Niet vergeten die persoon dan ook een uitnodiging voor je feest te sturen. Mocht dan een keer de politie voor de deur staan kan je zeggen "Waarom zou ik die persoon omleggen en met een feestmuts op in het park naast de rozenstruik begraven?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja oké nou ja genoeg oude mensen in mijn dorp, ik kijk morgen wel even rond of er kandidaten zijn.
Wat ben je van plan?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Die gaat nu echt wel beveiliging nodig hebben ja...
Ik zou zeggen een tachtigjarige vete met Koeman beginnen, maar ik ben bang dat ze daar beide iets te oud voor zijn.quote:
GODSA!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:56 schreef Fred_B het volgende:
Gelukkig zat Luuk lekker in de wedstrijd
[ afbeelding ]
Dus je had wel meer dan alleen crackers? Met soep erbij klinkt het best lekkerquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat was dus gebeurdalleen vervang blik door stazak (tomaten extra rijk gevuld yummie!).
...de FEBO?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Begraafplaatsen zijn hier meer muren met compartementen. Niet echt geschikt.
Nee die soep had ik de vorig keer al gehad en vergeten bij te halen. Die had ik inderdaad als nationaal reserve.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Dus je had wel meer dan alleen crackers? Met soep erbij klinkt het best lekker
Ahquote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee die soep had ik de vorig keer al gehad en vergeten bij te halen. Die had ik inderdaad als nationaal reserve.
Laatste rustplaats voor alles wat er maar in een frikandel zit.quote:
Nee die man is voor mij juist een held. Als je FC Barcelona binnen zo weinig tijd helemaal kapot kan maken, dan ben je wat mij betreft een levende legende.quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die man is voor mij juist een held. Als je FC Barcelona binnen zo weinig tijd helemaal kapot kan maken, dan ben je wat mij betreft een levende legende.
Wrijf het nog even in.quote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee die man is voor mij juist een held. Als je FC Barcelona binnen zo weinig tijd helemaal kapot kan maken, dan ben je wat mij betreft een levende legende.
quote:
quote:
Nou eigenlijk vind ik het ook wel triest hoor. Vooral dat hij als held die hij voor veel Barcelona-fans was, nu op deze manier behandeld wordt en volledig afgaat.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vind het sneuzowat gedoemd te mislukken, maar hij deed het toch.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb maar twee afleveringen gezien. Ik worstel een beetje met mezelf de laatste tijd. Ook wat afstand van Fok genomen. Ik kom morgen weer een keertje meekijken
Ik las dat andere pas daarna dat ie al dicht was.quote:
Hoe is hij daar eigenlijk terecht gekomen?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik het ook wel triest hoor. Vooral dat hij als held die hij voor veel Barcelona-fans was, nu op deze manier behandeld wordt en volledig afgaat.
Ja de jongere generatie misschien die hem niet als speler kennen, daarboven zal het wel meevallen gok ik zo. Of dat ze dat wel los zien. Denk ook dat dat de reden is dat hij er nog steeds is.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 21:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik het ook wel triest hoor. Vooral dat hij als held die hij voor veel Barcelona-fans was, nu op deze manier behandeld wordt en volledig afgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |