Daar geloof ik niets van. Nooit iets van gelezen of over gehoord.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:14 schreef maily het volgende:
[..]
Ah, net zo'n toxic relatie als lil en vaes?
https://www.story.nl/arti(...)teboven-van-ex-andrequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 19:52 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom altijd? Eerst Monique en Yolanthe, nu Sarah, ja dat is met een H, Mike.
quote:Het is een roerige tijd voor Sarah van Soelen, influencer en ex van André Hazes. Sinds haar relatie met de volkszanger staat het leven van de blondine dan ook volop in de schijnwerpers en niet op een positieve manier. Nu van Soelen weer single is, lijkt er een nieuwe liefde op te duiken. Voormalig Oh Oh Cherso-ster, Michael van der Plas, ziet Andrés ex wel zitten. Hij deelt een foto van Sarah op zijn Instagram en schrijft daarbij: 'Beautiful'.
Oog voor exen André
Van Soelen is niet de eerste ex van André waar Michael een oogje op lijkt te hebben. Ook met ex Monique zou de realityster wel een beschuitje willen eten. Dit liet hij volgens Shownieuws afgelopen zomer weten op Instagram.
quote:Liefdesdrama
Het liefdesdrama 'Monique, André, Sarah' kent alleen maar verliezers. Monique als alleenstaande moeder die keer op keer teleurgesteld raakt in de vader van haar kind, André die in een 'emotionele' burn-out zit en Sarah die bakken met negativiteit over zich heen krijgt.
Terugslaan
De (stief-)ouders van Sarah, Rudolf en Rebecca, maken zich naar verluidt op voor en krachtig statement over alle nare roddels die ze over hun dochter voor de kiezen hebben gekregen - ze willen keihard terugslaan naar de mensen die Sarah, die ooit moedig een drugsverslaving overwon, hebben willen beschadigen, puur en alleen omdat ze de vrouw was aan wie André zijn hart verloor toen Monique dat gewoonweg niet voldoende opgewarmd kreeg.
Als er iemand is waar ik een nog grotere afkeer van heb dan van Waylon dan is het Bram Bakker wel.quote:Op zondag 31 oktober 2021 09:05 schreef JourneyBlue het volgende:
https://www.mediacourant.(...)-a-la-amy-winehouse/
[..]
[..]
Sowieso lekker professioneel van Bram zulke uitspraken en er zijn bovendien geruchten dat hij ook de begeleider van Sarah is geweest. Of sorteert hij (ingehuurd door team An2) voor op een hereniging met Monique, die noodzakelijk is, anders gaat ie doohood.
Vreselijk idd, wat een eigengeiler. Zogenaamd psychiater maar laat zich te pas en te onpas uit over psychologie en allerlei aannames over bekende mensen en is nu werkzaam als de zoveelste vage coach.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er iemand is waar ik een nog grotere afkeer van heb dan van Waylon dan is het Bram Bakker wel.
Damn, wat een staaltje gebrek aan professionaliteit is die man zeg, met altijd weer zijn conclusies en diagnoses over BN'ers die hij nog nooit gesproken heeft, laat staan dat ze zijn cliënt zijn (dan was het uiteraard nog fouter geweest in de bladen te roeptoeteren wat er aan de hand is).
Hele nare man, ik denk dat ik nog liever met Antwee, Gordon en Geer te maken heb (zelfs als die 2 ruziën) dan met Waylon en Bram Bakker, brrr
Wie bekritiseert haar lichaam dan?quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:02 schreef JaneDoe het volgende:
Je moet je eens afvragen of het normaal is om Sarah te bekritiseren om haar pure lichaam.
Guido den AANTREKKERED-flavorquote:Op zondag 31 oktober 2021 12:48 schreef Phoebster het volgende:
Waarom zijn die story artikelen zo pijnlijk slecht... De gemiddelde fan fiction is beter
Jawel, ik heb het ook gelezen. Zo Ron de tijd dat Bibi het perfecte plaatje won. Het kan flink knallen tussen die twee.quote:Op zondag 31 oktober 2021 12:24 schreef fleuril het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Nooit iets van gelezen of over gehoord.
Ziet eruit als een liefdevol gezinnetje
Ik vond het ook zeer ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:46 schreef -river- het volgende:
[..]
Nou ja!!! De seks met mijn ex stelde ook niet zoveel voor maar dat ga je toch niet zeggen!!
De sex met de ex van -river- ?quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:25 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vond het ook zeer ongemakkelijk.
Nee de vragen die Johnny stelde aan Bridget.quote:
Zuchtttt...quote:Op zondag 31 oktober 2021 20:50 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nee de vragen die Johnny stelde aan Bridget.
En toch is zij na 1 interactie met André bij Patty’s huwelijk, later weer teruggekeerd.quote:Op maandag 1 november 2021 06:56 schreef quirina het volgende:
Johnny deed het lekkerder dan Andre.. ouch die was zeker onder de gordel.
quote:Op maandag 1 november 2021 07:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch is zij na 1 interactie met André bij Patty’s huwelijk, later weer teruggekeerd.
So.
Betekent nog steeds niet dat de sex fantastisch was.quote:Op maandag 1 november 2021 07:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toch is zij na 1 interactie met André bij Patty’s huwelijk, later weer teruggekeerd.
So.
Ordinair gevingerd worden wanneer je 40+ bent door een knulletje in het drankhok is nou niet bepaald seks te noemenquote:Op maandag 1 november 2021 08:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Betekent nog steeds niet dat de sex fantastisch was.
ieuwwwquote:Op maandag 1 november 2021 08:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ordinair gevingerd worden wanneer je 40+ bent door een knulletje in het drankhok is nou niet bepaald seks te noemen
Oh zeker niet, maar het maakte haar wel nieuwsgierig!quote:Op maandag 1 november 2021 08:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Betekent nog steeds niet dat de sex fantastisch was.
André Hazes Jr.quote:Op maandag 1 november 2021 13:16 schreef JourneyBlue het volgende:
[ instagram ]
Verwachten mensen een surprise-guest ofzo?
Hij schijnt een emotionele burn-out te hebbenquote:
Ik lees reacties van mensen die de kaarten al een tijd in huis hebben, weet niet of er eerdere concerten zijn afgelast ivm Corona?quote:Op maandag 1 november 2021 13:16 schreef JourneyBlue het volgende:
[ instagram ]
Verwachten mensen een surprise-guest ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |