In de desktopversie bij de opties.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:32 schreef Lemijn het volgende:
Jongons ik word zo dol van die plaatjes met schuddende borsten en zo boven dit invoerveld. Hoe zet je dat ook alweer uit? Ik deed het eerder onsuccesvol.
Deze heb je met abo ook, want eigen frontpage content.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:49 schreef Vanyel het volgende:
Borsten?
Ik had mijn abo nooit moeten verlengen
Heb je die niet dan?quote:
Mooi, zo in 1 postquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:24 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb precies de goede hoeveelheid borsten en een airfryer thuis![]()
Gecondoleerd trouwens, @:Leandra .
Ik twijfelde erover maar vond nog een extra post ook weer wat overdrevenquote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:25 schreef Lemijn het volgende:
Vrouwen van de goede kant, geloof me nou maar dat dit het soort borsten was dat vooral heteromannen graag willen zien. Ik kon er in ieder geval helemaal niks mee.
Ik denk dat ik een billen-vrouw zou zijn als ik niet van deze kant zou zijnquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:25 schreef Lemijn het volgende:
Vrouwen van de goede kant, geloof me nou maar dat dit het soort borsten was dat vooral heteromannen graag willen zien. Ik kon er in ieder geval helemaal niks mee.
Dit vat het ook wel goed samen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En verder zitten wij een beetje in een gekke tijd.
Met beide moeders gaat het niet goed, mijn moeder wordt warriger en vergeetachtiger. Zodanig dat we ons zorgen maken.
En mijn schoonmoeder zit in het ziekenhuis momenteel, of een tia of haar hersentumor is gegroeid.
Bluh.
2021 zou beter worden toch?
Ik hoop dat het nog komt dan... klinkt wel als een beetje veel ellende voor jullie!quote:
quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 12:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Vier borsten in een huishouden niet genoeg?
Ha, ik zit daar regelmatig. Als je een moeder ziet gelukzalig met een kopje koffie en een krantje ben ik dat 😊quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 13:42 schreef Malteser het volgende:
Sterkte Exode
Mijn jongens zijn een stuk beter te pas dan gisteren. We zijn vandaag op pad, ik durfde het aan.
Heb ze vanochtend even uitgelaten bij een tuincentrum in de regio (voor mensen in Zuid-Oost Brabant, Coppelmans in Nuenen). Er stond binnen een draaimolen, een gigantisch kerstdorp en de sfeershow maar toen als klap op de vuurpijl ook nog een soort Monkey Town achtig klimgebeuren.
Ik was wat overprikkeld, zij genoten. Nu lunchen we in het bos op een kleedje en spelen zij met takken en water en een of andere halve hut.
Wij gaan meestal naar Zevenhuizen/Zuidplasquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:13 schreef Amsel het volgende:
De Intratuin in Pijnacker is ook heerlijk nu: draaimolen, treintje, toffe kerstdisplays met muziek en dingen die bewegen en een waterval, indoor speelgebeuren waar ze zich gemakkelijk een uur vermaken... Waarom betalen voor een pretpark of Monkeytown als je ook naar het tuincentrum kunt
Een paar jaar terug zijn we vlak na de kerstdagen gegaan. Veel beter voor je portemonnee, dikke kortingen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:18 schreef Leandra het volgende:
Bij Eurofleur (Leusden, naast de A28, afrit 7) geen draaimolen of klimding bij de kerstafdeling (wel een klimgeval bij het restaurant) maar wel een levende kerststal.
En de kerstafdeling is sowieso een gevaar voor je portemonnee.... vroeger hielp het nog wel die niet mee te nemen, maar nu je ook met je telefoon kunt betalen
Ik hou ook van die winkelquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:13 schreef Amsel het volgende:
De Intratuin in Pijnacker is ook heerlijk nu: draaimolen, treintje, toffe kerstdisplays met muziek en dingen die bewegen en een waterval, indoor speelgebeuren waar ze zich gemakkelijk een uur vermaken... Waarom betalen voor een pretpark of Monkeytown als je ook naar het tuincentrum kunt
Wij gaan altijd 1x voor de feestdagen om vooral te kijken en als we zin en tijd hebben erna nog een keer om evt wat met korting te kopenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een paar jaar terug zijn we vlak na de kerstdagen gegaan. Veel beter voor je portemonnee, dikke kortingen.![]()
Ieder jaar weer een feestje inderdaad! Maar ik rijd ook wel speciaal naar Nuenen voor de kinderenquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:17 schreef SQ het volgende:
Kerst bij coppelmans is wel ultiem jeugdsentiment voor mij hoor. Mijn moeder ging altijd helemaal los daar. Ik denk dat die in 20 jaar wel 2 kamers vol kerstspullen heeft verzameld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |