abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201951049
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 08:53 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Gisteren bij De Grote Schijn geweest.
https://www.rotterdamfestivals.nl/agenda/de-grote-schijn/
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen :@
Tuurlijk is een mooi uitgelicht bos altijd mooi, maar voor 17 euro?
Glow in Eindhoven is gratis en toch wel een stuk beter.
Eens hoor! Althans, ik was bij een eerdere editie van de Grote Schijn in het Kralingse Bos, maar ik vond het ook heel veel geld voor een paar gekleurde spots op geboomte.. }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_201951311
*puf* Stukje gehold en iedereen nog steeds op één oor hier? ^O^
Douchen dan maar! :W
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 oktober 2021 @ 07:19:52 #205
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201951484
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 06:02 schreef minilot het volgende:
Niet meer :P.
Ik begin de dag om 9u met een uurtje RPM.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 07:57:22 #206
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201951618
Hier ging de wekker net..
Vandaag dagje huis verkoop klaar maken en daarna wsl een date met een Duitser naar een jazzfestival hier om de hoek :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201951704
Ik zit inmiddels ook achter de laptop :)
Goedemorgen!
Het schijnt nu grauwig weer te gaan worden, gelukkig heb ik afgelopen week nog wat zonnige herfstfoto's gemaak.

Bijtjes en ander zoemers die nog even de laatste oogst binnenhalen:

Libelle warmt op
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 08:32:14 #208
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201951729
Al die ochtendmensen hier joh, hoe is het mógelijk :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201951804
Goedemorgen! Ik ben mijn tas aan het pakken voor een dagje/nacht sauna en hotel met vriendinnen. Daar wil ik wel voor opstaan.
pi_201951812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 08:45 schreef Tuindier het volgende:
Ik ben mijn tas aan het pakken voor een dagje/nacht sauna en hotel met vriendinnen.
Heerlijk O+

Ik ga nu aan de online yoga en dan kind halen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 08:49:15 #211
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201951826
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 08:32 schreef Molo het volgende:
Al die ochtendmensen hier joh, hoe is het mógelijk :+
Nou, om 05:00 hardlopen zie ik ook het nut niet van in hoor :+.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 08:56:57 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201951850
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 08:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Mijn dochter werd zingend wakker om 8.15 uur en hoe schattig ook, dát deed al pijn op zaterdagmorgen }:| oO<
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 08:57:55 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201951855
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 08:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Heerlijk O+

Ik ga nu aan de online yoga en dan kind halen.
Doe je dat alleen of met je bedgenoot?
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:06:31 #214
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201951927
Ik heb geloof ik en beetje een kater :')
Gister voor het eerst sinds corona live muziek gezien die ik ook echt al leuk vond. O+
En dit was nog niet eens heftig maar wel in een bierbrouwerij. O+
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:15:26 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201952023
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:06 schreef gcjoel het volgende:
Gister voor het eerst sinds corona live muziek gezien die ik ook echt al leuk vond. O+
Wat heerlijk O+
Óók de kater weer voelen joh, waardeer m _O_
pi_201952090
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 08:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Het is, afgezien van batsen met J. en kroelen met Günther, daarna echt Het Beste Ding In Mijn Leven O+

Probeer heel soms wel eens later in de ochtend of bijvoorbeeld 's avonds hard te lopen en dan voel ik instant de hekel die de meeste mensen aan hardlopen hebben :')
pi_201952100
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:06 schreef gcjoel het volgende:
O+ Was het wennen? :) :)
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:27:18 #218
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201952173
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:20 schreef minilot het volgende:

[..]
Het is, afgezien van batsen met J. en kroelen met Günther, daarna echt Het Beste Ding In Mijn Leven O+

Probeer heel soms wel eens later in de ochtend of bijvoorbeeld 's avonds hard te lopen en dan voel ik instant de hekel die de meeste mensen aan hardlopen hebben :')
Wat maakt dat verschil dan? Behalve dat het donker is en niemand je ziet :+.

Ik loop hier echt zoveel mogelijk in het licht. Ondanks alle lampjes, reflectiehesjes en weet ik het nog wat, is het gewoon erg link qua landbouw voertuigen of idioten in een auto die je net even over het hoofd zien. Het is hier allemaal niet verlicht, smalle wegen, onoverzichtelijk (ook in het licht).

Ik moet er ook niet aan denken om extra vroeg op te staan er voor, maar dat is persoonlijk. Ik ben allang blij als ik een keer een dag kan uitslapen :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Anthraxx op 30-10-2021 09:32:28 ]
pi_201952253
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]
Wat maakt dat verschil dan? Behalve dat het donker is en niemand je ziet :+.

Ik loop hier echt zoveel mogelijk in het licht. Ondanks alle lampjes, reflectiehesjes en weet ik het nog wat, is het gewoon erg link qua landbouw voertuigen of idioten in een auto die je net even over het hoofd zijn. Het is hier allemaal niet verlicht, smalle wegen, onoverzichtelijk (ook in het licht). Ik moet er ook niet aan denken om extra vroeg op te staan er voor, maar dat is persoonlijk. Ik ben allang blij als ik een keer een dag kan uitslapen :+
Om vier uur 's ochtends, als echt iedereen slaapt en je een uur alle kanten op kunt rennen zonder ook maar iemand tegen te komen, voelt de wereld heel anders dan zodra alles weer op gang komt. Zeker met een beetje desolate muziek erbij in mijn oor een bijzonder aangenaam alleen-op-de-wereldgevoel. En bij helder weer dan ook nog eens de sterrenhemel O+
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:37:30 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201952292
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:33 schreef minilot het volgende:

[..]
Om vier uur 's ochtends, als echt iedereen slaapt en je een uur alle kanten op kunt rennen zonder ook maar iemand tegen te komen, voelt de wereld heel anders dan zodra alles weer op gang komt. Zeker met een beetje desolate muziek erbij in mijn oor een bijzonder aangenaam alleen-op-de-wereldgevoel. En bij helder weer dan ook nog eens de sterrenhemel O+
Dit, maar dan laaaat op de avond, niet in de vroege ochtend, snap ik wel :P
pi_201952312
Ik begrijp - minus het hollen - ook wel wat @minilot bedoelt. :Y

Hier net pas wakker, enorm laat voor mijn doen :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201952407
Goedemorgen!
Ik ben een dagje alleen thuis. J is zuipen met zijn harem. High wine heet dat blijkbaar.

Ik maak speculaas en stoofpeertjes. Ik ga de kamerplanten verzorgen. Later op de middag naar een vriendin als ze zich goed genoeg voelt. Anders haal ik sushi, ook goed :9
Spoilers!
pi_201952429
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben een dagje alleen thuis. J is zuipen met zijn harem. High wine heet dat blijkbaar.

Ik maak speculaas en stoofpeertjes. Ik ga de kamerplanten verzorgen. Later op de middag naar een vriendin als ze zich goed genoeg voelt. Anders haal ik sushi, ook goed :9
pi_201952478
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Juist. Hij zei ook dat hij waarschijnlijk vroeg thuis is _O-
Spoilers!
pi_201952530
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef Lonaa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Beste personage. Op afstand. O+

@Lucky_Strike Ik ga straks gevulde speculaas maken! *boks* Voelt een beetje blasfemisch om er een recept van Ottolenghi voor te gebruiken (uit 'Sweet'), maar het is nou eenmaal de lekkerste gevulde speculaas die ik ooit at :9
pi_201952545
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Juist. Hij zei ook dat hij waarschijnlijk vroeg thuis is _O-
:D Ja, dat snap ik best als je vroeg begint. :+

Ik pruts vandaag nog wat in huis en dan gaan we vanavond uit eten bij de Italiaan, die ander. Wel buiten de kaart om. Vriend van ons werd vorig jaar 40 en die neemt ons mee uit eten. Eigenlijk vorig jaar al maar toen zat natuurlijk alles dicht.

Dus uh, dat wordt vies vol zitten vanavond + net ff te veel wijn. Zin in.

Gisteren ook al uit eten geweest, voor verjaardag van opa. Was lekker :9 Bij een restaurant dat al 63 jaar haantjes serveert. :9 Zo zacht. :9 Smaakvol :9 Bohh.
pi_201952629
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:54 schreef minilot het volgende:

[..]
Beste personage. Op afstand. O+

@:Lucky_Strike Ik ga straks gevulde speculaas maken! *boks* Voelt een beetje blasfemisch om er een recept van Ottolenghi voor te gebruiken (uit 'Sweet'), maar het is nou eenmaal de lekkerste gevulde speculaas die ik ooit at :9
Zelfs dat kan Yotam O+ Wat kan die man eigenlijk niet?
Spoilers!
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 09:59:34 #228
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201952632
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:21 schreef minilot het volgende:

[..]
O+ Was het wennen? :) :)
Nee dit was akoestisch mannetje met gitaar dus nog heel netjes :D
Komende vrijdag echt festival dan ga ik dansen en tussen de zwetende mensen *O*
pi_201952678
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 08:57 schreef Molo het volgende:

[..]
Doe je dat alleen of met je bedgenoot?
Dat kind of die yoga? :D
pi_201952683
Mogge!
Laat m’n bed uit maar wel om 6 uur klaar wakker van een harde knal. Toch maar even gaan kijken want autobranden komen hier vrij vaak voor, maar niets aan de hand gelukkig.

Vanavond naar James Bond en overdag weet ik nog niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_201952687
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nee dit was akoestisch mannetje met gitaar dus nog heel netjes :D
Komende vrijdag echt festival dan ga ik dansen en tussen de zwetende mensen *O*
Ik vond de eerste keer full on mensen en geluid wel echt wennen. Vol voetbalstadion, trommels, muziek, veel jonge :') Was echt alleen die eerste keer. Inmiddels ook wel weer bij vies herrie concert geweest en meerdere kerne in het stadion maar holy hell wat overweldigend die eerste keer. :D
pi_201952690
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 06:02 schreef minilot het volgende:
:W
Ik was 7:30 op voor mijn stukje hollen. Voor het eerst in anderhalve maand weer eens de tijd/rust om een lange duurloop te kunnen doen. 15 regenachtige kilometers in de benen nu O+
De eerste 4 km waren in het donker en eigenlijk was dat best heel lekker lopen. O+
pi_201952729
Ik begrijp het ook wel @minilot, een van mijn tofste hardloopervaringen was op zondagochtend op Ameland. Met zijn drieën op een volkomen verlaten en hartstikke mistig strand O+ Totaal post-apocalyptisch gevoel, de rest mensheid had vergaan kunnen zijn terwijl wij daar zo samen liepen.

Wat mij weerhoudt van heel vroeg lopen is dat mijn lijf 's ochtends zo pijnlijk is -O- Ik voel daar zoveel fysieke weerstand bij (misselijk enzo) dat ik beter rustig op kan staan en wat rond kan lopen of douchen voordat ik aan de bak ga. Maar 9 uur is voor mij een prima tijd :Y
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:07:21 #234
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201952742
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik vond de eerste keer full on mensen en geluid wel echt wennen. Vol voetbalstadion, trommels, muziek, veel jonge :') Was echt alleen die eerste keer. Inmiddels ook wel weer bij vies herrie concert geweest en meerdere kerne in het stadion maar holy hell wat overweldigend die eerste keer. :D
Ja ben echt benieuwd hoe het voelt ja! Zal best gek zijn.
pi_201952756
Wat hebben veel mensen fijne weekendplannen hier O+

Ik ga naar m'n oma voor haar verjaardag. Straks nog even snel de stad in voor een doosje bonbons.
Het wordt de eerste keer sinds corona dat we met die kant van de familie weer met z'n allen zijn (geen indrukwekkende groep, 12 of zo). M'n neven moeten wel vroeg weer weg want seizoenskaart voor de voetbal moet je wel benutten natuurlijk.
M'n ouders, broer en ik blijven bij oma logeren en dan gaan broer en ik morgenochtend even lekker een uurtje klauteren bij de openbare survivalbaan bij oma in de buurt. O+ Verder waarschijnlijk veel geroosterd brood met jam eten, oma helpen met haar bonbons, en hartenjagen of toepen. ^O^
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 10:11:14 #236
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201952788
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:08 schreef Tele6 het volgende:
Wat hebben veel mensen fijne weekendplannen hier O+

Ik ga naar m'n oma voor haar verjaardag. Straks nog even snel de stad in voor een doosje bonbons.
Het wordt de eerste keer sinds corona dat we met die kant van de familie weer met z'n allen zijn (geen indrukwekkende groep, 12 of zo). M'n neven moeten wel vroeg weer weg want seizoenskaart voor de voetbal moet je wel benutten natuurlijk.
M'n ouders, broer en ik blijven bij oma logeren en dan gaan broer en ik morgenochtend even lekker een uurtje klauteren bij de openbare survivalbaan bij oma in de buurt. O+ Verder waarschijnlijk veel geroosterd brood met jam eten, oma helpen met haar bonbons, en hartenjagen of toepen. ^O^
Oeh voor bonbons zou ik naar Strik gaan. Zo gruwelijk lekker O+

Hartenjagen, lang niet gedaan O+
pi_201952789
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ik begrijp het ook wel @:minilot, een van mijn tofste hardloopervaringen was op zondagochtend op Ameland. Met zijn drieën op een volkomen verlaten en hartstikke mistig strand O+ Totaal post-apocalyptisch gevoel, de rest mensheid had vergaan kunnen zijn terwijl wij daar zo samen liepen.

Wat mij weerhoudt van heel vroeg lopen is dat mijn lijf 's ochtends zo pijnlijk is -O- Ik voel daar zoveel fysieke weerstand bij (misselijk enzo) dat ik beter rustig op kan staan en wat rond kan lopen of douchen voordat ik aan de bak ga. Maar 9 uur is voor mij een prima tijd :Y
Da's balen van je lijf joh :{

Ik heb juist 's middags en 's avonds eerder pijntjes bij het sporten. Ik lijk het best te kunnen sporten op een lege maag maar dat heb je in de middag natuurlijk niet.
Vroeger moest ik wel altijd heel goed eten voor en tijdens en na het sporten, maar toen had ik ook echt nul reserves. Nu gelukkig wel. Best handig :D
pi_201952823
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ik begrijp het ook wel @:minilot, een van mijn tofste hardloopervaringen was op zondagochtend op Ameland. Met zijn drieën op een volkomen verlaten en hartstikke mistig strand O+ Totaal post-apocalyptisch gevoel, de rest mensheid had vergaan kunnen zijn terwijl wij daar zo samen liepen.
Oh wauw! O+
pi_201952853
Een dude schreef er een boek over:

Het ligt hier ergens thuis, maar voor een kwart gelezen want het was niet zo goed, maar toch! :7
pi_201952906
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:13 schreef minilot het volgende:

[..]
Oh wauw! O+
Dit was een van mijn loopjes eind mei dit jaar:
pi_201953067
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 09:33 schreef minilot het volgende:

[..]
5 miljoen jaar geleden bracht ik als puber een week een ochtendkrant rond. Toen vond ik dat ook fantastisch idd, buiten zijn voor de wereld wakker wordt. Op een of andere manier voelt dat toch anders dan knetterbeschonken nóg op zijn rond die tijd.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201953221
Ik ruik vandaag plots verdacht weinig. Proef daardoor ook vreemd. Niet helemaal niet, maar meer aroma, niet echt smaak.
Wat een rare gewaarwording.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201953293
Oops Vanyel. Wordt het testen?
Jij werkt toch thuis? Nou ja, zegt ook niks.

Vanmorgen 1-2-3- en in iedere arm tegelijkertijd een vaccin: pneumococcen en griepprik.

@Barreltje hoe ga je die ruimte opvullen van de eettafel? Op de foto’s staat ie er ws nog? De ruimte spreekt voor zich.
Je kunt ook naar de kringloop voor vul- meubilair!?
pi_201953353
Ja en ja, maar ik was vorige week voor het eerst in meer dan een jaar op locatie...
En ik ben ziek. Heus en echt lamlendig zielig niet willen bewegen ziek. Doe ik ook niet vaak. Kan het ook van zijn.
pi_201953381
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:01:10 #246
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201953448
quote:
Dank O+
pi_201953565
Ik heb mn socials uitgelogd, op twitter na, dus als jullie de parels weer hier kunnen delen, lijkt me dat mooi :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 oktober 2021 @ 11:18:43 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201953626
quote:
_O-

QUa weekendplannen verder koffer in pakken. Huisje poetsen. Morgen bockbiertjes drinken in Amsterdam met de Bockentocht :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201953707
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:51 schreef Vanyel het volgende:
Ja en ja, maar ik was vorige week voor het eerst in meer dan een jaar op locatie...
En ik ben ziek. Heus en echt lamlendig zielig niet willen bewegen ziek. Doe ik ook niet vaak. Kan het ook van zijn.
:o

Maak je een filmpje voor ons waarin je stoïcijns een ui en een habanero eet? Aaahtoeee aaahtoeee?
pi_201953734
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
5 miljoen jaar geleden bracht ik als puber een week een ochtendkrant rond. Toen vond ik dat ook fantastisch idd, buiten zijn voor de wereld wakker wordt. Op een of andere manier voelt dat toch anders dan knetterbeschonken nóg op zijn rond die tijd.
Dat zijn gewoon 2 paralelle werkelijkheden. De nog wakker om half 7 werkelijkheid en de al wakker om half 7 werkelijkheid O+
pi_201953898
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:o

Maak je een filmpje voor ons waarin je stoïcijns een ui en een habanero eet? Aaahtoeee aaahtoeee?
Ik proef minder liefje. Niet niet.
En ik groei dit jaar jalapenos en 2 paars naar rood verkleurende pepers waarvan ik nu niet kan bedenken hoe ze heten, geen habaneros.
pi_201953908
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:39 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik proef minder liefje. Niet niet.
En ik groei dit jaar jalapenos en 2 paars naar rood verkleurende pepers waarvan ik nu niet kan bedenken hoe ze heten, geen habaneros.
We geven het nog 2 dagen O+
pi_201953975
Ik voel me helemaal gesterkt door je medeleven O+
pi_201954036
quote:
_O-

Is 'm niet hoor ;)
pi_201954048
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:51 schreef Vanyel het volgende:
Jekkes, beterschap!
pi_201954071
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 11:47 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel me helemaal gesterkt door je medeleven O+
O+ kusjekroel O+
pi_201954154
Meh, mijn mandarijn is meh.
pi_201954226
(hard.. voor mij niet weggelegd-) lopen in het donker/in de nacht is inderdaad heel O+
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:25:19 #259
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201954362
goedemorgen. Zo''n dag dat opstaan overboden en wellicht wel optioneel is.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:41:55 #260
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201954554
}:|
Pa eet koekje..
Voelt iets in kond.. gooit dat in puinzak..

Beseft 1 minuut later dat het zn kies/gouden kroon was.. dus nu is ie de puinzak aan het uitmesten.... 8)7
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:43:19 #261
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201954587
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:04 schreef Lonaa het volgende:
Meh, mijn mandarijn is meh.
Mandarijnen.. de Russische roulette van de groenten en fruit wereld...
pi_201954603
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 10:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Da's balen van je lijf joh :{

Ik heb juist 's middags en 's avonds eerder pijntjes bij het sporten. Ik lijk het best te kunnen sporten op een lege maag maar dat heb je in de middag natuurlijk niet.
Vroeger moest ik wel altijd heel goed eten voor en tijdens en na het sporten, maar toen had ik ook echt nul reserves. Nu gelukkig wel. Best handig :D
Ach, het is een status quo waar ik mee kan leven. Ik heb al 20 jaar eigenlijk wel dagelijks pijn en er zijn momenten geweest waarop ik me daardoor veel beperkter voelde. Als ik geen gekke dingen doe gaat het na het douchen de hele dag heel prima en ik kan zowaar hardlopen zonder problemen (en uit eten en een hele dag cursus volgen en zo is er nog wel meer). Niet door nacht en ontij hollen is dan een kleine prijs.

Los daarvan denk ik dat ik wel eten in mijn maag nodig heb om te sporten. En dat ligt niet aan een gebrek aan reserve :')
pi_201954613
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:41 schreef Barreltje het volgende:
Pa eet koekje..

Beseft 1 minuut later dat het zn kies/gouden kroon was.. dus nu is ie de puinzak aan het uitmesten.... 8)7
Je bedoelt hopelijk mond? :o
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 12:47:15 #264
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201954639
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Misschien issie wel heel tactiel met z'n eten..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201954654
Ik ben een lege-maag-sporter. Dus op zaterdag, wanneer ik van 10 tot 11:30 op sportschool ben, en daarna rondje met honden loop, ontbijt ik zo rond 12:30. Nu dus. Tuinbonen met ham en champignons en een restje bonen met gehakt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201954721
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:43 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Mandarijnen.. de Russische roulette van de groenten en fruit wereld...
Is echt zo. :Y
pi_201954742
Ik kan mandarijnen echt een van de lekkerste soorten fruit vinden maar ook een van de allersmerigste.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 13:00:04 #268
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201954794
Ik had laatst hele donkere mandarijnen, in een zwart-achtig netje van de AH. Die waren echt stuk voor stuk verrukkelijk. Maar zaten er ook maar paar in t zakje...
pi_201954919
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:41 schreef Barreltje het volgende:
Pa eet koekje..

Oh shit
pi_201955113
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 12:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:Y
Moest 2x lezen voor ik zag dat het niet de d was die moest worden aangepast.
pi_201955121
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y
Moest 2x lezen voor ik zag dat het niet de d was die moest worden aangepast.
Ik dus ook :Y
pi_201955173
Hopelijk is het een gewone (vervelende) verkoudheid @Vanyel

En balen voor BarrelPa, is de kroon alweer gevonden?

Mandarijntjes, ik heb nu een lading die heerlijk smaakt maar heel lastig pelt
pi_201955323
Bijna 6 liter limoncello klaar. O+

En weer naar de afrikaandermarkt geweest. Dus ik heb weer een weekvoorraad chutney gemaakt. O+

Prima zaterdagje.
pi_201955347
Ik laat mandarijnen gewoon standaard liggen. Heel soms pak ik er eentje op m'n werk, maar dan heb ik in ieder geval nooit het risico dat ik een heel netje met smerige heb.
pi_201955542
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 13:49 schreef Myraela het volgende:
Bijna 6 liter limoncello klaar. O+

En weer naar de afrikaandermarkt geweest. Dus ik heb weer een weekvoorraad chutney gemaakt. O+

Prima zaterdagje.
Limoncello *O* :9

Hier ook prrrrima regenachtig dagje O+
Geen zin in gym of wandel.
Wasjes, bed verschonen, kranten en bellen met kinT O+
pi_201956562
Wij zijn vanmorgen in het tuincentrum geweest in de regen. Paar praktische zaken en flink veel bloembollen gekocht. Doel is aan de zijkant van het huis een bloemenweide te creëeren, met een combi van bollen en zaden. Daar liggen ook stapstenen, daar komt sedum tussen te liggen. Zo'n zin om met de tuin aan de slag te gaan....

Nu aan het koken. Vanavond kip, patat en appelmoes. En als toetje zelfgemaakte vla...
pi_201956714
Ik had wel een hele goede peer :9
pi_201956807
Ik ben net aangekomen op mijn werk. Hopelijk is de opname rustig(er) dan van de week, want qua personeel houdt het vanavond niet over qua bezetting.

Vanochtend nog wel een bod gedaan op een heel tof huis. Waarschijnlijk volkomen kansloos, maar goed, wie niet waagt....
pi_201956827
Ik had een mazzeltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201956870
Wat is er mazzel aan een leeg spoeltje?

Oh ik snap het al: spoeltje was op 30cm na leeg nádat je naaiklusje klaar was :!
pi_201956904
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:49 schreef sigme het volgende:
Wat is er mazzel aan een leeg spoeltje?

Oh ik snap het al: spoeltje was op 30cm na leeg nádat je naaiklusje klaar was :!
Yep
pi_201956908
Beterschap @Vanyel!
En tof zelf limoncello gemaakt @Myraela!
Spannend van het bod @Candaasje , ik duim toch voor jullie! En een rustige dienst gewenst. Wat sneu van het hondje trouwens van laatst die het toch niet heeft overleefd :'(

Ik had een paar fijne dagen, ondanks hier en daar een grens getest en tegengekomen, maar wel ook leuke dingen waar ik blij van werd. Donderdag ochtend wandelen met vriendin, middag even gewerkt. Avond balletjes op goal geslagen kwartier, kwartier even rust, halfuurtje ballen aangegooid, uurtje rustig in het donker met muziekje op gewandeld, uurtje gezellig gedaan met mannenteam, even getongd bij het hek, naar huis. Eenmaal thuis merkte ik dat het toch wat veel was geweest dus met beetje hoofdpijn in bed, dus de uitnodiging bij het hek van leukejongen om daar te slapen toch maar afgewezen. Gister lang uitgeslapen, eind vd middag 2.5 uur gewerkt waarvan eerste 2u echt fijn, laatste halfuurtje was net te lang. Sta 75% ziekgemeld dus dat is 2u per dag, maar toen ik wilde afsluiten werd ik nog gebeld voor iets dringends en toen voelde ik me nog OK dus aangenomen. Volgende keer echt max 2 dus. Vanochtend appje gestuurd of leukejongen brak bij mij verder wilde slapen (helaas, hij was bij een vriend blijven slapen na zuipen) en weer verder in slaap gesukkeld. Vaatwasser uit en ingeruimd, afgewassen, kattenbak verschoond, op de bank gehangen terwijl robotstofzuiger woonkamer heeft gestofzuigd en gedweild.

Nu op de bank met schaatsen met beetje hoofdpijn, dus geluid aan en ik lig op de bank de andere kant op te kijken zodat ik scherm niet zie. Vanavond nog (klein) verjaardagsfeestje van de buurvrouw, en eigenlijk moet ik nog een kadootje halen, maar misschien maak ik wel leuk kaartje met een tegoedbon om energie te sparen.

/Einde dagboek
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:50:30 #283
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201957772
Ik heb deeg rijzend voor het ontbijt van morgen.

Helaas verdubbelde ik wel het droge deel van het recept, maar niet het natte deel.... Dus werd de deegmachine heel warm voor ik mn fout doorhad...

Straks het brood inelkaar zetten en dan ingepakt in de koelkast voor een nachtje langzaam narijzen.
pi_201957853
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:44 schreef Candaasje het volgende:
Vanochtend nog wel een bod gedaan op een heel tof huis. Waarschijnlijk volkomen kansloos, maar goed, wie niet waagt....
Ik ga voor je duimen! Duim je ook mee voor mij? Wij hebben precies hetzelfde gedaan. :D Kans op kansloos is 99%, maarja.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:58:39 #285
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201957897
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 16:55 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik ga voor je duimen! Duim je ook mee voor mij? Wij hebben precies hetzelfde gedaan. :D Kans op kansloos is 99%, maarja.
Oeh spannend! Ook voor candaas!

Hoop het voor jullie!
pi_201957921
Oef. Ik klaag al eeuwen over te weinig licht in de keuken. Nu denkt Mrs V iets gevonden te hebben wat me gelukkig zal maken. Op zich heeft ze gelijk. Voor het eiland dan, aan de muurkant moet dan nog een andere oplossing gevonden worden.
Kost maar 900E :X
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 17:05:15 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201958008
Ik zou gaan voor een ledstripje van 9,-
pi_201958022
Nog niet misschien
pi_201958448
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 15:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Beterschap @:Vanyel!
En tof zelf limoncello gemaakt @:Myraela!
Spannend van het bod @:Candaasje , ik duim toch voor jullie! En een rustige dienst gewenst. Wat sneu van het hondje trouwens van laatst die het toch niet heeft overleefd :'(

Ik had een paar fijne dagen, ondanks hier en daar een grens getest en tegengekomen, maar wel ook leuke dingen waar ik blij van werd. Donderdag ochtend wandelen met vriendin, middag even gewerkt. Avond balletjes op goal geslagen kwartier, kwartier even rust, halfuurtje ballen aangegooid, uurtje rustig in het donker met muziekje op gewandeld, uurtje gezellig gedaan met mannenteam, even getongd bij het hek, naar huis. Eenmaal thuis merkte ik dat het toch wat veel was geweest dus met beetje hoofdpijn in bed, dus de uitnodiging bij het hek van leukejongen om daar te slapen toch maar afgewezen. Gister lang uitgeslapen, eind vd middag 2.5 uur gewerkt waarvan eerste 2u echt fijn, laatste halfuurtje was net te lang. Sta 75% ziekgemeld dus dat is 2u per dag, maar toen ik wilde afsluiten werd ik nog gebeld voor iets dringends en toen voelde ik me nog OK dus aangenomen. Volgende keer echt max 2 dus. Vanochtend appje gestuurd of leukejongen brak bij mij verder wilde slapen (helaas, hij was bij een vriend blijven slapen na zuipen) en weer verder in slaap gesukkeld. Vaatwasser uit en ingeruimd, afgewassen, kattenbak verschoond, op de bank gehangen terwijl robotstofzuiger woonkamer heeft gestofzuigd en gedweild.

Nu op de bank met schaatsen met beetje hoofdpijn, dus geluid aan en ik lig op de bank de andere kant op te kijken zodat ik scherm niet zie. Vanavond nog (klein) verjaardagsfeestje van de buurvrouw, en eigenlijk moet ik nog een kadootje halen, maar misschien maak ik wel leuk kaartje met een tegoedbon om energie te sparen.

/Einde dagboek
Hoi dagboek. Je doet teveel, neem je HS serieuzer en zoek geen grenzen op. Verder daarvoor al afhaken ^O^
:*
pi_201958707
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 16:59 schreef Vanyel het volgende:
Oef. Ik klaag al eeuwen over te weinig licht in de keuken. Nu denkt Mrs V iets gevonden te hebben wat me gelukkig zal maken. Op zich heeft ze gelijk. Voor het eiland dan, aan de muurkant moet dan nog een andere oplossing gevonden worden.
Kost maar 900E :X
Plaatje?
pi_201958752
pi_201959195
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 17:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoi dagboek. Je doet teveel, neem je HS serieuzer en zoek geen grenzen op. Verder daarvoor al afhaken ^O^
:*
Ik weet dat het goedbedoeld advies is :* , maar ik merk dat het toch wat irritatie bij me oproept. Maar het advies is denk ik op verouderde informatie gebaseerd, wat niet gek is omdat die informatie zelfs bij huisartsen nog redelijk hardnekkig is, dus daarom een uitleg.

Ik neem mijn hersenschudding bloedserieus. Anders zou ik me niet 75% ziekgemeld hebben op werk, iets waar volgens mij heel duidelijk van was dat ik dat geen makkelijke beslissing vond. Zelfs opgehoogd van 50% naar 75% toen ik na drie dagen merkte dat 50% werken teveel was nog.
Advies van de hersenschudding poli aan de telefoon bij maken vd afspraak was heel duidelijk. Doe niet teveel, maar óók zeker niet te weinig. Het advies van vooral rust nemen bij een hersenschudding is achterhaald. De prikkels die gaan, moet ik van hen juist blijven doen, want anders gaat de huidige belastbaarheid nog verder achteruit (en ben je dus nog verder van huis). Die wil je juist in stand houden. Alleen merk ik pas achteraf of iets goed ging of net teveel was - en dat is bijna altijd zo, gaven zij aan. Dus ik kom er niet onderuit om af en toe erachter te komen dat een grens iets dichterbij lag dan ik dacht. Anders doe je altijd (veel) minder dan kan, als je nooit bij die grens in de buurt komt, en dat raden ze dus óók af, want dan gaat je belastbaarheid steeds iets achteruit.
Ik doe dus precies wat me is aangeraden door de poli die gespecialiseerd is in sportgerelateerde hersenschuddingen.

Als voorbeeld donderdag: vorige week heb ik half uur balletjes op goal geslagen, uur gewandeld en twee uur zitten kletsen met het team. Dat ging prima, nergens last van erna. Daarom dit keer half uur ballen aangooien toegevoegd, maar wel kwartier ballen op goal slaan eraf gehaald en uur minder met het team zitten kletsen. Dat was dus een doordachte beslissing op basis van mijn ervaring van vorige week, waarvan ik had gedacht dat het ook zou kunnen. Helaas bleek dat toch niet zo te zijn, dus volgende keer haal ik er weer iets af.

Na even slapen net is de hoofdpijn nu weg en ik ga nu twee uur boekje lezen voor ik even naar feestje van buren ga. Daar blijf ik een uurtje, of korter als ik eerder al het teveel vind, en daarna ga ik naar bed en kan ik slapen tot morgen 10u.
pi_201959751
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 18:08 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik weet dat het goedbedoeld advies is :* , maar ik merk dat het toch wat irritatie bij me oproept. Maar het advies is denk ik op verouderde informatie gebaseerd, wat niet gek is omdat die informatie zelfs bij huisartsen nog redelijk hardnekkig is, dus daarom een uitleg.

Ik neem mijn hersenschudding bloedserieus. Anders zou ik me niet 75% ziekgemeld hebben op werk, iets waar volgens mij heel duidelijk van was dat ik dat geen makkelijke beslissing vond. Zelfs opgehoogd van 50% naar 75% toen ik na drie dagen merkte dat 50% werken teveel was nog.
Advies van de hersenschudding poli aan de telefoon bij maken vd afspraak was heel duidelijk. Doe niet teveel, maar óók zeker niet te weinig. Het advies van vooral rust nemen bij een hersenschudding is achterhaald. De prikkels die gaan, moet ik van hen juist blijven doen, want anders gaat de huidige belastbaarheid nog verder achteruit (en ben je dus nog verder van huis). Die wil je juist in stand houden. Alleen merk ik pas achteraf of iets goed ging of net teveel was - en dat is bijna altijd zo, gaven zij aan. Dus ik kom er niet onderuit om af en toe erachter te komen dat een grens iets dichterbij lag dan ik dacht. Anders doe je altijd (veel) minder dan kan, als je nooit bij die grens in de buurt komt, en dat raden ze dus óók af, want dan gaat je belastbaarheid steeds iets achteruit.
Ik doe dus precies wat me is aangeraden door de poli die gespecialiseerd is in sportgerelateerde hersenschuddingen.

Als voorbeeld donderdag: vorige week heb ik half uur balletjes op goal geslagen, uur gewandeld en twee uur zitten kletsen met het team. Dat ging prima, nergens last van erna. Daarom dit keer half uur ballen aangooien toegevoegd, maar wel kwartier ballen op goal slaan eraf gehaald en uur minder met het team zitten kletsen. Dat was dus een doordachte beslissing op basis van mijn ervaring van vorige week, waarvan ik had gedacht dat het ook zou kunnen. Helaas bleek dat toch niet zo te zijn, dus volgende keer haal ik er weer iets af.

Na even slapen net is de hoofdpijn nu weg en ik ga nu twee uur boekje lezen voor ik even naar feestje van buren ga. Daar blijf ik een uurtje, of korter als ik eerder al het teveel vind, en daarna ga ik naar bed en kan ik slapen tot morgen 10u.
Mijn goedbedoelde, bezorgde advies is gebaseerd op mijn werkervaring op de poli neurologie. En idd wisselt het advies per poli/arts en worden veel medische zaken in de loop der tijd bijgesteld.
Toch wilde ik je dit meegeven en sorry als het je irriteerde :)
pi_201959807
quote:
Strak en handig idd. Wie weet is t ergens toch goedkoper te vinden!
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:14:21 #295
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201960204

Morgenochtend afbakken....
pi_201960255
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:14 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]

Morgenochtend afbakken....
Hey, die zag ik net nog voorbij komen op Tiktok. :D Lijkt me erg lekker.
pi_201960292
Eerste glaasje limoncello geproefd. :9 Lekker. Wel erg sterk, maar ik ben dan ook niets gewend.
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:19:35 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201960299
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:17 schreef Myraela het volgende:

[..]
Hey, die zag ik net nog voorbij komen op Tiktok. :D Lijkt me erg lekker.
Daar had ik m ook vandaan; ik heb mijn eigen ook wel gepost, maar alleen voor mn eigen volgers ;)
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:31:00 #299
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201960490
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:19 schreef fietsie het volgende:

[..]
Daar had ik m ook vandaan; ik heb mijn eigen ook wel gepost, maar alleen voor mn eigen volgers ;)
Is er iets speciaals aan van tiktok ?

Zien er goed uit! :9
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:33:21 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201960525
Ipv dat je er losse broodjes van maakt laat je ze aan een centrale "ruggengraat" vastzitten...
  zaterdag 30 oktober 2021 @ 19:35:47 #301
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201960575
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 19:33 schreef fietsie het volgende:
Ipv dat je er losse broodjes van maakt laat je ze aan een centrale "ruggengraat" vastzitten...
Ahhh ok, doe je nog een foto na het bakken morgen? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')