, gewoon.
#dreambig
quote:Op maandag 1 november 2021 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Allereerst heb je de Neptunbrunnen:
[ afbeelding ]
Een klassiek werk, één van de oudste fonteinen van Berlijn en ook misschien wel het mooiste kunstwerk om kapot te maken. Echter is deze fontein al een keer opgeblazen geweest, namelijk in 1951 door een stel communisten. Dat past niet echt onder het motto 'altijd de eerste' dus ik raad de hoolies aan om deze niet op te blazen.
[ afbeelding ]
Je hebt ook de Weltkugelbrunnen, voor de liefhebbers van het kapot maken van moderne kunst. Het is een relatief goedkope fontein (slechts 75.000 euro heeft hij gekost) dus dat is niet veel meer om af te tikken dan de gemiddelde vuurwerkboete die we krijgen. Nadeel is dat hij door haar constructie misschien wat lastig is om kapot te maken.
[ afbeelding ]
Mijn voorkeur gaat echter uit naar de Brunnen der Völkerfreundschaft aan de Alexanderplatz. Een leuke centraal gelegen locatie dus ook een mooie plek om uberhaupt te gaan rellen. Met een paar goed geplaatste vuurwerkbommen kunnen we denk ik wel significante schade aandoen aan dit kunstwerk.
Ik vind het ergens ook wel dapper dat hij als enige op de wereld schreeuwt om het ontslag van Slot en Arnesenquote:
Wat een wallen gekquote:Op maandag 1 november 2021 15:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n meisje wil je toch gewoon glazen.
Maar ik schreeuw helemaal niet om het ontslag van Slot en Arnesen.quote:Op maandag 1 november 2021 17:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel dapper dat hij als enige op de wereld schreeuwt om het ontslag van Slot en Arnesen
Maar ook walgelijk dom.
quote:Op maandag 1 november 2021 17:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar ik schreeuw helemaal niet om het ontslag van Slot en Arnesen.
Verder heb je inderdaad nooit direct om het ontslag van Slot geschreeuwd maar je hint er vaak genoeg naar, plus je praat enkel negatief over hem dus ach.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:59 schreef Pistolero het volgende:
Arnesen moet op staande voet ontslagen worden.
1 sarcastische en gechargeerde post op deadline day toen iedereen viesmad was. Nou het is wat zeg.quote:Op maandag 1 november 2021 17:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Verder heb je inderdaad nooit direct om het ontslag van Slot geschreeuwd maar je hint er vaak genoeg naar, plus je praat enkel negatief over hem dus ach.
4/10quote:Op maandag 1 november 2021 15:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n meisje wil je toch gewoon glazen.
quote:Op maandag 1 november 2021 17:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
1 sarcastische en gechargeerde post op deadline day toen iedereen viesmad was. Nou het is wat zeg.
Je hebt trouwens hebt wel echt een ongezonde obsessie met mij heh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |