Ja dat welquote:
Ik heb vandaag ook de eerste 2 aflevering gekeken. Op zich inderdaad wel tof. Komt ook omdat ik een van de deelnemers persoonlijk ken en van een van de instructeurs zijn 2 boeken heb gelezen. Dus dan kijk je wel iets anders naar zo'n programma.quote:Op zondag 19 december 2021 18:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei al gekekenIk snap dat juist wel heel goed ook van Videoland trouwens, en ook wel ontzettend slim
![]()
Ik moet zeggen, is wel minder leuk dan Kamp Waes/van Koningsbrugge, maar op zich wel tof
Ik moest bij de eerste aflevering al janken bij de intro. En elke keer als ze zo blij is over de zwangerschap terwijl we al weten hoe het gaat aflopenquote:Op maandag 22 november 2021 12:38 schreef Donna het volgende:
Vanaf aanstaande donderdag; Echte Gooische Moeders (waarin ook het verlies van de baby van Pauline Wingelaar aan bod zal komen)
Oh ja hier krijg ik dus ook buikpijn vanquote:Op zondag 19 december 2021 20:52 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik moest bij de eerste aflevering al janken bij de intro. En elke keer als ze zo blij is over de zwangerschap terwijl we al weten hoe het gaat aflopen
Ja nice om te zien idd!quote:Op maandag 20 december 2021 02:11 schreef freaky40 het volgende:
Special Forces VIPS aan het kijken, net de eerste gezien. Heftig programma en niet voor mietjes. Boeiend.
Dutch_view in TV / [RTL4/Videoland] Special Forces VIPSquote:Op maandag 20 december 2021 02:11 schreef freaky40 het volgende:
Special Forces VIPS aan het kijken, net de eerste gezien. Heftig programma en niet voor mietjes. Boeiend.
Staat al wel klaar, maar volgens mij komt er één aflevering per dag/week? Dan wacht ik tot ik kan bingen.quote:Op maandag 3 januari 2022 20:31 schreef roos94 het volgende:
Iemand die ook de nieuwe Linda serie kijkt? Diepe gronden ofzo.
Is het wat??quote:Op maandag 3 januari 2022 22:30 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ja ik kon mij niet inhouden en geb alvast gekeken.
Had me ook voorgenomen te wachten, maar lukte niet helemaal
Ik vond het wel oke. Las dat velen de hoofdpersoon redelijk irritant vonden. Iets te. Maar ik lees veel vrouwen thrillers en daar zijn ze vaak ook zo'm beetje zo. Dus kan er wel doorheen kijken.quote:
Misschien toch eens aanslingeren..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ik vond het wel oke. Las dat velen de hoofdpersoon redelijk irritant vonden. Iets te. Maar ik lees veel vrouwen thrillers en daar zijn ze vaak ook zo'm beetje zo. Dus kan er wel doorheen kijken.
Voor zover een nederlandse productie wat kan zijn vond ik het wel de moeite waard. Hopelijk zijn de andere afleveringen dat ook...
Dan moet je ook Kamp van Koningsbrugge eens kijken (is van de NPO, dus niet op Videoland). Die is nog wat heftiger hier en daar. En op Videoland staat nu ook SAS: Who Dares Wins Australia. Is de Australische versie van Special Forces VIPS, met Australische 'celebs' (die ik geen van allen ken). Ook de moeite waardquote:Op maandag 20 december 2021 02:11 schreef freaky40 het volgende:
Kamp Waes (Belgische versie) vond ik nog wel heftiger van Kamp Koningsbrugge. Die VIPS versie is ook best leuk, maar wel een stuk minder heftig dan de normale afleveringen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Dan moet je ook Kamp van Koningsbrugge eens kijken (is van de NPO, dus niet op Videoland). Die is nog wat heftiger hier en daar. En op Videoland staat nu ook SAS: Who Dares Wins Australia. Is de Australische versie van Special Forces VIPS, met Australische 'celebs' (die ik geen van allen ken). Ook de moeite waard
SAS Australia is een stuk heftiger, ook met Vipsquote:Op maandag 20 december 2021 02:11 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |