Wut?quote:Op woensdag 10 november 2021 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jeddah is godverdomme Monza met zonder uitloopstroken
Alleen slecht asfalt kan het nog omgooien.
Die zijn er al, volgens mij. En ze werken 24uur per dag.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:01 schreef Schnitzels het volgende:
Die mensen in Saoedi-Arabië zorgen echt wel dat die race gereden kan worden. Ik zie zeker niet gebeuren dat dat circuit mooi is, maar de baan zal echt wel afkomen. Anders vliegen ze gewoon 1000 extra Filipijnen of Sri lankanen in.
Alles volgas.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wut?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
27 Bochten, waarvan toch een flink deel niet volgas.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:24 schreef mikieu het volgende:
[..]
Alles volgas.
Asfalt kan nog wel een ding zijn, nieuw en veel zand.
Alles van 16 tot 27 is volgas.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
27 Bochten, waarvan toch een flink deel niet volgas.
Dat is toch ook een flink deel niet?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles van 16 tot 27 is volgas.
Wederom: zoek gewoon een onboard op.
Je benoemt nu 1/3 deel van de baan.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles van 16 tot 27 is volgas.
Wederom: zoek gewoon een onboard op.
Ook het rechte eind hè. En het stuk tussen 4 en 13 heeft geen enkele remzone.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je benoemt nu 1/3 deel van de baan.
Zou ook echt niet weten of 22-24 volgas is.
Maar ik zie echt de overeenkomsten met Monza niet.
Gemiddelde snelheid zal ook wel lager liggen dan Monza verwacht ik.
Een bocht volta’s nemen is nog steeds een bocht, dat is toch anders dan echt rechtuit rijden. Ik zou m niet direct op voorhand weggeven. Baku heeft ook enorme rechte stukken en toch was RBR daar beter dit jaar.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:13 schreef Schnitzels het volgende:
Het aantal 'bochten' is in ieder geval wel erg creatief genummerd. Dit wordt een plankgas circuit. Dus in dat kader mag het wel afgelast worden. Lijkt enorm op een Mercedesbaan, zonder inhaalmogelijkheden door de krappe baan.
Baku heeft een flinke lading langzame bochten waar RB alles terug kon winnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Een bocht volta’s nemen is nog steeds een bocht, dat is toch anders dan echt rechtuit rijden. Ik zou m niet direct op voorhand weggeven. Baku heeft ook enorme rechte stukken en toch was RBR daar beter dit jaar.
Is het nou zo lastig om toe te geven dat je ongelijk had?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Oké, dan strepen we m door op basis van een tekening en een simulatie.
Je moet wel een verdomd goede balans in je auto hebben lijkt het, ik zou Red Bull zeker niet uitvlakken hoor. Ik ben er nog niet zo zeker van dat dit twee vingers in de neus is voor Mercedesquote:Op donderdag 11 november 2021 09:13 schreef Schnitzels het volgende:
Het aantal 'bochten' is in ieder geval wel erg creatief genummerd. Dit wordt een plankgas circuit. Dus in dat kader mag het wel afgelast worden. Lijkt enorm op een Mercedesbaan, zonder inhaalmogelijkheden door de krappe baan.
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Baku heeft een flinke lading langzame bochten waar RB alles terug kon winnen.
Tenzij het asfalt bagger is (niet ondenkbaar), gaat RB hier niets uitrichten.
Ja, echt niet te doen dat mensen dat maar blijven volhouden. En het is nog een nieuwe baan ook, dat maakt het nog triester.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:50 schreef fathank het volgende:
Alle genieën die het weer precies weten voordat er ook maar een meter gereden is
Mercedes baan, red bull baan blablabla.
Het is wachten tot de volgende blauwe trol met z'n viltstiften het baantje gaat inkleuren met welke sector voor wel team isquote:Op donderdag 11 november 2021 10:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, echt niet te doen dat mensen dat maar blijven volhouden. En het is nog een nieuwe baan ook, dat maakt het nog triester.
Ik reageer alleen zo omdat hier een lading betweters rondlopen die je met hun neus op de feiten moet drukken en houden voordat ze eindelijk een beetje gaan toegeven dat ze mogelijk toch niet gelijk hebbenquote:Op donderdag 11 november 2021 10:50 schreef fathank het volgende:
Alle genieën die het weer precies weten voordat er ook maar een meter gereden is
Mercedes baan, red bull baan blablabla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |