Jij doet ook alsof je al jaren in Jeddah hebt geracet op F1 niveauquote:Op donderdag 11 november 2021 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer alleen zo omdat hier een lading betweters rondlopen die je met hun neus op de feiten moet drukken en houden voordat ze eindelijk een beetje gaan toegeven dat ze mogelijk toch niet gelijk hebben
En onderschat de balans van die Mercedes in snelle bochten niet. Barcelona en Portugal aten ze ook op.
Komend van jou vind ik deze reactie vrij ironisch.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer alleen zo omdat hier een lading betweters rondlopen die je met hun neus op de feiten moet drukken en houden voordat ze eindelijk een beetje gaan toegeven dat ze mogelijk toch niet gelijk hebben
Nee, ik zeg alleen dat het lijkt op Monza doordat bijna de hele baan volgas is. En dat dat heel gunstig is voor Mercedes. Daarnaast zeg ik ook dat er nog niets zeker is, omdat er nog andere factoren zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij doet ook alsof je al jaren in Jeddah hebt geracet op F1 niveau.
Je hebt nog mazzel met mequote:Op donderdag 11 november 2021 10:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Komend van jou vind ik deze reactie vrij ironisch.
Zelfkritiek, heel goed!quote:Op donderdag 11 november 2021 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
omdat hier een lading betweters rondlopen die je met hun neus op de feiten moet drukken en houden voordat ze eindelijk een beetje gaan toegeven dat ze mogelijk toch niet gelijk hebben
Dus jij noemt Qatar een RB-baan?quote:Op donderdag 11 november 2021 11:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Deze discussie is eigenlijk zinloos, want zoals het er nu naar uitziet, heeft Max na Qatar voldoende voorsprong om met 3de plaatsen in Jeddah en Abu Dhabi kampioen worden.![]()
Behalve natuurlijk als Hamilton besluit Max er ergens voor de derde keer af te rijden. Je weet het nooit met 'that guy'.
Als Jeddah een verkapt Monza is, dan is Qatar een geblancheerde Red Bull-ring, met een snufje Hungaroring op een bedje van Imola.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus jij noemt Qatar een RB-baan?
"zoals het er nu uitziet" is natuurlijk ook het meest zinloze uitgangspunt. Er kan alleen in Brazilië al zoveel gebeuren waardoor dat allemaal weer op zijn kop staat. Regen, plofbanden, plofmotoren, tikkie tegen de vleugel, corona. Horner klaagde nu al over de klap van Perez omdat RB nog maar weinig reserveonderdelen heeft voor deze triple header. Als VER straks met kit en ductape moet gaan rijden de komende 2 races krijgen we ook al een ander verhaal.... En dat is nog los van dat bepaalde gedachten over of het een zus-of-zo baan is wel kloppen met de stappen die beide teams hebben gezet.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Deze discussie is eigenlijk zinloos, want zoals het er nu naar uitziet, heeft Max na Qatar voldoende voorsprong om met 3de plaatsen in Jeddah en Abu Dhabi kampioen worden.![]()
Behalve natuurlijk als Hamilton besluit Max er ergens voor de derde keer af te rijden. Je weet het nooit met 'that guy'.
Natuurlijk heb je gelijk. Maar als je er kansberekening op los zou laten, dan zou Max' kans een klap beter zijn dan Lewis' kans. Want de kans op shit die ze gaan tegenkomen, is voor allebei wel redelijk gelijk.quote:
Of jij of ik gelijk heb bepaal ik graag als de race geweest is.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het nou zo lastig om toe te geven dat je ongelijk had?
En er wordt niets afgeschreven, want dat asfalt is een groot vraagteken.
Statistisch gezien is het maar net hoe je die statistiek inricht. Als je de lijn van het seizoen doortrekt, gaat VER nog heel wat meer shit op zijn pad krijgen dan HAM.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je gelijk. Maar als je er kansberekening op los zou laten, dan zou Max' kans een klap beter zijn dan Lewis' kans. Want de kans op shit die ze gaan tegenkomen, is voor allebei wel redelijk gelijk.
Aangezien prestaties uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, laat ik het verleden buiten beschouwing.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Statistisch gezien is het maar net hoe je die statistiek inricht. Als je de lijn van het seizoen doortrekt, gaat VER nog heel wat meer shit op zijn pad krijgen dan HAM.
Als je er van uitgaat dat iedereen in een seizoen net zo veel shit te verwerken krijgt, dan wordt VER fluitend kampioen vanaf hier.
Gaan ze beide vanaf nu evenveel shit over zich heen krijgen, dan is de marge zo klein dat het nog op de baan beslist kan worden door raceskills of welke auto op welke naam de beste blijkt. Maar in dat geval heeft VER de beste kansen omdat hij al wat meer punten heeft.
Op grond van levenservaring ben ik juist van mening dat prestaties uit het verleden juist een uitstekende voorspelling voor de toekomst bieden. Mits je die op de juiste wijze analyseert.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Aangezien prestaties uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, laat ik het verleden buiten beschouwing.
Dus ga ik uit van scenario drie.
Of overwinningenquote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef fathank het volgende:
Degene met de meeste punten wordt kampioen.
Alle circuits behalve Monaco zijn ook identiek aan elkaar. Allemaal een lang recht stuk.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je benoemt nu 1/3 deel van de baan.
Zou ook echt niet weten of 22-24 volgas is.
Maar ik zie echt de overeenkomsten met Monza niet.
Gemiddelde snelheid zal ook wel lager liggen dan Monza verwacht ik.
Moet je wel eerst (gedeeld) de meeste punten hebben.quote:
De meeste shit ontstaat statistisch gezien bij de start. Daarom wil iedereen graag de start zien en valt daarna de helft in slaap.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Aangezien prestaties uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst, laat ik het verleden buiten beschouwing.
Dus ga ik uit van scenario drie.
Nou, ben benieuwd.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op grond van levenservaring ben ik juist van mening dat prestaties uit het verleden juist een uitstekende voorspelling voor de toekomst bieden. Mits je die op de juiste wijze analyseert.
We gaan het zien hè. Eerst dit weekend maar eens afwachten. En dan op naar het volgende weekend.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:51 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nou, ben benieuwd.
Wat? Geen analyse? Dan blijf ik bij deze stelling:quote:Op donderdag 11 november 2021 12:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We gaan het zien hè. Eerst dit weekend maar eens afwachten. En dan op naar het volgende weekend.
quote:Natuurlijk heb je gelijk. Maar als je er kansberekening op los zou laten, dan zou Max' kans een klap beter zijn dan Lewis' kans. Want de kans op shit die ze gaan tegenkomen, is voor allebei wel redelijk gelijk.
vooralsnog de enige waterdichte analysequote:Op donderdag 11 november 2021 12:27 schreef fathank het volgende:
Degene met de meeste punten wordt kampioen.
Ik doelde dat van die analyse meer in algemene zin, niet specifiek op dit punt. Verder zie ik geen tegenstelling in onze meningen hoor. Ik ben ook van mening dat de kans op DNF of wat dan ook voor beide rijders statistisch gezien gelijk is. Toch werkt dat zo niet, want aan het begin van het seizoen zou ik dat ook gezegd hebben en daar is toch duidelijk gebleken dat de hoeveelheid shit die VER te verwerken heeft gekregen oneindig veel hoger is.quote:Op donderdag 11 november 2021 12:55 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat? Geen analyse? Dan blijf ik bij deze stelling:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |