quote:Op woensdag 16 maart 2022 22:04 schreef roos94 het volgende:
Alle seizoenen van jeugdhit Rocket Power binnenkort te zien bij Videoland
Mijn jeugd
Eerste 5 seizoenen top daarna wordt het kutquote:Op donderdag 17 maart 2022 00:14 schreef Butterflower het volgende:
Ik kijk Grey's Anatomy
Had t nog nooit gezien, maar ik vind t geweldig![]()
Ben nu net begonnen met seizoen 4
Vond ik niet hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2022 00:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Eerste 5 seizoenen top daarna wordt het kut
De serie staat er momenteel nog op.quote:Op maandag 21 maart 2022 06:12 schreef Kaatje2658 het volgende:
Ik heb momenteel geen Videoland-abonnement. Weet iemand of de serie "De Club van Sinterklaas: Pietendiploma" nog steeds te zien is? En zoja, in welke montage-versie(s): de film en/of de serie-afleveringen? Bij voorbaat dank.
Top. Dankjewel.quote:Op maandag 21 maart 2022 07:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
De serie staat er momenteel nog op.
Oh ja, die kan ik ook weer kijken!quote:Op maandag 21 maart 2022 20:16 schreef roos94 het volgende:
Ik kijk nu Van God Los de serie. Nog nooit gezien. Wel leuk
Als ik bij de info lees willen hun klanten stapsgewijs overzetten naar V2. Ze geven aan dat deze versie beter zal werken dan de huidige, maar geeft niet echt andere veranderingen aan. Lijkt me niet dat je er zelf invloed op hebt wanneer je overgezet gaat worden.quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:56 schreef freaky40 het volgende:
Er is een nieuwe Videoland app, V2 naast de huidige. Iemand enig idee wat de verschillen zijn en waarom 2 app's? Komt er ook een V2 versie voor Apple TV?
De iPhone v2 app geïnstalleerd maar als ik inlog kan ik hem nog niet gebruiken.
Oh heb gewoon kunnen kijken vandaag, drie verschillende, zonder storing.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:08 schreef freaky40 het volgende:
Misschien dat de huidige storing ook een gevolg is van de veranderingen door deze nieuwe app.
Tja, kan ook maar een deel treffen misschien of was ik niet tijdens de storing aan het kijken. Hoe dan ook, ik wacht maar af wat ze uiteindelijk daadwerkelijk gaan veranderen/overzetten.quote:Op donderdag 24 maart 2022 15:11 schreef freaky40 het volgende:
Misschien dat ze het hebben opgelost, maar gebruikers werden er steeds uitgeflikkerd, ik ook. Sessie verlopen gaf hij steeds.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)en-abonnees-a4102716quote:RTL Nederland heeft zijn operationele winst afgelopen jaar bijna verdubbeld naar 108 miljoen euro (2020: 57 miljoen) bij een omzetrecord van 575 miljoen euro, ruim 20 procent hoger dan in het door corona geteisterde 2020. RTL’s videodienst Videoland haalde afgelopen jaar de grens van 1 miljoen abonnees, maar liet procentueel de kleinste groei zien sinds de overname door RTL in 2013. Er waren eind 2021 bijna 1,1 miljoen abonnees, een stijging van 21 procent ten opzichte van eind 2020.
Dat blijkt uit het jaarverslag van de Duitse RTL Group, waar RTL Nederland onder valt. Het concern investeerde afgelopen jaar 209 miljoen euro in het aanbod van Videoland en de Duitse evenknie RTL+, dat 3,7 miljoen abonnees heeft. In 2026 zou dat gezamenlijk rond 600 miljoen euro moeten worden, met tegen die tijd winstgevende videodiensten. De streamingmarkt, met Netflix als marktleider, is zwaarbevochten. Dit jaar traden er weer twee nieuwe concurrenten toe: het Amerikaanse HBO Max en het Scandinavische Viaplay (met onder meer Formule 1 en darts).
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |