In de desktopversie bij de opties.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:32 schreef Lemijn het volgende:
Jongons ik word zo dol van die plaatjes met schuddende borsten en zo boven dit invoerveld. Hoe zet je dat ook alweer uit? Ik deed het eerder onsuccesvol.
Deze heb je met abo ook, want eigen frontpage content.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:49 schreef Vanyel het volgende:
Borsten?
Ik had mijn abo nooit moeten verlengen
Heb je die niet dan?quote:
Mooi, zo in 1 postquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:24 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb precies de goede hoeveelheid borsten en een airfryer thuis![]()
Gecondoleerd trouwens, @:Leandra .
Ik twijfelde erover maar vond nog een extra post ook weer wat overdrevenquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:25 schreef Lemijn het volgende:
Vrouwen van de goede kant, geloof me nou maar dat dit het soort borsten was dat vooral heteromannen graag willen zien. Ik kon er in ieder geval helemaal niks mee.
Ik denk dat ik een billen-vrouw zou zijn als ik niet van deze kant zou zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:25 schreef Lemijn het volgende:
Vrouwen van de goede kant, geloof me nou maar dat dit het soort borsten was dat vooral heteromannen graag willen zien. Ik kon er in ieder geval helemaal niks mee.
Dit vat het ook wel goed samen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En verder zitten wij een beetje in een gekke tijd.
Met beide moeders gaat het niet goed, mijn moeder wordt warriger en vergeetachtiger. Zodanig dat we ons zorgen maken.
En mijn schoonmoeder zit in het ziekenhuis momenteel, of een tia of haar hersentumor is gegroeid.
Bluh.
2021 zou beter worden toch?
Ik hoop dat het nog komt dan... klinkt wel als een beetje veel ellende voor jullie!quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vier borsten in een huishouden niet genoeg?
Ha, ik zit daar regelmatig. Als je een moeder ziet gelukzalig met een kopje koffie en een krantje ben ik dat 😊quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:42 schreef Malteser het volgende:
Sterkte Exode
Mijn jongens zijn een stuk beter te pas dan gisteren. We zijn vandaag op pad, ik durfde het aan.
Heb ze vanochtend even uitgelaten bij een tuincentrum in de regio (voor mensen in Zuid-Oost Brabant, Coppelmans in Nuenen). Er stond binnen een draaimolen, een gigantisch kerstdorp en de sfeershow maar toen als klap op de vuurpijl ook nog een soort Monkey Town achtig klimgebeuren.
Ik was wat overprikkeld, zij genoten. Nu lunchen we in het bos op een kleedje en spelen zij met takken en water en een of andere halve hut.
Wij gaan meestal naar Zevenhuizen/Zuidplasquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:13 schreef Amsel het volgende:
De Intratuin in Pijnacker is ook heerlijk nu: draaimolen, treintje, toffe kerstdisplays met muziek en dingen die bewegen en een waterval, indoor speelgebeuren waar ze zich gemakkelijk een uur vermaken... Waarom betalen voor een pretpark of Monkeytown als je ook naar het tuincentrum kunt
Een paar jaar terug zijn we vlak na de kerstdagen gegaan. Veel beter voor je portemonnee, dikke kortingen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:18 schreef Leandra het volgende:
Bij Eurofleur (Leusden, naast de A28, afrit 7) geen draaimolen of klimding bij de kerstafdeling (wel een klimgeval bij het restaurant) maar wel een levende kerststal.
En de kerstafdeling is sowieso een gevaar voor je portemonnee.... vroeger hielp het nog wel die niet mee te nemen, maar nu je ook met je telefoon kunt betalen
Ik hou ook van die winkelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:13 schreef Amsel het volgende:
De Intratuin in Pijnacker is ook heerlijk nu: draaimolen, treintje, toffe kerstdisplays met muziek en dingen die bewegen en een waterval, indoor speelgebeuren waar ze zich gemakkelijk een uur vermaken... Waarom betalen voor een pretpark of Monkeytown als je ook naar het tuincentrum kunt
Wij gaan altijd 1x voor de feestdagen om vooral te kijken en als we zin en tijd hebben erna nog een keer om evt wat met korting te kopenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een paar jaar terug zijn we vlak na de kerstdagen gegaan. Veel beter voor je portemonnee, dikke kortingen.![]()
Ieder jaar weer een feestje inderdaad! Maar ik rijd ook wel speciaal naar Nuenen voor de kinderenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:17 schreef SQ het volgende:
Kerst bij coppelmans is wel ultiem jeugdsentiment voor mij hoor. Mijn moeder ging altijd helemaal los daar. Ik denk dat die in 20 jaar wel 2 kamers vol kerstspullen heeft verzameld
Oi, dat is nasty, hopen dat het allemaal losloopt, sterktequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:56 schreef Phaidra het volgende:
Oh shit zeg. Lekkage is echt vervelend.
Mijn schoonvader heeft een positieve thuistest. Hij is gevaccineerd en heel fit voor een 77-jarige (of eigenlijk in het algemeen, zijn conditie is beter dan de mijne
), maar wel hartpatiënt. Voorlopig alleen milde klachten. Hij kan om 12.30 terecht voor een pcr-test.
Tnx, ik hoop het ook.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 21:04 schreef Leandra het volgende:
Darn @:Nijna
Hopen dat hij snel opknapt.
Beterschap voor hemquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:00 schreef Nijna het volgende:
@:Phaidra, hopelijk blijft het bij milde klachten.
Mijn vader had een positieve zelftest gisteren en pcr, ook milde klachten tot nu toe. 75 en verder voor zover bekend wel goed gezond en gevaccineerd. We hebben ze van de week nog gezien, dus maar opletten of we klachten krijgen is ook alweer 3 dagen terug en hij kreeg pas de dag nadat ze hier waren geweest klachten, maar toch. Gelukkig allemaal gevaccineerd hier in huis dus we hoeven niet in quarantaine.
Hij wist wel waar hij het vandaan heeft er waren er meer besmet geraakt blijkbaar die avond.
Volgens mij juist andersom.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:47 schreef Leandra het volgende:
De kans op een vals-positief zal groter zijn dan op een vals-negatief.
Maar heel fijn dat de GGD-test wel negatief was!
Wat fijn!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Beterschap voor hem.
Wij hebben net gehoord dat de pcr negatief was! Geheel tegen verwachting in, ik heb nog niet eerder gehoord dat een thuistest vals positief was. Toch wel opgelucht.
Wat naar, en beide moeders tegelijk ook nog eensquote:Op zondag 31 oktober 2021 14:26 schreef exode het volgende:
Hier gaat het matig, schoonmoeder heeft minstens 1 herseninfarct gehad en haar bloeddruk blijft veel te hoog. Mijn moeder moet ook weer naar de cardioloog. We denken dat ze weer een tia heeft gehad. Ze is enorm warrig en onrustig en vaak duizelig. Een kopie van de vorige keer eigenlijk.
We proberen spoed te krijgen voor mijn moeder want met de huidige wachtlijsten is ze voorlopig niet aan de beurt. Gisteren verjaardag van mijn neefje en mijn moeder ging op tijd weg. Lang nagepraat met zus en broer. Er gaat al minstens 1 x per dag iemand langs, maar we gaan toch maar eens samen met mijn moeder kijken of verhuizen niet handiger is. Ze woont nu in een eengezinswoning. Ze is allang aan de beurt voor een seniorenwoning in het dorp. Wij hielden dat altijd een beetje af omdat ze zo gehecht is aan het huis (ze woont er al 52 jaar). Maar bij de seniorenwoningen heeft ze iig geen trap meer, alarm systeem en als het slechter gaat extra zorg etc. Liever bewust samen die beslissing nemen dan als het echt niet meer anders kan.
Best knap dat je het zolang gered hebt! Het is mijn vijfde test denk ik. Zelftest was negatief en het zijn bij mij ook meer verkoudheidsklachten dan corona, maar neem liever het zekere voor het onzekere.quote:Op maandag 1 november 2021 10:26 schreef laziness het volgende:
Na 21 maanden dat we al leven met Covid mocht ik vanochtend dan toch ook voor het eerst voor een pcr test dankzij grieperige klachten.
Beetje balen want ik zou morgen op het werk de griepprik halen en dat mag nu ook niet.
🤞🏻 voor negatieve uitslagen.
voor allen die het nodig hebben om allerlei redenen hier.
99,9%quote:Op maandag 1 november 2021 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen kinderen en ik werk thuis, scheelt 98% van de ellende denk ik.
quote:Op maandag 1 november 2021 11:22 schreef oh-oh het volgende:
Ok, ik wilde niet overdrijven en negatief doen over kinderen
Oh ik vind het heerlijk om een goed excuus te hebben om mijn contacten te beperken.quote:Op maandag 1 november 2021 12:01 schreef laziness het volgende:
Wij werken dus al 21 maanden thuis en hebben beiden 1 test gehad.
Kind komt wel buiten de deur en is al een keer of zeven de sjaak geweest om te testen. En meestal niet eens klachten maar exposure op school.
Het is mega saai zo langzamerhand maar je contacten beperken en thuiswerken is wel effectief, dat blijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |