Jaaaaa leukleuk!!!quote:Op donderdag 28 april 2022 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgende maand seizoen 3 van de Verhulstjes![]()
![]()
Whoopwhoop!
Ik keek dat heel vroeger altijd op TV, toen werd het nog gepresenteerd door Donald Trumpquote:Op maandag 2 mei 2022 13:29 schreef freaky40 het volgende:
Celebrity Apprentice is leuk, maar elke week gaan er mensen uit die ik er nog wel in zou houden..
Ze gaan én op wintersport én naar Amsterdam/Koffietijd, hier seizoen alweer helemaal gezien......quote:Op zondag 15 mei 2022 22:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben nu het nieuwe seizoen van de Verhulstjes aan het kijken en die blijkt zich af te spelen in Antwerpen. Er staat me iets bij dat ze ook op wintersport gingen.
Zou dat weer een ander seizoen zijn? @:praadje weet jij dat?
Ik denk het. Heb het even opgezocht, in het derde seizoen gaan ze op wintersport. Was geplaatst op 7 maart 2022.quote:Op zondag 15 mei 2022 22:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben nu het nieuwe seizoen van de Verhulstjes aan het kijken en die blijkt zich af te spelen in Antwerpen. Er staat me iets bij dat ze ook op wintersport gingen.
Zou dat weer een ander seizoen zijn? @:praadje weet jij dat?
Oh dat wordt allemaal in één seizoen geproptquote:Op zondag 15 mei 2022 22:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ze gaan én op wintersport én naar Amsterdam/Koffietijd, hier seizoen alweer helemaal gezien......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2022 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh dat wordt allemaal in één seizoen gepropt![]()
Ik heb net de eerste gezien! Was weer leuk!Ook mijn gedachte, maar zal verder niks verklappen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goeie tip is verrassend leukquote:Op donderdag 28 april 2022 12:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgende maand seizoen 3 van de Verhulstjes![]()
![]()
Whoopwhoop!
Enige rls die ik echt heel leuk vindquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:02 schreef Magica het volgende:
[..]
Goeie tip is verrassend leuk![]()
Heb alle 3 seizoenen in een week gekeken
Ja ik kijk nooit rls. Maar had niks te kijken denk zet dat aan op de achtergrond maar het was echt grappigquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Enige rls die ik echt heel leuk vind
Ben bij deze afgehaakt, wacht wel op Australiëquote:Op maandag 23 mei 2022 11:31 schreef Donna het volgende:
Voor wie ook Married at First Sight USA kijkt, het seizoen dat nieuw op Videoland staat;
F&S / [VIDEOLAND] MAFS USA: Season 13; Houston!
Hahaha nee wtfquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:02 schreef AgnesGru het volgende:
Iemand hier die tijdens het kijken een stilstaand beeld van een ander programma in beeld krijgt? Al paar keer hier de kop van Ratelband in beeld gehad
Jaquote:
Dat kan je toch weg klikken.quote:
Ja, maar ik wil gewoon door kijken en hoef zijn kop niet op mijn tv. En zeker niet paar keer vlak achter elkaarquote:
Oh dat heb ik (nog) niet ervarenquote:Op woensdag 15 juni 2022 22:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil gewoon door kijken en hoef zijn kop niet op mijn tv. En zeker niet paar keer vlak achter elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |