quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:25 schreef Lienekien het volgende:
De slechte seks met André was natuurlijk ook de schuld van Monique.
Van Hazes wel?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nou niet echt een das-een-patente-kerel-vibe bij die vieskees van een Waylon...
Nee, maar dat zeg ik dan ook totaal nergens, dus dat maakt deze vraag compleet overbodig.quote:
Bij wie zou je het wel hebben?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, maar dat zeg ik dan ook totaal nergens, dus dat maakt deze vraag compleet overbodig.
Nee.quote:
Zo is het ook gegaan.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:39 schreef praadje het volgende:
Natuurlijk kon Bridget niets anders zeggen dan dat Johnny beter was. Ik zag er de humor wel van in. Johnny is gewoon zichzelf, ook in zijn shows.
Moest wel lachen toen hij aan het einde vroeg of ze ergens op terug wilde komen. Zei nee zei en hij heel dubbelzinnig zei dat hij dat ook maar niet deed dan.
Het is natuurlijk een talkshow met een knipoog.
Bibi is momenteel helaas behoorlijk verzwakt door HG, las ik.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat weerhoudt haar vast niet een poging te wagen, maar indien wel hoop ik dat Bibi idd gehakt van haar maakt.
Gatver, wat een hoerquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 16:50 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Bibi is momenteel helaas behoorlijk verzwakt door HG, las ik.
Ik had een collega die op dit soort momenten plus net na een bevalling werk ging maken van de vader (in spe)
Ben benieuwd wie daar in gaat trappen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:54 schreef -river- het volgende:
Ik ben benieuwd achter welke bezette BN-er Sarah nu aangaat.
Toen hij nog jong was en in GTST speelde vond ik hem leukquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nou, dit. Wat een domme vraag. Was dit om André nog even verder een trap na te geven of om het ego van Johnny op te hemelen?
Trouwens, sex met Johnny de MolMoet er niet aan denken.
Ja, toen ging ie nog wel. Nu heeft ie een afgeleefde kop. En ik vind hem gewoon viezig.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:09 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Toen hij nog jong was en in GTST speelde vond ik hem leuk
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:04 schreef vencodark het volgende:
Ik zie, zo los van elkaar, amper verschil tussen Monique en Sarah.
quote:Sarah van Soelen krijgt sneer van Anouk Smulders: 'Onverstandig'
Anouk Smulders vindt het buitengewoon onverstandig dat Sarah van Soelen zo met kruimels blijft strooien over haar relatiestatus met André Hazes jr. "Dan weet je dat er bovenop gedoken wordt.
quote:Sarah is door alle showmedia benaderd met de vraag waarom ze André's initialen uit haar biografie heeft verwijderd, behalve door RTL Boulevard.
Boulevard kan Sarah niet meer bereiken, zegt presentator Luuk Ikink. "Wat het zegt weten we niet, want ze heeft ons geblokkeerd op WhatsApp, dus we kunnen het niet meer vragen."
Zelfs allebei dat wipneusje.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 17:44 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
[ instagram ]
Die comments...
Boulevard geblokkeerd. Wat heeft Boulevard recentelijk over haar gezegd, wat andere programma’s niet hebben gezegd?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:13 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
filler moustache
https://www.mediacourant.(...)ulders-onverstandig/
[..]
[..]
Wow, compleet andere neus dan die hierbovenquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:52 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom altijd? Eerst Monique en Yolanthe, nu Sarah, ja dat is met een H, Mike.
Professionele shoot (+haar & make-up) voor nucacosmeticsquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, compleet andere neus dan die hierboven
Of heel goed geschoten.
Oh dat zie ik er niet in, maar de neus wel ‘goed geschoten’.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:58 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Professionele shoot (+haar & make-up) voor nucacosmetics
Ik had ook ergens ooit op FOK! begrepen dat hij en zijn ‘leuke Bibi’ best heftige ruzies hebben. Ik weet niet meer wie het precies zei, maar het was in elk geval een van de paar ‘uit de wandelgangen’ users die FOK! rijk is.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 13:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb nou niet echt een das-een-patente-kerel-vibe bij die vieskees van een Waylon...
Op zich vind ik deze twee wel bij elkaar passen i.t.t. Monique of Yo.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:52 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Dan botst de bumber van de Mini van Sarah met de bumpers van Samantha.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:07 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op zich vind ik deze twee wel bij elkaar passen i.t.t. Monique of Yo.
Alleen ik ben dan wel benieuwd hoe dat zou gaan tussen Sam en Sarah,![]()
.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan botst de bumber van de Mini van Sarah met de bumpers van Samantha.
Welnee, lijkt me nou ook niet iemand waar je een goed gesprek mee voert. Rachel zei toen dat ze slim was. Nou ik zie alleen maar op haar verhaal dat achterlijke gedrag met die tong elke keer uitsteken. Dat komt nou niet heel intelligent over. Dus dat past wel samen.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:06 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het ook een vreselijke vent, maar volgens mij interesseert dat Sarah niet zoveel.
Dezelfde wijk inderdaad, kwam Barbie ooit tegen bij de Coop in Hillegersberg. Toen was ze heel oranje, schrok me kapot.quote:
Ja smerig, die vieze tong.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 23:07 schreef shomila het volgende:
[..]
Welnee, lijkt me nou ook niet iemand waar je een goed gesprek mee voert. Rachel zei toen dat ze slim was. Nou ik zie alleen maar op haar verhaal dat achterlijke gedrag met die tong elke keer uitsteken. Dat komt nou niet heel intelligent over. Dus dat past wel samen.
quote:'André Hazes jr. moet oppassen voor fatale afloop ŕ la Amy Winehouse'
André Hazes jr. moet ervoor waken dat hij niet in de voetsporen treedt van Amy Winehouse, die is overleden na een kort leven vol drank en drugs. Dat zegt verslavingsdeskundige Bram Bakker.
Sowieso lekker professioneel van Bram zulke uitspraken en er zijn bovendien geruchten dat hij ook de begeleider van Sarah is geweest. Of sorteert hij (ingehuurd door team An2) voor op een hereniging met Monique, die noodzakelijk is, anders gaat ie doohood.quote:Verslavingsdeskundige Bram Bakker twijfelt er niet aan dat de recente afwezigheid van André Hazes jr. te maken had met een opname in een verslavingskliniek, zegt hij in weekblad Privé. Het is volgens hem namelijk 'wel heel toevallig' dat hij vier weken weg was. "Patiënten worden in de regel vier weken behandeld."
Zware tijd tegemoet
Pas ná de behandeling in een kliniek wordt het pas echt lastig voor mensen die verslaafd zijn, aldus Bram. "Ik ken de psychische situatie van André niet, maar dat er wat aan de hand is, mag duidelijk zijn. Als er mogelijk ook nog gedoe is met de relatie, dan gaat een artiest ook na een opname een zware tijd tegemoet."
Wat maakt het zo lastig voor een ster als André? "Het meest wrange is dat een verslaving vaak bijdraagt aan de carričre van een artiest. Zeker als je naar artiesten kijkt als Amy Winehouse, de zangeres die tien jaar geleden aan een overdosis drugs overleed."
Amy Winehouse
Bram hoopt dat André ervoor waakt dat hij niet in Amy's voetsporen treedt. "Die jonge vrouw stond continu op het podium en iedereen adoreerde haar, maar niemand greep in. De fatale afloop was dan ook dramatisch, zeker als en artiest zo ongelooflijk populair is. Daarin schuilt net als misschien wel bij André Hazes het gevaar."
Het is volgens Bram noodzakelijk dat André goede mensen om zich heen heeft. Nu het uit is met Sarah van Soelen, kan hij misschien geholpen worden door zijn ex Monique Westenberg, naar wie hij terug zou willen. "Veel addicts die er tevens volledig psychisch doorheen zitten, schreeuwen meestal om hulp van geliefden om zich heen."
Privé
Het artikel 'Dré's drama: de grootste klap moet nog komen' kunt u lezen in de nieuwe Privé.
Waylon lijkt me nou niet de makkelijkste.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had ook ergens ooit op FOK! begrepen dat hij en zijn ‘leuke Bibi’ best heftige ruzies hebben. Ik weet niet meer wie het precies zei, maar het was in elk geval een van de paar ‘uit de wandelgangen’ users die FOK! rijk is.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 14:05 schreef roos94 het volgende:
[..]
Die schuift zijn italiaanse worst overal naar binnen, geen probleem
Haha André met Amy vergelijken! Tuuuurlijk.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:05 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-a-la-amy-winehouse/
[..]
[..]
Sowieso lekker professioneel van Bram zulke uitspraken en er zijn bovendien geruchten dat hij ook de begeleider van Sarah is geweest. Of sorteert hij (ingehuurd door team An2) voor op een hereniging met Monique, die noodzakelijk is, anders gaat ie doohood.
Dat hebben ze allebei ook wel in interviews gezegd, geloof ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 22:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik had ook ergens ooit op FOK! begrepen dat hij en zijn ‘leuke Bibi’ best heftige ruzies hebben. Ik weet niet meer wie het precies zei, maar het was in elk geval een van de paar ‘uit de wandelgangen’ users die FOK! rijk is.
Ah, net zo'n toxic relatie als lil en vaes?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat hebben ze allebei ook wel in interviews gezegd, geloof ik
Daar geloof ik niets van. Nooit iets van gelezen of over gehoord.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ah, net zo'n toxic relatie als lil en vaes?
https://www.story.nl/arti(...)teboven-van-ex-andrequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:52 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Het is een roerige tijd voor Sarah van Soelen, influencer en ex van André Hazes. Sinds haar relatie met de volkszanger staat het leven van de blondine dan ook volop in de schijnwerpers en niet op een positieve manier. Nu van Soelen weer single is, lijkt er een nieuwe liefde op te duiken. Voormalig Oh Oh Cherso-ster, Michael van der Plas, ziet Andrés ex wel zitten. Hij deelt een foto van Sarah op zijn Instagram en schrijft daarbij: 'Beautiful'.
Oog voor exen André
Van Soelen is niet de eerste ex van André waar Michael een oogje op lijkt te hebben. Ook met ex Monique zou de realityster wel een beschuitje willen eten. Dit liet hij volgens Shownieuws afgelopen zomer weten op Instagram.
quote:Liefdesdrama
Het liefdesdrama 'Monique, André, Sarah' kent alleen maar verliezers. Monique als alleenstaande moeder die keer op keer teleurgesteld raakt in de vader van haar kind, André die in een 'emotionele' burn-out zit en Sarah die bakken met negativiteit over zich heen krijgt.
Terugslaan
De (stief-)ouders van Sarah, Rudolf en Rebecca, maken zich naar verluidt op voor en krachtig statement over alle nare roddels die ze over hun dochter voor de kiezen hebben gekregen - ze willen keihard terugslaan naar de mensen die Sarah, die ooit moedig een drugsverslaving overwon, hebben willen beschadigen, puur en alleen omdat ze de vrouw was aan wie André zijn hart verloor toen Monique dat gewoonweg niet voldoende opgewarmd kreeg.
Als er iemand is waar ik een nog grotere afkeer van heb dan van Waylon dan is het Bram Bakker wel.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:05 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-a-la-amy-winehouse/
[..]
[..]
Sowieso lekker professioneel van Bram zulke uitspraken en er zijn bovendien geruchten dat hij ook de begeleider van Sarah is geweest. Of sorteert hij (ingehuurd door team An2) voor op een hereniging met Monique, die noodzakelijk is, anders gaat ie doohood.
Vreselijk idd, wat een eigengeiler. Zogenaamd psychiater maar laat zich te pas en te onpas uit over psychologie en allerlei aannames over bekende mensen en is nu werkzaam als de zoveelste vage coach.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er iemand is waar ik een nog grotere afkeer van heb dan van Waylon dan is het Bram Bakker wel.
Damn, wat een staaltje gebrek aan professionaliteit is die man zeg, met altijd weer zijn conclusies en diagnoses over BN'ers die hij nog nooit gesproken heeft, laat staan dat ze zijn cliënt zijn (dan was het uiteraard nog fouter geweest in de bladen te roeptoeteren wat er aan de hand is).
Hele nare man, ik denk dat ik nog liever met Antwee, Gordon en Geer te maken heb (zelfs als die 2 ruziën) dan met Waylon en Bram Bakker, brrr
Wie bekritiseert haar lichaam dan?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:02 schreef JaneDoe het volgende:
Je moet je eens afvragen of het normaal is om Sarah te bekritiseren om haar pure lichaam.
Guido den AANTREKKERED-flavorquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:48 schreef Phoebster het volgende:
Waarom zijn die story artikelen zo pijnlijk slecht... De gemiddelde fan fiction is beter
Jawel, ik heb het ook gelezen. Zo Ron de tijd dat Bibi het perfecte plaatje won. Het kan flink knallen tussen die twee.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:24 schreef fleuril het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Nooit iets van gelezen of over gehoord.
Ziet eruit als een liefdevol gezinnetje
Ik vond het ook zeer ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Nou ja!!! De seks met mijn ex stelde ook niet zoveel voor maar dat ga je toch niet zeggen!!
De sex met de ex van -river- ?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeer ongemakkelijk.
Nee de vragen die Johnny stelde aan Bridget.quote:
Zuchtttt...quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee de vragen die Johnny stelde aan Bridget.
En toch is zij na 1 interactie met André bij Patty’s huwelijk, later weer teruggekeerd.quote:Op maandag 1 november 2021 06:56 schreef quirina het volgende:
Johnny deed het lekkerder dan Andre.. ouch die was zeker onder de gordel.
quote:Op maandag 1 november 2021 07:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch is zij na 1 interactie met André bij Patty’s huwelijk, later weer teruggekeerd.
So.
Betekent nog steeds niet dat de sex fantastisch was.quote:Op maandag 1 november 2021 07:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch is zij na 1 interactie met André bij Patty’s huwelijk, later weer teruggekeerd.
So.
Ordinair gevingerd worden wanneer je 40+ bent door een knulletje in het drankhok is nou niet bepaald seks te noemenquote:Op maandag 1 november 2021 08:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Betekent nog steeds niet dat de sex fantastisch was.
ieuwwwquote:Op maandag 1 november 2021 08:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ordinair gevingerd worden wanneer je 40+ bent door een knulletje in het drankhok is nou niet bepaald seks te noemen
Oh zeker niet, maar het maakte haar wel nieuwsgierig!quote:Op maandag 1 november 2021 08:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Betekent nog steeds niet dat de sex fantastisch was.
André Hazes Jr.quote:Op maandag 1 november 2021 13:16 schreef JourneyBlue het volgende:
[ instagram ]
Verwachten mensen een surprise-guest ofzo?
Hij schijnt een emotionele burn-out te hebbenquote:
Ik lees reacties van mensen die de kaarten al een tijd in huis hebben, weet niet of er eerdere concerten zijn afgelast ivm Corona?quote:Op maandag 1 november 2021 13:16 schreef JourneyBlue het volgende:
[ instagram ]
quote:Op maandag 1 november 2021 13:50 schreef Sponge-Bob het volgende:
[..]
Ik lees reacties van mensen die de kaarten al een tijd in huis hebben, weet niet of er eerdere concerten zijn afgelast ivm Corona?
En er bieden meerdere mensen hun kaarten te koop aan! Dus mocht er nog ieman willen gaan, check de reacties
quote:Op maandag 1 november 2021 14:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Bron: ticketswap
Mwah, nu pas uitverkocht voor komend weekend, terwijl de concerten eerst eerder gepland stonden is best laat.quote:Op maandag 1 november 2021 13:16 schreef JourneyBlue het volgende:
[ instagram ]
Waar moet die droef toeter van bijkomen dan?quote:Op maandag 1 november 2021 18:09 schreef JourneyBlue het volgende:
[ instagram ]
[ instagram ]
Classy foto's: 1: een volwassen man op een Range Rover, 2e dacht ik even dat het Bridget was.
vakantie? Hij is drie dagen weggeweest...quote:Op maandag 1 november 2021 18:09 schreef JourneyBlue het volgende:
[ instagram ]
[ instagram ]
Classy foto's: 1: een volwassen man op een Range Rover, 2e dacht ik even dat het Bridget was.
Zo zie je maar weer hoe uitwisselbaar Monique, Bridget en Sarah zijn.quote:Op maandag 1 november 2021 18:09 schreef JourneyBlue het volgende:
[ instagram ]
[ instagram ]
Yvonne is wel een geldwolf, maar veel figuren willen haar nu kapot maken door al haar nieuwtjes.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:50 schreef Majoraan het volgende:
Die reality.fbi begint wel een beetje sneu te worden. Afgunst?
Nou zeker Yvonne is een obsessie. Elk dingetje pakt diegene aan om haar naar beneden te halen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 18:50 schreef Majoraan het volgende:
Die reality.fbi begint wel een beetje sneu te worden. Afgunst?
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Dazalbest het volgende:
Bom gebarste, Sarah doorgedraaid? Andre die het met Raggel samen persoonlijk is gaan uitmaken![]()
![]()
Kan reality niet delen
Huh? Maar het was toch via face-time uitgemaakt?quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Dazalbest het volgende:
Bom gebarste, Sarah doorgedraaid? Andre die het met Raggel samen persoonlijk is gaan uitmaken![]()
![]()
Kan reality niet delen
Hopelijk doen ze dat statement echt ter afsluiting van het hele circus en trekken ze er vooral zelf lering uit.quote:Op dinsdag 2 november 2021 22:14 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Huh? Maar het was toch via face-time uitgemaakt?
Edit:
Ok, dus samen met Rachel, maar natuurlijk, in Nederland in Spanje en face-to-face.
Sarah is morgen jarig, best wel een stom verjaardagscadeau weer zo'n speculatie-video.
Binnenkort - volgens Story - een statement van haar ouders.
quote:Op maandag 1 november 2021 08:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ordinair gevingerd worden wanneer je 40+ bent door een knulletje in het drankhok is nou niet bepaald seks te noemen
Het is inderdaad niet meer te volgen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik begrijp hier echt helemaal niks meer van.
En die screenshots van Instagram krijg ik bijkans nog een grotere hoofdpijn van als van Twitterberichten![]()
Wie is Anna vroeg ik mij afquote:Op woensdag 3 november 2021 06:57 schreef maily het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet meer te volgen.
Alle goede bedoelingen van degenen die hier de screenshots plaatsen ten spijt ....
Ik snap het ook niet waarom vrouwen zo voor hem vallen, zal het zijn geld zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:28 schreef Majoraan het volgende:
Dat over het paard getilde ventje moet terug met de voetjes op de vloer.
Mijn advies aan andreetje:
1. Kap met je moeder, laat haar iig niet JOUW leven domineren
2. Laat goed tot je doordringen dat jij bij lange na NIET Elvis of Amy bent, dat is NIET erg, dat is bijna niemand.
3. Zeg oprecht sorry tegen je lieve grote zus, jullie delen immers dezelfde nare jeugd.
4. Leer een eerlijk vak en heb leuke gesprekken met je gewone collega's / gewone aardige mensen..
Dan word je misschien ooit "Gewoon Andre"
Of is dat juist een schrikbeeld?
Uitgemaakt via FaceTime. Toen uitgemaakt met mama aan de hand.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:10 schreef Phoebster het volgende:
Anna Nooshin idd. Zij en Yvonne hebben een fittie.
Overigens moet ik er als volwassen vrouw niet aan denken dat mijn vent de relatie verbreekt en mijn ouders dan een statement maken. Twee weken nadat ze het aankondigen in de pers
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Dazalbest het volgende:
![]()
Kan reality niet delen
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:50 schreef Phoebster het volgende:
Misschien wordt dat wel het statement.
"Wij wachten nog steeds totdat André het uitmaakt. De gang van zaken tot op heden kunnen wij niet serieus nemen. Wat ons betreft is André nog steeds onze schoonzoon en we wensen hem en Sarah veel liefde. We vragen de pers en trollen hen de rust te geven die ze verdienen."
Ben benieuwd wat ze gaan verklaren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat statement echt ter afsluiting van het hele circus en trekken ze er vooral zelf lering uit.
En als dat Facetime-verhaal niet waar is hoop ik dat alle abonnees van Yvonne hun tientje terug gaan vragen:')
& nadat die vent het eerder samen met zijn mammie met je het is komen uitmaken (ofzo)quote:Op woensdag 3 november 2021 08:10 schreef Phoebster het volgende:
Overigens moet ik er als volwassen vrouw niet aan denken dat mijn vent de relatie verbreekt en mijn ouders dan een statement maken. Twee weken nadat ze het aankondigen in de pers
Weten we nog hoe dat ging met Jan & Gerda S.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:10 schreef Phoebster het volgende:
Och ja, idd, vrij gęnant was dat en dat vond Jan zelf ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weten we nog hoe dat ging met Jan & Gerda S.? Wat een debiele vertoning was dat,
. Echt om je kapot te schamen dat je je moeder zich zo laat bemoeien met jóuw relatie. Brrr.
En als dat verhaal van Andre die samen met Raggel Sarah aan de kant zette waar is, dan snap ik echt niet meer wat dat toch is met die bekende jochies,.
Dan valt een statement om je kind wat te verdedigen nog wel mee,.
Foto 2 was mijn reactie hij is dit Connie Witteman.quote:Op maandag 1 november 2021 18:09 schreef JourneyBlue het volgende:
[ instagram ]
[ instagram ]
Van het intelligent doen overkomen. Dat is best een zware klus.quote:Op maandag 1 november 2021 18:48 schreef Inca het volgende:
[..]
Waar moet die droef toeter van bijkomen dan?
Reality.fbi zit zelf ook in de groep van Yvonne. Van daaruit post hij op zijn eigen kanaal. Zodat het lijkt alsof hij het nieuws brengt.maar wat zat hij toch fout met Schotlandquote:
quote:Rick Romijn woont vlakbij Monique Westenberg: 'André is er continu'
Rick Romijn, de sidekick van Wilfred Genee, woont vlakbij de villa van Monique Westenberg. Als hij daar langsrijdt, ziet de radiomaker de laatste tijd wel héél vaak de auto van André Hazes jr. staan.
Monique Westenberg is altijd in de villa blijven wonen die zij en André Hazes jr. kochten toen ze nog een relatie hadden. Die villa in Berkel en Rodenrijs ligt toevallig heel dicht in de buurt bij de rijtjeswoning van Rick Romijn. De sidekick van Wilfred Genee op Radio Veronica rijdt er naar eigen zeggen regelmatig langs als hij op de fiets zit.
'André altijd bij Monique'
Het is volgens Rick 'honderd procent zeker' dat André en Monique weer bij elkaar komen. "Ja, natuurlijk gaat hij weer terug naar Monique en je weet ook dat hij daar over een halfjaar weer weggaat en dan over twee jaar weer terugkomt."
Hoe weet hij dat precies? "Luister, die Monique woont eigenlijk vlak achter mijn huis. Tenminste, we fietsen daar heel vaak langs en dan zie je regelmatig daar André Hazes z'n auto staan gewoon."
Ook 's nachts?
Sidekick Niels van Baarlen vindt dat niet zo raar. "Ja, maar dat kind woont daar man. Hij is toch ook gewoon vader."
Nieuwslezeres Florentien van der Meulen: "Ook 's nachts dan?"
Rick: "'s Nachts fiets ik daar natuurlijk niet, maar ik hoor gewoon uit het Berkel en Rodenrijs waar zij een beetje wonen dat het gewoon honderd procent goed gaat komen."
Monique geniet ook wel van het leven van André, aldus Rick. "Monique vindt het ook bere-interessant. Ja, natuurlijk vindt zij het interessant."
Over een paar weken kan het gaan sneeuwenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:45 schreef Mrmime het volgende:
Het zal toch niet... Monique Monique, wat doe je jezelf en die kleine aan![]()
Maar goed, de gate continues on and on op deze manier dus tja..
Zonder auto misschienquote:Op woensdag 3 november 2021 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe kan dat nou. André zit toch in Dubai?
En heeft ie zijn auto bij Mo geparkeerd omdat haar auto voor een beurt moest en ze dan zijn auto kon gebruikenquote:
Of die van Mo stond bij Rachel achter de rolluikenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En heeft ie zijn auto bij Mo geparkeerd omdat haar auto voor een beurt moest en ze dan zijn auto kon gebruiken
Is er toch nog iets in de garagequote:Op woensdag 3 november 2021 13:00 schreef maily het volgende:
[..]
Of die van Mo stond bij Rachel achter de rolluiken
quote:Op woensdag 3 november 2021 14:09 schreef -Spring het volgende:
Dit is net Sarah met zo'n mannenfilter er overheen.
[ afbeelding ]
Echt precies!quote:Op woensdag 3 november 2021 14:09 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
exact! hilarischquote:Op woensdag 3 november 2021 14:09 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn toch ook Esther &Sarah met een filter?quote:Op woensdag 3 november 2021 14:09 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dan natuurlijk ook heel bewust naar buiten gebracht zo. Lekker ‘mysterieus’ doen over hoe het nu precies zit met Sarah (en Andre). Zal de rust van haar zoon goed doen,quote:Op woensdag 3 november 2021 14:22 schreef AgnesGru het volgende:
Zegt niet zoveel toch, Rachel heeft er een handje van om met exen van haar kids om te gaan.
Misschien boeit hele André haar heel weinig. Als in: het doet haar vast wel iets, maar wie weet is ze wel gewoon over hem heen maar wil ze wel óver hem heen. En dat is dan alles. Soort van papa-met-benefits. Of een soort verstandshuwelijk relatie.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:45 schreef Mrmime het volgende:
Het zal toch niet... Monique Monique, wat doe je jezelf en die kleine aan![]()
Maar goed, de gate continues on and on op deze manier dus tja..
Oh echt?quote:Op woensdag 3 november 2021 14:50 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het zijn toch ook Esther &Sarah met een filter?
Dat zei hij misschien, maar als het kon lag hij volgens mij nog steeds aan die oude borst te zuigen,quote:Op woensdag 3 november 2021 10:23 schreef totebel het volgende:
[..]
Och ja, idd, vrij gęnant was dat en dat vond Jan zelf ook.
Nu moet ik zeggen, Gerda Smit leek me ook verre van een sympathieke vrouw, maar is een schattig poesje in vergelijking met Raggel.
En een statement over de verkering van je dochter.. die valt idd eerder in de categorie Gerda dan in de categorie Raggel. Die vrouw heeft een geheel eigen categorie.
Toch vraag ik me af: is die vrouw zo verknipt en onsympathiek geworden? Of is ze zo geboren?
Het is Sarah met mannen filter.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:09 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt ook niets van hij zat eerst in Spanje en nu in Dubai.quote:Op woensdag 3 november 2021 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe kan dat nou. André zit toch in Dubai?
LMAOquote:Op woensdag 3 november 2021 14:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien boeit hele André haar heel weinig. Als in: het doet haar vast wel iets, maar wie weet is ze wel gewoon over hem heen maar wil ze wel óver hem heen. En dat is dan alles. Soort van papa-met-benefits. Of een soort verstandshuwelijk relatie.
All I’m saying: soms denk ik dat we steeds denken dat Monique haar hart echt breekt of dat ze het niet ziet aankomen, maar valt dat eigenlijk wel mee.
quote:Op woensdag 3 november 2021 15:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Klopt ook niets van hij zat eerst in Spanje in Malaga -> Alicante ->de garage van Rachel -> in Holten ->echt 100% in NL->de volgende dag weer in Alicante ->17-10 terug in NL->
en nu in Dubai.
Precies. Ik vind het ook helemaal niet gek dat zijn auto (of een van zijn) daar staat. Zijn kind woont daar en die heeft hij een maand ofzo niet gezien. To be fair, dat laatste lijkt me niet zo shocking of verrassendquote:Op woensdag 3 november 2021 15:16 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
LMAO
Sowieso waar is de aanname op gebaseerd? Een radiomaker die vanuit zijn rijtjeshuis 'heel vaak' langs Monique fietst en dan de auto van André regelmatig ziet staan. Terwijl André net 1,5 week in NL is geweest en in die tijd meerdere malen zijn kind - dat bovendien jarig was - heeft gezien en nu staat die wagen daar misschien nog omdat het onzin is om met 3 auto's naar het vliegveld te rijden.
Beetje inhalen is zeker niet gek, goed juist. Wel heb ik een licht vermoeden dat de aandacht voor zijn zoontje bij André wel erg afhangt van zijn relatiestatus.quote:Op woensdag 3 november 2021 15:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Precies. Ik vind het ook helemaal niet gek dat zijn auto (of een van zijn) daar staat. Zijn kind woont daar en die heeft hij een maand ofzo niet gezien. To be fair, dat laatste lijkt me niet zo shocking of verrassendmaar ik vraag me af of hij veel contact heeft gehad met Andrie in die maand. Of dat nou vanuit een kliniek was of een dikke, afgeschermde villa om 'bij te komen' van het feit dat niet iedereen 'm meer leuk vindt, maakt dan niet uit. 't Is vast minder geweest dan normaal. Beetje inhalen is niet zo gek
. Zeker als je toch geen relatie meer hebt.
Samenvatting? Ik kan geen 5 sec naar dat mens kijkenquote:Op woensdag 3 november 2021 15:27 schreef JourneyBlue het volgende:
Voor wie het kan verdragen
WIJ KOMEN HIER NIET VOOR DE GEZELLIGHEID
Deze is echt niet te doen, tenzij je er een shot game van maakt en drinkt bij bij elke x dat ze Juice/juicy zegt.quote:Op woensdag 3 november 2021 16:24 schreef roos94 het volgende:
[..]
Samenvatting? Ik kan geen 5 sec naar dat mens kijken
Dat ja. Yvonne zegt dat tijdens het uitmaken Sarah zoiets heftigs heeft gedaan dat zelfs zíj het te onethisch vindt om het melden. Het zou iets zijn in de lijn van dr labiliteit. Andre vond dat zo psycho en zou er zo van geschrokken zijn dat ie heeft besloten het contact volledig te verbreken.quote:Op woensdag 3 november 2021 17:04 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Deze is echt niet te doen, tenzij je er een shot game van maakt en drinkt bij bij elke x dat ze Juice/juicy zegt.
De familie van Soelen is Yvonne nu wel echt zat denk ik, ze insinueert iets ernstigs over Sarah, maar wil niet zeggen wat het is. En André heeft het samen met mama uitgemaakt in Spanje: in Altea (Sarah eerst over laten vliegen) en in aanwezigheid van ouders brieven voorgelezen die hij in de kliniek zou hebben geschreven, Sarah een geheimhoudingscontract laten tekenen ivm de documentaire en daarna alle contact verbroken, behalve dat ze elkaar voor de optiek nog volgen op Instagram.
[ afbeelding ]
Weer dat jasjequote:Op woensdag 3 november 2021 17:04 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Deze is echt niet te doen, tenzij je er een shot game van maakt en drinkt bij bij elke x dat ze Juice/juicy zegt.
De familie van Soelen is Yvonne nu wel echt zat denk ik, ze insinueert iets ernstigs over Sarah, maar wil niet zeggen wat het is. En André heeft het samen met mama uitgemaakt in Spanje: in Altea (Sarah eerst over laten vliegen) en in aanwezigheid van ouders brieven voorgelezen die hij in de kliniek zou hebben geschreven, Sarah een geheimhoudingscontract laten tekenen ivm de documentaire en daarna alle contact verbroken, behalve dat ze elkaar voor de optiek nog volgen op Instagram.
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook, lijkt wel heel erg op elkaar.quote:Op woensdag 3 november 2021 14:50 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Het zijn toch ook Esther &Sarah met een filter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |