Ik snap het ook niet waarom vrouwen zo voor hem vallen, zal het zijn geld zijn?quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:28 schreef Majoraan het volgende:
Dat over het paard getilde ventje moet terug met de voetjes op de vloer.
Mijn advies aan andreetje:
1. Kap met je moeder, laat haar iig niet JOUW leven domineren
2. Laat goed tot je doordringen dat jij bij lange na NIET Elvis of Amy bent, dat is NIET erg, dat is bijna niemand.
3. Zeg oprecht sorry tegen je lieve grote zus, jullie delen immers dezelfde nare jeugd.
4. Leer een eerlijk vak en heb leuke gesprekken met je gewone collega's / gewone aardige mensen..
Dan word je misschien ooit "Gewoon Andre"
Of is dat juist een schrikbeeld?
Uitgemaakt via FaceTime. Toen uitgemaakt met mama aan de hand.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:10 schreef Phoebster het volgende:
Anna Nooshin idd. Zij en Yvonne hebben een fittie.
Overigens moet ik er als volwassen vrouw niet aan denken dat mijn vent de relatie verbreekt en mijn ouders dan een statement maken. Twee weken nadat ze het aankondigen in de pers
quote:Op dinsdag 2 november 2021 19:54 schreef Dazalbest het volgende:
Bom gebarste, Sarah doorgedraaid? Andre die het met Raggel samen persoonlijk is gaan uitmaken![]()
![]()
Kan reality niet delen
quote:Op woensdag 3 november 2021 08:50 schreef Phoebster het volgende:
Misschien wordt dat wel het statement.
"Wij wachten nog steeds totdat André het uitmaakt. De gang van zaken tot op heden kunnen wij niet serieus nemen. Wat ons betreft is André nog steeds onze schoonzoon en we wensen hem en Sarah veel liefde. We vragen de pers en trollen hen de rust te geven die ze verdienen."
Ben benieuwd wat ze gaan verklaren.quote:Op dinsdag 2 november 2021 23:54 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Hopelijk doen ze dat statement echt ter afsluiting van het hele circus en trekken ze er vooral zelf lering uit.
En als dat Facetime-verhaal niet waar is hoop ik dat alle abonnees van Yvonne hun tientje terug gaan vragen:')
& nadat die vent het eerder samen met zijn mammie met je het is komen uitmaken (ofzo)quote:Op woensdag 3 november 2021 08:10 schreef Phoebster het volgende:
Overigens moet ik er als volwassen vrouw niet aan denken dat mijn vent de relatie verbreekt en mijn ouders dan een statement maken. Twee weken nadat ze het aankondigen in de pers
Weten we nog hoe dat ging met Jan & Gerda S.quote:Op woensdag 3 november 2021 08:10 schreef Phoebster het volgende:
Och ja, idd, vrij gênant was dat en dat vond Jan zelf ook.quote:Op woensdag 3 november 2021 10:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Weten we nog hoe dat ging met Jan & Gerda S.? Wat een debiele vertoning was dat,
. Echt om je kapot te schamen dat je je moeder zich zo laat bemoeien met jóuw relatie. Brrr.
En als dat verhaal van Andre die samen met Raggel Sarah aan de kant zette waar is, dan snap ik echt niet meer wat dat toch is met die bekende jochies,.
Dan valt een statement om je kind wat te verdedigen nog wel mee,.
Foto 2 was mijn reactie hij is dit Connie Witteman.quote:Op maandag 1 november 2021 18:09 schreef JourneyBlue het volgende:
[ instagram ]
[ instagram ]
Classy foto's: 1: een volwassen man op een Range Rover, 2e dacht ik even dat het Bridget was.
Van het intelligent doen overkomen. Dat is best een zware klus.quote:Op maandag 1 november 2021 18:48 schreef Inca het volgende:
[..]
Waar moet die droef toeter van bijkomen dan?
Reality.fbi zit zelf ook in de groep van Yvonne. Van daaruit post hij op zijn eigen kanaal. Zodat het lijkt alsof hij het nieuws brengt.maar wat zat hij toch fout met Schotlandquote:
quote:Rick Romijn woont vlakbij Monique Westenberg: 'André is er continu'
Rick Romijn, de sidekick van Wilfred Genee, woont vlakbij de villa van Monique Westenberg. Als hij daar langsrijdt, ziet de radiomaker de laatste tijd wel héél vaak de auto van André Hazes jr. staan.
Monique Westenberg is altijd in de villa blijven wonen die zij en André Hazes jr. kochten toen ze nog een relatie hadden. Die villa in Berkel en Rodenrijs ligt toevallig heel dicht in de buurt bij de rijtjeswoning van Rick Romijn. De sidekick van Wilfred Genee op Radio Veronica rijdt er naar eigen zeggen regelmatig langs als hij op de fiets zit.
'André altijd bij Monique'
Het is volgens Rick 'honderd procent zeker' dat André en Monique weer bij elkaar komen. "Ja, natuurlijk gaat hij weer terug naar Monique en je weet ook dat hij daar over een halfjaar weer weggaat en dan over twee jaar weer terugkomt."
Hoe weet hij dat precies? "Luister, die Monique woont eigenlijk vlak achter mijn huis. Tenminste, we fietsen daar heel vaak langs en dan zie je regelmatig daar André Hazes z'n auto staan gewoon."
Ook 's nachts?
Sidekick Niels van Baarlen vindt dat niet zo raar. "Ja, maar dat kind woont daar man. Hij is toch ook gewoon vader."
Nieuwslezeres Florentien van der Meulen: "Ook 's nachts dan?"
Rick: "'s Nachts fiets ik daar natuurlijk niet, maar ik hoor gewoon uit het Berkel en Rodenrijs waar zij een beetje wonen dat het gewoon honderd procent goed gaat komen."
Monique geniet ook wel van het leven van André, aldus Rick. "Monique vindt het ook bere-interessant. Ja, natuurlijk vindt zij het interessant."
Over een paar weken kan het gaan sneeuwenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:45 schreef Mrmime het volgende:
Het zal toch niet... Monique Monique, wat doe je jezelf en die kleine aan![]()
Maar goed, de gate continues on and on op deze manier dus tja..
Zonder auto misschienquote:Op woensdag 3 november 2021 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe kan dat nou. André zit toch in Dubai?
En heeft ie zijn auto bij Mo geparkeerd omdat haar auto voor een beurt moest en ze dan zijn auto kon gebruikenquote:
Of die van Mo stond bij Rachel achter de rolluikenquote:Op woensdag 3 november 2021 12:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En heeft ie zijn auto bij Mo geparkeerd omdat haar auto voor een beurt moest en ze dan zijn auto kon gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |